Gisteren tot 1 uur s'nachts bezig geweest met een image maken voor een computer, gewoon 14 uur werk aan gehad. En nu weet ik niks om te gaan doenquote:
Dat is kutquote:Op zondag 20 april 2014 11:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gisteren tot 1 uur s'nachts bezig geweest met een image maken voor een computer, gewoon 14 uur werk aan gehad. En nu weet ik niks om te gaan doen
Wtfquote:Op zondag 20 april 2014 11:49 schreef utopie het volgende:
420 blaze it (̅_̅_̅(̅(̅_̅_̅_̅м̲̅a̲̅я̲̅l̲̅b̲̅o̲̅r̲̅o̲̅̅_̅_̅̅(ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็
Sigarettenquote:Op zondag 20 april 2014 11:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wt gaan jullie allemaal smoken vandaag?
quote:
Nee, misschien dat ik vanavond wel naar de coffeeshop gaquote:Op zondag 20 april 2014 12:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]moet je verplicht naar famillie ofzo
Ik moest eigenlijk vandaag mee naar familie die net een zoontje haddenquote:Op zondag 20 april 2014 12:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]moet je verplicht naar famillie ofzo
Nee, ik moet inloggen als ik op play drukquote:
oh wat is dezequote:Op zondag 20 april 2014 12:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, ik moet inloggen als ik op play druk
Ik heb dat eens geprobeerd. het is best relaxed maar ik heb een hekel aan reclamequote:
Gewoon paar seconden voor het einde de volgende aanklikkenquote:Op zondag 20 april 2014 12:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb dat eens geprobeerd. het is best relaxed maar ik heb een hekel aan reclame
Dan moet je betalen godverdomme.quote:Op zondag 20 april 2014 12:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb dat eens geprobeerd. het is best relaxed maar ik heb een hekel aan reclame
ja maar geldquote:Op zondag 20 april 2014 12:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan moet je betalen godverdomme.
Zwerver
je had ook gvd gewoon een jewtube linkje kunnen plakken. Beetje stoer doen met je spotifyquote:
Je kan toch godverdomme zelf zoeken dubbele jostiquote:Op zondag 20 april 2014 12:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je had ook gvd gewoon een jewtube linkje kunnen plakken. Beetje stoer doen met je spotify
quote:Op zondag 20 april 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
Jongens, doen jullie mee? xd
ONZ / FOK!karaoke
quote:Op zondag 20 april 2014 12:43 schreef Flippiee het volgende:
Joee.
Iemand die mij mijn paasontbijt langs wil brengen? Ik houd een niet ver van mijn bed show.
Croissantjes,sinaasappelsap,koffie & een gekookte ei?quote:Op zondag 20 april 2014 12:43 schreef Flippiee het volgende:
Joee.
Iemand die mij mijn paasontbijt langs wil brengen? Ik houd een niet ver van mijn bed show.
* Toto69 komt Flips 2 grote paaseieren met een unox rookworst langsbrengenquote:Op zondag 20 april 2014 12:43 schreef Flippiee het volgende:
Joee.
quote:Op zondag 20 april 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 komt Flips 2 grote paaseieren met een unox rookworst langsbrengen
Nu te hopen dat jouw paaseitje niet bevrucht raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |