Niet uit verveling alleen maar het is natuurlijk ook goed voor mijn fysieke gesteldheid.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vervelen in je weekend is een doodzonde, en leuk![]()
Ik baal er nog steeds van dat ik 4 jaar geleden na 15? jaar gestopt ben, maar ik blesseerde mijzelf toch enkel maar door mijn debiele spel
[..]
Altijd. We mogen elkaar dan uit het zicht verloren zijn maar je zit nog altijd in mijn hart Ezellgodin.
welterustenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ga nu weer ervandoor. Slapen.![]()
Trusten!
Ik was erg hard, maar in mijn eigen lompe acties (Niet gemeen) had ik meestal mijzelf ook te pakkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet uit verveling alleen maar het is natuurlijk ook goed voor mijn fysieke gesteldheid.En met een groep vrienden dus dat is alleen maar lachen. Hoezo was je gestopt dan? Ik kan er ook geen klote van.
Welterustenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ga nu weer ervandoor. Slapen.![]()
Trusten!
Ohja wij speelden ook op dezelfde positie volgens de Vbl sc opstelling. Ik compenseer mijn lompe techniek ook met harde tackles en doodschoppen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was erg hard, maar in mijn eigen lompe acties (Niet gemeen) had ik meestal mijzelf ook te pakken.
Mijn benen zitten echt volledig onder de nopafdrukken en schaafwond littekens
[..]
WelterustenIk ga nog maar een aflevering Fringe kijken.
Doodschoppen deed ik niet aan, nou ja nooit opzettelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ohja wij speelden ook op dezelfde positie volgens de Vbl sc opstelling. Ik compenseer mijn lompe techniek ook met harde tackles en doodschoppen.. Al ben ik er woensdag wel achtergekomen dat je als linksback nog best wat meters moet maken.
Westlanders als in grote lompe boeren? Val ik zelf ook wel onderquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doodschoppen deed ik niet aan, nou ja nooit opzettelijk.
En tuurlijk, al had ik na verloop van tijd ook geen zin meer om mee op te komen in een wedstrijd![]()
Het leukste was nog wel dat ik vrijwel wekelijks tegen of Westlanders of Marokkanen moest voetballen hier in de regio. Dat is niet direct een feest als je ze neerhaalt
Sherlock dit dat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:02 schreef JanCees het volgende:
Jij hebt wel een verschrikkelijk slaapritme he LR?
Niks mis mee. Liever een directe lompe boer tegenover je die je waarheid verteld dan een Marokkaanse opdondertje die een wedstrijd lang met de dood staat te bedreigen en ergerquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Westlanders als in grote lompe boeren? Val ik zelf ook wel onder
Ok ik ga slapen. Welterusten
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb haar een DM gestuurd. De inhoud kan ik helaas niet openbaren door de FOK!-richtlijnen
Wellicht.quote:
Wellicht geen dank.quote:
Zo rollen wij.quote:
Films gekeken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |