Knalerwtje heeft op fok wel mooi het seizoen van PSV vertegenwoordigd. Na 5 wedstrijden grote bek. Na 10 wedstrijden nooit meer iets van gehoord.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht voor het seizoen dat we kampioen werden. Toen tegen Zulte en Milan en ik wist het zeker. Nu staan we vierde
quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Knalerwtje heeft op fok wel mooi het seizoen van PSV vertegenwoordigd. Na 5 wedstrijden grote bek. Na 10 wedstrijden nooit meer iets van gehoord.
PSV is geen AZ. Het vertrouwde kliekje dat er nu is belooft niet veel goeds voor de toekomst. Brands en Gerbrands zullen elkaar de hand boven het hoofd houden.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft het bij AZ wel goed gedaan, dus ben benieuwd.
Klopt, maar dat doet niets af aan Gerbrands prestaties.quote:
Dat Gerbrands Brands de hand boven het hoofd houdt is ook een van de dingen waar ik bang voor ben inderdaad, maar als het echt uit de hand loopt grijpt de RvC wel in.quote:Het vertrouwde kliekje dat er nu is belooft niet veel goeds voor de toekomst. Brands en Gerbrands zullen elkaar de hand boven het hoofd houden.
Hij heeft geen netwerk in Brabant zoals Sanders die wel had in het bedrijfsleven. De sponsorcontracten die hij af wist te sluiten in deze moeilijk financiële en sportieve tijden was knap. Nu er ook weer sportief gebouwd moet gaan worden had ik liever iemand met affiniteit met PSV gezien en uit het topsport klimaat komt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doet niets af aan Gerbrands prestaties.
Zoals de afgelopen 4 jaar? De RvC doet jack shit.quote:Dat Gerbrands Brands de hand boven het hoofd houdt is ook een van de dingen waar ik bang voor ben inderdaad, maar als het echt uit de hand loopt grijpt de RvC wel in.
Arias is beter.quote:
Gerbrands voldoet alleen niet aan het criterium "affiniteit met PSV", wat mijns inziens niet eens zo belangrijk is voor een technisch directeur.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef Scarface88 het volgende:
Hij heeft geen netwerk in Brabant zoals Sanders die wel had in het bedrijfsleven. De sponsorcontracten die hij af wist te sluiten in deze moeilijk financiële en sportieve tijden was knap. Nu er ook weer sportief gebouwd moet gaan worden had ik liever iemand met affiniteit met PSV gezien en uit het topsport klimaat komt.
[..]
Zoals de afgelopen 4 jaar? De RvC doet jack shit.
quote:
Hij is beter dan Locadia. Het liefst natuurlijk Finnbogason, maar die is hoogstwaarschijnlijk onhaalbaar.quote:Op maandag 28 april 2014 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arias is beter.
Als je de spits bedoelt: haha nee.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:58 schreef Halcon het volgende:
Ik schat Gerbrands hoger in dan bv. Ronald Waterkneus of zo.
Je haalt toch wat functies door elkaar hierquote:Op maandag 28 april 2014 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gerbrands voldoet alleen niet aan het criterium "affiniteit met PSV", wat mijns inziens niet eens zo belangrijk is voor een technisch directeur.
Sportief gezien is Gerbrands een goede directeur. Doorselecteren en langetermijndenken, wat we nu moeten doen, zijn dingen waar hij in uitblinkt. Daarnaast komt hij ook niet uit de voetbalwereld wat ervoor zorgt dat hij nieuwe inzichten met zich meebrengt.
Natuurlijk, Sanders had meer contacten en was ook echt een man uit het bedrijfsleven, maar Gerbrands heeft zichzelf al bewezen en wist het sportief bij AZ beter te runnen dan Sanders bij PSV. Daarnaast is het hebben van contacten minder belangrijk dan het hebben van een goed aanbod voor de sponsoren. Sanders was in mijn ogen een prima directeur en heeft het goed gedaan, maar hij wilde stoppen. Nu het financieel op orde is kunnen we weer naar het sportieve kijken en dan zie ik geen betere optie dan Gerbrands.
Maher heeft het bij AZ ook goed gedaanquote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft het bij AZ wel goed gedaan, dus ben benieuwd.
Soms, maar vaak ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maher heeft het bij AZ ook goed gedaan
Duss
Past goed bij de middelmaat die er nu rond loopt.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Pasveer naar PSV. Wat moeten jullie daar nou weer mee![]()
We willen hogerop en de middenmooit bereieken.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Pasveer naar PSV. Wat moeten jullie daar nou weer mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |