zondequote:Op zondag 20 april 2014 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het raar dat ik niemand uit de line-up ken?
Zit niet meer zo in de dance als enkele jaren geleden. Ken nu alleen nog maar de commerciëlere zaken die je ook op de radio zou kunnen horen.quote:Op zondag 20 april 2014 10:52 schreef Adames het volgende:
[..]
zonde
maar ligt er maar net aan wat voor muziekstroming je volgt
ik ken er in ieder geval genoeg van
dan wordt het moeilijk, dance is enorm gevoelig voor hypes. paar jaar geleden was electro helemaal in onder de jongeren, hoor je nu helemaal niks meer van, in plaats daarvan zie je nu overal deep house/minimal techno zoals dat dgtlquote:Op zondag 20 april 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit niet meer zo in de dance als enkele jaren geleden. Ken nu alleen nog maar de commerciëlere zaken die je ook op de radio zou kunnen horen.
ik hou van jequote:Op zondag 20 april 2014 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens mij is er hier iemand brak.
Als je niet van die muziek houdt is het niet raarquote:Op zondag 20 april 2014 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het raar dat ik niemand uit de line-up ken?
Ben nu naar dat Kölsch aan het luisteren. Prima muziek voor thuis op de achtergrond, maar afschuwelijk om op te dansen op een festival.quote:Op zondag 20 april 2014 11:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je niet van die muziek houdt is het niet raar
Aks Drizzt met een metal festival komt ken ik ook geen namen
Aardige kerel maar luistert totaal niet naar anderen en blijft overtuigd van zijn eigen gelijkquote:Op zondag 20 april 2014 11:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
die litmanenafca weer haten op eriksen
die snapt er niks van
eriksen > sneijder
Hahaquote:Op zondag 20 april 2014 11:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben nu naar dat Kölsch aan het luisteren. Prima muziek voor thuis op de achtergrond, maar afschuwelijk om op te dansen op een festival.
i love youquote:
Is er een Zwolle topic?quote:Op zondag 20 april 2014 11:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
is goed
met zn allen naar het zwole topic
zinloos, ze hebben geen supporters, al zullen er vandaag wel veel gelegenheids supporters zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 11:45 schreef Tyron het volgende:
de moderators zijn er niet
lanceer alle troepen naar het zwolle topic
ATTACK!!!
Ben benieuwd wie Rotterdam aanhangt. Wel of geen super cup, gaat erom spannenquote:Op zondag 20 april 2014 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zinloos, ze hebben geen supporters, al zullen er vandaag wel veel gelegenheids supporters zijn.
Dat is jouw mening sgatjequote:Op zondag 20 april 2014 12:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kijk liever thuis dan in het stadion, deels omdat mijn matties weinig voetbal kijken en ik het thuis gewoon chiller vind
ja maar buiten het trollen om is dat gwn bullshitquote:Op zondag 20 april 2014 12:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is jouw mening sgatje
Hebben we eindelijk eens een goede discussie in het Feyenoord topic..
Duh ik roep al jaren dat hungergames jatwerk is ;-)quote:Op zondag 20 april 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Battle Royale weleens gezien? Overtreffende trap.
Jawel, maar als ik mijn hele leven alleen maar Ajax keek op de tv zou ik geen band hebben met Ajax zoals ik dat nu heb. Voor de tv juich ik dan ook niet écht als we scoren, en in het stadion ga ik uit m'n dak, het is die beleving die je hebt. Maar zo zie ik datquote:Op zondag 20 april 2014 12:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar buiten het trollen om is dat gwn bullshit
als je al je hele leven ajax kijkt of een groot deel daarvan ben je toch gewoon een supporter, hoezo moet je geld geven aan een club om een echte supporter te zijn, het gaat toch om je gevoelens en binding
diep dit
Wij gaan vanmiddag aan de High Tea (spannend, nooit gedaan) en dat is god-zij-dank om 17:00 afgelopenquote:
ja ok enigzins te begrijpen, maar toch ben je imo gewoon een supporter als je jouw hele leven ajax of wat dan ook kijkt zonder naar het stadion geweest te zijnquote:Op zondag 20 april 2014 12:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik mijn hele leven alleen maar Ajax keek op de tv zou ik geen band hebben met Ajax zoals ik dat nu heb. Voor de tv juich ik dan ook niet écht als we scoren, en in het stadion ga ik uit m'n dak, het is die beleving die je hebt. Maar zo zie ik dat
ah, lekker high tea'en met de meidenquote:Op zondag 20 april 2014 12:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wij gaan vanmiddag aan de High Tea (spannend, nooit gedaan) en dat is god-zij-dank om 17:00 afgelopen
Ga jij wel eens naar het stadion dan? Wat was je mooiste wedstrijd?quote:Op zondag 20 april 2014 12:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ok enigzins te begrijpen, maar toch ben je imo gewoon een supporter als je jouw hele leven ajax of wat dan ook kijkt zonder naar het stadion geweest te zijn
lulquote:Op zondag 20 april 2014 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, lekker high tea'en met de meiden
niks mis mee
Ik zou gaan pizzaretten als ik jou wasquote:Op zondag 20 april 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ouderwets gourmetten.
Haat me maar.
Waarom zou ik je haten?quote:Op zondag 20 april 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ouderwets gourmetten.
Haat me maar.
nee, heb daar niet echt geld voor en geen matties die echt voetbal kijkenquote:Op zondag 20 april 2014 12:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ga jij wel eens naar het stadion dan? Wat was je mooiste wedstrijd?
quote:Op zondag 20 april 2014 12:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee, heb daar niet echt geld voor en geen matties die echt voetbal kijken
kijk liever thuis
mooiste wedstrijd toch wel ajax twente
snap ik ook wel, lekker vervelend doen op den foks is veel leuker dan naar de arena gaanquote:
Ik wil je nieuwe mattie wel wordenquote:Op zondag 20 april 2014 12:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee, heb daar niet echt geld voor en geen matties die echt voetbal kijken
kijk liever thuis
mooiste wedstrijd toch wel ajax twente
preciesquote:Op zondag 20 april 2014 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
snap ik ook wel, lekker vervelend doen op den foks is veel leuker dan naar de arena gaan
jaquote:Op zondag 20 april 2014 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
snap ik ook wel, lekker vervelend doen op den foks is veel leuker dan naar de arena gaan
voetbal met vrienden > vriendenquote:Op zondag 20 april 2014 12:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
nouja als iemand mij gratis een seizoenskaart zou aanbieden en vervoer naar de arena zou ik wel altijd gaan, maar ik spendeer mijn geld dat ik over houd liever aan uitgaan met mijn beste vrienden dan een wedstrijd
sowieso
vrienden > voetbal
ik hou trouwens van jequote:Op zondag 20 april 2014 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
wat een boelersquote:Op zondag 20 april 2014 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
true
maar mijn matties geven dus echt geen fuck om voetbal rip
nouja, ze blijven ook wel bij hun woord, nu ajax succesvol is kijken ze niet opeens meer ajax oid, dat waardeer ik dan welquote:
Dat is kut. Ik heb bijna alleen vrienden die voor andere clubs zijn, vooral PEC en Twente hierquote:Op zondag 20 april 2014 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
true
maar mijn matties geven dus echt geen fuck om voetbal rip
Geestelijk gehandicapten kan je niet op het juiste pad helpen.quote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Buitendam het volgende:
Tyron en JanCees vragen openlijk om serieuze klop.
Niet zo gek als je in die regio woont.quote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik heb bijna alleen vrienden die voor andere clubs zijn, vooral PEC en Twente hier
Degenen die voor Ajax zijn hoeven niet zo zeer naar het stadion, tenzij we een kaartje over hebben. Daarom altijd met m'n pa en broer(s)
buitendam je mag er wezen omdat je goede kerel bent ik hou van je jezus is voor jou opgestaan heb hoopquote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef Buitendam het volgende:
Tyron en JanCees vragen openlijk om serieuze klop.
Stijn.quote:Op zondag 20 april 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapten kan je niet op het juiste pad helpen.
je moeder is een hoer en je vader is een homo die nog in de kast zitquote:Op zondag 20 april 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapten kan je niet op het juiste pad helpen.
Hagenezen, Ajacieden, Feyenoorders hier.quote:Op zondag 20 april 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Al mijn Nederlandse matties zijn voor Feyenoord
Vanavond paardekopje in je bed.quote:Op zondag 20 april 2014 12:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
buitendam je mag er wezen omdat je goede kerel bent ik hou van je jezus is voor jou opgestaan heb hoop
even die moderators aan het werk zetten tochquote:Op zondag 20 april 2014 12:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Tot ik in het PSV-topic een kijkje ging nemen.
lekker geslapen vannacht tyquote:Op zondag 20 april 2014 12:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
even die moderators aan het werk zetten toch
Zit René hierachter?quote:Op zondag 20 april 2014 12:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
even die moderators aan het werk zetten toch
doe effe normaal wil jequote:Op zondag 20 april 2014 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ALS DE NACHT VERDWIJNT EN DE ZON WEER SCHIJNT ALS IK JOU ZO ZIE KLINKT EEN SYMFONIE
jancees
Welk boek?quote:Op zondag 20 april 2014 12:36 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik zo lezen in de tuin
lekker weertje
einde bericht
lekker game of thrones lezen zeker nerdquote:Op zondag 20 april 2014 12:36 schreef Typisch het volgende:
lekker weertje
einde bericht
viese regen hierquote:Op zondag 20 april 2014 12:36 schreef Typisch het volgende:
lekker weertje
einde bericht
PALINGBOERUHHquote:Op zondag 20 april 2014 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ALS DE NACHT VERDWIJNT EN DE ZON WEER SCHIJNT ALS IK JOU ZO ZIE KLINKT EEN SYMFONIE
jancees
game of thrones heb ik al lang uit joh gekkiequote:Op zondag 20 april 2014 12:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker game of thrones lezen zeker nerd
De eerste die met jou praat na een peuk is getuige van een zure putlucht uit je keel. Gewoon stoppen, je hebt een ruggengraat en geen vagina.quote:Op zondag 20 april 2014 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
gister slof sigaretten gehaald best handig opzich hoef ik niet steeds te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |