SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Wil deze helemaal niet openen
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Lachertje Dit Ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 19:04 schreef Schanulleke het volgende:
Gewoon lachen dit voor Zwolle. Ben benieuwd.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Puntje of 10 in mindering in de competitie lijkt mij wel gerechtvaardigd n.a.v. van het gedrag van die gekke supporters.![]()
30!quote:Op zondag 20 april 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
Puntje of 10 in mindering in de competitie lijkt mij wel gerechtvaardigd n.a.v. van het gedrag van die gekke supporters.![]()
En op deze manier gaat dat ook nu niet gebeuren.quote:Het is nog niet voorgekomen dat een team in één seizoen de landstitel, de beker en de supercup won.![]()
Ah, jij wil zo kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
Puntje of 10 in mindering in de competitie lijkt mij wel gerechtvaardigd n.a.v. van het gedrag van die gekke supporters.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Denswil eruit ajbIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Misschien over een jaar of 10.quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moisander![]()
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nog even geduldquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden![]()
Denswil, Klaassen, Serero, Boilesen, Vermeer, Sigthorsson, Bojan per direct contract opzeggen aub. Sjezus zeg wat zijn zij slecht![]()
Siggy en Bojan eruit, Dennis en Ronald erinquote:Op zondag 20 april 2014 19:12 schreef BobW het volgende:
Frank en Stam erin, Moisander en Denswil eruit.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Kunnen ook totaal niet met druk omgaan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Waardeloze verdediger. Direct verkopen voordat hij meer schade aanricht.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Deed het in het begin aardig, nu begint hij op het niveau vd Hoorn te komenquote:Op zondag 20 april 2014 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waardeloze verdediger. Direct verkopen voordat hij meer schade aanricht.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Het is de schuld van de politiequote:Op zondag 20 april 2014 19:12 schreef Smoofie het volgende:
Die tokkies achter t doel gaan zo nog klagen ookRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb hier geen woorden voor. Vuile klootzakken mogen zich kapot schamen, op het veld en op de tribune.![]()
Nee dit is het niet. Gewoon zorgen dat de titel toch binnengehaald wordt. Moet toch lukken??
In de zomer flink gaan verbouwen. Flink doorselecteren en gerichte goede aankopen doen.![]()
Als die debielen geen vuurwerk op het veld hadden gegooid had het waarschijnlijk heel anders gelopen. Zwolle publiek was dood stil en spelers hebben er dan ook niet zoveel zin meer in. Nu door de staking hadden de supporters en spelers er juist eeer zin in.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hahaha. Ze gaan toch niet doorselecteren joh.quote:Op zondag 20 april 2014 19:16 schreef Ooku het volgende:
Nee dit is het niet. Gewoon zorgen dat de titel toch binnengehaald wordt. Moet toch lukken??
In de zomer flink gaan verbouwen. Flink doorselecteren en gerichte goede aankopen doen.Oh.![]()
Fixedquote:Op zondag 20 april 2014 19:17 schreef S0nic het volgende:
Dit is gestoord, hoe the fuck zijn wij met dit team kampioen geworden.![]()
Omdat de rest nog slechter is. En te stom om na te denken, zo moeilijk is het niet om te zien hoe Ajax met gemak te verslaan is.quote:Op zondag 20 april 2014 19:17 schreef S0nic het volgende:
Dit is gestoord, hoe the fuck gaan wij met dit team kampioen worden.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Zo godvergeten woest wordt ik van deze vertoning. totaal geen idee achter het spel.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Je mag het niet zeggen maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 20 april 2014 19:17 schreef over_hedge het volgende:
Als die debielen geen vuurwerk op het veld hadden gegooid had het waarschijnlijk heel anders gelopen. Zwolle publiek was dood stil en spelers hebben er dan ook niet zoveel zin meer in. Nu door de staking hadden de supporters en spelers er juist eeer zin in.
Kutvolk kost je spelplezier en ook de beker:r
Van mij mag je het hele vak levenslang een verbod geven. Smerige lui met sjaaltjes voor de mond en capouchonnetjes op
Narf!![]()
Hopelijk staat de ME klaar voor na afloop. Sowieso dat al die achterlijken van Ajax voor problemen gaan zorgen.![]()
Julli waren toch Ajax? Jullie waren toch de beste? En nu zijn ze klootzakken?quote:Op zondag 20 april 2014 19:16 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb hier geen woorden voor. Vuile klootzakken mogen zich kapot schamen, op het veld en op de tribune.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: