Ik ga alle mods nu met papa en mama aansprekenquote:
sneuquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga alle mods nu met papa en mama aanspreken
?quote:
ohquote:
Dan besluit ik bij deze dat je het niet moet pikken. Bij deze een vrijbrief om haar de waarheid te vertellen, of dien je liever een TR in?quote:
Dan besluit ik dat je mij verdedigt in deze zaak.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan besluit ik bij deze dat je het niet moet pikken. Bij deze een vrijbrief om haar de waarheid te vertellen, of dien je liever een TR in?
Moe en verre van voldaan. En hoe ga je het oplossen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:40 schreef JanCees het volgende:
Hoi LR. Hoe is het?
Mijn FOK verslaving begint serieuze vormen aan te nemen.
Ik heb haar een DM gestuurd. De inhoud kan ik helaas niet openbaren door de FOK!-richtlijnenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan besluit ik dat je mij verdedigt in deze zaak.
Brave mod.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb haar een DM gestuurd. De inhoud kan ik helaas niet openbaren door de FOK!-richtlijnen
hoezo niet voldaan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moe en verre van voldaan. En hoe ga je het oplossen?
[..]
Ik heb haar een DM gestuurd. De inhoud kan ik helaas niet openbaren door de FOK!-richtlijnen
Je vervelen in je weekend is een doodzonde, en leukquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo niet voldaan?
Ik ga weer voetballen. Dat scheelt toch weer een aantal uur fokken en misschien wel meer sociale interactie.
Altijd. We mogen elkaar dan uit het zicht verloren zijn maar je zit nog altijd in mijn hart Ezellgodin.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd. We mogen elkaar dan uit het zicht verloren zijn maar je zit nog altijd in mijn hart Ezellgodin.
Niet uit verveling alleen maar het is natuurlijk ook goed voor mijn fysieke gesteldheid.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vervelen in je weekend is een doodzonde, en leuk![]()
Ik baal er nog steeds van dat ik 4 jaar geleden na 15? jaar gestopt ben, maar ik blesseerde mijzelf toch enkel maar door mijn debiele spel
[..]
Altijd. We mogen elkaar dan uit het zicht verloren zijn maar je zit nog altijd in mijn hart Ezellgodin.
welterustenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ga nu weer ervandoor. Slapen.![]()
Trusten!
Ik was erg hard, maar in mijn eigen lompe acties (Niet gemeen) had ik meestal mijzelf ook te pakkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet uit verveling alleen maar het is natuurlijk ook goed voor mijn fysieke gesteldheid.En met een groep vrienden dus dat is alleen maar lachen. Hoezo was je gestopt dan? Ik kan er ook geen klote van.
Welterustenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ga nu weer ervandoor. Slapen.![]()
Trusten!
Ohja wij speelden ook op dezelfde positie volgens de Vbl sc opstelling. Ik compenseer mijn lompe techniek ook met harde tackles en doodschoppen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was erg hard, maar in mijn eigen lompe acties (Niet gemeen) had ik meestal mijzelf ook te pakken.
Mijn benen zitten echt volledig onder de nopafdrukken en schaafwond littekens
[..]
WelterustenIk ga nog maar een aflevering Fringe kijken.
Doodschoppen deed ik niet aan, nou ja nooit opzettelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ohja wij speelden ook op dezelfde positie volgens de Vbl sc opstelling. Ik compenseer mijn lompe techniek ook met harde tackles en doodschoppen.. Al ben ik er woensdag wel achtergekomen dat je als linksback nog best wat meters moet maken.
Westlanders als in grote lompe boeren? Val ik zelf ook wel onderquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doodschoppen deed ik niet aan, nou ja nooit opzettelijk.
En tuurlijk, al had ik na verloop van tijd ook geen zin meer om mee op te komen in een wedstrijd![]()
Het leukste was nog wel dat ik vrijwel wekelijks tegen of Westlanders of Marokkanen moest voetballen hier in de regio. Dat is niet direct een feest als je ze neerhaalt
Sherlock dit dat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:02 schreef JanCees het volgende:
Jij hebt wel een verschrikkelijk slaapritme he LR?
Niks mis mee. Liever een directe lompe boer tegenover je die je waarheid verteld dan een Marokkaanse opdondertje die een wedstrijd lang met de dood staat te bedreigen en ergerquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Westlanders als in grote lompe boeren? Val ik zelf ook wel onder
Ok ik ga slapen. Welterusten
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht.quote:
Wellicht geen dank.quote:
Zo rollen wij.quote:
Films gekeken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
Wel gezellig knus op bed samen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, zo lang?
Wel schraal nu zeker?
Dit kan ik beamen.quote:
#woah #bloosquote:
Lekker een beetje aan het lezen op de bank met een kopje thee.quote:
Oh, kusjes. Das sneu.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker een beetje aan het lezen op de bank met een kopje thee.
Vandaag mijn oma gebeld omdat het vandaag 10 jaar geleden is dat opa is overleden. Was wel apart telefoontje.
Hoe is het met jou?
Dank je.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, kusjes. Das sneu.
Ja wel oki hoor! Ik drink wijntje. En ben vandaag opzoek geweest naar lammetjes maar hier(Zwolle) waren er bijzonder weinig
Ahw, dat is ook wel nog meer sneu jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.Mijn oma heeft er meer moeite mee dat haar familie uit elkaar ligt, en dat merkt ze dan op zulke dagen. Mijn nicht was bij haar deze week, dus is ze iig niet alleen.
Weinig lammetjes/ Aww![]()
Wat ben je in Zwolle aan het doen?Behalve wijntje drinken.
Ja. 1 opa dood in 1985, 1 dood in 2004. Oma dood in 2006, dit is de laatste.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, dat is ook wel nog meer sneu ja. Is dat je enige oma nog?
Mijn opa en oma woonde al niet meer bij elkaar maar nog wel in 't zelfde gebouw op wens van mn opa.. maar nu heeft mn oma herseninfarct gehad oid en kan ze daar ook niet meer wonen dus moeten ze redelijk eind van elkaar wonen. Ook sneu.
Haha, de ouders van Tchock wonen hier.
Ahw. Mja, als je iemand 1x in de drie maanden ziet, zie je die verschillen sowieso wel snel. Raar hoe snel iemand oud kan worden heuquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. 1 opa dood in 1985, 1 dood in 2004. Oma dood in 2006, dit is de laatste.
Zie haar eens in de 3 maanden ofzo, maar merk wel dat ze oud wordt.
Aww, dat is wel zielig.Maar sowieso, als mensen niet meer op zichzelf mogen wonen.
Gezellig bij de schoonouders langs.
Ezell, heb jij een wijntje te veel op?!quote:
Crack aan de crack, dat is pas stoer.quote:
Doe normaal, wezen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Crack aan de crack, dat is pas stoer.
Waar is Tchock?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw. Mja, als je iemand 1x in de drie maanden ziet, zie je die verschillen sowieso wel snel. Raar hoe snel iemand oud kan worden heu.
Mja, op zichzelf wonen konden ze al lang niet meer maar dat vonden ze niet erg.
Yes, al zijn ze nu niet thuis. Ben alleen met broertje en net was er paniek want het internet deed 't eventjes niet meer HELLUPhaha. Hij deed het echt 3 sec neit en toen kwam ie al naar beneden "DOET JOWU INTERNET HET!?"
.
[..]
Ezell, heb jij een wijntje te veel op?!
ligt teveel voor de handquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Crack aan de crack, dat is pas stoer.
Die is naar een concert met vrienden en daarna nog wat drinkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar is Tchock?
Nee.
[..]
ligt teveel voor de hand
Mja. Blijf het moeilijk vinden om mee om te gaan, dat soort dingen. Het lijkt niet te wennen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw. Mja, als je iemand 1x in de drie maanden ziet, zie je die verschillen sowieso wel snel. Raar hoe snel iemand oud kan worden heu.
Mja, op zichzelf wonen konden ze al lang niet meer maar dat vonden ze niet erg.
Yes, al zijn ze nu niet thuis. Ben alleen met broertje en net was er paniek want het internet deed 't eventjes niet meer HELLUPhaha. Hij deed het echt 3 sec neit en toen kwam ie al naar beneden "DOET JOWU INTERNET HET!?"
.
Wat doe jij vanavond dan daar?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is naar een concert met vrienden en daarna nog wat drinken.
Ooooooooooh. Doe neit zo raar dan, mallurrrd. Ik weet niet of ik dit al heb gevraagd maar ging je nou nog iets doen met pasen?!
Mja, het is raar om te beseffen dat wij wss ooit ook zo wordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja. Blijf het moeilijk vinden om mee om te gaan, dat soort dingen. Het lijkt niet te wennen.
Hahaha, de jeugd van tegenwoordig![]()
Wifi als eerste levensbehoefte
Ik zou eigenlijk vandaag al terug naar huis gaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat doe jij vanavond dan daar?
Nee, hoezo? Ok, klein tuinfeestje morgen, maar dat heeft niks met Pasen te maken.
Te lui om te gaan zeker?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk vandaag al terug naar huis gaan. Maar ben hier al vanaf donderdag
.
Oeh, tuinfeestje! Tuinfeestjes zijn altijd leuk.. als t lekker weer is
Ok.quote:
Broeder Heloef. Lang niet gesproken.quote:
Een van de tekortkomingen van de mensheid, ons onvermogen om de 4de dimensie goed te observeren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, het is raar om te beseffen dat wij wss ooit ook zo worden.
Prima eigenlijk, hoe is het in het Leidse?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broeder Heloef. Lang niet gesproken.
Hoe is het met je?
Ik mag niet klagen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima eigenlijk, hoe is het in het Leidse?
Jawel, of ik moet het dan echt heel druk hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
Kom je nog hierheen eigenlijk, 3 mei?
Tof.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, of ik moet het dan echt heel druk hebben.
Ben alleen dinsdag geweest. Maar begint beetje te vervelenquote:
Ik vond die film leuker dan ik aanvankelijk dacht.quote:Op zondag 20 april 2014 09:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben alleen dinsdag geweest. Maar begint beetje te vervelen
OMG JAAAAquote:Op zondag 20 april 2014 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die film leuker dan ik aanvankelijk dacht.Een beetje voorspelbaar, maar wel tof.
Mag ook wel na 6 keer.quote:Op zondag 20 april 2014 09:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben alleen dinsdag geweest. Maar begint beetje te vervelen
Eergisteren Oculus gezien, maar die was niet echt eng.quote:
vijf keer maarquote:
oh daar wil ik van de week heenquote:Op zondag 20 april 2014 10:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Eergisteren Oculus gezien, maar die was niet echt eng.
niet dood bloeden hequote:Op zondag 20 april 2014 10:06 schreef Littlerabbit het volgende:
De huid naast mijn nagel is ingescheurd. Dit kwam ik hier even melden.
gr gr
Wel wat mensen horen gillen op een gegeven moment. De rest moest daar om lachen.quote:Op zondag 20 april 2014 10:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh daar wil ik van de week heenmaar ik ben al snel bang dus denk dat ik hem wel eng vind
was je met heppie?
Hoe gaat het met jullie?quote:Op zondag 20 april 2014 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel wat mensen horen gillen op een gegeven moment. De rest moest daar om lachen.![]()
Ja, ik was met Hep. Wat een sadist is het ook.
hand boven je hart houden!!quote:Op zondag 20 april 2014 10:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wow. dit was zelfs nog niet in mij opgekomen als mogelijkheid. Ik ga mijn best doen Sof!
Euhm ... Goed, denk ik.quote:
Hebben jullie al een relatiequote:
hey dven, hoe is het weer daar nu?quote:
Weet ik niet.quote:
Ohquote:Op zondag 20 april 2014 10:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet.We kennen elkaar pas twee weken IRL.
Wil jij hem?quote:Op zondag 20 april 2014 10:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet.We kennen elkaar pas twee weken IRL.
Hij heeft niks te zeggen?quote:Op zondag 20 april 2014 10:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil jij hem?
Zoja, dan heb je een relatie.
Juist. One way traffic?quote:Op zondag 20 april 2014 10:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil jij hem?
Zoja, dan heb je een relatie.
Niet best. Wat wolken en een Graadje of 21.quote:
Wat is dezequote:
Het ging één keer niet over seks.quote:Op zondag 20 april 2014 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betekent het toch, eenrichtingsverkeer?
Oh hier ook zoiets, iets kouder. Maar 21 is prima tochquote:Op zondag 20 april 2014 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet best. Wat wolken en een Graadje of 21.
eyyy jcquote:
Ik weet niet wat mensen vandaag vierenquote:Op zondag 20 april 2014 10:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed. Prachtige dag om een prachtig wonder te vieren.
De wederopstanding van Jezus.quote:Op zondag 20 april 2014 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mensen vandaag vieren
vandaag dia's kijken bij mn opa en oma
uitvakkie?quote:Op zondag 20 april 2014 10:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hee Inso
Vriend van me was naar Oss - Volendam
Helaas.quote:Op zondag 20 april 2014 10:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja. Resultaat was niet best, in de laatste seconde 2-2.
inssoooooooquote:
Ik heb nog nooit paling gegetenquote:Op zondag 20 april 2014 10:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij nam gister een broodje paling. Een echte palingboer dus.
oh ja kan welquote:Op zondag 20 april 2014 10:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
De wederopstanding van Jezus.
Wat voor dia's?
weet nietquote:
slecht mocht gelukkig 2 uur eerder weg omdat ik 2 dagen een uur langer was gebleven deze weekquote:Op zondag 20 april 2014 10:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Was wel zeer lekker weer gister. Hoe was het werk?
ziekquote:Op zondag 20 april 2014 10:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht mocht gelukkig 2 uur eerder weg omdat ik 2 dagen een uur langer was gebleven deze week
ja zeker welquote:
wel extra money danquote:Op zondag 20 april 2014 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zeker wel
moet ook op koningsdag
kutleven
ja 150% dat welquote:
Uren makenquote:Op zondag 20 april 2014 10:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slecht mocht gelukkig 2 uur eerder weg omdat ik 2 dagen een uur langer was gebleven deze week
rond 14 mei pasquote:
jammer je mist nu het hele evangelie over HMF in de straten van Rotterdamquote:
ja is vervelendquote:
Wat staat daar?quote:Op zondag 20 april 2014 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik neem een tattoo met deze tekst
Netjesquote:Op zondag 20 april 2014 11:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boze chron fanatykow
god save the fanatics
quote:
Nee.quote:Op zondag 20 april 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je wel seks voor het huwelijk hebben dan?
Gewoon katholiek worden daar zijn ze de moeilijkste niet met het geloof naar hun hand zetten.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 11:24 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Veelzijdig dat AFCA kruisje
quote:Op zondag 20 april 2014 11:24 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Veelzijdig dat AFCA kruisje
21 is prima als het februari is, niet wanneer het al eind april isquote:Op zondag 20 april 2014 10:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hier ook zoiets, iets kouder. Maar 21 is prima toch
usericon manager is nog steeds kapot Dven.quote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
21 is prima als het februari is, niet wanneer het al eind april is
ja hoe kan dat?quote:Op zondag 20 april 2014 11:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
usericon manager is nog steeds kapot Dven.
Klopt. Nog steeds aarskijkenquote:Op zondag 20 april 2014 11:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
usericon manager is nog steeds kapot Dven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |