SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Wil deze helemaal niet openen
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Lachertje Dit Ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 19:04 schreef Schanulleke het volgende:
Gewoon lachen dit voor Zwolle. Ben benieuwd.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Puntje of 10 in mindering in de competitie lijkt mij wel gerechtvaardigd n.a.v. van het gedrag van die gekke supporters.![]()
30!quote:Op zondag 20 april 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
Puntje of 10 in mindering in de competitie lijkt mij wel gerechtvaardigd n.a.v. van het gedrag van die gekke supporters.![]()
En op deze manier gaat dat ook nu niet gebeuren.quote:Het is nog niet voorgekomen dat een team in één seizoen de landstitel, de beker en de supercup won.![]()
Ah, jij wil zo kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
Puntje of 10 in mindering in de competitie lijkt mij wel gerechtvaardigd n.a.v. van het gedrag van die gekke supporters.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Denswil eruit ajbIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Misschien over een jaar of 10.quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moisander![]()
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nog even geduldquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden![]()
Denswil, Klaassen, Serero, Boilesen, Vermeer, Sigthorsson, Bojan per direct contract opzeggen aub. Sjezus zeg wat zijn zij slecht![]()
Siggy en Bojan eruit, Dennis en Ronald erinquote:Op zondag 20 april 2014 19:12 schreef BobW het volgende:
Frank en Stam erin, Moisander en Denswil eruit.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Kunnen ook totaal niet met druk omgaan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Waardeloze verdediger. Direct verkopen voordat hij meer schade aanricht.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Deed het in het begin aardig, nu begint hij op het niveau vd Hoorn te komenquote:Op zondag 20 april 2014 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waardeloze verdediger. Direct verkopen voordat hij meer schade aanricht.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Het is de schuld van de politiequote:Op zondag 20 april 2014 19:12 schreef Smoofie het volgende:
Die tokkies achter t doel gaan zo nog klagen ookRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb hier geen woorden voor. Vuile klootzakken mogen zich kapot schamen, op het veld en op de tribune.![]()
Nee dit is het niet. Gewoon zorgen dat de titel toch binnengehaald wordt. Moet toch lukken??
In de zomer flink gaan verbouwen. Flink doorselecteren en gerichte goede aankopen doen.![]()
Als die debielen geen vuurwerk op het veld hadden gegooid had het waarschijnlijk heel anders gelopen. Zwolle publiek was dood stil en spelers hebben er dan ook niet zoveel zin meer in. Nu door de staking hadden de supporters en spelers er juist eeer zin in.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hahaha. Ze gaan toch niet doorselecteren joh.quote:Op zondag 20 april 2014 19:16 schreef Ooku het volgende:
Nee dit is het niet. Gewoon zorgen dat de titel toch binnengehaald wordt. Moet toch lukken??
In de zomer flink gaan verbouwen. Flink doorselecteren en gerichte goede aankopen doen.Oh.![]()
Fixedquote:Op zondag 20 april 2014 19:17 schreef S0nic het volgende:
Dit is gestoord, hoe the fuck zijn wij met dit team kampioen geworden.![]()
Omdat de rest nog slechter is. En te stom om na te denken, zo moeilijk is het niet om te zien hoe Ajax met gemak te verslaan is.quote:Op zondag 20 april 2014 19:17 schreef S0nic het volgende:
Dit is gestoord, hoe the fuck gaan wij met dit team kampioen worden.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Zo godvergeten woest wordt ik van deze vertoning. totaal geen idee achter het spel.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Je mag het niet zeggen maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 20 april 2014 19:17 schreef over_hedge het volgende:
Als die debielen geen vuurwerk op het veld hadden gegooid had het waarschijnlijk heel anders gelopen. Zwolle publiek was dood stil en spelers hebben er dan ook niet zoveel zin meer in. Nu door de staking hadden de supporters en spelers er juist eeer zin in.
Kutvolk kost je spelplezier en ook de beker:r
Van mij mag je het hele vak levenslang een verbod geven. Smerige lui met sjaaltjes voor de mond en capouchonnetjes op
Narf!![]()
Hopelijk staat de ME klaar voor na afloop. Sowieso dat al die achterlijken van Ajax voor problemen gaan zorgen.![]()
Julli waren toch Ajax? Jullie waren toch de beste? En nu zijn ze klootzakken?quote:Op zondag 20 april 2014 19:16 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb hier geen woorden voor. Vuile klootzakken mogen zich kapot schamen, op het veld en op de tribune.![]()
Zwolle is nu wel helemaal op lijkt me.. als ze nou maar met 2-1/3-1 voorstonden kon je nog terugkomen maar het is nu over lijkt me![]()
Verschil in spelopvatting tussen Ajax 1 en Ajax b1 is wel heel groot. Wat een slakkentempo, tikje breed tikje terug...![]()
Nou ja, we spelen de laatste 2 maanden sowieso al dramatisch dus zoiets als dit tegen een gemotiveerde tegenstander zat er ook wel aan te komen.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Wat daar op het veld staat is geen ajax. dat zijn 11 klootzakkenquote:Op zondag 20 april 2014 19:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Julli waren toch Ajax? Jullie waren toch de beste? En nu zijn ze klootzakken?
.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hou je domme smoel eens dicht.quote:Op zondag 20 april 2014 19:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Julli waren toch Ajax? Jullie waren toch de beste? En nu zijn ze klootzakken?![]()
3-1 zouden we ook niet van terug komen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:20 schreef Gruisman het volgende:
Zwolle is nu wel helemaal op lijkt me.. als ze nou maar met 2-1/3-1 voorstonden kon je nog terugkomen maar het is nu over lijkt memijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 19:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
graag op anoniem![]()
Nee man. Ajax is momenteel aan de verliezende hand. Dus tegen Ajacieden moet je het nu hebben over 'ze' 'zij' en 'hun' als het over Ajax gaat.quote:Op zondag 20 april 2014 19:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Julli waren toch Ajax? Jullie waren toch de beste? En nu zijn ze klootzakken?[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet met dit spelquote:Op zondag 20 april 2014 19:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
3-1 zouden we ook niet van terug komen.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Salzburg deja vuCharlie: How's it going in there?
Hopelijk winnen we de 2e helft. zielig dit. echt hemeltergend slecht. johan cruijff draait zich om in zijn graf.Charlie: How's it going in there?
Bleef het maar bij Denswil.quote:Op zondag 20 april 2014 19:21 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kansloos tering elftal is dit zeg. Helemaal 0.0 kwaliteit loopt er rond. Die Denswil![]()
![]()
4x kampioen achter elkaar. Dus blijkbaar wel de beste ja. Zegt wel wat over de restquote:Op zondag 20 april 2014 19:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Charlie: How's it going in there?
Legt er nog niet in hoorquote:Op zondag 20 april 2014 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Hopelijk winnen we de 2e helft. zielig dit. echt hemeltergend slecht. johan cruijff draait zich om in zijn graf.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Kunnen niet voetballen hoop dat de Boer nog een donderpreek geeft en dat ze weer gaan voetballen.
Kishna erin, geef hem nog wat speelminuten verdomme.graag op anoniem![]()
DAT KAMPIOENSCHAP KAN MIJ NAAR DE PLEURIS MET DIT SPELNIVEAU. Allemaal op de brandstapel.quote:Op zondag 20 april 2014 19:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
4x kampioen achter elkaar. Dus blijkbaar wel de beste ja. Zegt wel wat over de restCharlie: How's it going in there?
Moet jij nodig zeggenquote:Op zondag 20 april 2014 19:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Schrijnend om te zien wat voor type "supporter" je bent dus.
graag op anoniem![]()
Zeist zal er wel een return bij verzinnen, immers ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 19:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Hopelijk winnen we de 2e helft. zielig dit. echt hemeltergend slecht. johan cruijff draait zich om in zijn graf.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd![]()
Welke club support jij?quote:Op zondag 20 april 2014 19:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Schrijnend om te zien wat voor type "supporter" je bent dus.
![]()
Heel Ajax is naar de klote gegaan sinds hun motto is. 'alles op de jeugd' Suarez en dat soort spelers moeten terugkomen. Slechtste elftal ooit van Ajax. Zegt ook genoeg over hoe het bij Twente en Psv is. Geen Perez, Jansen, Alex en dat soort spelers meerquote:![]()
![]()
immers speelt bij Feyenoord hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 19:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zeist zal er wel een return bij verzinnen, immers ajax.Charlie: How's it going in there?
Dit is wel heel erg kort door de bocht, het is een lange termijn plan he.quote:Op zondag 20 april 2014 19:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heel Ajax is naar de klote gegaan sinds hun motto is. 'alles op de jeugd' Suarez en dat soort spelers moeten terugkomen. Slechtste elftal ooit van Ajax. Zegt ook genoeg over hoe het bij Twente en Psv is. Geen Perez, Jansen, Alex en dat soort spelers meer![]()
Nee joh, die kan voetballen, liever Siggy als linksbuiten.quote:Op zondag 20 april 2014 19:24 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen niet voetballen hoop dat de Boer nog een donderpreek geeft en dat ze weer gaan voetballen.
Kishna erin, geef hem nog wat speelminuten verdomme.Snelle Egel![]()
O. Mijn fout.quote:Op zondag 20 april 2014 19:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
immers speelt bij Feyenoord hoor.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd![]()
Heb trouwens het idee dat Zwolle het heel goed speelt door blind niet aan de bal te laten.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
1956-1957 Feijenoord-Ajax 7-3quote:Op zondag 20 april 2014 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ajax nog nooit zo afgestraft in de kuip.
1960-1961 Feijenoord-Ajax 9-5
1964-1965 Feijenoord-Ajax 9-4
1975-1976 Feyenoord-Ajax 4-1
1979-1980 Feyenoord-Ajax 4-0
1983-1984 Feyenoord-Ajax 4-1![]()
Noem eens een slechter elftal dan? En kom niet met Jol aan, want dat elftal zou nu in de winterstop al kampioen zijn.quote:![]()
Precies allemaal oppakken en 1 voor 1 berechten + levenslang stadionverbod. Deze mongolen hebben hun eigen club beroofd van de beker. Terecht verloren.quote:Op zondag 20 april 2014 19:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen maar ik denk dat je gelijk hebt.
Kutvolk kost je spelplezier en ook de beker:r
Van mij mag je het hele vak levenslang een verbod geven. Smerige lui met sjaaltjes voor de mond en capouchonnetjes opWhatever...![]()
Gelukkig niet met 10 / meer doelpunten afgegaan de laatste paar jaren van Feyenoordquote:Op zondag 20 april 2014 19:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1956-1957 Feijenoord-Ajax 7-3
1983-1984 Feyenoord-Ajax 4-1
graag op anoniem![]()
Ze zijn gewoon feller.quote:Op zondag 20 april 2014 19:26 schreef MouzurX het volgende:
Heb trouwens het idee dat Zwolle het heel goed speelt door blind niet aan de bal te laten.![]()
Weet je, elke club heeft wel eens zo een dramatische wedstrijd. Maar Ajax is echt de enige die dit heeft in een wedstrijd waar zo veel van af hangt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
En druk zetten op het centrum. Ajax raakt in paniek als de tegenstander niet achteruit loopt (zie Salzburg)quote:Op zondag 20 april 2014 19:26 schreef MouzurX het volgende:
Heb trouwens het idee dat Zwolle het heel goed speelt door blind niet aan de bal te laten.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit ja. De boer ook.quote:Op zondag 20 april 2014 19:28 schreef Gruisman het volgende:
Die spelers lopen er ook bij alsof ze van een crematie komendit is over
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
PSV, Barcelona, Arsenal en Feyenoord.. om er maar een paar te noemenquote:Op zondag 20 april 2014 19:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Weet je, elke club heeft wel eens zo een dramatische wedstrijd. Maar Ajax is echt de enige die dit heeft in een wedstrijd waar zo veel van af hangt.
![]()
Zelfs Heracles is dit jaar niet zo erg vernederd.quote:Op zondag 20 april 2014 19:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En dan te bedenken dat dit al de 3x is ofzo.
![]()
Die in een bekerfinale door een promovendus met > 4-1 verliest?quote:Op zondag 20 april 2014 19:30 schreef Gruisman het volgende:
[..]
PSV, Barcelona, Arsenal en Feyenoord.. om er maar een paar te noemenmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
De Boer wisselt altijd pas na de 80ste minuutquote:
Maar goed, dat werkt wel al vier seizoenen op rijIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Je maakt het nu ook wel erg specifiekquote:Op zondag 20 april 2014 19:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die in een bekerfinale door een promovendus met > 4-1 verliest?![]()
![]()
Ajax krijgt de deksel op hun neus omdat men denkt weg te komen met zo een dramatische verdedigingslinie met hun balbezitspelletje.![]()
Ik vind dit wel heel sneu van je dat je niets zegt over de mensen die dat niet doen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:32 schreef ejfaar het volgende:
Gasten die nu zeiken over Ajax staan volgende week weer te juichengraag op anoniem![]()
Ja logisch volgende wedstrijd kan je ook kampioen wordenquote:Op zondag 20 april 2014 19:32 schreef ejfaar het volgende:
Gasten die nu zeiken over Ajax staan volgende week weer te juichen![]()
![]()
ongelooflijkIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit wordt 10-1. Wat is dit in godsnaam, elke bal op doel zit erinIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
gewaagde uitspraakquote:Op zondag 20 april 2014 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
ik heb het idee dat er geen bekerwinst meer inzit![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 19:34 schreef Ooku het volgende:
sjezus zeg, wat een bagger. De Boer OPROTTEN![]()
![]()
Niet voor de bekerquote:Op zondag 20 april 2014 19:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
De Boer wisselt altijd pas na de 80ste minuut
Maar goed, dat werkt wel al vier seizoenen op rij
Touchéquote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
De Sa brengen
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
inderdaad, maar bekertje erbij was ook wel mooi geweestquote:Op zondag 20 april 2014 19:36 schreef hafcfan het volgende:
Jongens wat maakt het uit jullie zijn wel kampioen voor de 4e x op rij![]()
Zwolle heeft het wel mee ook hoor. Elke aanval of bal op goal gaat er in
Blijf er bij dat die kut tokkies je de wedstrijd kosten
oooh bijna 6
Narf!![]()
Wel weer even een lesje voor iedereen die na de halve finale vond dat Vermeer er toch eigenlijk ook in moestIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
We moeten toegeven: PEC bestaat gewoon uit helden. Passie. Strijd. Alles wat je van een winnaar verwacht in een finale.![]()
Geluk is op, dit is de ware AjaxWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ja, want het ligt aan hem en niet aan de verdedigingquote:Op zondag 20 april 2014 19:36 schreef DeJori het volgende:
Wel weer even een lesje voor iedereen die na de halve finale vond dat Vermeer er toch eigenlijk ook in moest![]()
![]()
Jans heeft gekeken in de keuken van Salzburgquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef 44rdbei het volgende:
Ben net pas thuis.
Staat het echt 5-1 !.
What the hell happend
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ga maar vroeg naar bed en probeer het te vergeten!! nu kan het nogquote:Op zondag 20 april 2014 19:37 schreef 44rdbei het volgende:
Ben net pas thuis.
Staat het echt 5-1 !.
What the hell happend
Narf!![]()
0-6quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=j0rdiiii&about=0-6¬intopic=0![]()
Aan iedereen, maar je kunt niet zeggen dat hij zo geweldig keept. Paniekvoetballerquote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ja, want het ligt aan hem en niet aan de verdedigingIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
niets fout gedaanquote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Aan iedereen, maar je kunt niet zeggen dat hij zo geweldig keept. Paniekvoetballer![]()
Kwalitatief is onze bank ook supersterkquote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef wieisboos het volgende:
En dan de sa en poulsen er inen siggy laten staan
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar wat dacht De Boer nou eigenlijk met Siggy op linksbuiten? Je kan het siggy eigenlijk helemaal niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef wieisboos het volgende:
En dan de sa en poulsen er inen siggy laten staan
![]()
![]()
![]()
Heb je poep in je ogen?quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hopelijk dat Ijslandse stuk verdriet ook niet.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk zien we dat Spaanse stuk stront nooit meer terugOh.![]()
Die kan er ook weinig van maar wie bedenkt het nou dat het een goed plan is om hem op linksbuiten te zetten?quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk dat Ijslandse stuk verdriet ook niet.![]()
Pijnlijke constatering maar wel waarquote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef ejfaar het volgende:
Hadden we beter reglementair 3-0 kunnen stoppen![]()
![]()
Ik bedoelde ook eigenlijk gewoon dat je in een wedstrijd waar zo veel van afhangt zo afgeslacht word door een of andere laagvliegerquote:Op zondag 20 april 2014 19:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Je maakt het nu ook wel erg specifiek.
Waarom is dat ene vak al helemaal leeg trouwens?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Toen was je nog niet eens geborenquote:Op zondag 20 april 2014 19:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1956-1957 Feijenoord-Ajax 7-3
1983-1984 Feyenoord-Ajax 4-1
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Als de sa en Poulsen de beste wisselspelers zijn geeft het ook wel aan hoe slecht de huidige selectie is..When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Net niet die laatste wedstrijdquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Toen was je nog niet eens geboren.
![]()
Dat doet Ajax al jaren. Spelers verkeerd neerzetten.quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kan er ook weinig van maar wie bedenkt het nou dat het een goed plan is om hem op linksbuiten te zetten?Oh.![]()
Ja de boer zijn loyaliteit slaat echt door. Spelers als siggy en serero mogen het hele seizoen blijven staan maar kishna wordt gelijk naar jong ajax geschopt als hij een keer minder speeltquote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar wat dacht De Boer nou eigenlijk met Siggy op linksbuiten? Je kan het siggy eigenlijk helemaal niet kwalijk nemen.![]()
En laat dat stuk stront van een Serero ook maar oprotten die heeft alleen maar lopen janken en op de grond gelegen.![]()
Tribune alweer leeg![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Triest maar waar.quote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja de boer zijn loyaliteit slaat echt door. Spelers als siggy en serero mogen het hele seizoen blijven staan maar kishna wordt gelijk naar jong ajax geschopt als hij een keer minder speelt![]()
Kan er ook niks van, maar dat mag je niet zeggen hier.quote:Op zondag 20 april 2014 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En laat dat stuk stront van een Serero ook maar oprotten die heeft alleen maar lopen janken en op de grond gelegen.![]()
Ga het maar goedpraten.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=j0rdiiii&about=0-6¬intopic=0![]()
Hoi jongens.
Kan iemand me de stand in de bekerfinale vertellen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
hihihiquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Kan iemand me de stand in de bekerfinale vertellen?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Gewoon eens gaan investeren. Dit kan echt niet meer. Dat kampioenschap zouden jullie uit protest niet moeten vieren.![]()
0-2 voor Ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Kan iemand me de stand in de bekerfinale vertellen?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
Waarom is Ajax zo slecht het hele seizoen?Narf!![]()
geen ideequote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Kan iemand me de stand in de bekerfinale vertellen?
heb wel een plaatje voor je![]()
![]()
Te veel in het eerste gespeeld , neemt niet weg dat je gelijk hebquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja de boer zijn loyaliteit slaat echt door. Spelers als siggy en serero mogen het hele seizoen blijven staan maar kishna wordt gelijk naar jong ajax geschopt als hij een keer minder speeltIk ben inmiddels overleden![]()
5-1 pasquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Kan iemand me de stand in de bekerfinale vertellen?![]()
zo denk ik er ook over, al komt dat deels door mijn kater dat ik geen fuck geefquote:
maar had het de boer wel gegund, bekertje erbij![]()
Van Rhijn is betaald om de hele wedstrijd buitenspel op te heffen?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.History became legend, legend became myth.![]()
In aantal keren vuurwerk gegooid?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik ook, en we staan wel voor lul zoquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over, al komt dat deels door mijn kater dat ik geen fuck geef
maar had het de boer wel gegund, bekertje erbij![]()
Dat is nog erger dan de stand inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
18:03 beldequote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dankjequote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens![]()
Hopelijk nog wat huilende ajax supporters in beeldquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2014 19:45:56 ]![]()
Dat gebruikende tuig schaamt zich nergens voor, tijd om dat tuig voorgoed uit de stadions te weren.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.Narf!![]()
Ik dacht eerst dat het Feyenoord-supporters waren die het feestje kwamen verzieken. Blijken het dus gewoon je eigen supporters te zijnquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan de stand inderdaad.![]()
![]()
![]()
inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat huilende beelden van de ajax supporters
knjb kon ajax dit keer niet helpen en je ziet meteen dat ze zwaar verliezen![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat huilende ajax supporters in beeld![]()
![]()
hopelijk ook de kosten van dat veld verhalenquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat gebruikende tuig schaamt zich nergens voor, tijd om dat tuig voorgoed uit de stadions te weren.![]()
Ze gooiden het al eens eerder naar hun eigen supporters.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
PSV zat in een bouwjaar, Twente ook. vooral Feyenoord moet zich schamenquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente/Feyenoord/ Vitesse en PSV moeten zich echt schamen die titel lag voor het oprapen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jullie hebben een dubbele begroting manquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente/Feyenoord/ Vitesse en PSV moeten zich echt schamen die titel lag voor het oprapen![]()
![]()
De hele ploeg is mentaal weggeslagen door die pauze... Bedankt 'supporters'Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hoezo is iedere aanval van Zwolle gevaarlijk?
Ga weg joh. Dit is het slechtste Ajax van de afgelopen 15 jaarquote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV zat in een bouwjaar, Twente ook. vooral Feyenoord moet zich schamen![]()
slap excuusquote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef TheVulture het volgende:
De hele ploeg is mentaal weggeslagen door die pauze... Bedankt 'supporters'![]()
Ga toch weg iedereen moet zich doodschamen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV zat in een bouwjaar, Twente ook. vooral Feyenoord moet zich schamen![]()
Als die leeghoofden nog wat vuurwerk op het veld gooien, wordt het dan alsnog 3-0?quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef ejfaar het volgende:
Hadden we beter reglementair 3-0 kunnen stoppen
By zeh way: PEC helpt nog aardig wat kansen om zeep ook.![]()
![]()
Wtf heeft dit met Amsterdam te maken? De meeste Ajax-supporters zijn niet eens Amsterdammers maar provinciaaltjesquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.![]()
![]()
Lasse fucking Schöne is de beste speler dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jullie hebben een dubbele begroting man![]()
Wanneer is de Boer klaar met duiken voor Denswil en Serero ?quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is iedere aanval van Zwolle gevaarlijk?RED ONS HENNIEGOD![]()
Feyenoord had 1e moeten worden, de rest had mogen strijden voor plek 2.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg joh. Dit is het slechtste Ajax van de afgelopen 15 jaar
Vergeet niet dat ook PSV en Twente de slechtste teams van de afgelopen jaren hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
veltman ontbreektquote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is iedere aanval van Zwolle gevaarlijk?![]()
Heel Nederland moet zich doodschamen inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga toch weg iedereen moet zich doodschamen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vergeet Siggy niet.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer is de Boer klaar met duiken voor Denswil en Serero ?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Wat dacht je van Serero, Bojan, Siggy, Van Rhijn, Denswil dat noem ik pas een smet op het kampioenschapquote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel beetje smet op kampioenschap..![]()
Weer geen denneappel man, frankie, pannekoek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De beste wordt 1e.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord had 1e moeten worden, de rest had mogen strijden voor plek 2.
Vergeet niet dat ook PSV en Twente de slechtste teams van de afgelopen jaren hebben.![]()
Dit is echt de eerste keer dat Ajax echt door een ondergrens gaat."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Zelfs Sparta!quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel Nederland moet zich doodschamen inderdaad.![]()
psv uitquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Myph. het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat Ajax echt door een ondergrens gaat.![]()
2e helft PSV - Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Myph. het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat Ajax echt door een ondergrens gaat.
Verder nooit gezien onder FdB inderdaad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Jong heeft in het verleden genoeg krediet opgebouwd wmbquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rhijn , Moisandert , De JongIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
En als het goed gaat bij Ajax zijn het allemaal Amsterdammers natuurlijk. Haha.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wtf heeft dit met Amsterdam te maken? De meeste Ajax-supporters zijn niet eens Amsterdammers maar provinciaaltjes
En hoezo provinciaaltjes, Amsterdam ligt ook gewoon in een provincie. Altijd die misplaatste arrogantie.History became legend, legend became myth.![]()
quote:Oh ja, die keer dan.quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e helft PSV - Ajax.
Verder nooit gezien onder FdB inderdaad."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Litmanen ook .quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
De Jong heeft in het verleden genoeg krediet opgebouwd wmbRED ONS HENNIEGOD![]()
En bojan.quote:
Eig alleen Fischer wordt niet meer opgesteld, dat is 1 goed punt van de boer.. " wat zeg je? Dat is omdat hij geblesseerd is? Ah.."When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Serero was een van de betere dit jaarquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat dacht je van Serero, Bojan, Siggy, Van Rhijn, Denswil dat noem ik pas een smet op het kampioenschap.
Oh.![]()
Toch wel slim dat WZAWZDB. Het is multi-functioneel. Zo slim zijn supporters van andere clubs gewoon niet.
Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Beste/Beroerdste (streep door wat niet van toepassing is)![]()
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was een van de betere dit jaar.
XDquote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef Vriezzer het volgende:
Toch wel slim dat WZAWZDB. Het is multi-functioneel. Zo slim zijn supporters van andere clubs gewoon niet.
Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Beste/Beroerdste (streep door wat niet van toepassing is)![]()
Slechte droevige speler.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
Totaal geen inspiratie ook, snap er he-le-maal niets van dat dit elke wedstrijd behalve Barca zo is doorgegaan vanaf 2011
Narf!![]()
Je hebt gelijk, sorry: boeren danquote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef valek het volgende:
[..]
En als het goed gaat bij Ajax zijn het allemaal Amsterdammers natuurlijk. Haha.
En hoezo provinciaaltjes, Amsterdam ligt ook gewoon in een provincie. Altijd die misplaatste arrogantie.
En hoezo zijn mensen buiten Amsterdam ineens Amsterdammers als het goed gaat?Je bent Amsterdammer of je bent het niet. Maar wat jij zei ("raar en triest volk in Amsterdam zeg.") sloeg gewoon helemaal nergens op
![]()
![]()
Geen excuus, wel een constateringquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hoe is het eigenlijk in de supermarkt?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeg toch ook niet dat hij het hele seizoen slecht heeft gespeeld? Het is gewoon treurig dat zo'n aidsnegertje bij Ajax speelt.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
Wat een avond voor zwollenaren
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Hou eens op met onzin verkondigen aub.quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
De Jong heeft in het verleden genoeg krediet opgebouwd wmbOh.![]()
Ik denk omdat Ajax achter staat. gokje.quote:
Zelfde gebeurt andersom.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
doe die oogkleppen af manquote:Op zondag 20 april 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Ajax niet zo slecht spelen eigenlijk. Onterechte tussenstand imonee echt niet !![]()
Ga weg joh dat is ook niksquote:Op zondag 20 april 2014 19:52 schreef BobW het volgende:
Dit laat wel zien hoe goed Veltman wel niet is.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:
Wat een avond voor zwollenareniedereen die iets tegen Ajax heeft
Forum Opties Forumhop: Hop naar: