Tweede worden en dan een wedstrijdje tegen de kampioen mogen spelen omdat de kampioen toevallig ook de beker pakt. Dat wedstrijdje win je toevallig en dan heb je een "prijs". Gaat toch nergens over man.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNVB beker is een troostprijs he jongens!!!!
quote:Op zondag 20 april 2014 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Hmf zal ongetwijfeld hard moeten lachen omdat hij beseft dat zijn eigen club zó slecht is dat ze nergens om meedoen en wij welIk zou me volledig kapot schamen als Feyenoord supporter, en bovendien balen dat Ajax niet heeft gewonnen. Dan zouden ze misschien, al zou daar een wonder voor nodig zijn geweest, een prijs hebben kunnen winnen in de vorm van de JC schaal. Blijkbaar is dat voor sommige mensen maar bijzonder lastig te begrijpen en daar heb ik dan ook een beetje medelijden mee.
[..]
Doet me hier weer aan denken trouwens.
quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb zin om 1 iemand de schuld te geven.
Van der Hoorn. Zo slecht dat hij vandaag zelfs niet mee mocht doen.
Op zich wel maar als je een finale speelt moet je die gewoon winnenquote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNVB beker is een troostprijs he jongens!!!!
Van der Hoorn is een beetje de Verhoek van Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Van der Hoorn. Zo slecht dat hij vandaag zelfs niet mee mocht doen.
Geniet er maar vanquote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Ajax in Nederland ooit eerder met 4 doelpunten verschil heb zien verliezen.
Of trouwens, toch wel.
Ja maar wij worden kampioen. Goede counter he?quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Ajax in Nederland ooit eerder met 4 doelpunten verschil heb zien verliezen.
Of trouwens, toch wel.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Of trouwens, toch wel.
Godverdomme. Daar heb ik niet van terug.quote:Op zondag 20 april 2014 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja maar wij worden kampioen. Goede counter he?
die andere helft komt uit containers voor speciale gezinnenquote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
de helft die er zat kwam wss niet uit amsterdam
verder wel goede poging
Nee want de helft van de supporters kwam uit Zwolle.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
de helft die er zat kwam wss niet uit amsterdam
verder wel goede poging
ook dit vindt jr leukquote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee want de helft van de supporters kwam uit Zwolle.
xd xd
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.quote:Op zondag 20 april 2014 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, van een heel zuur mannetje(dieptrode) lees ik op AN dat ze een 15 jarige spits van Milan en een 15 jarige nr 10 van Roma willen halen.
Daar zijn de eerste tekenen van gewenste aankopen van allen hier.![]()
kampioenen
Voor achter Fischer Kishna en Schone?quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een paar aankopen kan geen kwaad nee. In ieder geval een buitenspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |