zondequote:Op zondag 20 april 2014 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het raar dat ik niemand uit de line-up ken?
Zit niet meer zo in de dance als enkele jaren geleden. Ken nu alleen nog maar de commerciëlere zaken die je ook op de radio zou kunnen horen.quote:Op zondag 20 april 2014 10:52 schreef Adames het volgende:
[..]
zonde
maar ligt er maar net aan wat voor muziekstroming je volgt
ik ken er in ieder geval genoeg van
dan wordt het moeilijk, dance is enorm gevoelig voor hypes. paar jaar geleden was electro helemaal in onder de jongeren, hoor je nu helemaal niks meer van, in plaats daarvan zie je nu overal deep house/minimal techno zoals dat dgtlquote:Op zondag 20 april 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit niet meer zo in de dance als enkele jaren geleden. Ken nu alleen nog maar de commerciëlere zaken die je ook op de radio zou kunnen horen.
ik hou van jequote:Op zondag 20 april 2014 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens mij is er hier iemand brak.
Als je niet van die muziek houdt is het niet raarquote:Op zondag 20 april 2014 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het raar dat ik niemand uit de line-up ken?
Ben nu naar dat Kölsch aan het luisteren. Prima muziek voor thuis op de achtergrond, maar afschuwelijk om op te dansen op een festival.quote:Op zondag 20 april 2014 11:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je niet van die muziek houdt is het niet raar
Aks Drizzt met een metal festival komt ken ik ook geen namen
Aardige kerel maar luistert totaal niet naar anderen en blijft overtuigd van zijn eigen gelijkquote:Op zondag 20 april 2014 11:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
die litmanenafca weer haten op eriksen
die snapt er niks van
eriksen > sneijder
Hahaquote:Op zondag 20 april 2014 11:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben nu naar dat Kölsch aan het luisteren. Prima muziek voor thuis op de achtergrond, maar afschuwelijk om op te dansen op een festival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |