Ja wat? Ik heb serieus nog nooit ook maar een vorm van vreemdelingenhaat gezien.quote:
Blijkbaar.quote:
Utopiequote:Op zaterdag 19 april 2014 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op kleine schaal krijg je gemeenschappen die eigenlijk ook nooit werkten. Ik denk dat het bij een utopie blijft, maar wel een mooie utopie.
Wat een verloedering van de Nederlandse taal weer.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een verloedering van de Nederlandse taal weer.
pass mij ook lijntje danquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:06 schreef Paardlants het volgende:
Ik ga weer verder met coke snuiven iig
De groep die ik bedoel bestaat nog amper en heeft verder nog maar vrij weinig invloed. Ik zou dat graag anders zien en daarmee bedoel ik niet dat ik daaraan direct zou willen profiteren. Dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
Een groep aanbidden waartoe je niet behoort.
Woensel is toch van die Probleemwijken?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wat? Ik heb serieus nog nooit ook maar een vorm van vreemdelingenhaat gezien.
Je moet er toch eens mee beginnen, dus dan maar met een ongeplande associatie.quote:
Kan toch ook allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:06 schreef Paardlants het volgende:
Ik ga weer verder met coke snuiven iig
Ja, en?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Woensel is toch van die Probleemwijken?
Mwah, die biodynamische communes bewijzen wat dat betreft het tegendeel. Ik voel me daar echter niet thuis omdat ze te ver van mijn realiteit afstaan. En het voordeel van die communes is dat er alleen maar gelijkgestemde zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op kleine schaal krijg je gemeenschappen die eigenlijk ook nooit werkten. Ik denk dat het bij een utopie blijft, maar wel een mooie utopie.
Wijzig TT gewoon in [KLB FC]quote:
Kom maar halen maatquote:
Meid toch, wil je een zakdoekje?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een verloedering van de Nederlandse taal weer.
Gaat te snel hiero... moet ook ff jonko draaien en als ik dan weer kijk zitten we 3 topics verder.quote:
Welke "meme" kwam daar ook alweer vandaan? Kees Kankerkachel toch niet? Die kwam toch uit een kamperwijk uit Brabant ofzo?quote:
Ik open gewoon met een citaat van jou, levert vast punten op.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet er toch eens mee beginnen, dus dan maar met een ongeplande associatie.
Pijpje roken danquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:07 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gaat te snel hiero... moet ook ff jonko draaien en als ik dan weer kijk zitten we 3 topics verder.
Dus hebben ze automatisch een hekel aan buitenlanders? Ik snap niet zo goed waar je nou heen wilquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Welke "meme" kwam daar ook alweer vandaan? Kees Kankerkachel toch niet? Die kwam toch uit een kamperwijk uit Brabant ofzo?
Goed plan.quote:
Het blijven groepen die zichzelf of niet handhaven, of geleid worden door enge mensen. Je kunt van alles over het kapitalisme zeggen, ook de armen kunnen hier, in Nederlands sociaal kapitalisme welvaren. Het beste van het kwade.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mwah, die biodynamische communes bewijzen wat dat betreft het tegendeel. Ik voel me daar echter niet thuis omdat ze te ver van mijn realiteit afstaan. En het voordeel van die communes is dat er alleen maar gelijkgestemde zijn.
Alle Nederlandse meme's zo'n beetje. Behalve de braddie meme's.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Welke "meme" kwam daar ook alweer vandaan? Kees Kankerkachel toch niet? Die kwam toch uit een kamperwijk uit Brabant ofzo?
Ik zou er niet op gokken hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik open gewoon met een citaat van jou, levert vast punten op.
Ik laat me alleen pijpen.quote:
draai een plofquote:
Ik ben geen junkquote:
Ik bedoel clubjes zoals http://www.sekem.com/ . Dat zijn wel werkende mini maatschappij'tjes hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het blijven groepen die zichzelf of niet handhaven, of geleid worden door enge mensen. Je kunt van alles over het kapitalisme zeggen, ook de armen kunnen hier, in Nederlands sociaal kapitalisme welvaren. Het beste van het kwade.
quote:
quote:
Wie is de leider van die sekte? Zeker zo'n geschifte pedofiel weer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoel clubjes zoals http://www.sekem.com/ . Dat zijn wel werkende mini maatschappij'tjes hoor.
Wil je figureren in Probleemwijken 10 jaar later?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb jaren in Woensel West gewoond. Daar leek het wel redelijk goed te gaan allemaal.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:11 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wie is de leider van die sekte? Zeker zo'n geschifte pedofiel weer.
Kees Kankerkachel en zijn broer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je figureren in Probleemwijken 10 jaar later?
Woon er nu niet meer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je figureren in Probleemwijken 10 jaar later?
Ze snapte er net eenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgende onderwerp, fotos van robo evalueren.
Daar zit ik allang niet meer met mijn gedachten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus hebben ze automatisch een hekel aan buitenlanders? Ik snap niet zo goed waar je nou heen wil
Interessant. Heb je dat ook in Nederland?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoel clubjes zoals http://www.sekem.com/ . Dat zijn wel werkende mini maatschappij'tjes hoor.
Kees natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daar zit ik allang niet meer met mijn gedachten.
Bedoel gewoon: welke van die kerels uit de serie Probleemwijken kwam uit Woensel-West?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |