Gijp en Johan waren wel uber bazig bezig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:56 schreef Heufd het volgende:
Wat een topshow. Laatste deel was fenomenaal.
Ja, in de hoeken op 3 meter hoogte stonden twee camera's. Maar vermoedelijk voor eigen gebruik.quote:Op zondag 20 april 2014 18:01 schreef Arn0 het volgende:
Prachtig. Bedankt! Hans is ook weer helemaal zichzelf. Zat er toevallig iemand in de zaal die het helemaal gefilmd heeft? Ziet er wel vet uit.
quote:
Gisteren zei hij dat het een oer-saaie pot zal worden. PEC volslagen kansloos.quote:
Herkende Johan de voorzitter van zijn eigen fanclub nog wel?quote:Op zondag 20 april 2014 18:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, in de hoeken op 3 meter hoogte stonden twee camera's. Maar vermoedelijk voor eigen gebruik.
Het geheel was wat amateuristisch, dus ik vermoed niet dat je er een dvd van kan kopen
Ik liep op hem af en gaf hem een hand. Ik vroeg:"Herken je me nog, Johan?". Johan zei:"Jawel, meneer de voorzitter"... Gijp kwam er aan lopen en zei:"Ik ken jou ook ergens van... van die fanclub toch?"quote:Op zondag 20 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Herkende Johan de voorzitter van zijn eigen fanclub nog wel?
Je had hem ook wel wat van die vragen die mensen aan hem stellen in je gastenboek kunnen overhandigen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik liep op hem af en gaf hem een hand. Ik vroeg:"Herken je me nog, Johan?". Johan zei:"Jawel, meneer de voorzitter"... Gijp kwam er aan lopen en zei:"Ik ken jou ook ergens van... van die fanclub toch?"
Mwah, er was amper tijd voor een gesprek. Tijdens onze maaltijd hebben we het amper over de fanclub gehad, voor de 'uitzending' was hij druk met Genee en Gijp en naderhand in de VIP-box wilde hij zo snel mogelijk naar huis, want hij heeft een hekel aan deze opzet. Hij baalde dat alle verhalen die al 100x op tv verteld zijn nu nog een keer verteld moeten worden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had hem ook wel wat van die vragen die mensen aan hem stellen in je gastenboek kunnen overhandigen.
Daar zitten vaak hele persoonlijke verhalen tussen!
De avond was gesponsord door een tapijtboer en die naam viel wel 4x tijdens de show. Denk eerder dus een nieuw tapijt in zijn huis.quote:Op zondag 20 april 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarschijnlijk wil hij binnenkort een nieuwe keuken laten zetten.
leuk hoor hoeveel zouden ze vragen voor een avondje VI bij een bedrijf?quote:Op zondag 20 april 2014 17:50 schreef -J-D- het volgende:
Gisterenavond was er een VI op locatie (in Mill). Genee, Derksen, Gijp en Kraaij jr. waren aanwezig.
Je kon losse kaartjes kopen of VIP-kaarten (via vakantieveiling.nl). De fanclub van Johan had VIP-kaarten geregeld.
Eerst lekker eten met de VIPS, dan naar de zaal waar de heren 1.5 uur over de randzaken van voetbal gingen praten. Nog platter dan op tv. Echt leuk.
Daarna nog een feestje met wat artiesten. De heren kwamen ook nog even in de VIP-ruimte, maar Derksen was het eerste weg. Kraaij en Gijp bleven het langst. Gijp met een zeer lekker ding aan zijn zijde (geen foto).
Paar filmpjes gemaakt, niet heel hilarisch en de kwaliteit is niet echt schitterend. Bij het laatste filmpje zie je dat Genee het ook op heeft genomen, dus dat zit morgen wel in de top-show.
Was een top-avond.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had hem ook wel wat van die vragen die mensen aan hem stellen in je gastenboek kunnen overhandigen.
Daar zitten vaak hele persoonlijke verhalen tussen!
Emma Adolf wat een leuke naamquote:#23Emma Adolf 07-02-2014 01:05
Hoorde tot mijn grote vreugde dat johan derksen ook een blues-fan was.Ik vind het de meest meeslepende muziek ,die er is..Het bewijs: Bij mijn mans crematie lieten we alleen blues horen,tot grote vreugde van een deel van de vriendenschaar, maar tot ergernis van de gereformeerde personen, die zich op een mooie psalm hadden verheugd.Wij hebben ooit zo':.n serie gekocht, waarvan je iedere twee weken een cd en boekje kreeg.
Ik draai ze nog steeds.Ik ben vast je oudste fan: 80 jaar, maar vol energie.Ook het voetbalgedoe vind ik leuk.
Mijn overleden echtgenoot, was net zo;n -"kan mij het schelenfiguur" als jij.Wij zijn een onderwijsfamili e en daar heb je echt heel leuke en gekke personen bij..
'k zou zeggen , kom eens langs .Tussen Leiden en DenHaag.
DollarDirk.quote:Op maandag 21 april 2014 13:54 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe noemt Derksen Kuijt ook alweer? Notoire...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |