quote:Op zondag 27 april 2014 17:19 schreef Intellectueel het volgende:
Lekker naar Zwolle toereizen om countervoetbal te spelen. Chapeau hoor. Met je begroting van 60 miljoen.
Ook mee eens. Scoort wel wat belangrijke goaltjes zo hier en daar, maar verder alleen maar spelvertragend, als hij tenminste geen balverlies lijdt. Schandalig als ze hem willen kopen. Gelukkig gaat hij zelf liever ergens anders heen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:57 schreef Seam het volgende:
Ruiz was toch ook waardeloos? Onvoorstelbaar dat PSV nog overweegt hem erbij te houden, als je zo'n alternatief hebt.
Uh ja, als je er voetballend niet doorheen komt, iets wat PSV dit seizoen maar zelden lukt, dan moet je toch iets he.quote:Op zondag 27 april 2014 17:19 schreef Intellectueel het volgende:
Lekker naar Zwolle toereizen om countervoetbal te spelen. Chapeau hoor. Met je begroting van 60 miljoen.
Brands lijkt zo niet te kijken. Die heeft iets van 'hij was ooit goed in de eredivisie, hij heeft nu maar een korte tijd gespeeld waarvan hij een groot deel nog fit moest worden, hij zal wat waard blijven'. En puur op het individuele niveau bekeken is het waarschijnlijk niet eens onzin. De zwakte van Brands is echter dat hij niet kijkt naar wat er nodig is om het team te laten presteren. Hetgeen dat de holistische meerwaarde kan creëren. Brands heeft gewoon iets van 'ik koop een paar goede spelers bij elkaar, en de trainer maakt er wel wat van'. Tenminste, zo lijkt het.quote:Op zondag 27 april 2014 20:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ook mee eens. Scoort wel wat belangrijke goaltjes zo hier en daar, maar verder alleen maar spelvertragend, als hij tenminste geen balverlies lijdt. Schandalig als ze hem willen kopen. Gelukkig gaat hij zelf liever ergens anders heen.
Er wordt veel gezeken op Willems. Maar feit is dat de linksback gewoon geen gemakkelijke plek is om te bezetten. Willems is geen Arthus Numan oid. Maar er zijn op andere plekken veel grotere problemen. Willems is jong en niet blessure gevoelig. Ik zou eerder kijken naar het middenveld, de centrale verdediging en de spits. Al meen ik dat we sowieso een verkeerd systeem spelen. Want het type centrale spits dat we zoeken hebben we het geld gewoon niet voor.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef Lemming22 het volgende:
Sjonge, wat is die Tamata toch ontzettend slecht. Welke zichzelf serieus nemende verdediger laat zich keer op keer zo makkelijk voorbij lopen? Volgend jaar is er zeer dringend verdedigende versterking nodig en zeker op links.
Uh, gewoon triest inderdaad. Dat je met een begroting van 60 miljoen geen goedlopend elftal kan samenstellen, laat staan fatsoenlijk spel voor de dag kan brengen, dat clubs als Cambuur, Zwolle en de Eagles met beperkte middelen wel voor elkaar krijgen. Een seizoen om je voor te schamen. Niets meer en niets minder.quote:Op zondag 27 april 2014 20:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh ja, als je er voetballend niet doorheen komt, iets wat dit seizoen maar zelden lukt, dan moet je toch iets he.
Dat spel zal me een worst wezen. In the end gaat het om de knikkers. Maar daar falen ze al. Dat er vandaag gewonnen wordt van Zwolle is leuk. Maar het had net zo goed een gelijkspel of verlies kunnen zijn. Clubs als Cambuur, Zwolle en eigenlijk iedere club heeft dit PSV moeite mee, waar anderen gewoon met 4 - 0 dominant kunnen winnen. Dat heeft niets met het kunnen neerzetten van een mooie pot voetbal te maken, maar gewoon met kunnen doen wat nodig is om een tegenstander weg te spelen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Uh, gewoon triest inderdaad. Dat je met een begroting van 60 miljoen geen goedlopend elftal kan samenstellen, laat staan fatsoenlijk spel voor de dag kan brengen, dat clubs als Cambuur, Zwolle en de Eagles met beperkte middelen wel voor elkaar krijgen.
Gekeken naar het probleem waar het aan ligt gaat het over een periode van jaren. Niet alleen dit seizoen.quote:Een seizoen om je voor te schamen. Niets meer en niets minder.
Iedereen weet toch dat het een heel slecht seizoen is voor PSV? Je vertelt nu echt niks nieuws. Logisch dat ze niet meer vol op de aanval gaan, dat is al vaak zat verkeerd afgelopen dit seizoen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Uh, gewoon triest inderdaad. Dat je met een begroting van 60 miljoen geen goedlopend elftal kan samenstellen, laat staan fatsoenlijk spel voor de dag kan brengen, dat clubs als Cambuur, Zwolle en de Eagles met beperkte middelen wel voor elkaar krijgen. Een seizoen om je voor te schamen. Niets meer en niets minder.
Voetbal is in essentie ware entertainment. Mensen die menen dat het spel van ondergeschikt belang is hebben er niet veel van begrepen. Het spel is waar mensen voor naar het stadium toe gaan. De knikkers zijn er primair om goed spel op de mat te leggen c.q. prijzen pakken. Het spelletje is wat voetbal juist zo mooi maakt. Jij bent niets meer dan een ideologische nazaat van de huidige commerciële generatie, waar men al zo vroeg mogelijk geïndoctrineerd wordt met dit soort economische waanzin. Dat PSV naar Zwolle toereist om een verschrikkelijke pot op de mat te leggen is je reinste armoede.quote:Op zondag 27 april 2014 20:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat spel zal me een worst wezen. In the end gaat het om de knikkers. Maar daar falen ze al. Dat er vandaag gewonnen wordt van Zwolle is leuk. Maar het had net zo goed een gelijkspel of verlies kunnen zijn. Clubs als Cambuur, Zwolle en eigenlijk iedere club heeft dit PSV moeite mee, waar anderen gewoon met 4 - 0 dominant kunnen winnen. Dat heeft niets met het kunnen neerzetten van een mooie pot voetbal te maken, maar gewoon met kunnen doen wat nodig is om een tegenstander weg te spelen.
Kolder natuurlijk. Denk je werkelijk dat er een degelijke hoeveelheid mensen te vinden is die hun club liever zien verliezen dan saai spelen?quote:Op zondag 27 april 2014 20:38 schreef Intellectueel het volgende:
Voetbal is in essentie ware entertainment. Mensen die menen dat het spel van ondergeschikt belang is hebben er niet veel van begrepen. Het spel is waar mensen voor naar het stadium toe gaan.
Dat is een ander uiterste. Goed spel en winnen zijn in de meeste gevallen onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het één hoeft niet per se ten koste te gaan van het ander. Dat is pas kolder.quote:Op zondag 27 april 2014 20:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Kolder natuurlijk. Denk je werkelijk dat er een degelijke hoeveelheid mensen te vinden is die hun club liever zien verliezen dan saai spelen?
Het feit dat je geen wedstrijden kan winnen zonder esthetica is die armoede waar ik me eerder in dit topic over beklaagde. Antwoord op je vraag: met creativiteit, een goede jeugdopleiding, scouting, training en mentaliteit.quote:Eerst wedstrijden leren winnen, de esthetiek is van tweede belang. Sowieso, hoe wil je leuke, attractief spelende spelers die goed genoeg zijn überhaupt aantrekken wanneer je de inkomsten die direct gerelateerd zijn aan het winnen van prijzen, uitdrogen?
Onzin. Het Italiaanse voetbal en clubs als Valencia aan het eind van de jaren '90 bewijzen je ongelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 20:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat is een ander uiterste. Goed spel en winnen zijn in de meeste gevallen onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Simpel standaard antwoord. Iedereen kan je dit vertellen. Het gedaan krijgen is natuurlijk een tweede. Jij suggereert dat ze mooi moeten spelen en dat de winst daarna vanzelf wel komt. Dat is natuurlijk onzin. Wat denk je dat PSV dit seizoen gedaan heeft? Niet genoeg mooi proberen te spelen zeker?quote:Antwoord op je vraag: met creativiteit, een goede jeugdopleiding, scouting, training en mentaliteit.
Ajax in de jaren '90 en Barcelona in de 21ste eeuw bewijzen mijn gelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 20:51 schreef Xaobotnik het volgende:
Onzin. Het Italiaanse voetbal en clubs als Valencia aan het eind van de jaren '90 bewijzen je ongelijk.
Ik zei nadrukkelijk dat die opvatting opgaat in de meeste gevallen. En dat is een feit.quote:Stellen dat de twee onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn is pas onzin.
De juiste antwoorden zijn in de meeste gevallen de simpelste verklaringen. Het gedaan krijgen is wat Cambuur, Zwolle en GAE hebben begrepen, maar waar clubs als PSV, met grote budgets, dit seizoen in falen.quote:Simpel standaard antwoord. Iedereen kan je dit vertellen. Het gedaan krijgen is natuurlijk een tweede. Jij suggereert dat ze mooi moeten spelen en dat de winst daarna vanzelf wel komt. Dat is natuurlijk onzin. Wat denk je dat PSV dit seizoen gedaan heeft? Niet genoeg mooi proberen te spelen zeker?
Ja, daar hadden/hebben ze ook geen geweldige spelers inderdaad die tot de beste van de hele competitie horen inderdaad....quote:Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ajax in de jaren '90 en Barcelona in de 21ste eeuw bewijzen mijn gelijk.
Dat is het helemaal niet. Tenzij je vind dat de bovenste clubs in de competitie mooier voetbal spelen dan de onderste clubs.quote:Ik zei nadrukkelijk dat die opvatting opgaat in de meeste gevallen. En dat is een feit.
Waarbij je doodleuk maar het gegeven negeert dat het niet zo makkelijk is om te realiseren. De norm is gewoon het winnen van wedstrijden en daarna kan wel gekeken worden naar mooi spel.quote:maar waar clubs als PSV, met grote budgets, dit seizoen in falen.
Jep eerdere jaren en daarvoor hadden vrij veel clubs zoveel mooiere en beter spelers zoals bij PSV kone, gomes, alex etcquote:Op zondag 27 april 2014 20:39 schreef Knalerwtje het volgende:
Topjaar in de Eredivisie. Nooit zo'n lekker voetbal gezien. De kampioenswedstrijd was daar een prachtig voorbeeld van.
Het maakt me geen fuck uit wie er volgend jaar kampioen wordt, als er maar weer eens wat te genieten valt op zaterdagavond/zondagmiddag. Wat een paupercompetitie zijn we geworden zeg.
quote:Alles wijst erop dat Toon Gerbrands de nieuwe algemeen directeur van PSV gaat worden. De bestuurder, die nu nog bij AZ werkzaam is, heeft met PSV in hoofdlijnen een akkoord bereikt over een vierjarig contract. Dat meldt Voetbal International. De partijen verwachten de laatste details in de aankomende dagen te kunnen oplossen.
Als je "Tezzy" (Tamata) op je shirt wilt laten zetten dan moet je per direct op non-actief worden gesteld wat mij betreft.quote:Op zondag 27 april 2014 19:43 schreef Lemming22 het volgende:
Sjonge, wat is die Tamata toch ontzettend slecht. Welke zichzelf serieus nemende verdediger laat zich keer op keer zo makkelijk voorbij lopen? Volgend jaar is er zeer dringend verdedigende versterking nodig en zeker op links.
Ik zou toch graag 4 jaar op rij kampioen willen worden hoor met schraal voetbal ..quote:Op zondag 27 april 2014 20:39 schreef Knalerwtje het volgende:
Topjaar in de Eredivisie. Nooit zo'n lekker voetbal gezien. De kampioenswedstrijd was daar een prachtig voorbeeld van.
Het maakt me geen fuck uit wie er volgend jaar kampioen wordt, als er maar weer eens wat te genieten valt op zaterdagavond/zondagmiddag. Wat een paupercompetitie zijn we geworden zeg.
Dat zijn jullie al 2 x geworden.quote:Op zondag 27 april 2014 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou toch graag 4 jaar op rij kampioen willen worden hoor met schraal voetbal ..
Liever niet. Ik hoop liever dat Ajax volgend jaar voor het eerst in de Eredivisiegeschiedenis een reeks van 5 neer te zetten.quote:
Er staat iig een betere basis qua organisatie en alles. dan de andere clubs.quote:Op zondag 27 april 2014 21:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Liever niet. Ik hoop liever dat Ajax volgend jaar voor het eerst in de Eredivisiegeschiedenis een reeks van 5 neer te zetten.
Eens.quote:Op zondag 27 april 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat iig een betere basis qua organisatie en alles. dan de andere clubs.
Ik denk ook wel dat het 5 op rij gaat worden, en zelfs 6 op rij acht ik nog reeel. Ik zie niet in welk team Ajax van de titel af kan houden.quote:Op zondag 27 april 2014 21:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Liever niet. Ik hoop liever dat Ajax volgend jaar voor het eerst in de Eredivisiegeschiedenis een reeks van 5 neer te zetten.
Ajax zelf. De kans is het minst groot dat daar een basiskracht verkocht gaat worden, tenzij het Sigthorsson is maar dat zou een zegening zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 21:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het 5 op rij gaat worden, en zelfs 6 op rij acht ik nog reeel. Ik zie niet in welk team Ajax van de titel af kan houden.
Ik zie Depay en Wijnaldum ook wel vertrekken, vooral de eerste.quote:Op zondag 27 april 2014 21:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax zelf. De kans is het minst groot dat daar een basiskracht verkocht gaat worden, tenzij het Sigthorsson is maar dat zou een zegening zijn.
Bij PSV is het maar de vraag of Rekik, Park en Ruiz blijven. En als ze vertrekken vang je daar geen cent voor. Hoop vraagtekens voor volgend jaar voor jullie dus.
Depay moet nu niet weggaan joh. Die is nog lang niet klaar voor een stap naar het buitenland. Eerst 2 a 3 jaar uitblinken in de Eredivisie.quote:Op zondag 27 april 2014 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie Depay en Wijnaldum ook wel vertrekken, vooral de eerste.
Narsingh en Bakkali zijn ook wel potentiele vertrekkers.
Sterke teksten weer van Wijnaldum.quote:Wijnaldum blij: 'nu wel met zijn allen tot het gaatje gegaan'
27 april 2014 ,
Aanvoerder Georginio Wijnaldum was na afloop voor de camera van Fox Sports blij met de drie punten en de daarmee waarop de ploeg die over de streep trok. 'Eindelijk. Na drie nederlagen eindelijk weer gewonnen. De wijze waarop we gewonnen hebben is heel knap. We zijn echt tot het gaatje gegaan. Dat hebben we de voorafgaande wedstrijden gemist. Dan zie je dat dat gewoon punten kan opleveren. We zijn met zijn allen tot de conclusie gekomen dat het beter kon met de instelling, lopen voor jezelf en de teamgenoten. Dat levert nu de punten op. Het gaat nu alleen om de punten. We zijn nu echt tot het gaatje gegaan. Dus daar ben ik heel blij mee. We hebben het nu zelf in de hand. En we moeten het volgende week afmaken om de playoffs te ontlopen.'
Was het lekker?quote:Op maandag 28 april 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisterenavond is ie ook in het gaatje gegaan
En fatsoenlijke middenvelders en verdedigers.quote:Op maandag 28 april 2014 13:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
Nou nou, dit had ik niet verwacht.. begin van het seizoen was weer eens lekker.. Milan van de mat getikt thuis ik dacht echt dat wij kampioen zoude worden.. nu ben ik blij als er van NAC gewonnen word en we geen play offs hoeven te spelen..
op naar het volgende seizoen, hopelijk een leuke spits erbij!
en zelfs zoet vind ik geen geweldige keeper..quote:Op maandag 28 april 2014 14:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En fatsoenlijke middenvelders en verdedigers.
Klopt, maar goed genoeg. En daar heb ik nog wel het idee dat hij beter gaat worden.quote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
en zelfs zoet vind ik geen geweldige keeper..
PSV volgend jaar:quote:Op maandag 28 april 2014 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV > PEC
PEC > Ajax
Ajax > Barcelona
PSV > Barcelona
Beste team van de wereld ditdat
Zlatan in plaats van Neymarquote:Op maandag 28 april 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV volgend jaar:
Neuer
Arias - Godin - Silva - Marcelo
Vidal - Turan - Strootman
Messi - Neymar - Robben
Misschien kunnen we dan 2e worden
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 28-04-2014 om 16:05:16Toon Gerbrands is per 1 juli definitief de nieuwe algemeen directeur van #PSV. reageer retweet
Heeft het bij AZ wel goed gedaan, dus ben benieuwd.quote:Op maandag 28 april 2014 16:05 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 28-04-2014 om 16:05:16Toon Gerbrands is per 1 juli definitief de nieuwe algemeen directeur van #PSV. reageer retweet
Ik dacht voor het seizoen dat we kampioen werden. Toen tegen Zulte en Milan en ik wist het zeker. Nu staan we vierdequote:Op maandag 28 april 2014 13:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
Nou nou, dit had ik niet verwacht.. begin van het seizoen was weer eens lekker.. Milan van de mat getikt thuis ik dacht echt dat wij kampioen zoude worden.. nu ben ik blij als er van NAC gewonnen word en we geen play offs hoeven te spelen..
op naar het volgende seizoen, hopelijk een leuke spits erbij!
Knalerwtje heeft op fok wel mooi het seizoen van PSV vertegenwoordigd. Na 5 wedstrijden grote bek. Na 10 wedstrijden nooit meer iets van gehoord.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht voor het seizoen dat we kampioen werden. Toen tegen Zulte en Milan en ik wist het zeker. Nu staan we vierde
quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Knalerwtje heeft op fok wel mooi het seizoen van PSV vertegenwoordigd. Na 5 wedstrijden grote bek. Na 10 wedstrijden nooit meer iets van gehoord.
PSV is geen AZ. Het vertrouwde kliekje dat er nu is belooft niet veel goeds voor de toekomst. Brands en Gerbrands zullen elkaar de hand boven het hoofd houden.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft het bij AZ wel goed gedaan, dus ben benieuwd.
Klopt, maar dat doet niets af aan Gerbrands prestaties.quote:
Dat Gerbrands Brands de hand boven het hoofd houdt is ook een van de dingen waar ik bang voor ben inderdaad, maar als het echt uit de hand loopt grijpt de RvC wel in.quote:Het vertrouwde kliekje dat er nu is belooft niet veel goeds voor de toekomst. Brands en Gerbrands zullen elkaar de hand boven het hoofd houden.
Hij heeft geen netwerk in Brabant zoals Sanders die wel had in het bedrijfsleven. De sponsorcontracten die hij af wist te sluiten in deze moeilijk financiële en sportieve tijden was knap. Nu er ook weer sportief gebouwd moet gaan worden had ik liever iemand met affiniteit met PSV gezien en uit het topsport klimaat komt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doet niets af aan Gerbrands prestaties.
Zoals de afgelopen 4 jaar? De RvC doet jack shit.quote:Dat Gerbrands Brands de hand boven het hoofd houdt is ook een van de dingen waar ik bang voor ben inderdaad, maar als het echt uit de hand loopt grijpt de RvC wel in.
Arias is beter.quote:
Gerbrands voldoet alleen niet aan het criterium "affiniteit met PSV", wat mijns inziens niet eens zo belangrijk is voor een technisch directeur.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef Scarface88 het volgende:
Hij heeft geen netwerk in Brabant zoals Sanders die wel had in het bedrijfsleven. De sponsorcontracten die hij af wist te sluiten in deze moeilijk financiële en sportieve tijden was knap. Nu er ook weer sportief gebouwd moet gaan worden had ik liever iemand met affiniteit met PSV gezien en uit het topsport klimaat komt.
[..]
Zoals de afgelopen 4 jaar? De RvC doet jack shit.
quote:
Hij is beter dan Locadia. Het liefst natuurlijk Finnbogason, maar die is hoogstwaarschijnlijk onhaalbaar.quote:Op maandag 28 april 2014 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arias is beter.
Als je de spits bedoelt: haha nee.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:58 schreef Halcon het volgende:
Ik schat Gerbrands hoger in dan bv. Ronald Waterkneus of zo.
Je haalt toch wat functies door elkaar hierquote:Op maandag 28 april 2014 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gerbrands voldoet alleen niet aan het criterium "affiniteit met PSV", wat mijns inziens niet eens zo belangrijk is voor een technisch directeur.
Sportief gezien is Gerbrands een goede directeur. Doorselecteren en langetermijndenken, wat we nu moeten doen, zijn dingen waar hij in uitblinkt. Daarnaast komt hij ook niet uit de voetbalwereld wat ervoor zorgt dat hij nieuwe inzichten met zich meebrengt.
Natuurlijk, Sanders had meer contacten en was ook echt een man uit het bedrijfsleven, maar Gerbrands heeft zichzelf al bewezen en wist het sportief bij AZ beter te runnen dan Sanders bij PSV. Daarnaast is het hebben van contacten minder belangrijk dan het hebben van een goed aanbod voor de sponsoren. Sanders was in mijn ogen een prima directeur en heeft het goed gedaan, maar hij wilde stoppen. Nu het financieel op orde is kunnen we weer naar het sportieve kijken en dan zie ik geen betere optie dan Gerbrands.
Maher heeft het bij AZ ook goed gedaanquote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft het bij AZ wel goed gedaan, dus ben benieuwd.
Soms, maar vaak ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maher heeft het bij AZ ook goed gedaan
Duss
Past goed bij de middelmaat die er nu rond loopt.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Pasveer naar PSV. Wat moeten jullie daar nou weer mee![]()
We willen hogerop en de middenmooit bereieken.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
De concurrentie verzwakken.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
quote:Zakaria Bakkali laat zich niet langer door zijn tante vertegenwoordigen. De aanvaller van PSV heeft voor het eerst een officiële zaakwaarnemer in dienst genomen. Het betreft Didier Frenay, die ook de belangen van onder meer Junior Malanda, Markus Henriksen en Tom De Sutter vertegenwoordigt. De belangenbehartiger heeft al bij technisch manager Marcel Brands aangeklopt.
Bakkali en PSV gaan komende week opnieuw praten over verlenging van zijn contract. “Ik ga komende week met PSV om de tafel. Met een positief gevoel”, verzekert Frenay aan het Eindhovens Dagblad. “Met Zakaria heb ik inmiddels gesproken, we zullen de juiste stappen voor zijn carrière moeten zetten.”
“Daarbij hoort vooral dat hij veel aan spelen toe kan komen, geld is op dit moment minder belangrijk. Dat is ook wat ik aan PSV heb medegedeeld.” Het regionale dagblad claimt dat PSV de aanstelling van Frenay alleen maar toejuicht. De club uit Eindhoven wil graag duidelijkheid, daar de aanbieding om voor meerdere seizoenen bij te tekenen al maanden onbeantwoord is gebleven.
Waterman speelde zich daar ook ooit in de basis. Die is nog slechter dan Pasveer. Nick Marsman was wsl. te duur.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Als die man en Bakkali een beetje verstand hebben, dan sturen ze aan op een 3 of 4 jarig contract, met een verhuur in het eerste jaar aan een ploeg in de middenmoot die verzorgd en aanvallend speelt. Zwolle ofzo.quote:
Reserve keeper? Beter dan weer een jong talent.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Ruiz vertrekt waarschijnlijk, dus hoop dat hij blijft. Heeft in het begin van het seizoen ook laten zien een geweldige potentie te hebben.quote:
Kreeg jij ook geen aandacht van de spelers?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)-phoxy-dag-1.4339625treurig
quote:PSV'er Park wil benefietwedstrijd
PSV-middenvelder Park Ji-sung is voornemens een benefietwedstrijd te organiseren, ter ere van de slachtoffers van de ramp met de Zuid-Koreaanse veerboot Sewol. De wedstrijd zou medio juli, na het WK voetbal in Brazilië, plaats moeten hebben.
De 33-jarige oud-speler van Manchester United wil dat de opbrengst van de wedstrijd ten goede komt aan een stichting, die zich inzet voor de nabestaanden van de ramp. De JS Foundation, de stichting van Park, is nog in onderhandeling over de locatie en spelers. Die worden pas later bekendgemaakt, omdat reddingsoperaties nog gaande zijn.
Park, die in juli van vorig jaar terugkeerde in Eindhoven, speelde afgelopen weekend in de ontmoeting met bekerwinnaar PEC Zwolle als enige PSV'er met een rouwband.
Ramp op 16 april
Op woensdag 16 april, exact twee weken geleden, zonk voor de zuidwestkust van Zuid-Korea een passagiersschip. Onder de opvarenden bevonden zich voornamelijk scholieren, die een reis naar Jeju maakten.
Ondertussen zijn meer dan tweehonderd lichamen geborgen en nog altijd worden er personen vermist. Nabestaanden uitten felle kritiek op de reddingsoperatie en slechte informatievoorziening vanuit de regering. Vanwege de kritiek besloot premier Chung Hong-won op te stappen.
Hoezo? Ik vind de klachten wel terecht van de mensen. Voor het geld dat spelers verdienen mag je op z'n minst wel een gezicht trekken dat je er iets om geeft dat al die jonge mensen erop afkomen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)-phoxy-dag-1.4339625treurig
Ik denk dat Stijn op de negatieve houding van de spelers doelde.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind de klachten wel terecht van de mensen. Voor het geld dat spelers verdienen mag je op z'n minst wel een gezicht trekken dat je er iets om geeft dat al die jonge mensen erop afkomen.
Denk dat je het artikel en post nog eens goed moet doorlezen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind de klachten wel terecht van de mensen. Voor het geld dat spelers verdienen mag je op z'n minst wel een gezicht trekken dat je er iets om geeft dat al die jonge mensen erop afkomen.
Dit ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik toch alleen ik zei het een beetje anders.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat Stijn op de negatieve houding van de spelers doelde.
Klinkt als arrogante mannetjes.quote:En wat nog erger is: de presentator roept na afloop van het spelletje dat de kinderen bij de boards kunnen gaan staan. Want.... de spelers komen langs voor een high five! Enthousiast rennen de kinderen naar de boards. Ze springen over stoelen en trappen, alles om zo dicht mogelijk bij hun helden te komen. Rijen dik staan de kleine fans opgesteld. En wat doen de spelers? Ze sjokken op een afstand van ongeveer tien meter voorbij, terwijl de presentator blijft roepen dat je een high five of handtekening kunt krijgen van je helden.
Jouw reactie kwam op mij over alsof jij dacht dat Stijn de klachten treurig vond, vandaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik toch alleen ik zei het een beetje anders.
Ow zo ja dat kan ik misschien verkeerd hebben gelezen. Stijn is het dus eens mooi.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw reactie kwam op mij over alsof jij dacht dat Stijn de klachten treurig vond, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |