Wel gezellig knus op bed samen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, zo lang?
Wel schraal nu zeker?
Dit kan ik beamen.quote:
#woah #bloosquote:
Lekker een beetje aan het lezen op de bank met een kopje thee.quote:
Oh, kusjes. Das sneu.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker een beetje aan het lezen op de bank met een kopje thee.
Vandaag mijn oma gebeld omdat het vandaag 10 jaar geleden is dat opa is overleden. Was wel apart telefoontje.
Hoe is het met jou?
Dank je.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, kusjes. Das sneu.
Ja wel oki hoor! Ik drink wijntje. En ben vandaag opzoek geweest naar lammetjes maar hier(Zwolle) waren er bijzonder weinig
Ahw, dat is ook wel nog meer sneu jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.Mijn oma heeft er meer moeite mee dat haar familie uit elkaar ligt, en dat merkt ze dan op zulke dagen. Mijn nicht was bij haar deze week, dus is ze iig niet alleen.
Weinig lammetjes/ Aww![]()
Wat ben je in Zwolle aan het doen?Behalve wijntje drinken.
Ja. 1 opa dood in 1985, 1 dood in 2004. Oma dood in 2006, dit is de laatste.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, dat is ook wel nog meer sneu ja. Is dat je enige oma nog?
Mijn opa en oma woonde al niet meer bij elkaar maar nog wel in 't zelfde gebouw op wens van mn opa.. maar nu heeft mn oma herseninfarct gehad oid en kan ze daar ook niet meer wonen dus moeten ze redelijk eind van elkaar wonen. Ook sneu.
Haha, de ouders van Tchock wonen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |