SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nog erger. Politieke partij vanuit een geloof.
De combinatie geloof en politiek
Oké, spannend hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:59 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik snap dat je je nu minderwaardig, ongeschikt en onderdanig voelt naar de yesman van zo'n beetje alles.
kerelquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Eruit met die lui, we kunnen de tokkies uit Tuindorp als knokploeg gebruiken.
SGPquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nog erger. Politieke partij vanuit een geloof.
De combinatie geloof en politiek
Denken dat jij, een arme pauperstudent, daartoe behoort.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Aristocratie
KLB / Te weinig aristocraten in Nederland
Veel succes met je genetische modificatie. Je loopt toch altijd achter op de natuur.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat jij, een arme pauperstudent, daartoe behoort.
Ja, omdat dat tokkievolk in een andere wijk de boel bij elkaar steelt of gewoon een plantage op zolder heeftquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:00 schreef Yiha het volgende:
[..]
Vind het wel mooi, niemand doet zijn deur op slot in die wijk, iedereen vertrouwt elkaar.
Nee. Dat gaat niet samen. Krijg je enge dingen van.quote:
Hun site is op zondag geslotenquote:
En de CU dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee. Dat gaat niet samen. Krijg je enge dingen van.
Nee hoor, komt wel goed.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Veel succes met je genetische modificatie. Je loopt toch altijd achter op de natuur.
Wacht maar tot ze met hun kromzwaarden voor je in de tuin staan of even de plaatselijke juwelier overvallen.quote:
Gewoon een Hunger Games met de hele wereld.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:01 schreef Gridlok het volgende:
Nog beter; Zombie Apocalypse, sterkste overleven.
Ik heb in zo'n volksbuurt gewoond, over het algemeen is dat tof volk hoor. Alleen het onoverkomelijke minderwaardigheidscomplex resulteert vaak in vreemdelingenhaatquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, omdat dat tokkievolk in een andere wijk de boel bij elkaar steelt of gewoon een plantage op zolder heeft
Gayquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een Hunger Games met de hele wereld.
Geld is iets waar we niet onderuit komen, zeker met globalisering. Maar er zijn meer mensen met overgewicht dan mensen met ondergewicht op deze planeet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Natuurlijk wil de een wat meer dan de ander. Maar omdat we welvaart meten ten opzichte van een andere die het minder heeft en welvaart vervolgens uitdrukken in geld ontstaan er gewoon te grote verschillen.
Ja, het is heel erg gay om op elkaar te jagen.quote:
PEEEETAAAAquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, het is heel erg gay om op elkaar te jagen.
Welnee, ze hebben meningen die je niet bevallen, dat is iets anders.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee. Dat gaat niet samen. Krijg je enge dingen van.
Denken dat ik deze denk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat jij, een arme pauperstudent, daartoe behoort.
Doe dan Battle Royal in plaats van zo'n slap aftrekselquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, het is heel erg gay om op elkaar te jagen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe dan Battle Royal in plaats van zo'n slap aftreksel
Lees jij wel? Criminaliteit en de rechtspraak is inderdaad een probleem. Die lui die dat doen moeten ook aangepakt worden. Maar net zo gard als elke Nederlander of andere lui die dat doetquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze met hun kromzwaarden voor je in de tuin staan of even de plaatselijke juwelier overvallen.
Die lui maken me ziek
Ik heb jaren in Woensel West gewoond. Daar leek het wel redelijk goed te gaan allemaal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb in zo'n volksbuurt gewoond, over het algemeen is dat tof volk hoor. Alleen het onoverkomelijke minderwaardigheidscomplex resulteert vaak in vreemdelingenhaat.
Godverdomme prezquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb jaren in Woensel-West gewoond. Daar leek het wel redelijk goed te gaan allemaal.
ewaquote:
Marokkanen in Nederland? Überhaupt in de vredige, lieftallige, beschaafde Westerse wereld?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Lees jij wel? Criminaliteit en de rechtspraak is inderdaad een probleem. Die lui die dat doen moeten ook aangepakt worden. Maar net zo gard als elke Nederlander of andere lui die dat doet
Maar al die mooie dingen zoals inkomen naar behoefte zou je op kleinere schaal prima kunnen doorvoeren. Dat soort dingen vind ik prachtig eigenlijk. Maar ik realiseer me goed dat het op grote schaal neverste nooit niet zal werken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geld is iets waar we niet onderuit komen, zeker met globalisering. Maar er zijn meer mensen met overgewicht dan mensen met ondergewicht op deze planeet.
Ik vind het vooral heel jammer dat we dat niet delen, uiteraard, je hoeft niet heel sober te leven, er is nu eenmaal verschil, en landen worden arm gehouden, maar in principe, armoede zou er niet hoeven te bestaan, zeker niet in ons land.
Ik vind dat weleens jammer, hoewel ik ook prima weet dat het nu eenmaal zo werkt. Maar dromen mag je.
quote:
Het gaat echt moker snel jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ow. Ik ben wat laat met mijn reactie, we zijn al 3 onderwerpen verder.
Was je er ook bij toen de clip van Youssef & Kamal in Woensel werd opgenomen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb jaren in Woensel West gewoond. Daar leek het wel redelijk goed te gaan allemaal.
Volgende onderwerp, fotos van robo evalueren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Welkom in KLB.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op kleine schaal krijg je gemeenschappen die eigenlijk ook nooit werkten. Ik denk dat het bij een utopie blijft, maar wel een mooie utopie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar al die mooie dingen zoals inkomen naar behoefte zou je op kleinere schaal prima kunnen doorvoeren. Dat soort dingen vind ik prachtig eigenlijk. Maar ik realiseer me goed dat het op grote schaal neverste nooit niet zal werken.
Een groep aanbidden waartoe je niet behoort.quote:
Oké, dat was wel een beetje gay.quote:
Damn, dat is wel erg ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe dan Battle Royal in plaats van zo'n slap aftreksel
Noemen ze dit een slowchatquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik woonde in een andere probleemwijk wijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb jaren in Woensel West gewoond. Daar leek het wel redelijk goed te gaan allemaal.
Wysheid deze.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:05 schreef chroestjov het volgende:
Gewoon het conservatisme, al die zogenaamde liberale progressie kan regelrecht de prullenbak in, we moeten terug naar de basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |