SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Hihahoquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha Facebook en zijn suggesties. kreeg net deze te zien onder een link van iemand van Slechte grappen.
[ afbeelding ]![]()
Echt te gek voor woorden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef Luni het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima natuurlijk dat ze Ajacieden toelaten. Mogen ze dat volgend seizoen bij ons ook weer doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef Luni het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, maar als ik dit lees:quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima natuurlijk dat ze Ajacieden toelaten. Mogen ze dat volgend seizoen bij ons ook weer doen.
dan trek ik toch even een wenkbrauw op hoor.. Bij ons was het ID-controle en iedereen die niet uit de omgeving kwam werd weggestuurd, maar nu is het opeens een voetbalfeest. Beetje triest vind ik het, maar achquote:“Wij zijn gastvrij, een goede gastheer, en wij verwachten dat alle supporters en sponsoren zich ook als goede gasten gaan gedragen. Dan ben ik ervan overtuigd dat het een mooie middag wordt”, zegt algemeen directeur Nico-Jan Hoogma van Heracles.
Hahahaha. Wat ben je toch lekker naïef.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien ligt het gewoon aan de Feyenoordsupporters, niet aan dat ''FUCK YOU ALMELO''
Heeft niks met knvb of de media te maken dit. Volledig te danken aan een trieste burgermeester en directie van die club uit Almelo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef Iniesta8 het volgende:
En dan noemen de neusjes je een calmiro als je zegt dat de KNVB/MEDIA ,ajax is.
Want de ajaccieden hebben zich de laatste tijd altijd zo netjes gedragen ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien ligt het gewoon aan de Feyenoordsupporters, niet aan dat ''FUCK YOU ALMELO''
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Want de ajaccieden hebben zich de laatste tijd altijd zo netjes gedragen ?
KNVB/MEDIA?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef Iniesta8 het volgende:
En dan noemen de neusjes je een calmiro als je zegt dat de KNVB/MEDIA ,ajax is.
Zo mooi ditquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja hoor, want die Ajacieden gedragen zich altijd zo geweldig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies, Ajax kampioen dankzij Almelo, anders was het Feyenoord misschien geworden!!!!!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:34 schreef eight het volgende:
Ach, ze gaan er in Almelo een mooi feest van maken lees: walk-over ajax.
In de zomer wordt vervolgens bekend gemaakt dat Heracles weer een joods huurspelertje krijgt en/of lukoki voor een mooie prijs gaat overnemen.
Het is allemaal zo opzichtig.
Staat geen TR open niks, maar bij deze; hoi.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:14 schreef Muto het volgende:
Ha, nu is het wachten op GGMM die die sukkeltjes gaat aanspreken. Oh wacht...
Nee.. als Almelo de Feyenoordsupporters op dezelfde manier zou verwelkomen zou de kans op rottigheid vrij klein zijn. Juist dat overspannen gedoe zorgt voor ellende.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet hoe jij reageert, dus vandaar dat ik niet eens de moeite meer neem om te TR'en.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat geen TR open niks, maar bij deze; hoi.
Ok.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij reageert, dus vandaar dat ik niet eens de moeite meer neem om te TR'en.
quote:
Ook op eigen kracht zou Ajax nog minimaal 1 punt halen, maar het komt nu zo vriendelijk en geregisseerd overquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Precies, Ajax kampioen dankzij Almelo, anders was het Feyenoord misschien geworden!!!!!
[ afbeelding ]
Ach, als het straks goed blijkt te gaan dan hebben ze toch gewoon gelijk gehad? Ik denk niet dat de spelers van Almelo nu even op 10 procent gaan spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:12 schreef eight het volgende:
[..]
Ook op eigen kracht zou Ajax nog minimaal 1 punt halen, maar het komt nu zo vriendelijk en geregisseerd over
Niet echtquote:
VBL / Als Ajax zowel de schaal als KNVB beker wint, die speelt JC Schaal?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef exile79 het volgende:
Hoe zat het ook al weer, als Ajax ook de bkeer wint, spelen wij dan voor de Johan Cruijf schaal, of Zwolle?
Ah thanks, dat is zeker? Of denkt degene die dat antwoord gaf dat. Anyway, ik vraag me dan af, als het Ajax-Feyenoord wordt, of de KNJB dan weer voor twee wedstrijden kiest, of het dit keer maar bij één laat. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:12 schreef portie het volgende:
[..]
VBL / Als Ajax zowel de schaal als KNVB beker wint, die speelt JC Schaal?
1 wedstrijd uiteraard.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah thanks, dat is zeker? Of denkt degene die dat antwoord gaf dat. Anyway, ik vraag me dan af, als het Ajax-Feyenoord wordt, of de KNJB dan weer voor twee wedstrijden kiest, of het dit keer maar bij één laat. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.
Officieus mogen er volgend jaar weer supporters mee, mooie gelegenheid om dat bij de WvH-schaal te testen (is het overigens geen 50/50 maar krijgt Feyenoord 'gewoon' het uitvak)quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah thanks, dat is zeker? Of denkt degene die dat antwoord gaf dat. Anyway, ik vraag me dan af, als het Ajax-Feyenoord wordt, of de KNJB dan weer voor twee wedstrijden kiest, of het dit keer maar bij één laat. In de Arena. Zonder Feyenoord supporters.
Is dat zo? Bij de beker is het 'normaal' toch ook 50/50? Hoewel komend weekend maar 11.000 ajax kaarten heb ik me laten vertellen, omdat er niet meer busbedrijven bereid waren om ze te vervoeren. Weet niet wat er van waar is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Officieus mogen er volgend jaar weer supporters mee, mooie gelegenheid om dat bij de WvH-schaal te testen (is het overigens geen 50/50 maar krijgt Feyenoord 'gewoon' het uitvak)
Las het ook. Maar, ze krijgen niet eens die 11.000 kaarten verkocht...quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij de beker is het 'normaal' toch ook 50/50? Hoewel komend weekend maar 11.000 ajax kaarten heb ik me laten vertellen, omdat er niet meer busbedrijven bereid waren om ze te vervoeren. Weet niet wat er van waar is.
Tomatenboer kom er maar inquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord was volgens de voorzitter van de trojka in gevaar gekomen met HNS. Quelle surprise
Schrok ik ook van.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord was volgens de voorzitter van de trojka in gevaar gekomen met HNS. Quelle surprise
Het is algemeen bekend dat Feyenoorders allemaal tokkies zijn en Ajacieden zich altijd netjes gedragen, dus ik vind dit wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:48 schreef Luni het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me sterk, want het maximale dat had kunnen gebeuren is dat Feyenoord geen content fee zou krijgen. Niet genoeg om het voortbestaan in gevaar te brengen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Tja, het is in ieder geval triest dat ze er alles aan doen Feyenoord fans te weren, en vervolgens heel Ajax uitnodigen om te komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:34 schreef eight het volgende:
Ach, ze gaan er in Almelo een mooi feest van maken lees: walk-over ajax.
In de zomer wordt vervolgens bekend gemaakt dat Heracles weer een joods huurspelertje krijgt en/of lukoki voor een mooie prijs gaat overnemen.
Het is allemaal zo opzichtig.
Ik hoorde het hem ook zeggen inderdaad. Wat me uiteraard hogelijk verbaasde.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Feyenoorders allemaal tokkies zijn en Ajacieden zich altijd netjes gedragen, dus ik vind dit wel begrijpelijk.
Zeg dat maar tegen Cambuur fansquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Feyenoorders allemaal tokkies zijn en Ajacieden zich altijd netjes gedragen, dus ik vind dit wel begrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |