SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 17 April 2014 : Nederland een staat van de USA laten worden en KLTZK tot gouverneur uitroepen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 29 februari 2016: Moira. & Resania gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- Elke dag : d4v1d adoreren
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Je zal vast wat calorieën verbrand hebben ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou het als workout tellen, 9 uur lang staan en rondrennen?
En ik heb er totaal geen honger door.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zal vast wat calorieën verbrand hebben ja.
Te daarbij drie kwartier op en dan x 3 a 4 dagen. mijn leef.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou het als workout tellen, 9 uur lang staan en rondrennen?
dat is slecht voor jequote:Op zaterdag 19 april 2014 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En ik heb er totaal geen honger door.Geen ontbijt, geen avondeten. Alleen in de middag een broodje.
Prcsquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is slecht voor je
en je wordt er dik van
werkenquote:
Deze man weetquote:
wp ga je weer wodka drinken vanavondquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ro-ald ga je weer roken vanavond
neequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wp ga je weer wodka drinken vanavond
gewoon gaan yolo is weekendquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan misschien mee naar een huisfeest, maar ben nog aan het twijfelen.
londen onveilig makenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet niet G. Wat ga je doen met Koningsdag?
Never beenquote:
Doen. Londen is epic!quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Never beenmisschien binnenkort een werktripje naar andere vestiging
ben er al 3x geweestquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je sowieso een keer zijn geweest. En Fish and chips natuurlijk eten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan van de Towerbridge af kotsen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga smoken in de london eye jatog
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan van de Towerbridge af kotsen.
ik ga vliegen dat is dus sowieso al een don'tquote:
gewoon goed inpakken en in het poepertje verstoppen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga vliegen dat is dus sowieso al een don't
normaal gingen we altijd met de boot en daar werden we nooit echt gecontroleerd omdat we een gezin waren
'de koffer'quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
gewoon goed inpakken en in het poepertje verstoppen.
Jeweet.quote:
Allemaal met vakantiequote:
Goed man, lekker rustig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ro-ald g hoe bevalt je nieuwe huisje tot nu toe?
Thnx, komt goedquote:Op zondag 20 april 2014 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij ook, hopelijk een lekker paasontbijt morgen
lekeer, alleen mn rum en mn kaasstengels zijn opquote:
Geen Turk die nog open is op dit tijdstip?quote:Op zondag 20 april 2014 00:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lekeer, alleen mn rum en mn kaasstengels zijn opwat moet ik nu
ik heb al gedronken matti en fietsen heb ik nu eeeecht geen zin inquote:Op zondag 20 april 2014 00:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Geen Turk die nog open is op dit tijdstip?
Thuisbezorgd.nl een optie?quote:Op zondag 20 april 2014 00:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik heb al gedronken matti en fietsen heb ik nu eeeecht geen zin in
hmmm het is meer dat ik well chillax op de bank zit. Er ligt vast nog wel wat te bikken hier. En vast ook nog wel wat drank ergenss. ik zit alleen zo lekkerquote:
Ohquote:Op zondag 20 april 2014 00:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hmmm het is meer dat ik well chillax op de bank zit. Er ligt vast nog wel wat te bikken hier. En vast ook nog wel wat drank ergenss. ik zit alleen zo lekker
ik ben best lui in het weekendquote:
mwaquote:
daar heb ik niet zo'n last van vandaagquote:
Gisteren tot 1 uur s'nachts bezig geweest met een image maken voor een computer, gewoon 14 uur werk aan gehad. En nu weet ik niks om te gaan doenquote:
Dat is kutquote:Op zondag 20 april 2014 11:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gisteren tot 1 uur s'nachts bezig geweest met een image maken voor een computer, gewoon 14 uur werk aan gehad. En nu weet ik niks om te gaan doen
Wtfquote:Op zondag 20 april 2014 11:49 schreef utopie het volgende:
420 blaze it (̅_̅_̅(̅(̅_̅_̅_̅м̲̅a̲̅я̲̅l̲̅b̲̅o̲̅r̲̅o̲̅̅_̅_̅̅(ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
Sigarettenquote:Op zondag 20 april 2014 11:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wt gaan jullie allemaal smoken vandaag?
quote:
Nee, misschien dat ik vanavond wel naar de coffeeshop gaquote:Op zondag 20 april 2014 12:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]moet je verplicht naar famillie ofzo
Ik moest eigenlijk vandaag mee naar familie die net een zoontje haddenquote:Op zondag 20 april 2014 12:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]moet je verplicht naar famillie ofzo
Nee, ik moet inloggen als ik op play drukquote:
oh wat is dezequote:Op zondag 20 april 2014 12:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, ik moet inloggen als ik op play druk
Ik heb dat eens geprobeerd. het is best relaxed maar ik heb een hekel aan reclamequote:
Gewoon paar seconden voor het einde de volgende aanklikkenquote:Op zondag 20 april 2014 12:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb dat eens geprobeerd. het is best relaxed maar ik heb een hekel aan reclame
Dan moet je betalen godverdomme.quote:Op zondag 20 april 2014 12:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb dat eens geprobeerd. het is best relaxed maar ik heb een hekel aan reclame
ja maar geldquote:Op zondag 20 april 2014 12:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan moet je betalen godverdomme.
Zwerver
je had ook gvd gewoon een jewtube linkje kunnen plakken. Beetje stoer doen met je spotifyquote:
Je kan toch godverdomme zelf zoeken dubbele jostiquote:Op zondag 20 april 2014 12:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je had ook gvd gewoon een jewtube linkje kunnen plakken. Beetje stoer doen met je spotify
quote:Op zondag 20 april 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
Jongens, doen jullie mee? xd
ONZ / FOK!karaoke
quote:Op zondag 20 april 2014 12:43 schreef Flippiee het volgende:
Joee.
Iemand die mij mijn paasontbijt langs wil brengen? Ik houd een niet ver van mijn bed show.
Croissantjes,sinaasappelsap,koffie & een gekookte ei?quote:Op zondag 20 april 2014 12:43 schreef Flippiee het volgende:
Joee.
Iemand die mij mijn paasontbijt langs wil brengen? Ik houd een niet ver van mijn bed show.
* Toto69 komt Flips 2 grote paaseieren met een unox rookworst langsbrengenquote:Op zondag 20 april 2014 12:43 schreef Flippiee het volgende:
Joee.
quote:Op zondag 20 april 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 komt Flips 2 grote paaseieren met een unox rookworst langsbrengen
Nu te hopen dat jouw paaseitje niet bevrucht raakt
quote:Op zondag 20 april 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat smaakt toch helemaal niet gekkiequote:Op zondag 20 april 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pff dat is niks man. Die met buitenlandse vrouwen zijn een stuk triesterquote:
luie hondquote:Op zondag 20 april 2014 12:43 schreef Flippiee het volgende:
Joee.
heel hard boe roepenquote:Op zondag 20 april 2014 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb de lunch al op en moet nu wielrenners gaan irriteren
Amstel Gold Race allesquote:Op zondag 20 april 2014 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb de lunch al op en moet nu wielrenners gaan irriteren
Puik plan ditquote:Op zondag 20 april 2014 12:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Croissantjes,sinaasappelsap,koffie & een gekookte ei?
Euhhhhhquote:Op zondag 20 april 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
cker keihard gespacet op meth de hele nacht. Junkquote:Op zondag 20 april 2014 12:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pls.
Alles behalve, ben gewoon een beetje kapot.
Inb4 slechte grappen over grote negers en Flippieequote:Op zondag 20 april 2014 12:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pls.
Alles behalve, ben gewoon een beetje kapot.
Meth is zooo 2008quote:Op zondag 20 april 2014 12:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
cker keihard gespacet op meth de hele nacht. Junk
Oh. Lord.quote:Op zondag 20 april 2014 12:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Inb4 slechte grappen over grote negers en Flippiee
bedoel je dat ze heel veel choco paashazen heeft gegeten?quote:Op zondag 20 april 2014 12:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Inb4 slechte grappen over grote negers en Flippiee
ik moet toch af en toe me een beetje voordoen als een allochtoon. anders gelooft niemand mij nogquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 12:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
bedoel je dat ze heel veel choco paashazen heeft gegeten?
Dan kan ik het me wel voorstellen. die zijn lekker namelijkquote:
lekker loesoe gaan, wild hoorquote:Op zondag 20 april 2014 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meth is zooo 2008
Gewoon beetje wiet, beetje m.
Ha gayquote:Op zondag 20 april 2014 12:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dan kan ik het me wel voorstellen. die zijn lekker namelijk
Eigenlijk speelde ik vannacht gewoon een spelletje op mijn laptop. Dat klinkt natuurlijk een stuk minder interessant.quote:
Waarom ga je in de auto zitten?quote:Op zondag 20 april 2014 13:02 schreef Amoeba het volgende:
Ik zit zo in de auto, welke geparkeerd staat op de inrit van mn ouders. Pootjes op het portier, auto op contact, beetje muziek luisteren.
Al die mensen mij duf aankijken die voorbij komen lopen.
Dit ja.quote:Op zondag 20 april 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Of kijken of de buren een reserve sleutel hebben. Moeten ze je jou wel kennen though
heroin hero zekerquote:Op zondag 20 april 2014 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde ik vannacht gewoon een spelletje op mijn laptop. Dat klinkt natuurlijk een stuk minder interessant.
Ik wil eigenlijk een keer heroďne gaan doen, mjah, schijnt dat je leven dan in een keer verneukt is.quote:
Sleutel ligt onder de steen naast de deurmat. Dat vertelde je moeder me laatstquote:
pff dat is echt onzin. hero is echtquote:Op zondag 20 april 2014 13:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer heroďne gaan doen, mjah, schijnt dat je leven dan in een keer verneukt is.
ze herkennen hem niet meer na al die druks xDquote:Op zondag 20 april 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Of kijken of de buren een reserve sleutel hebben. Moeten ze je jou wel kennen though
idd, als ik hero gebruik zijn er ineens tien draakjesquote:
U serious?quote:Op zondag 20 april 2014 13:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff dat is echt onzin. hero is echtbeetje mixen met water, tampon in dopen en in het poepertje stoppen. heerlijke high
Guitar Queer-O toch?quote:Op zondag 20 april 2014 13:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die aflevering van South Park niet kennen
hoe wou je het anders doenquote:
In je aderen spuiten natuurlijk xdquote:Op zondag 20 april 2014 13:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoe wou je het anders doenroken? je bent toch geen junk joh
Dan krijg je van die smerige crack aderen. no thxquote:
NEE SORRY DAT IK EEN LEVEN HEBquote:Op zondag 20 april 2014 13:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die aflevering van South Park niet kennen
hahahaquote:Op zondag 20 april 2014 13:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4 seconden geleden.
aantal posts: 37.130 (gemiddeld 113 per dag)
ja wat, gewoon chillax beetje posten af en toequote:Op zondag 20 april 2014 13:22 schreef xcachet het volgende:
laatste bezoek: 8 seconden geleden.
aantal posts: 20.871 (gemiddeld 20 per dag)
lkkr negers versieren zekerquote:
sowieso dat ze vanavond wordt uitgewoond door een paar flinke negersquote:Op zondag 20 april 2014 13:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker wijntjes drinken met mijn dinnies
Zal ze niet eens erg vinden.quote:Op zondag 20 april 2014 13:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
sowieso dat ze vanavond wordt uitgewoond door een paar flinke negers
niet als je alle afleveringen hebt gekekenquote:Op zondag 20 april 2014 13:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus als je soms South Park kijkt heb je geen leven? Oke
Dus jij kijkt dan geen series af of zoquote:Op zondag 20 april 2014 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
niet als je alle afleveringen hebt gekeken
nopquote:Op zondag 20 april 2014 14:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus jij kijkt dan geen series af of zo
Hollyfuckquote:Op zondag 20 april 2014 17:16 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou nog wat dingen gaan kopen eigenlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tevens met voetbal weet je het nooit. Als Zwolle een penalty mee krijgt. Vanuit een vrije trap scoort, en met 11-10 komt te spelen wordt het vast een leuke wedstrijd. Zwolle heeft niks te verliezen. Ze zullen tot het bot gemotiveerd zijn om te winnen. Ajax daarintegen, ach die heb het landskampioenschap al en denk even te kunnen rollen over Zwolle.quote:
Ik snap dat totaal niet.quote:Op zondag 20 april 2014 17:16 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De AH op de foto is dagelijks (en dus ook vandaag) tot 24:00 openquote:Op zondag 20 april 2014 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap dat totaal niet.Meeste AH's zijn fucking lang open, uberhaupt veel supermarkten, en dan moet je op eerste paasdag zo nodig wat kopen. Wtf is er mis met die mensen.
Wtf man.quote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De AH op de foto is dagelijks (en dus ook vandaag) tot 24:00 open
wtf?quote:Op zondag 20 april 2014 17:16 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel zwaar relaxtquote:Op zondag 20 april 2014 17:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De AH op de foto is dagelijks (en dus ook vandaag) tot 24:00 open
Je zou bijna geld inzetten op pecquote:Op zondag 20 april 2014 17:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En tevens met voetbal weet je het nooit. Als Zwolle een penalty mee krijgt. Vanuit een vrije trap scoort, en met 11-10 komt te spelen wordt het vast een leuke wedstrijd. Zwolle heeft niks te verliezen. Ze zullen tot het bot gemotiveerd zijn om te winnen. Ajax daarintegen, ach die heb het landskampioenschap al en denk even te kunnen rollen over Zwolle.
Dat zwart roze shirt, wie is dat?quote:Op zondag 20 april 2014 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je geen ajax gaat supporten, dan is er niets aan het handje.
Ik ga je nooit meeten.quote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben voor zwartroze shirtjes omdat roze
gawegkkjoodquote:Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben voor zwartroze shirtjes omdat roze
ik hoop dat ze lekker naar elkaar gaan gooien. Lekker elkaar afbranden enzquote:Op zondag 20 april 2014 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Dat mensen er vrijwillig naar kijken_!!!
De 3-1 gemist, omdat eten.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De 3-1 gemist, omdat eten.
Maar man man man, in jaren niet zo genoten van een wedstrijd met ajax.
Ik vind dit wel een beetje zielig voor je, nee echt. Kusje eropquote:
Hoezo is dit zielig?quote:Op zondag 20 april 2014 19:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje zielig voor je, nee echt. Kusje erop![]()
?
Oh kut sorry, vergeef me. Dan is het niet zielig. HVJquote:Op zondag 20 april 2014 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen modrechten heb.
Ik ben al 10 jaar voor AZ
quote:Op zondag 20 april 2014 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen modrechten heb.
Ik ben al 10 jaar voor AZ
Ja kut, ik lees het net. Ik geef grolsch de schuld oké?quote:
quote:
Vergeven.quote:Op zondag 20 april 2014 19:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh kut sorry, vergeef me. Dan is het niet zielig. HVJ!
quote:
Enige juiste optie lijkt mequote:Op zondag 20 april 2014 19:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja kut, ik lees het net. Ik geef grolsch de schuld oké?
Ja volgend jaar misschienquote:Op zondag 20 april 2014 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn stiefmoeder houdt hier vol dat Ajax nog terugkomt
Dag Hs.quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ok ik ga weer kiek'n, zie jullie later dames.
quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ok ik ga weer kiek'n, zie jullie later dames.
smakelijkquote:Op zondag 20 april 2014 19:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hahahaha mijn zusje
"Ja wanneer gaan we film kijken??"
We gaan geen film kijken. We kijken voetbal.
"Jaa eh maar ik bedoel waar is de chips?"
Kind heeft net 4 petit foutjes en een stuk tulband op![]()
Godsamme
quote:Op zondag 20 april 2014 19:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hahahaha mijn zusje
"Ja wanneer gaan we film kijken??"
We gaan geen film kijken. We kijken voetbal.
"Jaa eh maar ik bedoel waar is de chips?"
Kind heeft net 4 petit foutjes en een stuk tulband op![]()
Godsamme
En ze is zesquote:Op zondag 20 april 2014 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze mist gewoon een verzadigd gevoel.
heb jij nog zo'n jong zusje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |