Ahw. Mja, als je iemand 1x in de drie maanden ziet, zie je die verschillen sowieso wel snel. Raar hoe snel iemand oud kan worden heuquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. 1 opa dood in 1985, 1 dood in 2004. Oma dood in 2006, dit is de laatste.
Zie haar eens in de 3 maanden ofzo, maar merk wel dat ze oud wordt.
Aww, dat is wel zielig.Maar sowieso, als mensen niet meer op zichzelf mogen wonen.
Gezellig bij de schoonouders langs.
Ezell, heb jij een wijntje te veel op?!quote:
Crack aan de crack, dat is pas stoer.quote:
Doe normaal, wezen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Crack aan de crack, dat is pas stoer.
Waar is Tchock?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw. Mja, als je iemand 1x in de drie maanden ziet, zie je die verschillen sowieso wel snel. Raar hoe snel iemand oud kan worden heu.
Mja, op zichzelf wonen konden ze al lang niet meer maar dat vonden ze niet erg.
Yes, al zijn ze nu niet thuis. Ben alleen met broertje en net was er paniek want het internet deed 't eventjes niet meer HELLUPhaha. Hij deed het echt 3 sec neit en toen kwam ie al naar beneden "DOET JOWU INTERNET HET!?"
.
[..]
Ezell, heb jij een wijntje te veel op?!
ligt teveel voor de handquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Crack aan de crack, dat is pas stoer.
Die is naar een concert met vrienden en daarna nog wat drinkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar is Tchock?
Nee.
[..]
ligt teveel voor de hand
Mja. Blijf het moeilijk vinden om mee om te gaan, dat soort dingen. Het lijkt niet te wennen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw. Mja, als je iemand 1x in de drie maanden ziet, zie je die verschillen sowieso wel snel. Raar hoe snel iemand oud kan worden heu.
Mja, op zichzelf wonen konden ze al lang niet meer maar dat vonden ze niet erg.
Yes, al zijn ze nu niet thuis. Ben alleen met broertje en net was er paniek want het internet deed 't eventjes niet meer HELLUPhaha. Hij deed het echt 3 sec neit en toen kwam ie al naar beneden "DOET JOWU INTERNET HET!?"
.
Wat doe jij vanavond dan daar?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is naar een concert met vrienden en daarna nog wat drinken.
Ooooooooooh. Doe neit zo raar dan, mallurrrd. Ik weet niet of ik dit al heb gevraagd maar ging je nou nog iets doen met pasen?!
Mja, het is raar om te beseffen dat wij wss ooit ook zo wordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja. Blijf het moeilijk vinden om mee om te gaan, dat soort dingen. Het lijkt niet te wennen.
Hahaha, de jeugd van tegenwoordig![]()
Wifi als eerste levensbehoefte
Ik zou eigenlijk vandaag al terug naar huis gaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat doe jij vanavond dan daar?
Nee, hoezo? Ok, klein tuinfeestje morgen, maar dat heeft niks met Pasen te maken.
Te lui om te gaan zeker?quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk vandaag al terug naar huis gaan. Maar ben hier al vanaf donderdag
.
Oeh, tuinfeestje! Tuinfeestjes zijn altijd leuk.. als t lekker weer is
Ok.quote:
Broeder Heloef. Lang niet gesproken.quote:
Een van de tekortkomingen van de mensheid, ons onvermogen om de 4de dimensie goed te observeren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, het is raar om te beseffen dat wij wss ooit ook zo worden.
Prima eigenlijk, hoe is het in het Leidse?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broeder Heloef. Lang niet gesproken.
Hoe is het met je?
Ik mag niet klagen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima eigenlijk, hoe is het in het Leidse?
Jawel, of ik moet het dan echt heel druk hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
Kom je nog hierheen eigenlijk, 3 mei?
Tof.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, of ik moet het dan echt heel druk hebben.
Ben alleen dinsdag geweest. Maar begint beetje te vervelenquote:
Ik vond die film leuker dan ik aanvankelijk dacht.quote:Op zondag 20 april 2014 09:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben alleen dinsdag geweest. Maar begint beetje te vervelen
OMG JAAAAquote:Op zondag 20 april 2014 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die film leuker dan ik aanvankelijk dacht.Een beetje voorspelbaar, maar wel tof.
Mag ook wel na 6 keer.quote:Op zondag 20 april 2014 09:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben alleen dinsdag geweest. Maar begint beetje te vervelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |