Nee, die heeft juist een normale grootte. Zo'n normale is zo'n bakbeest dat je moet meedragen in een reistas.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Een mini moet je sowieso niet doen.. veels te klein
Ik heb nu de Nexus 5. Helemaal top, retesnel en geen softwarematige schil van een andere leverancier er bovenop. Ideaal.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga zeker niet voor een iphone. Had een HTC .. en vond die wel relaxed. Anderen zeggen Nexus, misschien ook wel interessant of een LG
Al die telefoon's zijn prima tegenwoordig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, keuzes maken is stom.
Eerst pakte ik gewoon een demo toestel en als het niet beviel pakte ik gewoon weer een andere.
Consumenten hebben het maar zwaar.
Klinkt goedquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nu de Nexus 5. Helemaal top, retesnel en geen softwarematige schil van een andere leverancier er bovenop. Ideaal.
Tablet aan je oorquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die heeft juist een normale grootte. Zo'n normale is zo'n bakbeest die je moet meedragen in een reistas.![]()
Ja de note vind ik ook te groot, moet nog wel in de broekzak passenquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Myraela het volgende:
twi heeft de Galaxy S3 en die vind ik te groot. Mijn stiefbroer heeft de note ofzo, dat is helemaal achterlijk.
Kinderenquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Cue_ het volgende:
Air.. doe hier eens wat aan.. Tis nog niet eens maandag en er is alweer een telefoondiscussie
Bierquote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen
Apple
Bier
Utrecht
Schaamhaar
Tieten
Zo hebben we ze allemaal, toch?
Ik gok vna niet, maar het is een goed begin.. dank jequote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen
Apple
Bier
Utrecht
Schaamhaar
Tieten
Zie dat weleens.quote:
Ik vind grote telefoons juist minder. Deze HTC heeft de perfecte maat, vind ik. Vaak schijnen mini's wel slecht te presteren, maar dat vind ik bij deze reuze meevallen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Een mini moet je sowieso niet doen.. veels te klein
Ik vind die van de iphones net te klein zeg maar. Moet ook geen halve tablet zijn natuurlijk. Ik ben niet zo van de uiterstenquote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind grote telefoons juist minder. Deze HTC heeft de perfecte maat, vind ik. Vaak schijnen mini's wel slecht te presteren, maar dat vind ik bij deze reuze meevallen.
Ik had ook htc moeten nemen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind grote telefoons juist minder. Deze HTC heeft de perfecte maat, vind ik. Vaak schijnen mini's wel slecht te presteren, maar dat vind ik bij deze reuze meevallen.
iPhone 4 is wel klein, die heb ik ook overwogen. Maar de iPhone 5 is prima qua formaat, vind ik.quote:Op zondag 20 april 2014 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind die van de iphones net te klein zeg maar. Moet ook geen halve tablet zijn natuurlijk. Ik ben niet zo van de uitersten
Ik heb de 5S, prima formaatquote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
iPhone 4 is wel klein, die heb ik ook overwogen. Maar de iPhone 5 is prima qua formaat, vind ik.
Piemels.quote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen
Apple
Bier
Utrecht
Schaamhaar
Tieten
Ik wilde bijna zeggen: dan heb je nog nooit een echte iPhone gehad. Maar die is echt te slecht. En toch, toch zeg ik het. I hate my lifequote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
iPhone 4 is wel klein, die heb ik ook overwogen. Maar de iPhone 5 is prima qua formaat, vind ik.
Nou vooruit. Omdat jij het bent mag 'ie er ook bij staan.quote:
Ik vind de 4 wel een goed scherm hebben.quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Even vergeten dat er ook nog een 5C is. Dat lijkt me dan weer niks.quote:
In dit geval is hij niet leuk. Sorry, Art.quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen: dan heb je nog nooit een echte iPhone gehad. Maar die is echt te slecht. En toch, toch zeg ik het. I hate my life
I know...quote:Op zondag 20 april 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
In dit geval is hij niet leuk. Sorry, Art.
Volgende keer beter.quote:
5C is ook prima hoor, verschil is dat hij van plastic is.quote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Even vergeten dat er ook nog een 5C is. Dat lijkt me dan weer niks.
Dat heb ik dan weer niet. Alleen de vorige was een beetje crappy, die was ook al dood voordat het abonnement afgelopen was.quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik veel minder op mijn telefoon dan dat die allemaal kan. Ik hoef de volgende keer in ieder geval niet de nieuwste van de nieuwste. Ik betaal er nog steeds elke maand veel te veel voor. De eerste maanden ben je enorm blij, en na een half jaar baal je als er een nieuwe uit is.
Wat gebruik je dan bijvoorbeeld niet?quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik veel minder op mijn telefoon dan dat die allemaal kan. Ik hoef de volgende keer in ieder geval niet de nieuwste van de nieuwste. Ik betaal er nog steeds elke maand veel te veel voor. De eerste maanden ben je enorm blij, en na een half jaar baal je als er een nieuwe uit is.
Okay, dan baal je ook wel.quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Alleen de vorige was een beetje crappy, die was ook al dood voordat het abonnement afgelopen was.
Ik 8. Ook meer dan genoeg aanquote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Betaal een tientje per maand en daar heb ik meer dan genoeg aan.
Daar moet op gedronken worden.quote:
Meh. Ik zou een Android over een 5C prefereren, hoewel ik een 5S echt zou aanschaffen als ik het geld had.quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
5C is ook prima hoor, verschil is dat hij van plastic is.
Dat sowieso! Best voor je portemonnee. En telefoon zelf bepalen waar en wanneer je 'm koopt.quote:
Wow... Dat is niet veel!quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 8. Ook meer dan genoeg aan
Ja, nogal. Laatste paar maanden met zo'n oude kuttelefoon zonder WhatsApp of iets dergelijks rondgelopen.quote:
Ik heb pas 130 mb gebruikt deze maand en 16 minuten/smsquote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 8. Ook meer dan genoeg aan
Preciesquote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso! Best voor je portemonnee. En telefoon zelf bepalen waar en wanneer je 'm koopt.
Kloptquote:
Oh, ik heb geen idee hoeveel ik nog heb. Zodra mijn tegoed onder de 3 euro komt krijg ik een smsje, maar dat is zeldenquote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb pas 130 mb gebruikt deze maand en 16 minuten/sms
Sinds mijn werkgever wifi heeft, gaat het met de databundel niet meer zo heel hard. Heb echter nog een onbeperkt data abonnement en die ga ik nooit meer krijgen als ik hem inlever.quote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb pas 130 mb gebruikt deze maand en 16 minuten/sms
Ik zou ook geen 5c willen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden.
[..]
Meh. Ik zou een Android over een 5C prefereren, hoewel ik een 5S echt zou aanschaffen als ik het geld had.
Nee klopt, daarom wil ik ook niet van abo wisselen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds mijn werkgever wifi heeft, gaat het met de databundel niet meer zo heel hard. Heb echter nog een onbeperkt data abonnement en die ga ik nooit meer krijgen als ik hem inlever.
Ik gebruik eigenlijk alleen het bellen (1 uur in een maand, max), heel soms het internet en eigenlijk altijd op een locatie waar er gewoon wifi is. Qua apps alleen mijn rekeningoverzicht, instagram en 9gag.quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat gebruik je dan bijvoorbeeld niet?
Holy shit.quote:
Dat is inderdaad niet echt de moeite nee.quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen het bellen (1 uur in een maand, max), heel soms het internet en eigenlijk altijd op een locatie waar er gewoon wifi is. Qua apps alleen mijn rekeningoverzicht, instagram en 9gag.
Als ik het niet zou hebben zou ik het misschien soms missen, maar of dat nou echt elke maand 50 euro waard is.
You don't sayquote:
50 euro?quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik eigenlijk alleen het bellen (1 uur in een maand, max), heel soms het internet en eigenlijk altijd op een locatie waar er gewoon wifi is. Qua apps alleen mijn rekeningoverzicht, instagram en 9gag.
Als ik het niet zou hebben zou ik het misschien soms missen, maar of dat nou echt elke maand 50 euro waard is.
Dat zou wel knap zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
You don't say
Ach, dan zit ik er in elk geval niet over.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb een IPhone, niks mis mee. Werkt geweldig. Maar ik heb dan ook alleen maar Apple spullen
Android is ook prima, kut, het is wat je zelf fijn vind.
Geen geld natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
Hoppa, voor nog geen 3 tientjes is ie dadelijk weer zo goed als nieuw.
De tering, echt veel. Dat zou ik er dan weer nooit voor over hebben.quote:
microUSB connector, en ook maar meteen even een nieuwe body er op.quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen geld natuurlijk.
Wat was er kapot dan?
Dat komt voornamelijk door de onbeperkte internet, omdat ik bang was dat ik er anders overheen zou gaan en een enorm hoge rekening zou krijgen. Maar je hebt ondertussen op zoveel plekken wifi.quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tering, echt veel. Dat zou ik er dan weer nooit voor over hebben.
Yup, al vind ik dat laatste ook niet zaligmakend. Brengt toch wel wat risico met zich mee die gratis, onbeveiligde wifi netwerken, dus ik gebruik ze maar vrij beperkt.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
Dat komt voornamelijk door de onbeperkte internet, omdat ik bang was dat ik er anders overheen zou gaan en een enorm hoge rekening zou krijgen. Maar je hebt ondertussen op zoveel plekken wifi.
ligt eraan, welke apps je gebruikt en welke data je verzendt. maar veilig is het idd niet altijd.quote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, al vind ik dat laatste ook niet zaligmakend. Brengt toch wel wat risico met zich mee die gratis, onbeveiligde wifi netwerken, dus ik gebruik ze maar vrij beperkt.
De meeste openbare wifi netwerken zijn echt bagger.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door de onbeperkte internet, omdat ik bang was dat ik er anders overheen zou gaan en een enorm hoge rekening zou krijgen. Maar je hebt ondertussen op zoveel plekken wifi.
* zachtjes herrie maaktquote:
Meer recalcitrant dan dit wordt het niet hoor.quote:
snoodaard.quote:Op zondag 20 april 2014 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer recalcitrant dan dit wordt het niet hoor.
Wat een pracht van een woord. Past mooi in het rijtje: schelm, bandiet, woekeraar.quote:
Schavuit!quote:Op zondag 20 april 2014 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een pracht van een woord. Past mooi in het rijtje: schelm, bandiet, woekeraar.
Het is inderdaad een mooi woord.quote:Op zondag 20 april 2014 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een pracht van een woord. Past mooi in het rijtje: schelm, bandiet, woekeraar.
Ook ja. Of rakker.quote:
quote:
quote:
Die is geweldig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lol, ik kijk voor de lol naar oude scheldwoorden; Trutteschudder
Really?quote:
wat?quote:Op zondag 20 april 2014 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lol, ik kijk voor de lol naar oude scheldwoorden; Trutteschudder
Ja, af en toe moet je ff afdalen tot dat niveau. En daarna weer verder.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef perro. het volgende:
[..]
wat?
vroeger vond ik hottentottententententoonstelling een tof woord.
En natuurlijk paashaasschaamhaarverzamelaarquote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef perro. het volgende:
[..]
wat?
vroeger vond ik hottentottententententoonstelling een tof woord.
Leuke dag gehad?quote:Op zondag 20 april 2014 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kapot moe. Zere poten. Maar op weg naar huus
Die heb ik allang niet gehoord.quote:Op zondag 20 april 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
En natuurlijk paashaasschaamhaarverzamelaar
haha, die kon ik nog niet.quote:Op zondag 20 april 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En natuurlijk paashaasschaamhaarverzamelaar
Ja absoluut!quote:
Brandweerautoreservebandventieldopjequote:
Fijn! Hoe is het met de zieke?quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja absoluut!
Als ik nou ook eens een nacht door slaap zou dat echt heaven zijn maarja.
Hoest met jou? Veel gewerkt dit weekend?
kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéledenquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Brandweerautoreservebandventieldopje
quote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéleden
Of deze: Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (betekent 'angst voor lange woorden')quote:
Jij typt met twee vingers zeker?quote:Op zondag 20 april 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéleden
Ab slaat aan. Maar hoest nog veel. Eten gaat ook nog moeizaamquote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn! Hoe is het met de zieke?![]()
Ja, goed! Hele weekend gewerkt inderdaad. Morgen weer. Maar 150% dus ik vind het niet erg
Beterschap voor hemquote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ab slaat aan. Maar hoest nog veel. Eten gaat ook nog moeizaam![]()
Dat tikt wel lekker aan dan of nie?
Die is gewoon het bestequote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of deze: Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (betekent 'angst voor lange woorden')
quote:Op zondag 20 april 2014 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beterschap voor hem
Zeker wel. Netto 12 euro per uur
Geeft niet, begrijp ikquote:Op zondag 20 april 2014 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi... sorry dat we zo snel weg gingen hoor![]()
Kon je het nog een beetje goed zien?
Leuk concert?quote:
Hmja snel maar huis. Mijn paps past op maar wil snel naar huis aangezien mijn stiefmama vanmiddag een hypo heeft gehad ... echt it never stops geloof ikquote:Op zondag 20 april 2014 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet, begrijp ik
Ja, ik kon er wel aardig tussendoor kijken. Behalve die lange dude die voor dat stelletje stond waar ik achte stond, die stond nog wel eens in de weg
Jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |