i love youquote:
Is er een Zwolle topic?quote:Op zondag 20 april 2014 11:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
is goed
met zn allen naar het zwole topic
zinloos, ze hebben geen supporters, al zullen er vandaag wel veel gelegenheids supporters zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 11:45 schreef Tyron het volgende:
de moderators zijn er niet
lanceer alle troepen naar het zwolle topic
ATTACK!!!
Ben benieuwd wie Rotterdam aanhangt. Wel of geen super cup, gaat erom spannenquote:Op zondag 20 april 2014 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zinloos, ze hebben geen supporters, al zullen er vandaag wel veel gelegenheids supporters zijn.
Dat is jouw mening sgatjequote:Op zondag 20 april 2014 12:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kijk liever thuis dan in het stadion, deels omdat mijn matties weinig voetbal kijken en ik het thuis gewoon chiller vind
ja maar buiten het trollen om is dat gwn bullshitquote:Op zondag 20 april 2014 12:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is jouw mening sgatje
Hebben we eindelijk eens een goede discussie in het Feyenoord topic..
Duh ik roep al jaren dat hungergames jatwerk is ;-)quote:Op zondag 20 april 2014 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Battle Royale weleens gezien? Overtreffende trap.
Jawel, maar als ik mijn hele leven alleen maar Ajax keek op de tv zou ik geen band hebben met Ajax zoals ik dat nu heb. Voor de tv juich ik dan ook niet écht als we scoren, en in het stadion ga ik uit m'n dak, het is die beleving die je hebt. Maar zo zie ik datquote:Op zondag 20 april 2014 12:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar buiten het trollen om is dat gwn bullshit
als je al je hele leven ajax kijkt of een groot deel daarvan ben je toch gewoon een supporter, hoezo moet je geld geven aan een club om een echte supporter te zijn, het gaat toch om je gevoelens en binding
diep dit
Wij gaan vanmiddag aan de High Tea (spannend, nooit gedaan) en dat is god-zij-dank om 17:00 afgelopenquote:
ja ok enigzins te begrijpen, maar toch ben je imo gewoon een supporter als je jouw hele leven ajax of wat dan ook kijkt zonder naar het stadion geweest te zijnquote:Op zondag 20 april 2014 12:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik mijn hele leven alleen maar Ajax keek op de tv zou ik geen band hebben met Ajax zoals ik dat nu heb. Voor de tv juich ik dan ook niet écht als we scoren, en in het stadion ga ik uit m'n dak, het is die beleving die je hebt. Maar zo zie ik dat
ah, lekker high tea'en met de meidenquote:Op zondag 20 april 2014 12:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wij gaan vanmiddag aan de High Tea (spannend, nooit gedaan) en dat is god-zij-dank om 17:00 afgelopen
Ga jij wel eens naar het stadion dan? Wat was je mooiste wedstrijd?quote:Op zondag 20 april 2014 12:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ok enigzins te begrijpen, maar toch ben je imo gewoon een supporter als je jouw hele leven ajax of wat dan ook kijkt zonder naar het stadion geweest te zijn
lulquote:Op zondag 20 april 2014 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, lekker high tea'en met de meiden
niks mis mee
Ik zou gaan pizzaretten als ik jou wasquote:Op zondag 20 april 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ouderwets gourmetten.
Haat me maar.
Waarom zou ik je haten?quote:Op zondag 20 april 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ouderwets gourmetten.
Haat me maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |