Nee, die heeft juist een normale grootte. Zo'n normale is zo'n bakbeest dat je moet meedragen in een reistas.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Een mini moet je sowieso niet doen.. veels te klein
Ik heb nu de Nexus 5. Helemaal top, retesnel en geen softwarematige schil van een andere leverancier er bovenop. Ideaal.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga zeker niet voor een iphone. Had een HTC .. en vond die wel relaxed. Anderen zeggen Nexus, misschien ook wel interessant of een LG
Al die telefoon's zijn prima tegenwoordig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, keuzes maken is stom.
Eerst pakte ik gewoon een demo toestel en als het niet beviel pakte ik gewoon weer een andere.
Consumenten hebben het maar zwaar.
Klinkt goedquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nu de Nexus 5. Helemaal top, retesnel en geen softwarematige schil van een andere leverancier er bovenop. Ideaal.
Tablet aan je oorquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die heeft juist een normale grootte. Zo'n normale is zo'n bakbeest die je moet meedragen in een reistas.![]()
Ja de note vind ik ook te groot, moet nog wel in de broekzak passenquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Myraela het volgende:
twi heeft de Galaxy S3 en die vind ik te groot. Mijn stiefbroer heeft de note ofzo, dat is helemaal achterlijk.
Kinderenquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Cue_ het volgende:
Air.. doe hier eens wat aan.. Tis nog niet eens maandag en er is alweer een telefoondiscussie
Bierquote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen
Apple
Bier
Utrecht
Schaamhaar
Tieten
Zo hebben we ze allemaal, toch?
Ik gok vna niet, maar het is een goed begin.. dank jequote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen
Apple
Bier
Utrecht
Schaamhaar
Tieten
Zie dat weleens.quote:
Ik vind grote telefoons juist minder. Deze HTC heeft de perfecte maat, vind ik. Vaak schijnen mini's wel slecht te presteren, maar dat vind ik bij deze reuze meevallen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Een mini moet je sowieso niet doen.. veels te klein
Ik vind die van de iphones net te klein zeg maar. Moet ook geen halve tablet zijn natuurlijk. Ik ben niet zo van de uiterstenquote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind grote telefoons juist minder. Deze HTC heeft de perfecte maat, vind ik. Vaak schijnen mini's wel slecht te presteren, maar dat vind ik bij deze reuze meevallen.
Ik had ook htc moeten nemen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind grote telefoons juist minder. Deze HTC heeft de perfecte maat, vind ik. Vaak schijnen mini's wel slecht te presteren, maar dat vind ik bij deze reuze meevallen.
iPhone 4 is wel klein, die heb ik ook overwogen. Maar de iPhone 5 is prima qua formaat, vind ik.quote:Op zondag 20 april 2014 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind die van de iphones net te klein zeg maar. Moet ook geen halve tablet zijn natuurlijk. Ik ben niet zo van de uitersten
Ik heb de 5S, prima formaatquote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
iPhone 4 is wel klein, die heb ik ook overwogen. Maar de iPhone 5 is prima qua formaat, vind ik.
Piemels.quote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen
Apple
Bier
Utrecht
Schaamhaar
Tieten
Ik wilde bijna zeggen: dan heb je nog nooit een echte iPhone gehad. Maar die is echt te slecht. En toch, toch zeg ik het. I hate my lifequote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
iPhone 4 is wel klein, die heb ik ook overwogen. Maar de iPhone 5 is prima qua formaat, vind ik.
Nou vooruit. Omdat jij het bent mag 'ie er ook bij staan.quote:
Ik vind de 4 wel een goed scherm hebben.quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Even vergeten dat er ook nog een 5C is. Dat lijkt me dan weer niks.quote:
In dit geval is hij niet leuk. Sorry, Art.quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen: dan heb je nog nooit een echte iPhone gehad. Maar die is echt te slecht. En toch, toch zeg ik het. I hate my life
I know...quote:Op zondag 20 april 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
In dit geval is hij niet leuk. Sorry, Art.
Volgende keer beter.quote:
5C is ook prima hoor, verschil is dat hij van plastic is.quote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Even vergeten dat er ook nog een 5C is. Dat lijkt me dan weer niks.
Dat heb ik dan weer niet. Alleen de vorige was een beetje crappy, die was ook al dood voordat het abonnement afgelopen was.quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik veel minder op mijn telefoon dan dat die allemaal kan. Ik hoef de volgende keer in ieder geval niet de nieuwste van de nieuwste. Ik betaal er nog steeds elke maand veel te veel voor. De eerste maanden ben je enorm blij, en na een half jaar baal je als er een nieuwe uit is.
Wat gebruik je dan bijvoorbeeld niet?quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik veel minder op mijn telefoon dan dat die allemaal kan. Ik hoef de volgende keer in ieder geval niet de nieuwste van de nieuwste. Ik betaal er nog steeds elke maand veel te veel voor. De eerste maanden ben je enorm blij, en na een half jaar baal je als er een nieuwe uit is.
Okay, dan baal je ook wel.quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Alleen de vorige was een beetje crappy, die was ook al dood voordat het abonnement afgelopen was.
Ik 8. Ook meer dan genoeg aanquote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Betaal een tientje per maand en daar heb ik meer dan genoeg aan.
Daar moet op gedronken worden.quote:
Meh. Ik zou een Android over een 5C prefereren, hoewel ik een 5S echt zou aanschaffen als ik het geld had.quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
5C is ook prima hoor, verschil is dat hij van plastic is.
Dat sowieso! Best voor je portemonnee. En telefoon zelf bepalen waar en wanneer je 'm koopt.quote:
Wow... Dat is niet veel!quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 8. Ook meer dan genoeg aan
Ja, nogal. Laatste paar maanden met zo'n oude kuttelefoon zonder WhatsApp of iets dergelijks rondgelopen.quote:
Ik heb pas 130 mb gebruikt deze maand en 16 minuten/smsquote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 8. Ook meer dan genoeg aan
Preciesquote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso! Best voor je portemonnee. En telefoon zelf bepalen waar en wanneer je 'm koopt.
Kloptquote:
Oh, ik heb geen idee hoeveel ik nog heb. Zodra mijn tegoed onder de 3 euro komt krijg ik een smsje, maar dat is zeldenquote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb pas 130 mb gebruikt deze maand en 16 minuten/sms
Sinds mijn werkgever wifi heeft, gaat het met de databundel niet meer zo heel hard. Heb echter nog een onbeperkt data abonnement en die ga ik nooit meer krijgen als ik hem inlever.quote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb pas 130 mb gebruikt deze maand en 16 minuten/sms
Ik zou ook geen 5c willen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden.
[..]
Meh. Ik zou een Android over een 5C prefereren, hoewel ik een 5S echt zou aanschaffen als ik het geld had.
Nee klopt, daarom wil ik ook niet van abo wisselen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds mijn werkgever wifi heeft, gaat het met de databundel niet meer zo heel hard. Heb echter nog een onbeperkt data abonnement en die ga ik nooit meer krijgen als ik hem inlever.
Ik gebruik eigenlijk alleen het bellen (1 uur in een maand, max), heel soms het internet en eigenlijk altijd op een locatie waar er gewoon wifi is. Qua apps alleen mijn rekeningoverzicht, instagram en 9gag.quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat gebruik je dan bijvoorbeeld niet?
Holy shit.quote:
Dat is inderdaad niet echt de moeite nee.quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen het bellen (1 uur in een maand, max), heel soms het internet en eigenlijk altijd op een locatie waar er gewoon wifi is. Qua apps alleen mijn rekeningoverzicht, instagram en 9gag.
Als ik het niet zou hebben zou ik het misschien soms missen, maar of dat nou echt elke maand 50 euro waard is.
You don't sayquote:
50 euro?quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik eigenlijk alleen het bellen (1 uur in een maand, max), heel soms het internet en eigenlijk altijd op een locatie waar er gewoon wifi is. Qua apps alleen mijn rekeningoverzicht, instagram en 9gag.
Als ik het niet zou hebben zou ik het misschien soms missen, maar of dat nou echt elke maand 50 euro waard is.
Dat zou wel knap zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
You don't say
Ach, dan zit ik er in elk geval niet over.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb een IPhone, niks mis mee. Werkt geweldig. Maar ik heb dan ook alleen maar Apple spullen
Android is ook prima, kut, het is wat je zelf fijn vind.
Geen geld natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
Hoppa, voor nog geen 3 tientjes is ie dadelijk weer zo goed als nieuw.
De tering, echt veel. Dat zou ik er dan weer nooit voor over hebben.quote:
microUSB connector, en ook maar meteen even een nieuwe body er op.quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen geld natuurlijk.
Wat was er kapot dan?
Dat komt voornamelijk door de onbeperkte internet, omdat ik bang was dat ik er anders overheen zou gaan en een enorm hoge rekening zou krijgen. Maar je hebt ondertussen op zoveel plekken wifi.quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tering, echt veel. Dat zou ik er dan weer nooit voor over hebben.
Yup, al vind ik dat laatste ook niet zaligmakend. Brengt toch wel wat risico met zich mee die gratis, onbeveiligde wifi netwerken, dus ik gebruik ze maar vrij beperkt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
Dat komt voornamelijk door de onbeperkte internet, omdat ik bang was dat ik er anders overheen zou gaan en een enorm hoge rekening zou krijgen. Maar je hebt ondertussen op zoveel plekken wifi.
ligt eraan, welke apps je gebruikt en welke data je verzendt. maar veilig is het idd niet altijd.quote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, al vind ik dat laatste ook niet zaligmakend. Brengt toch wel wat risico met zich mee die gratis, onbeveiligde wifi netwerken, dus ik gebruik ze maar vrij beperkt.
De meeste openbare wifi netwerken zijn echt bagger.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door de onbeperkte internet, omdat ik bang was dat ik er anders overheen zou gaan en een enorm hoge rekening zou krijgen. Maar je hebt ondertussen op zoveel plekken wifi.
* zachtjes herrie maaktquote:
Meer recalcitrant dan dit wordt het niet hoor.quote:
snoodaard.quote:Op zondag 20 april 2014 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer recalcitrant dan dit wordt het niet hoor.
Wat een pracht van een woord. Past mooi in het rijtje: schelm, bandiet, woekeraar.quote:
Schavuit!quote:Op zondag 20 april 2014 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een pracht van een woord. Past mooi in het rijtje: schelm, bandiet, woekeraar.
Het is inderdaad een mooi woord.quote:Op zondag 20 april 2014 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een pracht van een woord. Past mooi in het rijtje: schelm, bandiet, woekeraar.
Ook ja. Of rakker.quote:
quote:
quote:
Die is geweldig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lol, ik kijk voor de lol naar oude scheldwoorden; Trutteschudder
Really?quote:
wat?quote:Op zondag 20 april 2014 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lol, ik kijk voor de lol naar oude scheldwoorden; Trutteschudder
Ja, af en toe moet je ff afdalen tot dat niveau. En daarna weer verder.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef perro. het volgende:
[..]
wat?
vroeger vond ik hottentottententententoonstelling een tof woord.
En natuurlijk paashaasschaamhaarverzamelaarquote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef perro. het volgende:
[..]
wat?
vroeger vond ik hottentottententententoonstelling een tof woord.
Leuke dag gehad?quote:Op zondag 20 april 2014 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kapot moe. Zere poten. Maar op weg naar huus
Die heb ik allang niet gehoord.quote:Op zondag 20 april 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
En natuurlijk paashaasschaamhaarverzamelaar
haha, die kon ik nog niet.quote:Op zondag 20 april 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En natuurlijk paashaasschaamhaarverzamelaar
Ja absoluut!quote:
Brandweerautoreservebandventieldopjequote:
Fijn! Hoe is het met de zieke?quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja absoluut!
Als ik nou ook eens een nacht door slaap zou dat echt heaven zijn maarja.
Hoest met jou? Veel gewerkt dit weekend?
kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéledenquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Brandweerautoreservebandventieldopje
quote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéleden
Of deze: Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (betekent 'angst voor lange woorden')quote:
Jij typt met twee vingers zeker?quote:Op zondag 20 april 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéleden
Ab slaat aan. Maar hoest nog veel. Eten gaat ook nog moeizaamquote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn! Hoe is het met de zieke?![]()
Ja, goed! Hele weekend gewerkt inderdaad. Morgen weer. Maar 150% dus ik vind het niet erg
Beterschap voor hemquote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ab slaat aan. Maar hoest nog veel. Eten gaat ook nog moeizaam![]()
Dat tikt wel lekker aan dan of nie?
Die is gewoon het bestequote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of deze: Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (betekent 'angst voor lange woorden')
quote:Op zondag 20 april 2014 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beterschap voor hem
Zeker wel. Netto 12 euro per uur
Geeft niet, begrijp ikquote:Op zondag 20 april 2014 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi... sorry dat we zo snel weg gingen hoor![]()
Kon je het nog een beetje goed zien?
Leuk concert?quote:
Hmja snel maar huis. Mijn paps past op maar wil snel naar huis aangezien mijn stiefmama vanmiddag een hypo heeft gehad ... echt it never stops geloof ikquote:Op zondag 20 april 2014 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet, begrijp ik
Ja, ik kon er wel aardig tussendoor kijken. Behalve die lange dude die voor dat stelletje stond waar ik achte stond, die stond nog wel eens in de weg
Jullie?
He bah, dat is vervelend nieuwsquote:Op zondag 20 april 2014 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmja snel maar huis. Mijn paps past op maar wil snel naar huis aangezien mijn stiefmama vanmiddag een hypo heeft gehad ... echt it never stops geloof ik![]()
ja die stond mij zelf soms in de weg. Lulloen dat wikf ging filmen maar ze had niet op record gedrukt en pas toen ze dacht dat ze op stop drukte begon ze te filmen... in haar broekzak.. succes met je filmpje... doos
Ik vond ze erg goed. Goed bij stem. Geluid was af en toe minder
En damn die drummer
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He bah, dat is vervelend nieuws
Ja, mooi was datIk dacht, zal ik er nog iets van zeggen, maar toch maar niet
Ze zag er trouwens wel goed uit. Totdat ik haar hoorde over een ex van 40 jaar geleden
Haha ja ze zong af en toe naast de microfoonMaar ja, geluid was wel echt veel beter dan de vorige keer ook
Zeker geslaagde avond.quote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]geniaal dat jij het ook merkte
![]()
Maar ook als ze in de microfoon zong viel ze af en toe weg.
Nja het was tof![]()
Wij zijn thuis dus fijne avond allemaal. Ik duik gelijk mijn bedje in.... need some sleep
oja natuurlijkquote:
Ja; sorryquote:
Omdat je een kat bent?quote:
Rauw?quote:
Ligt eraan wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor vlees ik in de kuip heb.Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
O, ik heb geen TV aan nu.quote:
En zo heurt t.quote:
Verder wel een lekker paasweekend?quote:
Heel het weekend op een festival geweestquote:Op maandag 21 april 2014 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verder wel een lekker paasweekend?
Tof, welk festival, welke muziek?quote:Op maandag 21 april 2014 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel het weekend op een festival geweest
Dunk! in Belgie. Kleinschalig, post-rock en aanverwanten (post-metal, drone, ambient, sludge)quote:Op maandag 21 april 2014 02:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof, welk festival, welke muziek?
Ratten en muizen leggen geen eieren, hadden ze je dat niet verteld?quote:Op maandag 21 april 2014 02:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op eitjes zoeken vanmorgen maar helaas gaat die vlieger niet op.
Cool. Geen leuke meid leren kennen? Festivals zijn daar doorgaans ideaal voor.quote:Op maandag 21 april 2014 02:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dunk! in Belgie. Kleinschalig, post-rock en aanverwanten (post-metal, drone, ambient, sludge)
Niet de festivals waar ik kom hoor. Man/vrouw 10/1 op z'n best, en de dames, zeker de leuke exemplaren, lopen allemaal al met een kerel aan hun zij.... komt omdat vrouwen het soort muziek doorgaans niet waarderen denk ik...quote:Op maandag 21 april 2014 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool. Geen leuke meid leren kennen? Festivals zijn daar doorgaans ideaal voor.
Hmm, bummer.quote:Op maandag 21 april 2014 02:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet de festivals waar ik kom hoor. Man/vrouw 10/1 op z'n best, en de dames, zeker de leuke exemplaren, lopen allemaal al met een kerel aan hun zij.... komt omdat vrouwen het soort muziek doorgaans niet waarderen denk ik...
Het weekend is hier bijna afgelopen; 4 dagen vrij. Eerste dagen gechilld met Miss Escobar en vandaag aan het werk.quote:
Ach ik kom voor de muziek. Toegegeven, zou leuk zijn als er ook eens een leuke meid rondliep....quote:
Nee dat nietquote:Op maandag 21 april 2014 02:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ratten en muizen leggen geen eieren, hadden ze je dat niet verteld?
Dat is juist het goeie. De muziek verbindt. Maar je moet wel een beetje handige verhouding hebben idd. Volgende keer een festival met iets meer vrijgezelle vrouwen?quote:Op maandag 21 april 2014 02:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik kom voor de muziek. Toegegeven, zou leuk zijn als er ook eens een leuke meid rondliep....
Joh.quote:Op maandag 21 april 2014 02:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar ik zoek liever ergens anders eitjes.
Tja, dat gaat een festival met kutmuziek worden waarschijnlijkquote:Op maandag 21 april 2014 02:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is juist het goeie. De muziek verbindt. Maar je moet wel een beetje handige verhouding hebben idd. Volgende keer een festival met iets meer vrijgezelle vrouwen?
Maar op grotere festivals heb je ook de meer undergroundstromingen waar jij naar op zoek bent? Ben (helaas) maar 1 keer op Lowlands geweest, maar die mix van verschillende stijlen vond ik extreem relaxed.quote:Op maandag 21 april 2014 02:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, dat gaat een festival met kutmuziek worden waarschijnlijk![]()
Nouja, ik heb een lastige smaak wat dat betreft
*bonk* *bonk* *bonk*quote:Op maandag 21 april 2014 02:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, dat gaat een festival met kutmuziek worden waarschijnlijk![]()
Nouja, ik heb een lastige smaak wat dat betreft
Zoeken is ook weer zoquote:Op maandag 21 april 2014 02:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joh.
Morgen heb je nog een hele dag om je paaskonijntje te zoeken.
Internetdaten?quote:Op maandag 21 april 2014 03:01 schreef S95Sedan het volgende:
Zoeken is ook weer zo
Als ze nou gewoon aanbelt hier, makkelijker.
En lui.
Nope, die heb je daar niet. Nouja vast wel 1 of 2 bands, maar da's mij niet genoeg om de rest uit te zitten.quote:Op maandag 21 april 2014 03:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar op grotere festivals heb je ook de meer undergroundstromingen waar jij naar op zoek bent? Ben (helaas) maar 1 keer op Lowlands geweest, maar die mix van verschillende stijlen vond ik extreem relaxed.
Bedoel je de kutmuziek, of mijn lastige smaak?quote:Op maandag 21 april 2014 03:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*bonk* *bonk* *bonk*
Zoiets?
[..]
Zoeken is ook weer zo
Als ze nou gewoon aanbelt hier, makkelijker.
En lui.
Je hebt luistermuziek en festivalmuziek. Ik ben ook geen grote liefhebber van populaire bandjesmuziek (13 in dozijn) maar op een festival vermaak ik me meestal wel. En dan nog; als de muziek even tegenvalt, ga je gewoon rondjes lopen en vind je net die ene meid die ook even verveeld is.quote:Op maandag 21 april 2014 03:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, die heb je daar niet. Nouja vast wel 1 of 2 bands, maar da's mij niet genoeg om de rest uit te zitten.
Ik kan gewoon niet fatsoenlijk luisteren naar rechttoerechtaan couplet/refrein 4 minuten muziek in al z'n facetten
'Hoi wat doe jij hier?'quote:Op maandag 21 april 2014 03:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt luistermuziek en festivalmuziek. Ik ben ook geen grote liefhebber van populaire bandjesmuziek (13 in dozijn) maar op een festival vermaak ik me meestal wel. En dan nog; als de muziek even tegenvalt, ga je gewoon rondjes lopen en vind je net die ene meid die ook even verveeld is.
Ik stond (nuchter, want moest rijden) op Pinkpop bij The Killers. Stond een mooi klein meisje (mijn smaak) naast me met een hele grote rugzak. Bij het 2e nummer nam ik haar op mijn schouders, zodat ze het goed kon zien. Dat bleek een gouden zet.quote:Op maandag 21 april 2014 03:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Hoi wat doe jij hier?'
'Ach, de muziek boeit me totaal niet, maar ik loop wat rond in de hoop een meid zoals jij tegen te komen'
Hm.... zou nog wel eens kunnen werken![]()
Er zijn helemaal geen vrouwen op internetquote:
Niet perse kutmuziek maar van die feestjes waarbij het ene nummer de ene toon *bonk* is en het nummer erna de andere toon *bonk*quote:Op maandag 21 april 2014 03:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bedoel je de kutmuziek, of mijn lastige smaak?![]()
In het eerste geval... vrouwen die volop daar naar luisteren kunnen mij niet bekoren.
In het 2e geval, je zit er compleet naast
Ik zie echt nooit vrouwen in hun eentje....quote:Op maandag 21 april 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stond (nuchter, want moest rijden) op Pinkpop bij The Killers. Stond een mooi klein meisje (mijn smaak) naast me met een hele grote rugzak. Bij het 2e nummer nam ik haar op mijn schouders, zodat ze het goed kon zien. Dat bleek een gouden zet.
Superleuk hippymeisje dat alleen door Brazilie reisde en capoeiralessen gaf enzo. Dat soort meisjes gaat alleen naar festivals.
Dan niet.quote:Op maandag 21 april 2014 03:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen vrouwen op internet![]()
Geen liefhebber van electronische muziek dus. Sja, ik juist wel.quote:Niet perse kutmuziek maar van die feestjes waarbij het ene nummer de ene toon *bonk* is en het nummer erna de andere toon *bonk*
Zelfs als ze met een vriendin zijn, zijn ze juist op festivals enorm open, je hebt gelijk een gespreksonderwerp (en als ze interessant is veel meer) en de sfeer is lekker ongedwongen, het maakt niet uit dat je er niet tiptop uitziet, etc.quote:Op maandag 21 april 2014 03:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie echt nooit vrouwen in hun eentje....
Muziek die dat daadwerkelijk heeft, heeft een stuk meer diepgang dan de muziek waar je volgens mij op doeltquote:Op maandag 21 april 2014 03:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen vrouwen op internet
[..]
Niet perse kutmuziek maar van die feestjes waarbij het ene nummer de ene toon *bonk* is en het nummer erna de andere toon *bonk*
Wat wil je zeggen dat dat ook al niet waar is?quote:Op maandag 21 april 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan niet.
[..]
Geen liefhebber van electronische muziek dus. Sja, ik juist wel.
Vergeet niet 'dans' ertussen.... dat maakt nogal een enorm verschil....quote:Op maandag 21 april 2014 03:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan niet.
[..]
Geen liefhebber van electronische muziek dus. Sja, ik juist wel.
Komt wel eens voor, dan zijn ze vooral met hunzelf bezig. Ik ben niet het type dat zich dan er tussen gaat werpen...quote:Op maandag 21 april 2014 03:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs als ze met een vriendin zijn, zijn ze juist op festivals enorm open, je hebt gelijk een gespreksonderwerp (en als ze interessant is veel meer) en de sfeer is lekker ongedwongen, het maakt niet uit dat je er niet tiptop uitziet, etc.
Bij trance wel. Daar doelde ik ook voornamelijk op, takkeherrie.quote:Op maandag 21 april 2014 03:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Muziek die dat daadwerkelijk heeft, heeft een stuk meer diepgang dan de muziek waar je volgens mij op doeltBij dat soort optredens zie je al helemaal geen vrouwen
Wat?quote:Op maandag 21 april 2014 03:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vergeet niet 'dans' ertussen.... dat maakt nogal een enorm verschil....
Met zichzelf bezig? Hoe bedoel je dat? En hoe weet je dat, als je ze niet aanspreekt?quote:Op maandag 21 april 2014 03:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt wel eens voor, dan zijn ze vooral met hunzelf bezig.
Allemaal van die modetrutjes. Tenzij goa/psy. Dan zijn het krakerstrutjesquote:Op maandag 21 april 2014 03:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij trance wel. Daar doelde ik ook voornamelijk op, takkeherrie.
Maar ieder zijn ding.
Electronische dans muziek. Ambient/trip-hop/electro/drone/noise/nu-jazz/downtempo/IDM/hiphop enz enz is voor een groot deel ook allemaal electronisch. Pop ook overigens.quote:
Druk aan het ouwehoeren met elkaar, totaal geen aandacht voor de wereld om hun heen, of zelfs de muziekquote:Op maandag 21 april 2014 03:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met zichzelf bezig? Hoe bedoel je dat? En hoe weet je dat, als je ze niet aanspreekt?
Ehm ja, maar electronische muziek is natuurlijk bedoeld om ook op te dansen. Er is zoveel dansbare electronische muziek buiten de standaard "dance".quote:Op maandag 21 april 2014 03:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Electronische dans muziek. Ambient/trip-hop/electro/drone/noise/nu-jazz/downtempo/IDM/hiphop enz enz is voor een groot deel ook allemaal electronisch. Pop ook overigens.
A - dat zijn dan misschien niet de juiste prooienquote:Op maandag 21 april 2014 03:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Druk aan het ouwehoeren met elkaar, totaal geen aandacht voor de wereld om hun heen, of zelfs de muziek
Scheelt, dat is vaak toch niet echt mijn typequote:Op maandag 21 april 2014 03:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal van die modetrutjes. Tenzij goa/psy. Dan zijn het krakerstrutjes![]()
Heerlijk generaliseren, so shoot me
Nou nee hoor, dat is het punt nou juist. EDM is maar een onderdeel.quote:Op maandag 21 april 2014 03:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehm ja, maar electronische muziek is natuurlijk bedoeld om ook op te dansen. Er is zoveel dansbare electronische muziek buiten de standaard "dance".
Stereotypes komen nou eenmaal ergens vandaan...quote:Op maandag 21 april 2014 03:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt, dat is vaak toch niet echt mijn type
Niks mis mee op z'n tijd
Wel het onderdeel dat het meeste op festivals en feesten gedraaid wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 03:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat is het punt nou juist. EDM is maar een onderdeel.
Niet de juiste prooien nee. Ik ben geen actieve versierder, dus dat helpt ook niet echt. Ik moet toevallig in een gesprek belanden oid.quote:Op maandag 21 april 2014 03:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
A - dat zijn dan misschien niet de juiste prooien
B - dan nog, pas als je ermee praat, weet je welk vlees (of in Sedans geval eieren) je in de kuip hebt
Niet op de festivals waar ik komquote:Op maandag 21 april 2014 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel het onderdeel dat het meeste op festivals en feesten gedraaid wordt.
Maar ik begrijp dat jij liever niet danst op muziek, of hoe moet ik dat zien?
Wat dat betreft is een festival I-DE-AAL. Bij de rij voor de drankjes, gewoon ergens in het wild, waar dan ook kan je mensen aanspreken. Dat is juist het relaxede van die festivals; de sfeer is open en ongedwongen.quote:Op maandag 21 april 2014 03:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet de juiste prooien nee. Ik ben geen actieve versierder, dus dat helpt ook niet echt. Ik moet toevallig in een gesprek belanden oid.
Je bent 4 jaar jonger dan ik, dus zo oud ben je (nog) niet...quote:Op maandag 21 april 2014 03:32 schreef Faxie het volgende:
Ik ben niet zo'n danser. Vroeger toen ik 18-23 was wel regelmatig naar technofeestjes geweest, maar daar ben ik uitgegroeid.
Bij de rij voor de drankjes staan alleen kerels. Dan zie je altijd wel dames in hun eentje staan, en dan komt 10 seconden later een kerel er naartoe met een drankje voor d'rquote:Op maandag 21 april 2014 03:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een festival I-DE-AAL. Bij de rij voor de drankjes, gewoon ergens in het wild, waar dan ook kan je mensen aanspreken. Dat is juist het relaxede van die festivals; de sfeer is open en ongedwongen.
Hell no, vleesch > eieren any dayquote:Op maandag 21 april 2014 03:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
A - dat zijn dan misschien niet de juiste prooien
B - dan nog, pas als je ermee praat, weet je welk vlees (of in Sedans geval eieren) je in de kuip hebt
Ik laat het hierbij.... ik heb nogal een aparte mening wat die muziek, en de mensen die er naar luisteren, betreft...quote:Op maandag 21 april 2014 03:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent 4 jaar jonger dan ik, dus zo oud ben je (nog) niet...
Technofeestjes zijn mi een van de slechtste plekken een meid te scoren. Juist techno maakt dat mensen zich terugtrekken in hun eigen wereldje. Met hardstyle en trance zijn mensen veel opener en socialer.
Welke muziek? Techno? Of hardstyle?quote:Op maandag 21 april 2014 03:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat het hierbij.... ik heb nogal een aparte mening wat die muziek, en de mensen die er naar luisteren, betreft...
Sja, als je zo extreem denkt...quote:Op maandag 21 april 2014 03:45 schreef S95Sedan het volgende:
Weet niet, blijf erbij dat het geen 'echte' muziek is.
Als in een band en niet iemand achter een draaitafel/laptop die 'play' drukt.
Daar zijn nogal gradaties in....quote:Op maandag 21 april 2014 03:45 schreef S95Sedan het volgende:
Weet niet, blijf erbij dat het geen 'echte' muziek is.
Als in een band en niet iemand achter een draaitafel/laptop die 'play' drukt.
Kloonquote:Op maandag 21 april 2014 03:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, als je zo extreem denkt...
Ik vind het wel muziek, het hoeft niet hoogstaand te zijn. Maar de sfeer is sowieso geniaal.
Ieder zijn ding hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 03:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, als je zo extreem denkt...
Ik vind het wel muziek, het hoeft niet hoogstaand te zijn. Maar de sfeer is sowieso geniaal.
Jij ging een spelletje spelen. Kssjt.quote:
Ik noem maar een Born Slippy.quote:Op maandag 21 april 2014 03:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoor.
Maar ik zie over tig jaar nou niet echt een techno/trance/dance (hoe je het wil noemen) nummer wat na tig jaar nog steeds tijdloos is. Zoals wel het geval is met een band.
KLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 03:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij ging een spelletje spelen. Kssjt.
Prodigy, Underworld, Daft Punk, Infected Mushroom, etc.quote:Op maandag 21 april 2014 03:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoor.
Maar ik zie over tig jaar nou niet echt een techno/trance/dance (hoe je het wil noemen) nummer wat na tig jaar nog steeds tijdloos is. Zoals wel het geval is met een band.
Het leeft nogquote:Op maandag 21 april 2014 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
KLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!
hoest??
Ja, nauwelijks, want geen kaas.quote:Op maandag 21 april 2014 03:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het leeft nog
Lang niet gesproken! Hoe is het met jou, met je latina's en zon en warmte en zwembaden enzo?
Sash, Robert Miles, Orbital, Tiesto, Marusha, Dune, U96....quote:Op maandag 21 april 2014 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prodigy, Underworld, Daft Punk, Infected Mushroom, etc.
Jup.quote:Op maandag 21 april 2014 03:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sash, Robert Miles, Orbital, Tiesto, Marusha, Dune, U96....
De top2000 staat toch aardig vol met dance varianten ondertussen.
quote:Op maandag 21 april 2014 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prodigy, Underworld, Daft Punk, Infected Mushroom, etc.
Als jullie dat tijdloos noemenquote:Op maandag 21 april 2014 03:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sash, Robert Miles, Orbital, Tiesto, Marusha, Dune, U96....
De top2000 staat toch aardig vol met dance varianten ondertussen.
Je verpest mijn jaloerse droomquote:Op maandag 21 april 2014 03:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nauwelijks, want geen kaas.
Met mij is het goed, latina's doe ik weinig mee (teveel werk) en zon en warmte en zwembaden vind je hier niet he?
Slapen is overrated.quote:Op maandag 21 april 2014 03:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je verpest mijn jaloerse droom
Pff, ik ben zo stoned dat ik gewoon niet kan slapen
Ben je geil als je stoned bent?quote:Op maandag 21 april 2014 03:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, want ik wilde morgen een terrasje gaan pakken..quote:
Die is er sowieso, de mensen zijn het meer dan genoeg waard kloon.quote:Op maandag 21 april 2014 03:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom dat jou iets aangaat?quote:
Ik hou er niet van en er zullen vast betere nummers zijn. Maar bijvoorbeeld ja.quote:
Gewoon, voor de beeldvormingquote:Op maandag 21 april 2014 03:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom dat jou iets aangaat?
Bwuh, saaiheid.. Ik heb medelijden met jequote:Op maandag 21 april 2014 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die is er sowieso, de mensen zijn het meer dan genoeg waard kloon.
Que envidia! Morgen weer voor mij. Ik moet nog 2 voorstellen schrijven.
Daar heeft slapen toch niets mee te maken?quote:Op maandag 21 april 2014 03:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, want ik wilde morgen een terrasje gaan pakken..
Ik wil jou niet helpen met het vormen van je beeld.quote:
Haha dank je. Het weekend al genoeg weggerookt.quote:Op maandag 21 april 2014 04:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bwuh, saaiheid.. Ik heb medelijden met je
IJdele hoop?quote:Op maandag 21 april 2014 04:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil jou niet helpen met het vormen van je beeld.
Daar ben ik te oud voorquote:Op maandag 21 april 2014 04:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar heeft slapen toch niets mee te maken?
Gewoon een nacht doorhalen
Het is nooit genoegquote:Op maandag 21 april 2014 04:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha dank je. Het weekend al genoeg weggerookt.
Zoiets kost tijd. Sowieso is het niet handig dat het over het algemeen geen radiovriendelijke muziek is, daarom zal je het sowieso niet snel algemeen bekend zien worden.quote:Op maandag 21 april 2014 04:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hou er niet van en er zullen vast betere nummers zijn. Maar bijvoorbeeld ja.
Ik zie dat niet gebeuren met trance.
Kloons will be kloons.quote:
Waarom post je dan pics?quote:Op maandag 21 april 2014 04:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil jou niet helpen met het vormen van je beeld.
Het is dat ik mijn haar verf, maar anders waren ze vast al grijs geweestquote:Op maandag 21 april 2014 04:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat je bijna bejaard bent weet ik nu wel inmiddels
Ik weet het niet, je hebt toch een mindere band met zo'n artiest als een band. Maar dat is mijn mening/idee.quote:Op maandag 21 april 2014 04:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets kost tijd. Sowieso is het niet handig dat het over het algemeen geen radiovriendelijke muziek is, daarom zal je het sowieso niet snel algemeen bekend zien worden.
Maar kijk nu eens naar Aviici. Totaal mijn ding niet, maar grote kans dat veel van dat soort nummers een klassieke status gaan krijgen.
Colombiaans bier? *wakker word* ... Wat is dat?quote:Op maandag 21 april 2014 04:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloons will be kloons.
Bier is net bezorgd door de Japanner (gelukkig wel Colombiaans bier) dus dat heb ik wel.
op zeker niet voor jouquote:
Zo rond je 30e gebeurd dat inderdaadquote:Op maandag 21 april 2014 04:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is dat ik mijn haar verf, maar anders waren ze vast al grijs geweest
Daar zit ik nog een paar jaar vanaf, lulquote:Op maandag 21 april 2014 04:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo rond je 30e gebeurd dat inderdaad
quote:Op maandag 21 april 2014 04:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Colombiaans bier? *wakker word* ... Wat is dat?
Afronden naar boven is het toch.quote:Op maandag 21 april 2014 04:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar zit ik nog een paar jaar vanaf, lul
Ik ken het niet, maar.. De middelste en de rechter zien er op het eerste oog uit als wat ik best in de super zou kopenquote:
Alleen penislengtequote:
Wellicht omdat je de muziek niet interessant vindt en je daarom niet verdiept in de mensen erachter?quote:Op maandag 21 april 2014 04:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet het niet, je hebt toch een mindere band met zo'n artiest als een band. Maar dat is mijn mening/idee.
Kloon, dit zei Faxie net nog...quote:Op maandag 21 april 2014 03:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie echt nooit vrouwen in hun eentje....
Misschien bij andere Fokkers! maar dat is hier niet nodigquote:
Ik luister ook dance muziek. Dus dat is niet het geval.quote:Op maandag 21 april 2014 04:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht omdat je de muziek niet interessant vindt en je daarom niet verdiept in de mensen erachter?
Want ik heb precies hetzelfde met veel van die grote bands.
Erg goed bier, serieus. Heb die twee dus ook besteld. Te lui om naar de supermarkt te gaan vandaag.quote:Op maandag 21 april 2014 04:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar.. De middelste en de rechter zien er op het eerste oog uit als wat ik best in de super zou kopen
Uhm.. Leg uit?quote:Op maandag 21 april 2014 04:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon, dit zei Faxie net nog...
Maar je bent vast "een meid die alleen met zichzelf bezig is".
Liever dat ze met mij bezig isquote:Op maandag 21 april 2014 04:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon, dit zei Faxie net nog...
Maar je bent vast "een meid die alleen met zichzelf bezig is".
Sja, zo te horen in het topic ben je niet haar type.quote:
1 pagina terug, mobiel dus een eeuwigheid geleden.quote:
Het blijft grappig, af en toe is het net een getrouwd stelletje. Die discussies.quote:Op maandag 21 april 2014 04:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, zo te horen in het topic ben je niet haar type.
dat klinkt bekend... Maar dan kan ik niet bestellen waar ik zin in hebquote:Op maandag 21 april 2014 04:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erg goed bier, serieus. Heb die twee dus ook besteld. Te lui om naar de supermarkt te gaan vandaag.
Neequote:Op maandag 21 april 2014 04:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach stiekem toch wel een beetje? Geef nou maar toe dat je je gevleid voelt
Ik kom voor het eerst in een jaar of 2 weer kijken, dus laat die discussies maar binnenskamers.quote:Op maandag 21 april 2014 04:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het blijft grappig, af en toe is het net een getrouwd stelletje. Die discussies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |