Nee, die heeft juist een normale grootte. Zo'n normale is zo'n bakbeest dat je moet meedragen in een reistas.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Een mini moet je sowieso niet doen.. veels te klein
Ik heb nu de Nexus 5. Helemaal top, retesnel en geen softwarematige schil van een andere leverancier er bovenop. Ideaal.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga zeker niet voor een iphone. Had een HTC .. en vond die wel relaxed. Anderen zeggen Nexus, misschien ook wel interessant of een LG
Al die telefoon's zijn prima tegenwoordig.quote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, keuzes maken is stom.
Eerst pakte ik gewoon een demo toestel en als het niet beviel pakte ik gewoon weer een andere.
Consumenten hebben het maar zwaar.
Klinkt goedquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nu de Nexus 5. Helemaal top, retesnel en geen softwarematige schil van een andere leverancier er bovenop. Ideaal.
Tablet aan je oorquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die heeft juist een normale grootte. Zo'n normale is zo'n bakbeest die je moet meedragen in een reistas.![]()
Ja de note vind ik ook te groot, moet nog wel in de broekzak passenquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Myraela het volgende:
twi heeft de Galaxy S3 en die vind ik te groot. Mijn stiefbroer heeft de note ofzo, dat is helemaal achterlijk.
Kinderenquote:Op zondag 20 april 2014 22:13 schreef Cue_ het volgende:
Air.. doe hier eens wat aan.. Tis nog niet eens maandag en er is alweer een telefoondiscussie
Bierquote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen
Apple
Bier
Utrecht
Schaamhaar
Tieten
Zo hebben we ze allemaal, toch?
Ik gok vna niet, maar het is een goed begin.. dank jequote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen
Apple
Bier
Utrecht
Schaamhaar
Tieten
Zie dat weleens.quote:
Ik vind grote telefoons juist minder. Deze HTC heeft de perfecte maat, vind ik. Vaak schijnen mini's wel slecht te presteren, maar dat vind ik bij deze reuze meevallen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef Cue_ het volgende:
Een mini moet je sowieso niet doen.. veels te klein
Ik vind die van de iphones net te klein zeg maar. Moet ook geen halve tablet zijn natuurlijk. Ik ben niet zo van de uiterstenquote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind grote telefoons juist minder. Deze HTC heeft de perfecte maat, vind ik. Vaak schijnen mini's wel slecht te presteren, maar dat vind ik bij deze reuze meevallen.
Ik had ook htc moeten nemen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind grote telefoons juist minder. Deze HTC heeft de perfecte maat, vind ik. Vaak schijnen mini's wel slecht te presteren, maar dat vind ik bij deze reuze meevallen.
iPhone 4 is wel klein, die heb ik ook overwogen. Maar de iPhone 5 is prima qua formaat, vind ik.quote:Op zondag 20 april 2014 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind die van de iphones net te klein zeg maar. Moet ook geen halve tablet zijn natuurlijk. Ik ben niet zo van de uitersten
Ik heb de 5S, prima formaatquote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
iPhone 4 is wel klein, die heb ik ook overwogen. Maar de iPhone 5 is prima qua formaat, vind ik.
Piemels.quote:Op zondag 20 april 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen
Apple
Bier
Utrecht
Schaamhaar
Tieten
Ik wilde bijna zeggen: dan heb je nog nooit een echte iPhone gehad. Maar die is echt te slecht. En toch, toch zeg ik het. I hate my lifequote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
iPhone 4 is wel klein, die heb ik ook overwogen. Maar de iPhone 5 is prima qua formaat, vind ik.
Nou vooruit. Omdat jij het bent mag 'ie er ook bij staan.quote:
Ik vind de 4 wel een goed scherm hebben.quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Even vergeten dat er ook nog een 5C is. Dat lijkt me dan weer niks.quote:
In dit geval is hij niet leuk. Sorry, Art.quote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen: dan heb je nog nooit een echte iPhone gehad. Maar die is echt te slecht. En toch, toch zeg ik het. I hate my life
I know...quote:Op zondag 20 april 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
In dit geval is hij niet leuk. Sorry, Art.
Volgende keer beter.quote:
5C is ook prima hoor, verschil is dat hij van plastic is.quote:Op zondag 20 april 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Even vergeten dat er ook nog een 5C is. Dat lijkt me dan weer niks.
Dat heb ik dan weer niet. Alleen de vorige was een beetje crappy, die was ook al dood voordat het abonnement afgelopen was.quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik veel minder op mijn telefoon dan dat die allemaal kan. Ik hoef de volgende keer in ieder geval niet de nieuwste van de nieuwste. Ik betaal er nog steeds elke maand veel te veel voor. De eerste maanden ben je enorm blij, en na een half jaar baal je als er een nieuwe uit is.
Wat gebruik je dan bijvoorbeeld niet?quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik veel minder op mijn telefoon dan dat die allemaal kan. Ik hoef de volgende keer in ieder geval niet de nieuwste van de nieuwste. Ik betaal er nog steeds elke maand veel te veel voor. De eerste maanden ben je enorm blij, en na een half jaar baal je als er een nieuwe uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |