SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Hihahoquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha Facebook en zijn suggesties. kreeg net deze te zien onder een link van iemand van Slechte grappen.
[ afbeelding ]![]()
Echt te gek voor woorden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef Luni het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima natuurlijk dat ze Ajacieden toelaten. Mogen ze dat volgend seizoen bij ons ook weer doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef Luni het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, maar als ik dit lees:quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima natuurlijk dat ze Ajacieden toelaten. Mogen ze dat volgend seizoen bij ons ook weer doen.
dan trek ik toch even een wenkbrauw op hoor.. Bij ons was het ID-controle en iedereen die niet uit de omgeving kwam werd weggestuurd, maar nu is het opeens een voetbalfeest. Beetje triest vind ik het, maar achquote:“Wij zijn gastvrij, een goede gastheer, en wij verwachten dat alle supporters en sponsoren zich ook als goede gasten gaan gedragen. Dan ben ik ervan overtuigd dat het een mooie middag wordt”, zegt algemeen directeur Nico-Jan Hoogma van Heracles.
Hahahaha. Wat ben je toch lekker naïef.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien ligt het gewoon aan de Feyenoordsupporters, niet aan dat ''FUCK YOU ALMELO''
Heeft niks met knvb of de media te maken dit. Volledig te danken aan een trieste burgermeester en directie van die club uit Almelo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef Iniesta8 het volgende:
En dan noemen de neusjes je een calmiro als je zegt dat de KNVB/MEDIA ,ajax is.
Want de ajaccieden hebben zich de laatste tijd altijd zo netjes gedragen ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien ligt het gewoon aan de Feyenoordsupporters, niet aan dat ''FUCK YOU ALMELO''
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Want de ajaccieden hebben zich de laatste tijd altijd zo netjes gedragen ?
KNVB/MEDIA?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef Iniesta8 het volgende:
En dan noemen de neusjes je een calmiro als je zegt dat de KNVB/MEDIA ,ajax is.
Zo mooi ditquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja hoor, want die Ajacieden gedragen zich altijd zo geweldig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies, Ajax kampioen dankzij Almelo, anders was het Feyenoord misschien geworden!!!!!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:34 schreef eight het volgende:
Ach, ze gaan er in Almelo een mooi feest van maken lees: walk-over ajax.
In de zomer wordt vervolgens bekend gemaakt dat Heracles weer een joods huurspelertje krijgt en/of lukoki voor een mooie prijs gaat overnemen.
Het is allemaal zo opzichtig.
Staat geen TR open niks, maar bij deze; hoi.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:14 schreef Muto het volgende:
Ha, nu is het wachten op GGMM die die sukkeltjes gaat aanspreken. Oh wacht...
Nee.. als Almelo de Feyenoordsupporters op dezelfde manier zou verwelkomen zou de kans op rottigheid vrij klein zijn. Juist dat overspannen gedoe zorgt voor ellende.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet hoe jij reageert, dus vandaar dat ik niet eens de moeite meer neem om te TR'en.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat geen TR open niks, maar bij deze; hoi.
Ok.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij reageert, dus vandaar dat ik niet eens de moeite meer neem om te TR'en.
quote:
Ook op eigen kracht zou Ajax nog minimaal 1 punt halen, maar het komt nu zo vriendelijk en geregisseerd overquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies, Ajax kampioen dankzij Almelo, anders was het Feyenoord misschien geworden!!!!!
[ afbeelding ]
Ach, als het straks goed blijkt te gaan dan hebben ze toch gewoon gelijk gehad? Ik denk niet dat de spelers van Almelo nu even op 10 procent gaan spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ook op eigen kracht zou Ajax nog minimaal 1 punt halen, maar het komt nu zo vriendelijk en geregisseerd over
Niet echtquote:
VBL / Als Ajax zowel de schaal als KNVB beker wint, die speelt JC Schaal?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef exile79 het volgende:
Hoe zat het ook al weer, als Ajax ook de bkeer wint, spelen wij dan voor de Johan Cruijf schaal, of Zwolle?
Ah thanks, dat is zeker? Of denkt degene die dat antwoord gaf dat. Anyway, ik vraag me dan af, als het Ajax-Feyenoord wordt, of de KNJB dan weer voor twee wedstrijden kiest, of het dit keer maar bij één laat. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:12 schreef portie het volgende:
[..]
VBL / Als Ajax zowel de schaal als KNVB beker wint, die speelt JC Schaal?
1 wedstrijd uiteraard.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah thanks, dat is zeker? Of denkt degene die dat antwoord gaf dat. Anyway, ik vraag me dan af, als het Ajax-Feyenoord wordt, of de KNJB dan weer voor twee wedstrijden kiest, of het dit keer maar bij één laat. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.
Officieus mogen er volgend jaar weer supporters mee, mooie gelegenheid om dat bij de WvH-schaal te testen (is het overigens geen 50/50 maar krijgt Feyenoord 'gewoon' het uitvak)quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah thanks, dat is zeker? Of denkt degene die dat antwoord gaf dat. Anyway, ik vraag me dan af, als het Ajax-Feyenoord wordt, of de KNJB dan weer voor twee wedstrijden kiest, of het dit keer maar bij één laat. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.
Is dat zo? Bij de beker is het 'normaal' toch ook 50/50? Hoewel komend weekend maar 11.000 ajax kaarten heb ik me laten vertellen, omdat er niet meer busbedrijven bereid waren om ze te vervoeren. Weet niet wat er van waar is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Officieus mogen er volgend jaar weer supporters mee, mooie gelegenheid om dat bij de WvH-schaal te testen (is het overigens geen 50/50 maar krijgt Feyenoord 'gewoon' het uitvak)
Las het ook. Maar, ze krijgen niet eens die 11.000 kaarten verkocht...quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij de beker is het 'normaal' toch ook 50/50? Hoewel komend weekend maar 11.000 ajax kaarten heb ik me laten vertellen, omdat er niet meer busbedrijven bereid waren om ze te vervoeren. Weet niet wat er van waar is.
Tomatenboer kom er maar inquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord was volgens de voorzitter van de trojka in gevaar gekomen met HNS. Quelle surprise
Schrok ik ook van.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord was volgens de voorzitter van de trojka in gevaar gekomen met HNS. Quelle surprise
Het is algemeen bekend dat Feyenoorders allemaal tokkies zijn en Ajacieden zich altijd netjes gedragen, dus ik vind dit wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef Luni het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me sterk, want het maximale dat had kunnen gebeuren is dat Feyenoord geen content fee zou krijgen. Niet genoeg om het voortbestaan in gevaar te brengen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Tja, het is in ieder geval triest dat ze er alles aan doen Feyenoord fans te weren, en vervolgens heel Ajax uitnodigen om te komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:34 schreef eight het volgende:
Ach, ze gaan er in Almelo een mooi feest van maken lees: walk-over ajax.
In de zomer wordt vervolgens bekend gemaakt dat Heracles weer een joods huurspelertje krijgt en/of lukoki voor een mooie prijs gaat overnemen.
Het is allemaal zo opzichtig.
Ik hoorde het hem ook zeggen inderdaad. Wat me uiteraard hogelijk verbaasde.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Feyenoorders allemaal tokkies zijn en Ajacieden zich altijd netjes gedragen, dus ik vind dit wel begrijpelijk.
Zeg dat maar tegen Cambuur fansquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Feyenoorders allemaal tokkies zijn en Ajacieden zich altijd netjes gedragen, dus ik vind dit wel begrijpelijk.
Gelukkig gaat die club, samen met Gudde, Van Merwijk en vriendje van Maassluis van Gudde die bij de telegraaf werkt, nu weer voor onrust en tweespalt zorgen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:20 schreef Muto het volgende:
VW is sowieso onmogelijk gemaakt door de directie en VW zelf.
http://www.telegraaf.nl/t(...)uperKuip_rond__.htmlquote:Amper één dag nadat verkenner Wim van Sluis het eerste en tweede plan van VolkerWessels bestempelde als te duur, komt De Telegraaf met het artikel dat de SuperKuip toch het beste plan voor Feyenoord is. Door het artikel in de krant staat de relatie tussen supporters en directie weer op gespannen voet.
De Telegraaf probeert in de ochtendeditie de integriteit van het verkennerstrio in twijfel te trekken. Het medium meent dat de trojka BAM en Red de Kuip puur op basis van emotie heeft verkozen boven het plan van de SuperKuip. Dat terwijl de verkenners de afgelopen dagen alle stakeholders , waaronder een supportersdelegatie en de nog niet geïnstalleerde supportersraad, binnen de club zijn afgegaan met cijfers die aantonen dat de club helemaal niet achterblijft op haar concurrenten.
Diverse supporters menen dan ook dat dit de laatste stuiptrekkingen van directeuren Eric Gudde en Jan van Merwijk, fervente voorstanders van nieuwbouw, zijn om het plan van VolkerWessels alsnog erdoor te krijgen.
Uit het bericht in de Amsterdamse krant blijkt in ieder geval dat VolkerWessels de strijd nog niet heeft opgegeven. Het consortium zou achter de schermen bezig zijn om de financiering voor haar plan alsnog rond te krijgen. Dat zou gelukt zijn, schrijft De Telegraaf. Het plan zou volgens 'welingelichte bronnen' van het medium bovendien aantrekkelijker zijn doordat er al een kant en klare parking is verwerkt in het stadion, wat de verkoop van skyboxen en businessunits makkelijker zou maken.
Van Sluis vertelde gisteren in FC Rijnmond nog dat het plan van VolkerWessels Feyenoord opzadelt met tien miljoen euro aan extra rente- en aflossingskosten per jaar die niet terug te verdienen zouden zijn door complete nieuwbouw.
Als Ajax 3-1 en 0-1 verliest, en wij winnen met 5-1 en 0-2 zijn we kampioen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:24 schreef arjan1112 het volgende:
Gelijkspel is voldoende voor ajax om zondag kampioen te worden
Als ajax 2 keer verliest en wij winnen 2 keer, en dan ook met 23-0 ofzo
Dan staan we over 2 weken op de coolsingel !!
Die 20 wedstrijden ongeslagen gaan tegen Heracles en NEC wel ten einde komen ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:24 schreef arjan1112 het volgende:
Gelijkspel is voldoende voor ajax om zondag kampioen te worden
Als ajax 2 keer verliest en wij winnen 2 keer, en dan ook met 23-0 ofzo
Dan staan we over 2 weken op de coolsingel !!
Dat valt wel mee natuurlijk, maar als ik vergelijk wat er op de tribunes zit bij Ajax en Feyenoord, valt het mij wel op dat het bij Feyenoord meestal agressieve doorgesnoven tokkies zijn en bij Ajax toch wat "normaler" volk. Maar beide clubs hebben zo zijn groepen die zich misdragen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ze gewoon alle drie de plannen openbaar maken zijn ze van het gezeik af.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)uperKuip_rond__.html
Tja, Van Sluis zal het ook niet zomaar roepen. Ik vind het jammer dat nu het oordeel van de verkenners volledig wordt genegeerd of dat ze worden weggehoond, terwijl ze er met een reden zijn neergezet en het echt geen domme jongens zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoorde het hem ook zeggen inderdaad. Wat me uiteraard hogelijk verbaasde.
Ben benieuwd waar hij zijn uitspraken op baseert. Maar bij HNS was het onmogelijk dat de BVO meegesleurd zou worden bij een faillissement van het stadion.
Daarnaast vind ik het vreemd dat, mocht Van sluis gelijk hebben, de BC dan schijnbaar onjuist zou zijn geweest, en zowel alle second opinions en financiers het in dat geval bij het verkeerde eind zouden hebben gehad.
Wel kan het zijn dat Van sluis van een aflossingstermijn van 20 jaar uitging, want dat leek hij te suggereren met de opmerking dat je 100 miljoen extra niet terugverdient in 20 jaar. In dat geval wordt het wellicht ondoenlijk om HNS af te lossen inderdaad.
Maar die termijn van 20 jaar hanteren is uiterst arbitrair en vind ik zelfs nogal onlogisch aangezien voor de renovatievarianten uit wordt gegaan van een levensduur van 40 tot 50 jaar, en voor nieuwbouw van 70 tot 80 jaar.
Nu zal je niet de volledige periode aflossen, maar 20 jaar vind ik een vreemd uitgangspunt.
Dat vind ik ook jammer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tja, Van Sluis zal het ook niet zomaar roepen. Ik vind het jammer dat nu het oordeel van de verkenners volledig wordt genegeerd of dat ze worden weggehoond, terwijl ze er met een reden zijn neergezet en het echt geen domme jongens zijn.
Het feit dat VW, terwijl het plan duurder is, op een of andere manier wel aan geld komt, doet het vies ruiken voor mij. Dat klopt gewoon niet voor m'n gevoel; RDK en BAM lukt het namelijk ook niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als ze gewoon alle drie de plannen openbaar maken zijn ze van het gezeik af.
Plannen worden waarschijnlijk openbaar ná het advies.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer.
Maar wat ik nog vervelender vind, is dat wij als fans geen kans krijgen een eigen oordeel te vormen.
We moeten het doen met de reclame-websites en de interviews.
Tja ik dacht ook dat het openbaar zou worden na het voorlopige advies.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Plannen worden waarschijnlijk openbaar ná het advies.
Bron?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:49 schreef arjan1112 het volgende:
50% van alle hooligans die opgepakt worden zijn voor ajax
nu jij weer vriend
Die tweespalt die is er toch allang?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig gaat die club, samen met Gudde, Van Merwijk en vriendje van Maassluis van Gudde die bij de telegraaf werkt, nu weer voor onrust en tweespalt zorgen.
Die verkenners zijn toch niet voor niets aangesteld?!
Ok.quote:
Misschien omdat het gewoon een beter plan is?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het feit dat VW, terwijl het plan duurder is, op een of andere manier wel aan geld komt, doet het vies ruiken voor mij. Dat klopt gewoon niet voor m'n gevoel; RDK en BAM lukt het namelijk ook niet.
Ja, klopt, en op deze manier zal die ook niet verdwijnenquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die tweespalt die is er toch allang?
Hun opdracht is een verkenning doen en daarna aan advies uitbrengen.quote:De verkenners zijn niet voor niets aangesteld inderdaad, maar dan moeten ze wel hun werk goed doen. Dus in de eerste plaats puur verkennen, en niet adviseren, en in de tweede plaats niet uitgaan van uiterst discutabele uitgangspunten waardoor nieuwbouw sowieso niet mee wordt genomen in de verkenning. Oa. door een arbitrair investeringsplafond, en door uit te gaan van 20 jaar als aflossingstermijn.
Dat is gewoon erg vreemd.
Hoe weet je dat nou, als je de plannen van RDK en BAM nog niet volledig onder ogen hebt gezien? Er zijn momenteel maar een handjevol mensen die dat hebben gezien, te weten de verkenners. Die kunnen er dan ook het beste over oordelen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien omdat het gewoon een beter plan is?
Al zal VW mij worst wezen, laat hetzelfde plan wat mij betreft bouwen door BAM of wie dan ook.
Uitgangspunten:quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, klopt, en op deze manier zal die ook niet verdwijnen
[..]
Hun opdracht is een verkenning doen en daarna aan advies uitbrengen.
Hoe weet jij of ze uitgaan van uiterst discutabel uitgangspunten? Van Suis maakte gewoon een makkelijk rekensommetje over 20 jaar als voorbeeld. Wat is er mis met een budget te stellen, hetgeen wél fatsoenlijk haalbaar is? Meer geld is niet altijd beter. Zeker niet met de waarop VW het speelt, ik vertrouw het voor geen cent. Er zijn nu 2 man die voor eigenbelang bezig zijn en hiermee de door hun zelf geïnstalleerde verkenners negeren.
Voor 15 mln extra inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, als je de plannen van RDK en BAM nog niet volledig onder ogen hebt gezien? Er zijn momenteel maar een handjevol mensen die dat hebben gezien, te weten de verkenners. Die kunnen er dan ook het beste over oordelen.
Overigens kan het argument van: "Ja, maar bij HNS zat ook nieuw trainingscomplex!1!" ook van tafel, want dat wordt bij de huidige plannen ook meegenomen.
Volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uitgangspunten:
- max 200mln investering
- draagvlak
- hoe ziet het er uit
Niet meegenomen:
- financierbaarheid
- exploitatie.
Uh, jawel? Financierbaarheid en exploitatie wordt nu verder uitgewerkt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Uitgangspunten:
- max 200mln investering
- draagvlak
- hoe ziet het er uit
Niet meegenomen:
- financierbaarheid
- exploitatie.
Als ik gister Van Sluis hoorde, hoort dit bij al bij de huidige bedragen.quote:
Nee, niet alle plannen hadden een exploitatieplan en een financieringsplan.quote:
Ja, er was ook een plan met enkel een gebiedsvisie. Dat moet je lekker serieus nemenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, niet alle plannen hadden een exploitatieplan en een financieringsplan.
Dus voor een 'eerlijke' vergelijking hebben ze die buiten beschouwing gelaten.
Daar kijken ze nu pas naar. En blijkbaar zit dat niet top in elkaar, want ze gaan er langer over doen.
Maar de drie 'grote' plannen (BAM, RDK en VW) hadden dat wél. Dat een plan van een of ander aandachtsgeile professortje dat niet had, zegt meer over dat plan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, niet alle plannen hadden een exploitatieplan en een financieringsplan.
Dus voor een 'eerlijke' vergelijking hebben ze die buiten beschouwing gelaten.
Daar kijken ze nu pas naar. En blijkbaar zit dat niet top in elkaar, want ze gaan er langer over doen.
3 van de 7 aanbieders hadden het maar. Kan inderdaad dat het die drie waren/zijn,quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar de drie 'grote' plannen (BAM, RDK en VW) hadden dat wél. Dat een plan van een of ander aandachtsgeile professortje dat niet had, zegt meer over dat plan.
Ajax heeft meer fans dan Feyenoord PSV Twente en AZ bij elkaar. Niet zo vreemd dus, als het al waar isquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:49 schreef arjan1112 het volgende:
50% van alle hooligans die opgepakt worden zijn voor ajax
nu jij weer vriend
Van sluis gaat weldegelijk uit van discutabele uitgangspunten, want zijn voornaamste argument tegen nieuwbouw was "dat je 100 miljoen niet terugverdient in 20 jaar" in al z'n voorbeelden lijkt hij daar verder ook vanuit te gaan. Waarom?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, klopt, en op deze manier zal die ook niet verdwijnen
[..]
Hun opdracht is een verkenning doen en daarna aan advies uitbrengen.
Hoe weet jij of ze uitgaan van uiterst discutabel uitgangspunten? Van Suis maakte gewoon een makkelijk rekensommetje over 20 jaar als voorbeeld. Wat is er mis met een budget te stellen, hetgeen wél fatsoenlijk haalbaar is? Meer geld is niet altijd beter. Zeker niet met de waarop VW het speelt, ik vertrouw het voor geen cent. Er zijn nu 2 man die voor eigenbelang bezig zijn en hiermee de door hun zelf geïnstalleerde verkenners negeren.
Meer sympathisanten wellicht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax heeft meer fans dan Feyenoord PSV Twente en AZ bij elkaar. Niet zo vreemd dus, als het al waar is
Nee, zijn argument tegen HNS was dat hij zich afvroeg af Feyenoord dat wel had overleefd. Jammer dat Rinus er niet over doorvroeg...quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van sluis gaat weldegelijk uit van discutabele uitgangspunten, want zijn voornaamste argument tegen nieuwbouw was "dat je 100 miljoen niet terugverdient in 20 jaar" in al z'n voorbeelden lijkt hij daar verder ook vanuit te gaan. Waarom?
Ja, ten koste van wat? Verdienmodel Feyenoord? Aandelen Feyenoord? Zeggenschap?quote:Daarnaast klinkt het inderdaad logisch dat 200 miljoen makkelijker realiseerbaar moet zijn dan 300 miljoen, maar ondertussen is de financiering voor een Superkuip al rond, en was dit bij HNS ook het geval. Lijkt me toch ook een indicatie.
Hier sluit ik me volledig bij aan. En of er nou wel of geen connecties zijn met rare Filipino's, I don't care, daar hou ik me niet mee bezig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:10 schreef Muto het volgende:
Maar het is echt niet meer mogelijk om een partij een nieuw stadion te laten bouwen nadat ze:
- Eerder een stadion mocht bouwen voor maarliefst 365 miljoen (concurrentie had geen kans om ook maar een plan in te dienen)
- Vervolgens een stadion van 260 miljoen wil bouwen, mét garantstelling
- Vervolgens een stadion van 260 miljoen wil bouwen, zonder garantstelling (Kortom, Feyenoord werd door VW al twee keer genaaid)
- Een plan hadden gemaakt die mogelijk het einde van Feyenoord had kennen betekenen (?)
- De Feyenoorddirectie uitnodigt naar Turijn voor een wedstrijdje van Juventus
- Over interne documenten beschikte die andere partijen niet hadden
- Nu samen met de directie uitgerekend in een krant uit de stad waar je achterban zo van walgt samen verder gaan met het beïnvloeden van de supporters.
Sorry hoor, maar dat VW-plan vertrouw ik voor geen meter meer.
Het is de vraag wat de voorwaarden zijn van de financiering uiteraard.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:13 schreef Muto het volgende:
Bovendien, als een plan van 270 miljoen zonder garantstelling kan. Dan moet eentje van 200 miljoen dat óók kunnen.
Dan heb je niet goed opgelet. Hij heeft het er bij FC Rijnmond ook nog over gehad. Het staat ook in het AD overigens (van gisteren?) maar dat komt er dus nog bij dat bij de huidige overgebleven plannen geen parkeergarage is meegenomen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als ik gister Van Sluis hoorde, hoort dit bij al bij de huidige bedragen.
Dat ligt puur aan de exploitatiemogelijkheden van het plan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:13 schreef Muto het volgende:
Bovendien, als een plan van 270 miljoen zonder garantstelling kan. Dan moet eentje van 200 miljoen dat óók kunnen.
Dat zien we dus niet. Daarom plannen openbaar maken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, zijn argument tegen HNS was dat hij zich afvroeg af Feyenoord dat wel had overleefd. Jammer dat Rinus er niet over doorvroeg...
[..]
Ja, ten koste van wat? Verdienmodel Feyenoord? Aandelen Feyenoord? Zeggenschap?
Ja, boehoe, er komt bij de renovatieplannen geen parkeergarage onder het stadion. Eén groot drama, want dit zou natuurlijk niet kunnen onder een vernieuwd Maasgebouw.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Hij heeft het er bij FC Rijnmond ook nog over gehad. Het staat ook in het AD overigens (van gisteren?) maar dat komt er dus nog bij dat bij de huidige overgebleven plannen geen parkeergarage is meegenomen.
Dus die kosten moeten eigenlijk ook worden meegenomen, al mag de gemeente daar voor opdraaien.
Zal effect hebben op de rentepercentages vanuit de banken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:13 schreef Muto het volgende:
Dat zit er nog niet bij in inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, boehoe, er komt bij de renovatieplannen geen parkeergarage onder het stadion. Eén groot drama, want dit zou natuurlijk niet kunnen onder een vernieuwd Maasgebouw.
Ach, kom op Tomatenboer. BAM en RDK is gewoon bijna nieuwbouw, ik geloof nu niet meer in het fabeltje dat daar dan tientallen miljoenen verschil in zitten qua exploitatie. Het feit dat er in De Kuip zo weinig aan horeca verdient wordt, heeft te maken met smerig nepbier en het feit dat er in de omgeving te veel concurrentie is (De Beren etc) om op normale dagen goed te kunnen draaien met De Kuip Eten en Drinken, nog los van het feit dat deze bijna altijd dicht is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat ligt puur aan de exploitatiemogelijkheden van het plan.
Dus het zit nog niet in de plannen!quote:Overigens is de bedoeling dat een nieuwe trainingsaccommodatie voor de profs op het voormalige terrein van voetbalclub Hillesluis, een sportcomplex voor de jeugd én nieuwbouw voor de sportclub Feyenoord worden meegefinancierd. Van Sluis denkt daarvoor ongeveer 15 miljoen euro nodig te hebben.
Of zeggen ze daar dat van de huidige financiering die benodigd is, zo'n 15 miljoen euro is gereserveerd voor Varkenoord?quote:
Een paar miljoen denk ik. Maar dan heb je ook nog met de levensduur te maken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, kom op Tomatenboer. BAM en RDK is gewoon bijna nieuwbouw, ik geloof nu niet meer in het fabeltje dat daar dan tientallen miljoenen verschil in zitten qua exploitatie. Het feit dat er in De Kuip zo weinig aan horeca verdient wordt, heeft te maken met smerig nepbier en het feit dat er in de omgeving te veel concurrentie is (De Beren etc) om op normale dagen goed te kunnen draaien met De Kuip Eten en Drinken, nog los van het feit dat deze bijna altijd dicht is.
Op basis waarvan baseer je dat dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een paar miljoen denk ik. Maar dan heb je ook nog met de levensduur te maken.
Als zo'n ding 20 jaar langer mee kan, is een hogere investering natuurlijk ook gerechtvaardigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |