core training, cross training.... work it brother!!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:48 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
dus wat moet ik dan doen op een rust dag?
Neem www.afstandmeten.nlquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:50 schreef Devv het volgende:
Weet iemand een manier om een bepaalde afstand van tevoren uit te stippelen? Ik wil bijvoorbeeld 12 kilometer vanaf het Amsterdamse Bos lopen. Hoe kan ik een route op bijvoorbeeld Google Maps invoeren?
Afstandmeten.nlquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:50 schreef Devv het volgende:
Weet iemand een manier om een bepaalde afstand van tevoren uit te stippelen? Ik wil bijvoorbeeld 12 kilometer vanaf het Amsterdamse Bos lopen. Hoe kan ik een route op bijvoorbeeld Google Maps invoeren?
MoBlo had daar een site voor... looptrack of zoiets...zal even voor je zoekenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:50 schreef Devv het volgende:
sorry al die 40 plussers..quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:49 schreef Frsh het volgende:
Rusten
Maar wat RD zegt is: als jij je lekker voelt en geen blessures krijgt, doe lekker wat je wilt. Mo Farah maakt 250km in een week, dus hoezo rustdag?
Markeer je beginpunt in Google Maps. Daarna je eindpunt enkele 100m verderop. En dan maar slepen met het lijntje wat ertussenin zit. Soms is het leven zo makkelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:50 schreef Devv het volgende:
dus gwn je spierkracht trainen ? Van debbuik??quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
core training, cross training.... work it brother!!
know the feeling broquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Markeer je beginpunt in Google Maps. Daarna je eindpunt enkele 100m verderop. En dan maar slepen met het lijntje wat ertussenin zit. Soms is het leven zo makkelijk.
Sis.....quote:
Opbouw schema's doen meestal een paar maanden voor 5 KM. Loop eerst eens ontspannend 5 KM en bouw rustig naar 10 KM. Dan mag je eens aan een HM gaan denken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:51 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
sorry al die 40 plussers..
Maar ik kan niet voelen of er een blessure aankomt of zo. Maar heb nu vakantie dus zie t wel zitten om iedere dag te lopen, want dan kan ik dus over de 10km ovee twee weken
Toch wel. En dan nu alweer bijna een marathon. Netjesquote:
ik hebbniet zoveel geduld .. ik voer per week minimaal 1km op , meestal ga ik er nog dik boven. Was zondag begonnen, doe nu 6kmquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:54 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Opbouw schema's doen meestal een paar maanden voor 5 KM. Loop eerst eens ontspannend 5 KM en bouw rustig naar 10 KM. Dan mag je eens aan een HM gaan denken.
Mijn basisconditie is vrij constant gebleven. Kan ook makkelijk een paar weken niet lopen en het dan gewoon weer oppakken. Moet ik wel niet mezelf volvreten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toch wel. En dan nu alweer bijna een marathon. Netjes
Hopelijk blijf je heel dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ik hebbniet zoveel geduld .. ik voer per week minimaal 1km op , meestal ga ik er nog dik boven. Was zondag begonnen, doe nu 6km
Je conditie kan het aan, jij kan het aan, maar je pezen enzo niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ik hebbniet zoveel geduld .. ik voer per week minimaal 1km op , meestal ga ik er nog dik boven. Was zondag begonnen, doe nu 6km
Hele lichaam trainen, niet alleen de benen of de core.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:58 schreef PassThatShit het volgende:
Iemand goede site voor hardloopspier trainingen voor tuus
Je moet gewoon doen wat je zelf lekker vind. Sowieso, loopschema's voor korte afstandenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Je hebt hierin niets te willen. Anders kun je over een paar weken helemaal niet hardlopen vanwege een blessure. Wees verstandig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
ja dus toch maar dagje rudtquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:59 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Je hebt hierin niets te willen. Anders kun je over een paar weken helemaal niet hardlopen vanwege een blessure. Wees verstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |