Weet hij ook eens hoe wij ons voelen als we naar hem kijken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
Peter R De Vries zit zich nu DOOD te ergeren.
Die kijkt nu Ned 1 denk ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
Peter R De Vries zit zich nu DOOD te ergeren.
Laat Henk de toto doen, compleet met onderbouwing.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
DROOM IK NU OF IS DIT ECHT EEN TOPSHOW
Wat is er?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
If you can't stay the heat stay out of the kitchenquote:
* Gramulanion knijpt KingRolandquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Uh, ja oke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Paar voorzichtig seksistische opmerkingenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Leuk vrouwtje achter Johan.. had hij haar gepest ofzo? Was ff weg
Kijk je niet ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand wil mij vertellen wat er aan de hand is
Zelfs GGMM niet
henk de haanquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs GGMM niet
Is al keilang bezig man, kijk ik wel terug op uitzendinggemistquote:
9.7 geef ik et.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
Show tot de laatste 10 minuten: 7/10
De laatste 10 minuten van de show: 9,5/10
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij grijpt ook elk excuus aan om jongens te knijpen.
Enjoy!quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Henk de Haan kan volgens jaar ook wel mee doen bij de Passion.
Ik zit echt op jou te wachtenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6
Vrouwen horen in de keuken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
Maar jongens? Wat zei Derksen nou tegen dat meisje in het publiek?
Als je dat uit de reacties kan opmaken ben je echt dom man.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs GGMM niet
Op de bus of op de trein?quote:
Nou nou nou zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat uit de reacties kan opmaken ben je echt dom man.
ze was boos op de opmerking van JD dat de vriendinnen van Sneijder en VDV zich eigen bezig moesten houden met afwassen en zuigenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
Maar jongens? Wat zei Derksen nou tegen dat meisje in het publiek?
twitter:deefting twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 22:04:52Zit die idiote dorpsgek Henk de Haan mijn avondje Voetbal International even te vergallen. Wat is die vent een aanfluiting. reageer retweet
Daar kan die jongen ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:06 schreef Mani89 het volgende:
twitter:deefting twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 22:04:52Zit die idiote dorpsgek Henk de Haan mijn avondje Voetbal International even te vergallen. Wat is die vent een aanfluiting. reageer retweet
Bos was idd een prima gast. Zonde dat hij niet meer aanschuift.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef poiuytr het volgende:
Henk de Haan komt vast wel keer langs deze zomerhoop ook dat Wouter Bos weer keer aanschuift.
Maarten van Rossemquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef poiuytr het volgende:
Henk de Haan komt vast wel keer langs deze zomerhoop ook dat Wouter Bos weer keer aanschuift.
Hopelijk mag Dijkstra weer een duif gooien.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef poiuytr het volgende:
Ik snap wel dat als je hem niet grappig vindt dat hij schijtirritant is.quote:
Behoorlijk idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja echt dom van mij dat ik niet zie waar het om gaat.
Ik vind dit een leuke postquote:
Of een flesje!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hopelijk mag Dijkstra weer een duif gooien.
Oke bedankt hansquote:
Een vat zoutzuur gewikkeld in een volkskrant is net zo leuk om naar te kijken.quote:
Uh, ja oke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een vat zoutzuur gewikkeld in een volkskrant is net zo leuk om naar te kijken.
Dank u.quote:
Ik ook. Exclusief de kwark dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
Thx mannen. Dan ga ik hem meteen terugkijken. Halve liter kwark erbij en broekje uit!
Waarom niet gewoon op rtl xl? Die mp4 krijg ik nooit werkendquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Exclusief de kwark dan.
Laat het wachten op een mp4 beginnen.
Ik zie wel beelden, maar het is een soort livestream linkje. Zie enkel de aftiteling.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:51 schreef Pascalus het volgende:
http://manifest.us.rtl.nl(...)4e-88de9c4af3ef.m3u8
van de sigarenblog
edit: wtf is dat voor link
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De originele link werkt niet. RTL heeft weer iets veranderd
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b4e-88de9c4af3ef.mp4
Macht der gewoonte al heb je wel gelijk. Mijn wachten is bij deze over.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op rtl xl? Die mp4 krijg ik nooit werkend
Pffquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie het al.
RTL heeft de bestanden ingedeeld in 100+ .ts bestanden. Je zou die apart moeten downloaden via een download manager en via een ander programma weer aan elkaar moeten plakken
Wat je eventueel kan doen is dit linkje in je media player dumpen
http://manifest.us.rtl.nl(...)o_eng%3D1500000.m3u8
Er is dus (voorlopig) geen kant en klaar linkje meer.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef JackHerrer het volgende:
Zit RTL met onze kloten te spelen ofzo?
Dank uquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef _Flea_ het volgende:
Vroeger had je altijd veel meer commentaren terwijl je in je eentje de mp4 bekeek. Jammer hoor, ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we dat enorm missen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Kritiek op Marco. Geweldige resultaten met matige selectie
BV Veendamquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt iets voor jou
Ik neem tenminste aan dat je een Henk de Haan fan bent.
Net teruggekeken. Was een zeer inhoudelijke show. Ze hebben het zeker 10 minuten over voetbal gehadquote:
Het is altijd beter vragen te beantwoorden die.nooit gesteld zijn, zoals: hoe bekwaam is Wilfred Genee met een trompet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net teruggekeken. Was een zeer inhoudelijke show. Ze hebben het zeker 10 minuten over voetbal gehad
Of.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is altijd beter vragen te beantwoorden die.nooit gesteld zijn, zoals: hoe bekwaam is Wilfred Genee met een trompet?
Er was dan ook heel veel voetbal van de afgelopen week waar ze over moesten praten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net teruggekeken. Was een zeer inhoudelijke show. Ze hebben het zeker 10 minuten over voetbal gehad
Ja, dat is Henkyquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Welkomstweetje van Henk de Haan omdat ik 'm nu volgtwitter:Wat een baas.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Welkomstweetje van Henk de Haan omdat ik 'm nu volgtwitter:Wat een baas.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
Laatste stuk van de show kijken
Ian Seagal. Nou geef mij maar Steven
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
Beetje inconsequent. Toen Wes de sterren van de hemel speelde moest Yo nog de hele selectie verwennen!
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een lekker wijf?
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
Henkie had te diep in het glaasje gekeken volgens mij
Ja, hier komen de mensen voor naar het topicquote:
Bullshit en kitsch verkoopt in dit smakeloze landjequote:Op zaterdag 19 april 2014 10:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oei dat is 1/6 van de Matheuspassion
Zeker, boekjes over Gijp, Andy vd Meijde en over radijsjes. Domme cd's om een graantje van Oranje mee te pikken waarop de helft van de 'artiesten' niet kan zingen...quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bullshit en kitsch verkoopt in dit smakeloze landje
Hoppaquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef _Flea_ het volgende:
Gijp en Johan waren wel uber bazig bezig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:56 schreef Heufd het volgende:
Wat een topshow. Laatste deel was fenomenaal.
Ja, in de hoeken op 3 meter hoogte stonden twee camera's. Maar vermoedelijk voor eigen gebruik.quote:Op zondag 20 april 2014 18:01 schreef Arn0 het volgende:
Prachtig. Bedankt! Hans is ook weer helemaal zichzelf. Zat er toevallig iemand in de zaal die het helemaal gefilmd heeft? Ziet er wel vet uit.
quote:
Gisteren zei hij dat het een oer-saaie pot zal worden. PEC volslagen kansloos.quote:
Herkende Johan de voorzitter van zijn eigen fanclub nog wel?quote:Op zondag 20 april 2014 18:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, in de hoeken op 3 meter hoogte stonden twee camera's. Maar vermoedelijk voor eigen gebruik.
Het geheel was wat amateuristisch, dus ik vermoed niet dat je er een dvd van kan kopen
Ik liep op hem af en gaf hem een hand. Ik vroeg:"Herken je me nog, Johan?". Johan zei:"Jawel, meneer de voorzitter"... Gijp kwam er aan lopen en zei:"Ik ken jou ook ergens van... van die fanclub toch?"quote:Op zondag 20 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Herkende Johan de voorzitter van zijn eigen fanclub nog wel?
Je had hem ook wel wat van die vragen die mensen aan hem stellen in je gastenboek kunnen overhandigen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik liep op hem af en gaf hem een hand. Ik vroeg:"Herken je me nog, Johan?". Johan zei:"Jawel, meneer de voorzitter"... Gijp kwam er aan lopen en zei:"Ik ken jou ook ergens van... van die fanclub toch?"
Mwah, er was amper tijd voor een gesprek. Tijdens onze maaltijd hebben we het amper over de fanclub gehad, voor de 'uitzending' was hij druk met Genee en Gijp en naderhand in de VIP-box wilde hij zo snel mogelijk naar huis, want hij heeft een hekel aan deze opzet. Hij baalde dat alle verhalen die al 100x op tv verteld zijn nu nog een keer verteld moeten worden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had hem ook wel wat van die vragen die mensen aan hem stellen in je gastenboek kunnen overhandigen.
Daar zitten vaak hele persoonlijke verhalen tussen!
De avond was gesponsord door een tapijtboer en die naam viel wel 4x tijdens de show. Denk eerder dus een nieuw tapijt in zijn huis.quote:Op zondag 20 april 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarschijnlijk wil hij binnenkort een nieuwe keuken laten zetten.
leuk hoor hoeveel zouden ze vragen voor een avondje VI bij een bedrijf?quote:Op zondag 20 april 2014 17:50 schreef -J-D- het volgende:
Gisterenavond was er een VI op locatie (in Mill). Genee, Derksen, Gijp en Kraaij jr. waren aanwezig.
Je kon losse kaartjes kopen of VIP-kaarten (via vakantieveiling.nl). De fanclub van Johan had VIP-kaarten geregeld.
Eerst lekker eten met de VIPS, dan naar de zaal waar de heren 1.5 uur over de randzaken van voetbal gingen praten. Nog platter dan op tv. Echt leuk.
Daarna nog een feestje met wat artiesten. De heren kwamen ook nog even in de VIP-ruimte, maar Derksen was het eerste weg. Kraaij en Gijp bleven het langst. Gijp met een zeer lekker ding aan zijn zijde (geen foto).
Paar filmpjes gemaakt, niet heel hilarisch en de kwaliteit is niet echt schitterend. Bij het laatste filmpje zie je dat Genee het ook op heeft genomen, dus dat zit morgen wel in de top-show.
Was een top-avond.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had hem ook wel wat van die vragen die mensen aan hem stellen in je gastenboek kunnen overhandigen.
Daar zitten vaak hele persoonlijke verhalen tussen!
Emma Adolf wat een leuke naamquote:#23Emma Adolf 07-02-2014 01:05
Hoorde tot mijn grote vreugde dat johan derksen ook een blues-fan was.Ik vind het de meest meeslepende muziek ,die er is..Het bewijs: Bij mijn mans crematie lieten we alleen blues horen,tot grote vreugde van een deel van de vriendenschaar, maar tot ergernis van de gereformeerde personen, die zich op een mooie psalm hadden verheugd.Wij hebben ooit zo':.n serie gekocht, waarvan je iedere twee weken een cd en boekje kreeg.
Ik draai ze nog steeds.Ik ben vast je oudste fan: 80 jaar, maar vol energie.Ook het voetbalgedoe vind ik leuk.
Mijn overleden echtgenoot, was net zo;n -"kan mij het schelenfiguur" als jij.Wij zijn een onderwijsfamili e en daar heb je echt heel leuke en gekke personen bij..
'k zou zeggen , kom eens langs .Tussen Leiden en DenHaag.
DollarDirk.quote:Op maandag 21 april 2014 13:54 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe noemt Derksen Kuijt ook alweer? Notoire...
twitter:VITV twitterde op maandag 21-04-2014 om 13:47:09Vanavond in #VITV is Hans Kraay jr. er weer! @RTL7, 20.30 uur. http://t.co/BmKbJ0BsQN reageer retweet
demagoogquote:Op maandag 21 april 2014 13:54 schreef Parafernalia het volgende:
Hansie Hansie is stiekem voor Feyenoord dus die zal al die raddraaiers er wel even flink van langs geven!quote:Op maandag 21 april 2014 14:07 schreef Pascalus het volgende:
twitter:VITV twitterde op maandag 21-04-2014 om 13:47:09Vanavond in #VITV is Hans Kraay jr. er weer! @RTL7, 20.30 uur. http://t.co/BmKbJ0BsQN reageer retweet
De heren kregen ¤1500 p.p.quote:Op maandag 21 april 2014 13:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuk hoor hoeveel zouden ze vragen voor een avondje VI bij een bedrijf?
Het schijnt dat Hansie Hansie bij JVC per jaar 135.000 euro krijgt plus een Audi Q7.quote:
dorpspastoor?quote:Op maandag 21 april 2014 13:54 schreef Parafernalia het volgende:
Voor 1.5 uur werk?quote:
Mr. Bigstarquote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik liep op hem af en gaf hem een hand. Ik vroeg:"Herken je me nog, Johan?". Johan zei:"Jawel, meneer de voorzitter"... Gijp kwam er aan lopen en zei:"Ik ken jou ook ergens van... van die fanclub toch?"
netto zei Johanquote:Op maandag 21 april 2014 17:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat netto of bruto? Lekker toch door een telmachinetje
onbetaalbaarquote:Op maandag 21 april 2014 17:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker toch en hoeveel kost Escha voor een avondje?
Geinig om te zien.. in een heel andere setting voeren ze als een aap hetzelfde kunstje op als bij VIquote:Op zondag 20 april 2014 18:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, in de hoeken op 3 meter hoogte stonden twee camera's. Maar vermoedelijk voor eigen gebruik.
Het geheel was wat amateuristisch, dus ik vermoed niet dat je er een dvd van kan kopen
Mwah, veel erger dan op tv. Taalgebruik was heftiger en ze gingen nog lomper op elkaar in.quote:Op maandag 21 april 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geinig om te zien.. in een heel andere setting voeren ze als een aap hetzelfde kunstje op als bij VI![]()
Zou ik ook doen voor 1500 euries.. Heerlijk als je zo makkelijk aan je poen komt.
Klinkt alsof ik daar ook wel bij had willen wezen.. jammer dat we dat op tv niet te zien krijgen, zou wel leuk zijn omdat het af en toe voorspelbaar begint te worden.quote:Op maandag 21 april 2014 18:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, veel erger dan op tv. Taalgebruik was heftiger en ze gingen nog lomper op elkaar in.
Dat laatste filmpje komt wel in de uitzending vanavond. Alleen dan niet mijn filmpje, maar die vanaf de foon van Wilfred.quote:Op maandag 21 april 2014 18:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik daar ook wel bij had willen wezen.. jammer dat we dat op tv niet te zien krijgen, zou wel leuk zijn omdat het af en toe voorspelbaar begint te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |