VBL / Als Ajax zowel de schaal als KNVB beker wint, die speelt JC Schaal?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef exile79 het volgende:
Hoe zat het ook al weer, als Ajax ook de bkeer wint, spelen wij dan voor de Johan Cruijf schaal, of Zwolle?
Ah thanks, dat is zeker? Of denkt degene die dat antwoord gaf dat. Anyway, ik vraag me dan af, als het Ajax-Feyenoord wordt, of de KNJB dan weer voor twee wedstrijden kiest, of het dit keer maar bij één laat. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:12 schreef portie het volgende:
[..]
VBL / Als Ajax zowel de schaal als KNVB beker wint, die speelt JC Schaal?
1 wedstrijd uiteraard.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah thanks, dat is zeker? Of denkt degene die dat antwoord gaf dat. Anyway, ik vraag me dan af, als het Ajax-Feyenoord wordt, of de KNJB dan weer voor twee wedstrijden kiest, of het dit keer maar bij één laat. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.
Officieus mogen er volgend jaar weer supporters mee, mooie gelegenheid om dat bij de WvH-schaal te testen (is het overigens geen 50/50 maar krijgt Feyenoord 'gewoon' het uitvak)quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah thanks, dat is zeker? Of denkt degene die dat antwoord gaf dat. Anyway, ik vraag me dan af, als het Ajax-Feyenoord wordt, of de KNJB dan weer voor twee wedstrijden kiest, of het dit keer maar bij één laat. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.
Is dat zo? Bij de beker is het 'normaal' toch ook 50/50? Hoewel komend weekend maar 11.000 ajax kaarten heb ik me laten vertellen, omdat er niet meer busbedrijven bereid waren om ze te vervoeren. Weet niet wat er van waar is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Officieus mogen er volgend jaar weer supporters mee, mooie gelegenheid om dat bij de WvH-schaal te testen (is het overigens geen 50/50 maar krijgt Feyenoord 'gewoon' het uitvak)
Las het ook. Maar, ze krijgen niet eens die 11.000 kaarten verkocht...quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij de beker is het 'normaal' toch ook 50/50? Hoewel komend weekend maar 11.000 ajax kaarten heb ik me laten vertellen, omdat er niet meer busbedrijven bereid waren om ze te vervoeren. Weet niet wat er van waar is.
Tomatenboer kom er maar inquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord was volgens de voorzitter van de trojka in gevaar gekomen met HNS. Quelle surprise
Schrok ik ook van.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord was volgens de voorzitter van de trojka in gevaar gekomen met HNS. Quelle surprise
Het is algemeen bekend dat Feyenoorders allemaal tokkies zijn en Ajacieden zich altijd netjes gedragen, dus ik vind dit wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef Luni het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me sterk, want het maximale dat had kunnen gebeuren is dat Feyenoord geen content fee zou krijgen. Niet genoeg om het voortbestaan in gevaar te brengen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Tja, het is in ieder geval triest dat ze er alles aan doen Feyenoord fans te weren, en vervolgens heel Ajax uitnodigen om te komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:34 schreef eight het volgende:
Ach, ze gaan er in Almelo een mooi feest van maken lees: walk-over ajax.
In de zomer wordt vervolgens bekend gemaakt dat Heracles weer een joods huurspelertje krijgt en/of lukoki voor een mooie prijs gaat overnemen.
Het is allemaal zo opzichtig.
Ik hoorde het hem ook zeggen inderdaad. Wat me uiteraard hogelijk verbaasde.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Feyenoorders allemaal tokkies zijn en Ajacieden zich altijd netjes gedragen, dus ik vind dit wel begrijpelijk.
Zeg dat maar tegen Cambuur fansquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Feyenoorders allemaal tokkies zijn en Ajacieden zich altijd netjes gedragen, dus ik vind dit wel begrijpelijk.
Gelukkig gaat die club, samen met Gudde, Van Merwijk en vriendje van Maassluis van Gudde die bij de telegraaf werkt, nu weer voor onrust en tweespalt zorgen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:20 schreef Muto het volgende:
VW is sowieso onmogelijk gemaakt door de directie en VW zelf.
http://www.telegraaf.nl/t(...)uperKuip_rond__.htmlquote:Amper één dag nadat verkenner Wim van Sluis het eerste en tweede plan van VolkerWessels bestempelde als te duur, komt De Telegraaf met het artikel dat de SuperKuip toch het beste plan voor Feyenoord is. Door het artikel in de krant staat de relatie tussen supporters en directie weer op gespannen voet.
De Telegraaf probeert in de ochtendeditie de integriteit van het verkennerstrio in twijfel te trekken. Het medium meent dat de trojka BAM en Red de Kuip puur op basis van emotie heeft verkozen boven het plan van de SuperKuip. Dat terwijl de verkenners de afgelopen dagen alle stakeholders , waaronder een supportersdelegatie en de nog niet geïnstalleerde supportersraad, binnen de club zijn afgegaan met cijfers die aantonen dat de club helemaal niet achterblijft op haar concurrenten.
Diverse supporters menen dan ook dat dit de laatste stuiptrekkingen van directeuren Eric Gudde en Jan van Merwijk, fervente voorstanders van nieuwbouw, zijn om het plan van VolkerWessels alsnog erdoor te krijgen.
Uit het bericht in de Amsterdamse krant blijkt in ieder geval dat VolkerWessels de strijd nog niet heeft opgegeven. Het consortium zou achter de schermen bezig zijn om de financiering voor haar plan alsnog rond te krijgen. Dat zou gelukt zijn, schrijft De Telegraaf. Het plan zou volgens 'welingelichte bronnen' van het medium bovendien aantrekkelijker zijn doordat er al een kant en klare parking is verwerkt in het stadion, wat de verkoop van skyboxen en businessunits makkelijker zou maken.
Van Sluis vertelde gisteren in FC Rijnmond nog dat het plan van VolkerWessels Feyenoord opzadelt met tien miljoen euro aan extra rente- en aflossingskosten per jaar die niet terug te verdienen zouden zijn door complete nieuwbouw.
Als Ajax 3-1 en 0-1 verliest, en wij winnen met 5-1 en 0-2 zijn we kampioen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:24 schreef arjan1112 het volgende:
Gelijkspel is voldoende voor ajax om zondag kampioen te worden
Als ajax 2 keer verliest en wij winnen 2 keer, en dan ook met 23-0 ofzo
Dan staan we over 2 weken op de coolsingel !!
Die 20 wedstrijden ongeslagen gaan tegen Heracles en NEC wel ten einde komen ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:24 schreef arjan1112 het volgende:
Gelijkspel is voldoende voor ajax om zondag kampioen te worden
Als ajax 2 keer verliest en wij winnen 2 keer, en dan ook met 23-0 ofzo
Dan staan we over 2 weken op de coolsingel !!
Dat valt wel mee natuurlijk, maar als ik vergelijk wat er op de tribunes zit bij Ajax en Feyenoord, valt het mij wel op dat het bij Feyenoord meestal agressieve doorgesnoven tokkies zijn en bij Ajax toch wat "normaler" volk. Maar beide clubs hebben zo zijn groepen die zich misdragen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ze gewoon alle drie de plannen openbaar maken zijn ze van het gezeik af.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)uperKuip_rond__.html
Tja, Van Sluis zal het ook niet zomaar roepen. Ik vind het jammer dat nu het oordeel van de verkenners volledig wordt genegeerd of dat ze worden weggehoond, terwijl ze er met een reden zijn neergezet en het echt geen domme jongens zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoorde het hem ook zeggen inderdaad. Wat me uiteraard hogelijk verbaasde.
Ben benieuwd waar hij zijn uitspraken op baseert. Maar bij HNS was het onmogelijk dat de BVO meegesleurd zou worden bij een faillissement van het stadion.
Daarnaast vind ik het vreemd dat, mocht Van sluis gelijk hebben, de BC dan schijnbaar onjuist zou zijn geweest, en zowel alle second opinions en financiers het in dat geval bij het verkeerde eind zouden hebben gehad.
Wel kan het zijn dat Van sluis van een aflossingstermijn van 20 jaar uitging, want dat leek hij te suggereren met de opmerking dat je 100 miljoen extra niet terugverdient in 20 jaar. In dat geval wordt het wellicht ondoenlijk om HNS af te lossen inderdaad.
Maar die termijn van 20 jaar hanteren is uiterst arbitrair en vind ik zelfs nogal onlogisch aangezien voor de renovatievarianten uit wordt gegaan van een levensduur van 40 tot 50 jaar, en voor nieuwbouw van 70 tot 80 jaar.
Nu zal je niet de volledige periode aflossen, maar 20 jaar vind ik een vreemd uitgangspunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |