Eens.quote:Op zondag 27 april 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat iig een betere basis qua organisatie en alles. dan de andere clubs.
Ik denk ook wel dat het 5 op rij gaat worden, en zelfs 6 op rij acht ik nog reeel. Ik zie niet in welk team Ajax van de titel af kan houden.quote:Op zondag 27 april 2014 21:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Liever niet. Ik hoop liever dat Ajax volgend jaar voor het eerst in de Eredivisiegeschiedenis een reeks van 5 neer te zetten.
Ajax zelf. De kans is het minst groot dat daar een basiskracht verkocht gaat worden, tenzij het Sigthorsson is maar dat zou een zegening zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 21:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het 5 op rij gaat worden, en zelfs 6 op rij acht ik nog reeel. Ik zie niet in welk team Ajax van de titel af kan houden.
Ik zie Depay en Wijnaldum ook wel vertrekken, vooral de eerste.quote:Op zondag 27 april 2014 21:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax zelf. De kans is het minst groot dat daar een basiskracht verkocht gaat worden, tenzij het Sigthorsson is maar dat zou een zegening zijn.
Bij PSV is het maar de vraag of Rekik, Park en Ruiz blijven. En als ze vertrekken vang je daar geen cent voor. Hoop vraagtekens voor volgend jaar voor jullie dus.
Depay moet nu niet weggaan joh. Die is nog lang niet klaar voor een stap naar het buitenland. Eerst 2 a 3 jaar uitblinken in de Eredivisie.quote:Op zondag 27 april 2014 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie Depay en Wijnaldum ook wel vertrekken, vooral de eerste.
Narsingh en Bakkali zijn ook wel potentiele vertrekkers.
Sterke teksten weer van Wijnaldum.quote:Wijnaldum blij: 'nu wel met zijn allen tot het gaatje gegaan'
27 april 2014 ,
Aanvoerder Georginio Wijnaldum was na afloop voor de camera van Fox Sports blij met de drie punten en de daarmee waarop de ploeg die over de streep trok. 'Eindelijk. Na drie nederlagen eindelijk weer gewonnen. De wijze waarop we gewonnen hebben is heel knap. We zijn echt tot het gaatje gegaan. Dat hebben we de voorafgaande wedstrijden gemist. Dan zie je dat dat gewoon punten kan opleveren. We zijn met zijn allen tot de conclusie gekomen dat het beter kon met de instelling, lopen voor jezelf en de teamgenoten. Dat levert nu de punten op. Het gaat nu alleen om de punten. We zijn nu echt tot het gaatje gegaan. Dus daar ben ik heel blij mee. We hebben het nu zelf in de hand. En we moeten het volgende week afmaken om de playoffs te ontlopen.'
Was het lekker?quote:Op maandag 28 april 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisterenavond is ie ook in het gaatje gegaan
En fatsoenlijke middenvelders en verdedigers.quote:Op maandag 28 april 2014 13:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
Nou nou, dit had ik niet verwacht.. begin van het seizoen was weer eens lekker.. Milan van de mat getikt thuis ik dacht echt dat wij kampioen zoude worden.. nu ben ik blij als er van NAC gewonnen word en we geen play offs hoeven te spelen..
op naar het volgende seizoen, hopelijk een leuke spits erbij!
en zelfs zoet vind ik geen geweldige keeper..quote:Op maandag 28 april 2014 14:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En fatsoenlijke middenvelders en verdedigers.
Klopt, maar goed genoeg. En daar heb ik nog wel het idee dat hij beter gaat worden.quote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
en zelfs zoet vind ik geen geweldige keeper..
PSV volgend jaar:quote:Op maandag 28 april 2014 10:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV > PEC
PEC > Ajax
Ajax > Barcelona
PSV > Barcelona
Beste team van de wereld ditdat
Zlatan in plaats van Neymarquote:Op maandag 28 april 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV volgend jaar:
Neuer
Arias - Godin - Silva - Marcelo
Vidal - Turan - Strootman
Messi - Neymar - Robben
Misschien kunnen we dan 2e worden
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 28-04-2014 om 16:05:16Toon Gerbrands is per 1 juli definitief de nieuwe algemeen directeur van #PSV. reageer retweet
Heeft het bij AZ wel goed gedaan, dus ben benieuwd.quote:Op maandag 28 april 2014 16:05 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 28-04-2014 om 16:05:16Toon Gerbrands is per 1 juli definitief de nieuwe algemeen directeur van #PSV. reageer retweet
Ik dacht voor het seizoen dat we kampioen werden. Toen tegen Zulte en Milan en ik wist het zeker. Nu staan we vierdequote:Op maandag 28 april 2014 13:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
Nou nou, dit had ik niet verwacht.. begin van het seizoen was weer eens lekker.. Milan van de mat getikt thuis ik dacht echt dat wij kampioen zoude worden.. nu ben ik blij als er van NAC gewonnen word en we geen play offs hoeven te spelen..
op naar het volgende seizoen, hopelijk een leuke spits erbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |