Knalerwtje heeft op fok wel mooi het seizoen van PSV vertegenwoordigd. Na 5 wedstrijden grote bek. Na 10 wedstrijden nooit meer iets van gehoord.quote:Op maandag 28 april 2014 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik dacht voor het seizoen dat we kampioen werden. Toen tegen Zulte en Milan en ik wist het zeker. Nu staan we vierde
quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Knalerwtje heeft op fok wel mooi het seizoen van PSV vertegenwoordigd. Na 5 wedstrijden grote bek. Na 10 wedstrijden nooit meer iets van gehoord.
PSV is geen AZ. Het vertrouwde kliekje dat er nu is belooft niet veel goeds voor de toekomst. Brands en Gerbrands zullen elkaar de hand boven het hoofd houden.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft het bij AZ wel goed gedaan, dus ben benieuwd.
Klopt, maar dat doet niets af aan Gerbrands prestaties.quote:
Dat Gerbrands Brands de hand boven het hoofd houdt is ook een van de dingen waar ik bang voor ben inderdaad, maar als het echt uit de hand loopt grijpt de RvC wel in.quote:Het vertrouwde kliekje dat er nu is belooft niet veel goeds voor de toekomst. Brands en Gerbrands zullen elkaar de hand boven het hoofd houden.
Hij heeft geen netwerk in Brabant zoals Sanders die wel had in het bedrijfsleven. De sponsorcontracten die hij af wist te sluiten in deze moeilijk financiële en sportieve tijden was knap. Nu er ook weer sportief gebouwd moet gaan worden had ik liever iemand met affiniteit met PSV gezien en uit het topsport klimaat komt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doet niets af aan Gerbrands prestaties.
Zoals de afgelopen 4 jaar? De RvC doet jack shit.quote:Dat Gerbrands Brands de hand boven het hoofd houdt is ook een van de dingen waar ik bang voor ben inderdaad, maar als het echt uit de hand loopt grijpt de RvC wel in.
Arias is beter.quote:
Gerbrands voldoet alleen niet aan het criterium "affiniteit met PSV", wat mijns inziens niet eens zo belangrijk is voor een technisch directeur.quote:Op maandag 28 april 2014 16:30 schreef Scarface88 het volgende:
Hij heeft geen netwerk in Brabant zoals Sanders die wel had in het bedrijfsleven. De sponsorcontracten die hij af wist te sluiten in deze moeilijk financiële en sportieve tijden was knap. Nu er ook weer sportief gebouwd moet gaan worden had ik liever iemand met affiniteit met PSV gezien en uit het topsport klimaat komt.
[..]
Zoals de afgelopen 4 jaar? De RvC doet jack shit.
quote:
Hij is beter dan Locadia. Het liefst natuurlijk Finnbogason, maar die is hoogstwaarschijnlijk onhaalbaar.quote:Op maandag 28 april 2014 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arias is beter.
Als je de spits bedoelt: haha nee.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:58 schreef Halcon het volgende:
Ik schat Gerbrands hoger in dan bv. Ronald Waterkneus of zo.
Je haalt toch wat functies door elkaar hierquote:Op maandag 28 april 2014 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gerbrands voldoet alleen niet aan het criterium "affiniteit met PSV", wat mijns inziens niet eens zo belangrijk is voor een technisch directeur.
Sportief gezien is Gerbrands een goede directeur. Doorselecteren en langetermijndenken, wat we nu moeten doen, zijn dingen waar hij in uitblinkt. Daarnaast komt hij ook niet uit de voetbalwereld wat ervoor zorgt dat hij nieuwe inzichten met zich meebrengt.
Natuurlijk, Sanders had meer contacten en was ook echt een man uit het bedrijfsleven, maar Gerbrands heeft zichzelf al bewezen en wist het sportief bij AZ beter te runnen dan Sanders bij PSV. Daarnaast is het hebben van contacten minder belangrijk dan het hebben van een goed aanbod voor de sponsoren. Sanders was in mijn ogen een prima directeur en heeft het goed gedaan, maar hij wilde stoppen. Nu het financieel op orde is kunnen we weer naar het sportieve kijken en dan zie ik geen betere optie dan Gerbrands.
Maher heeft het bij AZ ook goed gedaanquote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft het bij AZ wel goed gedaan, dus ben benieuwd.
Soms, maar vaak ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maher heeft het bij AZ ook goed gedaan
Duss
Past goed bij de middelmaat die er nu rond loopt.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Pasveer naar PSV. Wat moeten jullie daar nou weer mee![]()
We willen hogerop en de middenmooit bereieken.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
De concurrentie verzwakken.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
quote:Zakaria Bakkali laat zich niet langer door zijn tante vertegenwoordigen. De aanvaller van PSV heeft voor het eerst een officiële zaakwaarnemer in dienst genomen. Het betreft Didier Frenay, die ook de belangen van onder meer Junior Malanda, Markus Henriksen en Tom De Sutter vertegenwoordigt. De belangenbehartiger heeft al bij technisch manager Marcel Brands aangeklopt.
Bakkali en PSV gaan komende week opnieuw praten over verlenging van zijn contract. “Ik ga komende week met PSV om de tafel. Met een positief gevoel”, verzekert Frenay aan het Eindhovens Dagblad. “Met Zakaria heb ik inmiddels gesproken, we zullen de juiste stappen voor zijn carrière moeten zetten.”
“Daarbij hoort vooral dat hij veel aan spelen toe kan komen, geld is op dit moment minder belangrijk. Dat is ook wat ik aan PSV heb medegedeeld.” Het regionale dagblad claimt dat PSV de aanstelling van Frenay alleen maar toejuicht. De club uit Eindhoven wil graag duidelijkheid, daar de aanbieding om voor meerdere seizoenen bij te tekenen al maanden onbeantwoord is gebleven.
Waterman speelde zich daar ook ooit in de basis. Die is nog slechter dan Pasveer. Nick Marsman was wsl. te duur.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Als die man en Bakkali een beetje verstand hebben, dan sturen ze aan op een 3 of 4 jarig contract, met een verhuur in het eerste jaar aan een ploeg in de middenmoot die verzorgd en aanvallend speelt. Zwolle ofzo.quote:
Reserve keeper? Beter dan weer een jong talent.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Ruiz vertrekt waarschijnlijk, dus hoop dat hij blijft. Heeft in het begin van het seizoen ook laten zien een geweldige potentie te hebben.quote:
Kreeg jij ook geen aandacht van de spelers?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)-phoxy-dag-1.4339625treurig
quote:PSV'er Park wil benefietwedstrijd
PSV-middenvelder Park Ji-sung is voornemens een benefietwedstrijd te organiseren, ter ere van de slachtoffers van de ramp met de Zuid-Koreaanse veerboot Sewol. De wedstrijd zou medio juli, na het WK voetbal in Brazilië, plaats moeten hebben.
De 33-jarige oud-speler van Manchester United wil dat de opbrengst van de wedstrijd ten goede komt aan een stichting, die zich inzet voor de nabestaanden van de ramp. De JS Foundation, de stichting van Park, is nog in onderhandeling over de locatie en spelers. Die worden pas later bekendgemaakt, omdat reddingsoperaties nog gaande zijn.
Park, die in juli van vorig jaar terugkeerde in Eindhoven, speelde afgelopen weekend in de ontmoeting met bekerwinnaar PEC Zwolle als enige PSV'er met een rouwband.
Ramp op 16 april
Op woensdag 16 april, exact twee weken geleden, zonk voor de zuidwestkust van Zuid-Korea een passagiersschip. Onder de opvarenden bevonden zich voornamelijk scholieren, die een reis naar Jeju maakten.
Ondertussen zijn meer dan tweehonderd lichamen geborgen en nog altijd worden er personen vermist. Nabestaanden uitten felle kritiek op de reddingsoperatie en slechte informatievoorziening vanuit de regering. Vanwege de kritiek besloot premier Chung Hong-won op te stappen.
Hoezo? Ik vind de klachten wel terecht van de mensen. Voor het geld dat spelers verdienen mag je op z'n minst wel een gezicht trekken dat je er iets om geeft dat al die jonge mensen erop afkomen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)-phoxy-dag-1.4339625treurig
Ik denk dat Stijn op de negatieve houding van de spelers doelde.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind de klachten wel terecht van de mensen. Voor het geld dat spelers verdienen mag je op z'n minst wel een gezicht trekken dat je er iets om geeft dat al die jonge mensen erop afkomen.
Denk dat je het artikel en post nog eens goed moet doorlezen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind de klachten wel terecht van de mensen. Voor het geld dat spelers verdienen mag je op z'n minst wel een gezicht trekken dat je er iets om geeft dat al die jonge mensen erop afkomen.
Dit ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik toch alleen ik zei het een beetje anders.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat Stijn op de negatieve houding van de spelers doelde.
Klinkt als arrogante mannetjes.quote:En wat nog erger is: de presentator roept na afloop van het spelletje dat de kinderen bij de boards kunnen gaan staan. Want.... de spelers komen langs voor een high five! Enthousiast rennen de kinderen naar de boards. Ze springen over stoelen en trappen, alles om zo dicht mogelijk bij hun helden te komen. Rijen dik staan de kleine fans opgesteld. En wat doen de spelers? Ze sjokken op een afstand van ongeveer tien meter voorbij, terwijl de presentator blijft roepen dat je een high five of handtekening kunt krijgen van je helden.
Jouw reactie kwam op mij over alsof jij dacht dat Stijn de klachten treurig vond, vandaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik toch alleen ik zei het een beetje anders.
Ow zo ja dat kan ik misschien verkeerd hebben gelezen. Stijn is het dus eens mooi.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw reactie kwam op mij over alsof jij dacht dat Stijn de klachten treurig vond, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |