vijf keer maarquote:
oh daar wil ik van de week heenquote:Op zondag 20 april 2014 10:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Eergisteren Oculus gezien, maar die was niet echt eng.
niet dood bloeden hequote:Op zondag 20 april 2014 10:06 schreef Littlerabbit het volgende:
De huid naast mijn nagel is ingescheurd. Dit kwam ik hier even melden.
gr gr
Wel wat mensen horen gillen op een gegeven moment. De rest moest daar om lachen.quote:Op zondag 20 april 2014 10:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh daar wil ik van de week heenmaar ik ben al snel bang dus denk dat ik hem wel eng vind
was je met heppie?
Hoe gaat het met jullie?quote:Op zondag 20 april 2014 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel wat mensen horen gillen op een gegeven moment. De rest moest daar om lachen.![]()
Ja, ik was met Hep. Wat een sadist is het ook.
hand boven je hart houden!!quote:Op zondag 20 april 2014 10:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wow. dit was zelfs nog niet in mij opgekomen als mogelijkheid. Ik ga mijn best doen Sof!
Euhm ... Goed, denk ik.quote:
Hebben jullie al een relatiequote:
hey dven, hoe is het weer daar nu?quote:
Weet ik niet.quote:
Ohquote:Op zondag 20 april 2014 10:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet.We kennen elkaar pas twee weken IRL.
Wil jij hem?quote:Op zondag 20 april 2014 10:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet.We kennen elkaar pas twee weken IRL.
Hij heeft niks te zeggen?quote:Op zondag 20 april 2014 10:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil jij hem?
Zoja, dan heb je een relatie.
Juist. One way traffic?quote:Op zondag 20 april 2014 10:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil jij hem?
Zoja, dan heb je een relatie.
Niet best. Wat wolken en een Graadje of 21.quote:
Wat is dezequote:
Het ging één keer niet over seks.quote:Op zondag 20 april 2014 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betekent het toch, eenrichtingsverkeer?
Oh hier ook zoiets, iets kouder. Maar 21 is prima tochquote:Op zondag 20 april 2014 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet best. Wat wolken en een Graadje of 21.
eyyy jcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |