abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:16:59 #176
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139049102
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:00 schreef H.FR het volgende:
En daarvoor word je dan even een paar ton per jaar voor betaald :z
pi_139049157
quote:

[..]

Dit zegt alles over waarom we dit jaar geen kampioen zijn geworden. Wat een mentaliteit joh :'). Mulder :'). Veel spelers :').
pi_139049259
Waarschijnlijk zijn dat soort gasten ook nog gepikeerd ook als ze er mee geconfronteerd worden...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:22:18 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139049266
Mulder is natuurlijk in de naam van Timmer druk in de apreski hut.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:22:46 #180
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139049286
Wat ik nog wel het meest illustratief vond voor dit seizoen was hoe Mulder schaapachtig op de eigen helft bleef staan toen we tegen Ajax thuis nog een corner mosten nemen. Heel het stadion wuifde hem naar voren, maar nee :z
pi_139049420
:')

En dan wel allemaal na TOSOTHIW media-getraind weten te vertellen dat ze snappen hoe de supporters naar Feyenoord kijken, en dat ze ook zo betrokken zijn, genant gewoon. Je hoort gewoon te weten waar je staat, en wat de mogelijkheden van de club zijn die jou betaalt.
Wel allemaal zo een grote bek hadden over kampioen worden, maar op dat moment dus geen idee hebben van de ranking

To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_139049841
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:27 schreef ace_eleven het volgende:

En dan wel allemaal na TOSOTHIW media-getraind weten te vertellen dat ze snappen hoe de supporters naar Feyenoord kijken, en dat ze ook zo betrokken zijn, genant gewoon. Je hoort gewoon te weten waar je staat, en wat de mogelijkheden van de club zijn die jou betaalt.
Wel allemaal zo een grote bek hadden over kampioen worden, maar op dat moment dus geen idee hebben van de ranking

Effe nuanceren... Toen was het al duidelijk dat het kampioenschap verspeeld was. Verder is het wel triest ja ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139050589
Vandaar dat ze nog zolang durfden te praten in de media over een mogelijk kampioenschap. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:04:48 #184
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139050605
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Vandaar dat ze nog zolang durfden te praten in de media over een mogelijk kampioenschap. :')
Bless.
pi_139050946
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 18:35 schreef eight het volgende:

[..]

Goed artikel.

Dit zaakje stinkt. Het is een wanhoopspoging die simpelweg te mooi is om waar te zijn.
Als het mogelijk was geweest om de gehele financiering (zelfs zonder gemeentegeld) rond te krijgen dan waren ze hier allang mee voor de dag gekomen en hadden ze de opdracht binnengesleept.

Maar op het moment dat VW niet meer in de race is toveren ze plotseling deze game changer uit de hoge hoed. Als Feijenoord hiervoor kiest dan zie ik in de toekomst het ene na het andere lijk uit de kast komen.
Ik vind dat zo overdreven. :')

Het is overigens een uiterst gekleurd artikel, zoals er vrijwel alleen gekleurde artikels mbt dit onderwerp te vinden zijn.

Dat stoort me enorm, evenals het gemak alles voor zoete koek wordt aangenomen.

RDK is continu met wijzigingen gekomen om in de race te blijven, logisch, dat zou iedere deelnemende partij doen.

Waarschijnlijk heeft VW het plan aangepast en de financiering rond (en eerst niet) en proberen ze het nu nogmaals.

Maar omdat het van VW komt wordt het bij voorbaat gewantrouwd, terwijl het misschien best een beter plan zou kunnen zijn dan de plannen die nu bij de verkenners liggen.

Zo kijken veel mensen naar mijn mening niet helemaal met een open blik naar de plannen, waardoor de uitkomst straks niet noodzakelijkerwijs het beste voor Feyenoord hoeft te zijn.

Jij moet het nu even ontgelden, maar het is niet persoonlijk bedoeld.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_139051039
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, ze dachten natuurlijk dat ze bovenaan stonden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139051861
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, ze dachten natuurlijk dat ze bovenaan stonden.
:D
pi_139052308
quote:

[..]

Triest dit, want je bent niet alleen speler van die club maar ook supporter. Je zou dus hoe dan ook de clubsituatie moeten kennen. Aan de andere kant vind ik het ook niet zo chic van Koeman omdat nu naar buiten te brengen. In principe gewoon publiekelijk afbranden en natrappen naar enkele spelers uit je spelersgroep terwijl dat nergens voor nodig is. Nogmaals een bewijs dat het maar goed is dat Koeman geen bondscoach is geworden :)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_139052347
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Triest dit, want je bent niet alleen speler van die club maar ook supporter. Je zou dus hoe dan ook de clubsituatie moeten kennen. Aan de andere kant vind ik het ook niet zo chic van Koeman omdat nu naar buiten te brengen. In principe gewoon publiekelijk afbranden en natrappen naar enkele spelers uit je spelersgroep terwijl dat nergens voor nodig is. Nogmaals een bewijs dat het maar goed is dat Koeman geen bondscoach is geworden :)
Natuurlijk joh.
pi_139052930
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind dat zo overdreven. :')

Het is overigens een uiterst gekleurd artikel, zoals er vrijwel alleen gekleurde artikels mbt dit onderwerp te vinden zijn.

Dat stoort me enorm, evenals het gemak alles voor zoete koek wordt aangenomen.
Dat is ook mijn grootste irritatie.
Het lijkt wel of onafhankelijke journalistiek uitgestorven is.
quote:
RDK is continu met wijzigingen gekomen om in de race te blijven, logisch, dat zou iedere deelnemende partij doen.
Die wijzigingen waren veel minder ingrijpend. Waar VW nu mee komt zet eigenlijk alles weer op z'n kop.

quote:
Waarschijnlijk heeft VW het plan aangepast en de financiering rond (en eerst niet) en proberen ze het nu nogmaals.
En dat allemaal binnen enkele weken? Dat lijkt mij vrijwel onmogelijk.

quote:
Maar omdat het van VW komt wordt het bij voorbaat gewantrouwd, terwijl het misschien best een beter plan zou kunnen zijn dan de plannen die nu bij de verkenners liggen..
Het wantrouwen is volkomen terecht.
Ik ben heel benieuwd wanneer de details van deze plannen naar buiten komen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139052973
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Aan de andere kant vind ik het ook niet zo chic van Koeman omdat nu naar buiten te brengen. In principe gewoon publiekelijk afbranden en natrappen naar enkele spelers uit je spelersgroep terwijl dat nergens voor nodig is. Nogmaals een bewijs dat het maar goed is dat Koeman geen bondscoach is geworden :)
Wat een onzin. Ik weet niet hoe het 'vroeger' zat maar tegenwoordig lijkt het wel of al die profs steeds
meer vervreemd raken met de realiteit. Profvoetballer is nog steeds een beroep. Niet een mogelijkheid om zsm aan geld, bitches en dikke auto's te komen. Al denkt het merendeel daar wel zo over vrees ik. Als jij je beroep serieus neemt dan weet je toch wie er voor je en achter je staat in de ranglijst. Gewoon die basisinformatie. Kijk elke zondagavond Studio Sport en je bent helemaal op de hoogte. Gewoon een mentaliteitskwestie.
pi_139053551
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef eight het volgende:

[..]

Dat is ook mijn grootste irritatie.
Het lijkt wel of onafhankelijke journalistiek uitgestorven is.
Maar ik vind desondanks toch dat jij vrij makkelijk meegaat in bepaalde gekleurde artikelen, al staat het je natuurlijk vrij om een voorkeur te hebben (duh) :P.

quote:
Die wijzigingen waren veel minder ingrijpend. Waar VW nu mee komt zet eigenlijk alles weer op z'n kop.
Die aanpassingen van RDK waren continu juist vele malen ingrijpender aangezien zij vanwege een gebrek aan ervaring in eerste instantie continu teruggestuurd werden op hele basale zaken en bouwtechnische zaken die ze niet op orde hadden.

quote:
En dat allemaal binnen enkele weken? Dat lijkt mij vrijwel onmogelijk.
Lijkt me inderdaad vrijwel onmogelijk om in enkele weken de complete financiering rond te krijgen (desondanks proberen ze dat nu wel voor de overgebleven renovatievarianten, maar dat terzijde). Maar wellicht speelden er al eea voordat het VW plan werd afgewezen. Dat kan haast niet anders.

Naar mijn mening zegt het "gemak" waarmee dit plan financieerbaar schijnt te zijn - op het eerste gezicht, zover we erover kunnen oordelen - wel wat over de potentie van het plan. De meeste financiers zijn ook niet gek. :)

quote:
Het wantrouwen is volkomen terecht.
Ik ben heel benieuwd wanneer de details van deze plannen naar buiten komen.
Dan ben ik toch wel heel benieuwd waarom dat wantrouwen volkomen terecht zou zijn? :')

Vanwege het gebrek aan vertrouwen in ons bestuur ofzo?
pi_139053759
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:09 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik weet niet hoe het 'vroeger' zat maar tegenwoordig lijkt het wel of al die profs steeds
meer vervreemd raken met de realiteit. Profvoetballer is nog steeds een beroep. Niet een mogelijkheid om zsm aan geld, bitches en dikke auto's te komen. Al denkt het merendeel daar wel zo over vrees ik. Als jij je beroep serieus neemt dan weet je toch wie er voor je en achter je staat in de ranglijst. Gewoon die basisinformatie. Kijk elke zondagavond Studio Sport en je bent helemaal op de hoogte. Gewoon een mentaliteitskwestie.
Daar ben ik het volledig mee eens vriend. Het kan niet zo zijn dat een profvoetballer de plek op de ranglijst van zijn club niet kent. Hoe dan ook is het nergens voor nodig om dit naar buiten te brengen. Ronald Koeman kan dit als trainer van de club prima intern oplossen, bespreek het met de desbetreffende speler, leg hem sancties op, desnoods een geldboete, whatever. Maar waarom dit aan de pers gemeld moet worden is mij een raadsel.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_139054115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens vriend. Het kan niet zo zijn dat een profvoetballer de plek op de ranglijst van zijn club niet kent. Hoe dan ook is het nergens voor nodig om dit naar buiten te brengen. Ronald Koeman kan dit als trainer van de club prima intern oplossen, bespreek het met de desbetreffende speler, leg hem sancties op, desnoods een geldboete, whatever. Maar waarom dit aan de pers gemeld moet worden is mij een raadsel.
Zo groot is dit ook niet. Dit is naar mijn mening wel iets wat je via de pers duidelijk kunt maken. Misschien komt het dan wel binnen (zal wel niet :') ) Ze hoeven nou ook weer niet allemaal met fluwelen handschoen aangepakt te worden.
pi_139054931
Raar dat hij alleen Mulder noemt
  zaterdag 19 april 2014 @ 22:18:38 #196
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139056165
Of niet. Misschien dat Koeman Mulder het minst betrokken vindt van al zijn selectiespelers. Zou me niets verbazen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_139057256
Wvsluis twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 16:31:33 Verbazing over Telegraaf artikel VW.Wij beoordelen alleen ingeleverde plannen. VW plan in maart beoordeeld en te duur. Nog nieuws gezien. reageer retweet
Wvsluis twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 16:33:59 Nog niks nieuws gezien dus. reageer retweet
Wie het weet mag het zeggen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_139057593
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef Bombvis het volgende:

Wat ik in elk geval zeker weet is dat alle kampen tegen elkaar zijn, wat dus inhoudt dat elk kamp het meest profiteert van de uitvoer van hun eigen plan.
Wat dus weer inhoudt dat welk plan ook wordt uitgevoerd, Feyenoord sowieso ergens wordt genaaid.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_139058115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef Bombvis het volgende:
Wvsluis twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 16:31:33 Verbazing over Telegraaf artikel VW.Wij beoordelen alleen ingeleverde plannen. VW plan in maart beoordeeld en te duur. Nog nieuws gezien. reageer retweet
Wvsluis twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 16:33:59 Nog niks nieuws gezien dus. reageer retweet
Heeft die man nog nooit gehoord van een gewijzigd plan ofzo? :')

Z'n standaard riedeltje 'te duur' wat hij blijft herhalen vind ik ook een brevet van onvermogen. Ten eerste is hij slechts 'verkenner' en ten tweede lijkt mij verdienmodel ook nogal belangrijk waardoor zo'n "dure" variant weleens goedkoper en beter financierbaar zou kunnen zijn dan een goedkoper stadion.

Bovendien kostte het afgevallen VW zo'n 300 miljoen, maar als je alles optelt bij de overgebleven renovatievarianten die het VW plan wel heeft, zoals een verlangde enwenselijke parkeergarage, dan komen die plannen ook op meer dan 270 miljoen.
pi_139062348
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Volledig mee eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')