Dit neem jij onmiddellijk terugquote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent zelf een beetje kinderachtig.
Als je heel goed leest valt dat uit mijn reacties op te maken.quote:
Toen je 12 was had je waarschijnlijk ook een ander beroep in gedachten dan moderator van een forum.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen ik 12 was.
Vond het toen alleen een beetje kinderachtig.
Niet echt, dit is mijn levenslange droom sinds m'n geboorte.quote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen je 12 was had je waarschijnlijk ook een ander beroep in gedachten dan moderator van een forum.
Prima.quote:
Loze woorden.quote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, dit is mijn levenslange droom sinds m'n geboorte.
[..]
Prima.
Oorlog.
Je bent zelf homo.quote:
Toch altijd fijn als je van je hobby je beroep kan makenquote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, dit is mijn levenslange droom sinds m'n geboorte.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip. Ik ben daar van harte welkom denk ik.
Die van mij heeft sexappeal.quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee de jouwe is lekker mannelijk.
Moet nog steeds lachen om hem.quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik blijf het mooi vinden. Dit kan jij zijn als je je relatie doorzet, exclusief de baard dan natuurlijk.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel met uitjes toch.
JR vindt dit leuk. Oh wacht.
quote:
En daar ging het weer foutquote:Op maandag 21 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat moet je aan een meisje vragen. "Heb je leren pijpen?" en als ze dan nee zegt dan afdruipen.
Maar dan wel zonder druiper xd
Laat het Kelly niet horen.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat moet je aan een meisje vragen. "Heb je leren pijpen?" en als ze dan nee zegt dan afdruipen.
Maar dan wel zonder druiper xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |