Weet hij ook eens hoe wij ons voelen als we naar hem kijken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
Peter R De Vries zit zich nu DOOD te ergeren.
Die kijkt nu Ned 1 denk ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
Peter R De Vries zit zich nu DOOD te ergeren.
Laat Henk de toto doen, compleet met onderbouwing.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
DROOM IK NU OF IS DIT ECHT EEN TOPSHOW
Wat is er?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
If you can't stay the heat stay out of the kitchenquote:
* Gramulanion knijpt KingRolandquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Uh, ja oke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Paar voorzichtig seksistische opmerkingenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Leuk vrouwtje achter Johan.. had hij haar gepest ofzo? Was ff weg
Kijk je niet ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand wil mij vertellen wat er aan de hand is
Zelfs GGMM niet
henk de haanquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs GGMM niet
Is al keilang bezig man, kijk ik wel terug op uitzendinggemistquote:
9.7 geef ik et.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
Show tot de laatste 10 minuten: 7/10
De laatste 10 minuten van de show: 9,5/10
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij grijpt ook elk excuus aan om jongens te knijpen.
Enjoy!quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Henk de Haan kan volgens jaar ook wel mee doen bij de Passion.
Ik zit echt op jou te wachtenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6
Vrouwen horen in de keuken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
Maar jongens? Wat zei Derksen nou tegen dat meisje in het publiek?
Als je dat uit de reacties kan opmaken ben je echt dom man.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs GGMM niet
Op de bus of op de trein?quote:
Nou nou nou zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dat uit de reacties kan opmaken ben je echt dom man.
ze was boos op de opmerking van JD dat de vriendinnen van Sneijder en VDV zich eigen bezig moesten houden met afwassen en zuigenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
Maar jongens? Wat zei Derksen nou tegen dat meisje in het publiek?
twitter:deefting twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 22:04:52Zit die idiote dorpsgek Henk de Haan mijn avondje Voetbal International even te vergallen. Wat is die vent een aanfluiting. reageer retweet
Daar kan die jongen ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:06 schreef Mani89 het volgende:
twitter:deefting twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 22:04:52Zit die idiote dorpsgek Henk de Haan mijn avondje Voetbal International even te vergallen. Wat is die vent een aanfluiting. reageer retweet
Bos was idd een prima gast. Zonde dat hij niet meer aanschuift.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef poiuytr het volgende:
Henk de Haan komt vast wel keer langs deze zomerhoop ook dat Wouter Bos weer keer aanschuift.
Maarten van Rossemquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef poiuytr het volgende:
Henk de Haan komt vast wel keer langs deze zomerhoop ook dat Wouter Bos weer keer aanschuift.
Hopelijk mag Dijkstra weer een duif gooien.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef poiuytr het volgende:
Ik snap wel dat als je hem niet grappig vindt dat hij schijtirritant is.quote:
Behoorlijk idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja echt dom van mij dat ik niet zie waar het om gaat.
Ik vind dit een leuke postquote:
Of een flesje!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hopelijk mag Dijkstra weer een duif gooien.
Oke bedankt hansquote:
Een vat zoutzuur gewikkeld in een volkskrant is net zo leuk om naar te kijken.quote:
Uh, ja oke.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een vat zoutzuur gewikkeld in een volkskrant is net zo leuk om naar te kijken.
Dank u.quote:
Ik ook. Exclusief de kwark dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
Thx mannen. Dan ga ik hem meteen terugkijken. Halve liter kwark erbij en broekje uit!
Waarom niet gewoon op rtl xl? Die mp4 krijg ik nooit werkendquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Exclusief de kwark dan.
Laat het wachten op een mp4 beginnen.
Ik zie wel beelden, maar het is een soort livestream linkje. Zie enkel de aftiteling.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:51 schreef Pascalus het volgende:
http://manifest.us.rtl.nl(...)4e-88de9c4af3ef.m3u8
van de sigarenblog
edit: wtf is dat voor link
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De originele link werkt niet. RTL heeft weer iets veranderd
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b4e-88de9c4af3ef.mp4
Macht der gewoonte al heb je wel gelijk. Mijn wachten is bij deze over.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op rtl xl? Die mp4 krijg ik nooit werkend
Pffquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie het al.
RTL heeft de bestanden ingedeeld in 100+ .ts bestanden. Je zou die apart moeten downloaden via een download manager en via een ander programma weer aan elkaar moeten plakken
Wat je eventueel kan doen is dit linkje in je media player dumpen
http://manifest.us.rtl.nl(...)o_eng%3D1500000.m3u8
Er is dus (voorlopig) geen kant en klaar linkje meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |