mijn maatje Marty was het sleepankerquote:
Hilversumse heide dan maar eens proberen ligt vol met dat soort paadjes.quote:Op zondag 20 april 2014 09:17 schreef Twinky het volgende:
Ik ben paadjesolifant! Liefst met schelpjes of grind ofzo
nu ga je te ver Cowboy...... is zou haast om een ban vragen!!quote:Op zondag 20 april 2014 09:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad zelfs joggen kan je het niet eens meer noemen.
quote:
De koeitjes of de schoenen?quote:Op zondag 20 april 2014 09:48 schreef Quoi het volgende:
Wat een schattige koeitjes![]()
Maar liepen goed dus?
Ja, 5 uur zwijgen is ook zo watquote:Op zondag 20 april 2014 09:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en al lopend hebben we ook nog 5 uur geouwehoerd over ultra lopen, wat werkt en wat niet werkt en hebben we al onze helden besproken, Jurek,Jornet, etc.
Hooooly shit!quote:Op zondag 20 april 2014 09:55 schreef Tarahumara het volgende:
Poging gedaan tot een snelle 5k. Pfff ging voor geen meter, veel te snel gestart, gelijk in het rood, kreeg hartslag niet meer naar beneden, na 3k er maar de brui aan gegeven. Volgende keer beter...![]()
http://www.endomondo.com/workouts/326196287/11291298
wel drie bekertjes
Wel een snelle 3kmquote:Op zondag 20 april 2014 09:55 schreef Tarahumara het volgende:
Poging gedaan tot een snelle 5k. Pfff ging voor geen meter, veel te snel gestart, gelijk in het rood, kreeg hartslag niet meer naar beneden, na 3k er maar de brui aan gegeven. Volgende keer beter...![]()
wel drie bekertjes
Ja die gebruik je wel bij de swing.quote:Op zondag 20 april 2014 09:57 schreef kepler het volgende:
Ik heb een golf-hamstringAan het begin van het jaar mijn hamstring verrekt, had toevallig gegolft die middag maar geen verband gelegd. Gisteren weer wezen golfen (alleen afslaan) en heb nu weer last van exact dezelfde plek op mn hamstring
![]()
![]()
Niet zo ernstig als vorige keer, maar wel opvallend
Geweldige smoes: ik kan niet hardlopen want ik heb een golf-blessurequote:Op zondag 20 april 2014 09:57 schreef kepler het volgende:
Ik heb een golf-hamstringAan het begin van het jaar mijn hamstring verrekt, had toevallig gegolft die middag maar geen verband gelegd. Gisteren weer wezen golfen (alleen afslaan) en heb nu weer last van exact dezelfde plek op mn hamstring
![]()
![]()
Niet zo ernstig als vorige keer, maar wel opvallend
Hartslag schiet wel heel snel heel hard omhoogquote:Op zondag 20 april 2014 09:55 schreef Tarahumara het volgende:
wel drie bekertjes
Lekker man, 5 uur "on your feet"quote:Op zondag 20 april 2014 07:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Longwoods run zit er op en was echt een fantastische dag hardlopen....al hoewel, hard liepen we niet want de track was door de regen van de afgelopen dagen behoorlijk glad en glibberig op een hoop plaatsen, daarbij de nodige rotsen en boomswortels en zie daar, een zware trail van een paar uur.
Mijn maatje Marty en ik hebben toch behoorlijk door proberen te lopen in een steady pace daar waar het kon maar vooral het klimmen in en uit de "water race ditches" of die we af en toe balancerend over ongevallen boomstronken moesten oversteken haalde het tempo uit de loop en de kracht uit de benen...iets wat vooral later lastig lopen is omdat je footing sloppy wordt op de gladde klei
Maar het doel was ook niet om een snelle trail te lopen maar vooral "time on your feet" en dat is zeker gelukt.
25km in een kleine 5 uur (inclusief 10 minuten lunchpauze op het half way point)
http://www.endomondo.com/workouts/326129998/5355322
en de snelheid omlaag.quote:Op zondag 20 april 2014 10:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Hartslag schiet wel heel snel heel hard omhoog
Dat eerste stuk is niet goed gemeten.quote:Op zondag 20 april 2014 10:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Hartslag schiet wel heel snel heel hard omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |