quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, ondanks al dat geneuzel over de Jordaan speelt het merendeel van de bijbel zich af in Rotterdam.
Ik leef ontzettend met je mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nu echt als een gehandicapte de trap op- en aflopen. Ik voel me net een bejaarde die aan het eind van zijn latijn is.
Bedankt Cees, ik waardeer dit onzettend.quote:
cruel intentionsquote:Op zondag 20 april 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cruel Intentions was echt een hele aparte film.
Wel lekkere chicks
Dat was altijd mijn heey meisje kom je film kijkn maar eigenlijk gaan we neuken film.quote:Op zondag 20 april 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cruel Intentions was echt een hele aparte film.
Wel lekkere chicks
Point proven.quote:
Die ene chick beviel me wel, met haar evil gedragquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn heey meisje kom je film kijkn maar eigenlijk gaan we neuken film.
Echt een film die mensen geil maakt.quote:Op zondag 20 april 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene chick beviel me wel, met haar evil gedrag
[..]![]()
Ooh dus deze film moet ik gebruiken.
Toen die chicks even met elkaar gingen zoenen dacht ik wel vanquote:Op zondag 20 april 2014 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt een film die mensen geil maakt.
En mooi genoeg om vaker te zien.
quote:Op zondag 20 april 2014 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Divergent is tof trouwens een soort veel betere hungergames.
Alzheimer?quote:Op zondag 20 april 2014 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Divergent gezien toffe film de hunger games maar dan beter.
Iemand stikte hier bijna ik was er even niet bij.quote:
Battle Royale weleens gezien? Overtreffende trap.quote:Op zondag 20 april 2014 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om veel beter dan The Hunger Games te zijn hoef je niet veel moeite te doen.quote:Op zondag 20 april 2014 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk vooralquote:Op zondag 20 april 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik probeerde net aan Spartacus te beginnen, maar die special effects waren echt beroerd.
Ik heb het volgens mij 1 afl. volgehouden, toen ben ik maar wat anders gaan kijkenquote:Op zondag 20 april 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog maar 10 minuten gezien. Toen zat ik echt van
Ik ga maar aan True Detective en Vikings beginnen.quote:Op zondag 20 april 2014 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij 1 afl. volgehouden, toen ben ik maar wat anders gaan kijken
Ze hebben opeens iemand in dienst genomen die wel weet hoe je goede special effects moet creëren?quote:Op zondag 20 april 2014 00:40 schreef GGMM het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik de eerste aflevering in eerste instantie ook kut vond. Het wordt snel beter though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |