Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Morgen ga ik weer lopen. Geen idee hoeveel KM. Zie ik onderweg wel. Nog 4 weken tot de marathon. En tot 25 ging gisteren prima. Volgend weekend 32 en dat moet het wel goedkomen zonder echte voorbereiding.
Winnen zal er niet in zitten denk ik.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef _MvN_ het volgende: Morgen ga ik weer lopen. Geen idee hoeveel KM. Zie ik onderweg wel. Nog 4 weken tot de marathon. En tot 25 ging gisteren prima. Volgend weekend 32 en dat moet het wel goedkomen zonder echte voorbereiding.
Op vrijdag 18 april 2014 21:38 schreef _MvN_ het volgende: Morgen ga ik weer lopen. Geen idee hoeveel KM. Zie ik onderweg wel. Nog 4 weken tot de marathon. En tot 25 ging gisteren prima. Volgend weekend 32 en dat moet het wel goedkomen zonder echte voorbereiding.
Winnen zal er niet in zitten denk ik.
Euhm... Zonder echte voorbereiding? Hoe wilde je al die lange duurlopen dan noemen?
Ik mag er trouwens bij voor zondag a.s. wanneer ik de Delftse Houtloop wil gaan lopen. Waarschijnlijk de 10k. Ik heb geen idee hoe dat zal gaan, het is een test of ik langduriger iets minder lage snelheden volhoud met de heup. Het wordt mijn eerste wedstrijd sinds het CPC-fiasco.
ik loop om de dag, rust is een sleutel naar succes
Oke, niet iedereen in dit topic is gezegend met het herkennen van aanstormend talent daarom maar even wat wijze raad van mijn kant... Laat je astublieft geen zand in de ogen strooien door de posters hier wat betreft rust, vergeet niet dat dit topic boordevol zit met zwalkers die een Belgische opgewaardeerde huisvrouw nodig hebben of hadden om sowieso maar enige motivatie te vinden om hard te gaan lopen.... en pas na jaren, struikelend en half kotsend eindelijk in staat zijn om 42km hard lopen in tijden die na een dag al de vergetelheid in gaan om nooit meer onder die laag stof vandaag te komen... Denk je echt da Kipsang de hele dag op zijn luie reet zit...?? Follow your dream brother, I will be right behind you....if I only could keep up that is
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Op vrijdag 18 april 2014 21:42 schreef Zwabberhark het volgende: Ik mag er trouwens bij voor zondag a.s. wanneer ik de Delftse Houtloop wil gaan lopen. Waarschijnlijk de 10k. Ik heb geen idee hoe dat zal gaan, het is een test of ik langduriger iets minder lage snelheden volhoud met de heup. Het wordt mijn eerste wedstrijd sinds het CPC-fiasco.
O, en is er al een datum geprikt voor een Utrechtse Heuvelrug Fok! Meet?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Oke, niet iedereen in dit topic is gezegend met het herkennen van aanstormend talent daarom maar even wat wijze raad van mijn kant... Laat je astublieft geen zand in de ogen strooien door de posters hier wat betreft rust, vergeet niet dat dit topic boordevol zit met zwalkers die een Belgische opgewaardeerde huisvrouw nodig hebben of hadden om sowieso maar enige motivatie te vinden om hard te gaan lopen.... en pas na jaren, struikelend en half kotsend eindelijk in staat zijn om 42km hard lopen in tijden die na een dag al de vergetelheid in gaan om nooit meer onder die laag stof vandaag te komen... Denk je echt da Kipsang de hele dag op zijn luie reet zit...?? Follow your dream brother, I will be right behind you....if I only could keep up that is
Maar wat RD zegt is: als jij je lekker voelt en geen blessures krijgt, doe lekker wat je wilt. Mo Farah maakt 250km in een week, dus hoezo rustdag?
Weet iemand een manier om een bepaalde afstand van tevoren uit te stippelen? Ik wil bijvoorbeeld 12 kilometer vanaf het Amsterdamse Bos lopen. Hoe kan ik een route op bijvoorbeeld Google Maps invoeren?