Dit is het (permanente) gevolg van vier biertjesquote:Op zondag 20 april 2014 02:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hallon
nou ten eersten is dat wel steor voor d leeftijd
te tweeden is dat nie iets wat ik je aanraadtdt maar het kan gebeuren
waar zijnd e ouders?
het is oke maar wat is er aan de hand? ik ben er om je te helpen nmiet om te oordelen
groetnejes
funkysapieman
benb jij nog steeds mod? wat doe je echt?quote:Op zondag 20 april 2014 02:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Conform de alcoholwet ben ik genoodzaakt dit topic te melden bij betreffende instantie inclusief ip adres
Check de index eensquote:Op zondag 20 april 2014 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
benb jij nog steeds mod? wat doe je echt?
mja dat is wel vet pienterquote:Op zondag 20 april 2014 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Check de index eensde beste combi. GAM en SEX
woon je breda?quote:Op zondag 20 april 2014 02:19 schreef Catch22- het volgende:
Toen ik 14 was rolde ik al dronken door de bosjes en ik ben nu professor in de wetenschap dus maak je niet druk.
quote:Op zondag 20 april 2014 02:18 schreef Xetran het volgende:
zijn pohi is ook wel iets om trots op te zijn hoor.
Ik ben een zelfbenoemd bier-expert en kan dit enkel bevestigen. Sinds mijn 14e bier gedronken en daarna nooit meer gestopt. Een tijdje nog Murphy's en Guinness gehad. Maar licht blond bevalt toch het meest.quote:Op zondag 20 april 2014 02:49 schreef SiGNe het volgende:
als je eens in de 14 jaar 3 biertjes drinkt ben je volgens artsen zwaar alcoholist..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |