Waarom ga je in de auto zitten?quote:Op zondag 20 april 2014 13:02 schreef Amoeba het volgende:
Ik zit zo in de auto, welke geparkeerd staat op de inrit van mn ouders. Pootjes op het portier, auto op contact, beetje muziek luisteren.
Al die mensen mij duf aankijken die voorbij komen lopen.
Dit ja.quote:Op zondag 20 april 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Of kijken of de buren een reserve sleutel hebben. Moeten ze je jou wel kennen though
heroin hero zekerquote:Op zondag 20 april 2014 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde ik vannacht gewoon een spelletje op mijn laptop. Dat klinkt natuurlijk een stuk minder interessant.
Ik wil eigenlijk een keer heroïne gaan doen, mjah, schijnt dat je leven dan in een keer verneukt is.quote:
Sleutel ligt onder de steen naast de deurmat. Dat vertelde je moeder me laatstquote:
pff dat is echt onzin. hero is echtquote:Op zondag 20 april 2014 13:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer heroïne gaan doen, mjah, schijnt dat je leven dan in een keer verneukt is.
ze herkennen hem niet meer na al die druks xDquote:Op zondag 20 april 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Of kijken of de buren een reserve sleutel hebben. Moeten ze je jou wel kennen though
idd, als ik hero gebruik zijn er ineens tien draakjesquote:
U serious?quote:Op zondag 20 april 2014 13:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff dat is echt onzin. hero is echtbeetje mixen met water, tampon in dopen en in het poepertje stoppen. heerlijke high
Guitar Queer-O toch?quote:Op zondag 20 april 2014 13:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die aflevering van South Park niet kennen
hoe wou je het anders doenquote:
In je aderen spuiten natuurlijk xdquote:Op zondag 20 april 2014 13:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoe wou je het anders doenroken? je bent toch geen junk joh
Dan krijg je van die smerige crack aderen. no thxquote:
NEE SORRY DAT IK EEN LEVEN HEBquote:Op zondag 20 april 2014 13:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die aflevering van South Park niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |