abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141163118
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:03 schreef Nober het volgende:

[..]

Italië, dat is hun angstgegner. Portugal stelt niet veel voor of had je verwacht dat ze het moeilijk zouden krijgen?
Ze hebben ook Frankrijk als angstgegner hoor :) maar beide maken minder indruk op me en ja Portugal valt me zwaar tegen, net als Brazilie en Argentinie
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 16 juni 2014 @ 19:11:39 #152
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141163453
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:03 schreef TLC het volgende:

[..]

Vertel me dan eens even beste Homerus welke ploeg je hebt gezien tijdens dit WK die Duitsland kan verslaan.. buiten Oranje natuurlijk
We zijn een wedstrijd onderweg, dramaqueen. Laten we eerst eens kijken wie er een beetje goede poulewedstrijden hebben gespeeld voor we conclusies gaan trekken.
Dit, dus.
pi_141163740
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

We zijn een wedstrijd onderweg, dramaqueen. Laten we eerst eens kijken wie er een beetje goede poulewedstrijden hebben gespeeld voor we conclusies gaan trekken.
Stel ik je over 2 weken weer precies dezelfde vraag :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_141164016
Ik vind dit zo naar voor Cristiano , hij is zo'n gevoelige jongen
Ik vispas als ik de vispas heb
  maandag 16 juni 2014 @ 19:25:55 #155
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141164329
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef TLC het volgende:

[..]

Stel ik je over 2 weken weer precies dezelfde vraag :')
Ja, alleen zijn er dan teams meer/minder in het toernooi gegroeid. Blessures, schorsingen etc. Mensen die nu al conclusies trekken zijn niet serieus te nemen.
Dit, dus.
pi_141164400
Dit is genieten! JUICHEN!!!
Potugal, optieven ermee! :)
Zonder wrijving geen glans
pi_141165041
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef TLC het volgende:

[..]

Ze hebben ook Frankrijk als angstgegner hoor :) maar beide maken minder indruk op me en ja Portugal valt me zwaar tegen, net als Brazilie en Argentinie
Teams kunnen best groeien in het toernooi. Vaak schommelt het niveau ook nog wel eens per wedstrijd, zie Nederland op het EK 2008 bijvoorbeeld.
Duitsland speelt vandaag prima, maar Portugal is ook wel vrij matig tot slecht te noemen.
pi_141166180
Hopelijk einde WK Hummels *O*

Edit: Loopt alweer. ;(
pi_141167042
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Anoonumos het volgende:
Wat kun je nou in godsnaam tegen Hummels hebben..
  maandag 16 juni 2014 @ 20:10:36 #160
307622 Perox
(niet de echte)
pi_141167380
Gefeliciteerd Duitsland. *O*

Peppie meenemen naar een eindtoernooi ;(
pi_141167699
Prachtig voetbal en met kop en schouders beter als alles andere tot nu tie
Vooral het collectief is zo goed
Die hebben overal op alle posities goede spelers
pi_141167796
quote:

Hoe kan je zoiets schofterigst zeggen
Man schaam je dood
pi_141167921
quote:

Triest. Meer kan ik niet over dit zeggen.
pi_141168046
quote:

Trieste hond.
  maandag 16 juni 2014 @ 20:45:05 #165
33189 RM-rf
1/998001
pi_141169912
Portugal en Ronaldo gaven het op toen ze tegen de duitsers 4-0 achterstonden.. Tja, er is dus werkelijk maar één Zlatan!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_141173570
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:04 schreef Rosario het volgende:

[..]

Wat kun je nou in godsnaam tegen Hummels hebben..
Was bijzonder vervelend in de CL kwartfinales.
pi_141188663
Die deutschen... Genoten van de wedstrijd gister.
pi_141189051
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef RM-rf het volgende:
Portugal en Ronaldo gaven het op toen ze tegen de duitsers 4-0 achterstonden.. Tja, er is dus werkelijk maar één Zlatan!
Wat is dit nou weer voor post? Natuurlijk geven ze het tien minuten voor tijd op met een 4-0 achterstand en een man minder. Uiteindelijk speelde Portugal nog redelijk de tweede helft. Mede dankzij Duitsland die het een stuk rustiger aan deden. Zlatan is een fenomeen, die had hier natuurlijk gewoon moeten spelen, maar wat hij met deze wedstrijd te maken heeft, is mij een raadsel.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 08:54:17 #169
33189 RM-rf
1/998001
pi_141189809
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 07:39 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor post? Natuurlijk geven ze het tien minuten voor tijd op met een 4-0 achterstand en een man minder. Uiteindelijk speelde Portugal nog redelijk de tweede helft. Mede dankzij Duitsland die het een stuk rustiger aan deden. Zlatan is een fenomeen, die had hier natuurlijk gewoon moeten spelen, maar wat hij met deze wedstrijd te maken heeft, is mij een raadsel.
In de kwalificatie voor dit WK moest zweden in dezelfde groep als duitsland spelen en kwam in berlijn met 4-0 achter tegen een ontketenend spelened duitsland, en stond ook nog ver in de tweede helft op die achterstand (tot na de 60e minuut), toen Zlatan en wat andere zweden het op hun heupen kregen en terugkwamen tot 4-4.

http://www.welt.de/sport/(...)se-heiss-machte.html

De portugezen gaven het eigenlijk al na 2-0 op, ver in de eerste helft en Ronaldo was schijnbaar de speler met de minste balcontacten en presteerde het een vrije trap in een eenmans-muurtje te trappen... dan komen zeker de herinneringen aan dat kwaificatieduel van duitsland met zweden naar boven, dat een voorbeeld is hoe je het met pure inzet een schijnbaar onmogelijke achterstand toch nog kunt omdraaien
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_141189858
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

In de kwalificatie voor dit WK moest zweden in dezelfde groep als duitsland spelen en kwam in berlijn met 4-0 achter tegen een ontketenend spelened duitsland, en stond ook nog ver in de tweede helft op die achterstand (tot na de 60e minuut), toen Zlatan en wat andere zweden het op hun heupen kregen en terugkwamen tot 4-4.

http://www.welt.de/sport/(...)se-heiss-machte.html

De portugezen gaven het eigenlijk al na 2-0 op, ver in de eerste helft en Ronaldo was schijnbaar de speler met de minste balcontacten en presteerde het een vrije trap in een eenmans-muurtje te trappen... dan komen zeker de herinneringen aan dat kwaificatieduel van duitsland met zweden naar boven, dat een voorbeeld is hoe je het met pure inzet een schijnbaar onmogelijke achterstand toch nog kunt omdraaien
Maar Portugal met een fantastische Ronaldo won in een rechtstreeks duel van Zweden met een fantastische Zlatan. Dus je kunt het van verschillende kanten bekijken. Overigens gaat je vergelijking wel wat mank, aangezien Zweden niet met tien man speelde. Uiteraard een wereldprestatie van zo'n matig elftal tegen Duitsland, maar dat gaat natuurlijk ook nooit meer gebeuren.
pi_141190000
De hele lichaamstaal van die Portugezenna die 2 /0 zei genoeg.
Als slappe vaatdoeken liepen ze over het vedl en kwamen alleen in actie als de bal werd toegepeeld of als de bal toevallig met een tegenstander in de buurt kwam.

Het leek echt nergens op.
Als duitsland tot nu toe het beste voetbal heeft gespeeld, heeft portugal het slechste tot nu toe gespeeld met als droevig hoogtepunt Ronaldo. Als het even tegen zit gaat de prima donna als een beledigd kind over het veld sloffen en zorgt er daardoor voor dat het hele team als de al besproken vaatdoek gaat voetballen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 09:19:14 #172
33189 RM-rf
1/998001
pi_141190161
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:57 schreef Jochie1900 het volgende:
Uiteraard een wereldprestatie van zo'n matig elftal tegen Duitsland, maar dat gaat natuurlijk ook nooit meer gebeuren.
Die wedstrijd van zweden was gewoon een prima voorbeeld hoe je ook tegen de duitsers nog prima kunt terugkomen als je in jezelf blijft geloven...
De duitsers zijn veel kwetsbaarder dan velen denken... zelfs op het EK2012 in die wedstrijd tegen nederland waar duitsland de eerste helft de hollanders van de mat speelden raakten ze bijna nog in de problemen in de tweede helft, terwijl nederland zeker geen mentaal sterk elftal was op dat toernooi.

De portugezen hebben het veels te makkelijk opgegeven en zelf ook die wedstrijd snel weggegeven na wat kleine tegenslagen, terwijl het an sich in het begin gelijk opging (grote kans ronaldo en ook een van zn weinig acties).

As de duitsers echt onder druk gezet worden, kunnen ze het wel degelijk erg moeilijk krijgen en in elkaar stortten.... ook daarvan waren enige zorgelijke tekenen zichtbaar gisteren...
de tragiek van een volledig ongemotiveerd werkende Özil (opvallend bij zn uitwisseling bij een ruime voorsprong met een ultiem treurige blik.. overigens, echt slecht speelde hij niet , maar hij werkt zo ongekend flegmatiek), het slordige spel van Lahm op het middenveld die eigenlijk relatief zwak werkte, maar na het begin ook nauwelijk nog onder druk gezet werd.
Tevens kan het op termijn bijna niet goed blijven gaan dat de hele Viererkette van de duitsers uit centrale verdedigers bestaat (Boateng, Hummels, Mertesacker en Höwedes), die ook op snelheid en op grote afstand van de eigen goal kwetsbaar kunnen zijn (waarom ook bv Italie zo'n enorme Angstgegner is).
En ik ben wel benieuwd wat er met Bastian Schweinsteiger gaat gebeuren, die eigenlijk fit was, maar enkel op de bank zat en niet ingewisseld werd (ondanks dat Lahm redelijk zwak speelde en Khedira nog niet zo ontzettend veel speelpraktijk heeft sindss diens blessure)...
Schweinsteiger was ook dit seizoen geen rustpunt in de Bayern selectie en zou regelmatig tegen Guardiola geruziet hebben en lijkt me ook nu geen leuke speler om op de reservebank naast je te hebben, die kan voor de rust in het team beter spelen dan vormproblemen hebben of op het tweede plan staan

[ Bericht 7% gewijzigd door RM-rf op 17-06-2014 12:43:23 ]
  dinsdag 17 juni 2014 @ 09:22:59 #173
117098 Hathor
Effe niet
pi_141190222
Ik vind alleen Ozil een beetje uit de toon vallen, hij komt wat ongeinspireerd over. alsof het hem allemaal niet zo veel meer kan boeien.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_141190413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:22 schreef Hathor het volgende:
Ik vind alleen Ozil een beetje uit de toon vallen, hij komt wat ongeinspireerd over. alsof het hem allemaal niet zo veel meer kan boeien.
Zo speelt hij eigenljjk altijd . Is daarbij wel heel effektief. Ik vond hem gisteren eigenlijk wel heel erg goed. Hij was de verdeler op het middenveld en speelde een paar goede scherpe passes. Een beetje de Pirlo van Duitsland.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:07:14 #175
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_141191215
Ik vind nog steeds de 1-5 van Nederland een grotere prestatie. Na de 1-0 en zeker de 2-0 was het eigenlijk al gedaan met Portugal, hun mentaliteit is gewoon ruk. Paar kanttekeningen: Duitsland speelde berekender dan Nederland, minder snel dan Nederland maar had meer controle. Verzorgde opbouw, rustig rondspelen en de gaten zoeken. Wel is het zo dat dit gezien de stand en het spel van de Portugezen met een volledig onzichtbare Ronaldo en een man minder wel kon. Nederland ging er echt vol in en het had met een beetje meer scherpte nog 7-1 kunnen worden. Toch heb ik graag dat Nederland het berekende, controlerende spel van de Duitsers een beetje overneemt. Ik zie DLD nog wel de finale winnen met dit spel, ondanks dat er ook in het team van DLD enige zwakheden zitten.
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 10:23:07 #176
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_141191701
Nederland wint nooit van Portugal. Keer op keer zijn wij door de Portugezen het toernooi uitgeknald, en wat doet Deutschland gister? Ze maakten ze af, zonder enige moeite.

Nuff said! Deutschland gaat zeker weten de finale halen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:35:00 #177
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_141192028
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:22 schreef Hathor het volgende:
Vond hem eigenlijk niet zo slecht. Gotze viel me een beetje tegen. Slecht in de afronding en niet zo aanwezig als spelverdeler.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:38:37 #178
396550 Richestorags
pi_141192124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
Nederland wint nooit van Portugal. Keer op keer zijn wij door de Portugezen het toernooi uitgeknald, en wat doet Deutschland gister? Ze maakten ze af, zonder enige moeite.

Nuff said! Deutschland gaat zeker weten de finale halen.
En Duitsland wint zowel op de EK als de WK niet van Spanje. En wat doen wij? We maakten ze af. Kortom, dat soort kruisvergelijkingen zegt vrij weinig. Wij mogen blij zijn dat Portugal kans maakt om uitgeschakeld te worden, hebben we een angstgegner minder.
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 10:41:52 #179
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_141192212
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]

En Duitsland wint zowel op de EK als de WK niet van Spanje. En wat doen wij? We maakten ze af. Kortom, dat soort kruisvergelijkingen zegt vrij weinig. Wij mogen blij zijn dat Portugal kans maakt om uitgeschakeld te worden, hebben we een angstgegner minder.
Het Spanje van afgelopen vrijdag had ook dik verloren van Duitsland hoor...
Niet dat ik niet trots ben op NL's prestatie verder, want ik vond het heerlijk om te zien :Y

Toch kan je vrij zeker zijn nu al, dat Duitsland gewoon op zijn MINST weer de halve finale gaat halen.
Van Nederland ben ik daar absoluut niet zeker van.... al hoop ik het uiteraard wel.
pi_141192391
Wat een genot gister. Zo wil ik het zien, AFMAKEN die handel. Echt met Kampfgeist gespeeld, met snelle counters ook af en toe.

DEUTSCHLAND _O_ O+

Müller _O_
pi_141192810
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Vond hem eigenlijk niet zo slecht. Gotze viel me een beetje tegen. Slecht in de afronding en niet zo aanwezig als spelverdeler.
Götze heeft (relatief) weinig gespeeld dit seizoen en de sterrenstatus die hij had bij Dortmund is totaal vergaan sinds zijn overgang naar Bayern. Mocht Reus niet geblesseerd zijn geraakt, dan was een plek op de bank zijn deel geweest en het zou me sowieso niet verbazen als Podolski alsnog een basisplaats weet te veroveren ten koste van Götze.
pi_141193189
Duitsland was erg goed gisteren. Maken wat mij betreft de meeste kans op de titel.
pi_141195010
Ik heb even een heel fout liedje voor jullie.

Ich bin stolz das ich ein deutscher bin!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:28:57 #184
396550 Richestorags
pi_141195718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Het Spanje van afgelopen vrijdag had ook dik verloren van Duitsland hoor...
Niet dat ik niet trots ben op NL's prestatie verder, want ik vond het heerlijk om te zien :Y

Toch kan je vrij zeker zijn nu al, dat Duitsland gewoon op zijn MINST weer de halve finale gaat halen.
Van Nederland ben ik daar absoluut niet zeker van.... al hoop ik het uiteraard wel.
Het Portugal van gister had ook dik van het Nederland van afgelopen vrijdag verloren. Tot nu toe steken Duitsland en Nederland gewoon met kop en schouders boven de rest uit. Dit is echter wel het beeld na één wedstrijd. Pas na drie wedstrijden kunnen we een beetje kijken wie er de beste vorm heeft en zelfs dat zegt niets want je moet daarna gewoon alle wedstrijden in vorm zijn, één off day en je ligt eruit.

Mijn punt is echter dat dat soort kruisvergelijkingen gewoon niet zo zinnig zijn. Duitsland wint van Nederland, Nederland wint van Spanje, Spanje wint van Duitsland, Nederland verliest van Portugal, Duitsland wint van Portugal. Uiteindelijk zegt het één ding: Duitsland, Nederland en Spanje zijn gevaarlijke teams die als ze hun dag hebben elkaar kunnen verslaan.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:35:54 #185
33189 RM-rf
1/998001
pi_141195954
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef Richestorags het volgende:
Het Portugal van gister had ook dik van het Nederland van afgelopen vrijdag verloren.
beide teams, zowel Portugal als Spanje waren initieel niet kansloos, kregen in het begin ook grote kansen, maar lieten het ontzettend afweten toen ze op een essentieel moment een tegenslagje kregen...

portugal na die vroege elfmeter al, die niet zo ontzettend overtuigend was, en uiteindelijk spanje toen ze na de eerste helft niet wat ruimer voorstonden en nederland kort voor rust terugkwam..

de uitslagen van beide wedstrijden werken vooral erg overtuigend omdat zowel nederland als duitsland toen ze de wind meehadden goed en efficient doorzetten en hun kwetsbare tegenstander keihard afmaakten toen deze de dekking ietsjes lieten vallen.
In geval van nederland ook knap dat die zich niet van de wijs lieten afbrengen door die twijfelachtige elfmeter die ze tegenkregen maar gewoon doorvechtten en terugkwamen.

Maar zowel bij nederland als duitsland moet je volgens mij oppassen hen op basis van een goed begin al gelijk de hemel in te prijzen...
beiden zullen het ook in de volgende wedstrijden een keertje moeilijk krijgen en beiden hebben zo ook hun zwaktepunten
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:42:17 #186
396550 Richestorags
pi_141196138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef RM-rf het volgende:

[..]

beide teams, zowel Portugal als Spanje waren initieel niet kansloos, kregen in het begin ook grote kansen, maar lieten het ontzettend afweten toen ze op een essentieel moment een tegenslagje kregen...

portugal na die vroege elfmeter al, die niet zo ontzettend overtuigend was, en uiteindelijk spanje toen ze na de eerste helft niet wat ruimer voorstonden en nederland kort voor rust terugkwam..

de uitslagen van beide wedstrijden werken vooral erg overtuigend omdat zowel nederland als duitsland toen ze de wind meehadden goed en efficient doorzetten en hun kwetsbare tegenstander keihard afmaakten toen deze de dekking ietsjes lieten vallen.
In geval van nederland ook knap dat die zich niet van de wijs lieten afbrengen door die twijfelachtige elfmeter die ze tegenkregen maar gewoon doorvechtten en terugkwamen.

Maar zowel bij nederland als duitsland moet je volgens mij oppassen hen op basis van een goed begin al gelijk de hemel in te prijzen...
beiden zullen het ook in de volgende wedstrijden een keertje moeilijk krijgen en beiden hebben zo ook hun zwaktepunten
Daar ben ik me zeker van bewust. Dat heb ik in het andere topic ook al gesteld: Portugal heeft met name van zichzelf verloren. Spanje na de 2-1 ook. Toch vind ik de prestatie van Nederland nog iets indrukwekkender omdat Nederland eerst na een mijns inziens onterechte penalty achterkwam en daarna nog even werd gedomineerd en zich zeer indrukwekkend wist te herpakken. Tegen een team dat sterker wordt geacht dan Portugal.

Het is echter onzinnig om op basis van één wedstrijd al vergaande conclusies over Duitsland of Nederland te trekken. Daarvoor moeten we Nederland nog in actie zien tegen Australië (een mindere tegenstander die zich echter wel zal ingraven en volle taaie strijd zal leveren) en tegen Chili (een team dat toch als een sterke outsider gezien kan worden). Ook moeten we zien van Duitsland hoe zij het doen tegen een defensief spelend VS en een fysiek spelend Ghana.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:45:46 #187
33189 RM-rf
1/998001
pi_141196218
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Richestorags het volgende:
Toch vind ik de prestatie van Nederland nog iets indrukwekkender omdat Nederland eerst na een mijns inziens onterechte penalty achterkwam en daarna nog even werd gedomineerd en zich zeer indrukwekkend wist te herpakken.
Klopt, die mening deel ik zeker en dat vind ik een van de beste winstpunten voor nederland uit die wedstrijd tegen Spanje...
Niet enkel de hoge uitslag of de 'revanche' op de medefinalist van 4 jaar terug... maar van een achterstand terugkomen en als team de tegenslag van een twijfelachtige pingel tegenkrijgen goed verwerken is gewoon een teken van een mentaal sterk team
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:02:06 #188
117098 Hathor
Effe niet
pi_141196685
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik heb in ieder geval weer gelijk gekregen, Portugal is per traditie kansloos tegen het afjagen van de Duitsers, net zoals wij per traditie niet bestand zijn tegen het zuigen van diezelfde Portugezen. Iedereen heeft wel een tegenstander die ze totaal niet ligt, en tegenstanders waartegen ze het om de een of andere reden altijd goed doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:09:05 #189
396550 Richestorags
pi_141196891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb in ieder geval weer gelijk gekregen, Portugal is per traditie kansloos tegen het afjagen van de Duitsers, net zoals wij per traditie niet bestand zijn tegen het zuigen van diezelfde Portugezen. Iedereen heeft wel een tegenstander die ze totaal niet ligt, en tegenstanders waartegen ze het om de een of andere reden altijd goed doen.
Daarom ben ik ook zeer blij dat Duitsland heeft gewonnen. Als Nederland van één land niet in staat blijkt te zijn, is het wel Portugal. Dat werkt wel degelijk psychologisch in op onze jongens. Met een beetje geluk gaat Portugal onderuit tegen de VS.
pi_141197053
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook zeer blij dat Duitsland heeft gewonnen. Als Nederland van één land niet in staat blijkt te zijn, is het wel Portugal. Dat werkt wel degelijk psychologisch in op onze jongens. Met een beetje geluk gaat Portugal onderuit tegen de VS.
Ook tegen Ghana zie ik ze niet zomaar winnen. Als je na 1 wedstrijd al 3 basisspelers kwijt bent en ook nog een dergelijke oorwassing hebt gekregen, dan is elke tegenstander een grote opgave.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:16:38 #191
396550 Richestorags
pi_141197154
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ook tegen Ghana zie ik ze niet zomaar winnen. Als je na 1 wedstrijd al 3 basisspelers kwijt bent en ook nog een dergelijke oorwassing hebt gekregen, dan is elke tegenstander een grote opgave.
Maar als ze verliezen van de VS zijn ze sowieso niet door ;) (mits je er vanuit gaat dat Duitsland nog minimaal één punt behaalt, wat op zich wel een redelijk veilige aanname is).
pi_141719568

Vanavond KÄMPFEN VERDAMMT! Oprollen en WINNAARSMENTALITEIT, in de laatste minuut winnen is ook lekker. Für das deutsche Vaterland!!

Das ganze Deutschland soll es sein!!!

pi_141719774
quote:
2s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:46 schreef vluggejapie99 het volgende:
[ afbeelding ]

Vanavond KÄMPFEN VERDAMMT! Oprollen en WINNAARSMENTALITEIT, in de laatste minuut winnen is ook lekker. Für das deutsche Vaterland!!

[ afbeelding ]

:')
pi_141719795
De Duitsers hebben nog nooit gewonnen van Algerije, dus zet hem op :P
pi_141719819
Duitsland gaat dit winnen, maar ze gaan het niet makkelijk krijgen denk ik.
pi_141719870
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:54 schreef theunderdog het volgende:
Duitsland gaat dit winnen, maar ze gaan het niet makkelijk krijgen denk ik.
De al gespeelde achtste finales hebben al aangetoond, dat er geen makkelijke wedstrijden zijn, dus ook dit zal geen walk over worden. Kleine overwinning idd.
Podolski is trouwens geblesseerd en zal niet meespelen, dus een grote kans dat Götze weer in de basis verschijnt.
pi_141725618
quote:
2s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:46 schreef vluggejapie99 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lange tijd sinds ik dat lied voor het laatst gehoord heb. Dank voor het posten.

O nein, nein, nein!
Sein Vaterland muss grösser sein!
  maandag 30 juni 2014 @ 16:09:20 #198
33189 RM-rf
1/998001
pi_141726317
Ik verwacht van Löw wel een verrassing in de opstelling..
Dat hij bv Lahm terughaalt naar rechtachter en Durm linker-verdediger en zo terugstapt naar de traditionele viererkette met échte vleugelverdedigers (enkel is het dan wel bv de vraag wat hij doet met de drie centrale verdedigers Boateng, Mertesacker en Humels die het alledrie tot nu toe niet slecht deden).

Ook kan hij bv ervoor kiezen Klose direkt te laten spelen en te hopen met een vroege aanval de algerijnse te verwachten verdedigingsmuur te kunnen breken.. Klose zal vast geen hele wedstrijd halen, maar die kan dan later vervangen worden door Schürle of Götze, die dan met frisheid spelen en meer op snelheid de vermoeide algerijnen het zwaar maken.
pi_141726769
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:09 schreef RM-rf het volgende:
Ik verwacht van Löw wel een verrassing in de opstelling..
Dat hij bv Lahm terughaalt naar rechtachter en Durm linker-verdediger en zo terugstapt naar de traditionele viererkette met échte vleugelverdedigers (enkel is het dan wel bv de vraag wat hij doet met de drie centrale verdedigers Boateng, Mertesacker en Humels die het alledrie tot nu toe niet slecht deden).

Ook kan hij bv ervoor kiezen Klose direkt te laten spelen en te hopen met een vroege aanval de algerijnse te verwachten verdedigingsmuur te kunnen breken.. Klose zal vast geen hele wedstrijd halen, maar die kan dan later vervangen worden door Schürle of Götze, die dan met frisheid spelen en meer op snelheid de vermoeide algerijnen het zwaar maken.
Klinkt goed, maar dit gaat Loew niet doen ben ik bang.
  Redactie Frontpage maandag 30 juni 2014 @ 16:49:26 #200
145738 superworm
is erbij
pi_141727453
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:49 schreef Gewas het volgende:

[..]

Lange tijd sinds ik dat lied voor het laatst gehoord heb. Dank voor het posten.

O nein, nein, nein!
Sein Vaterland muss grösser sein!
Dit bazenlied idd _O_

Was ist des Deutschen Vaterland?
So nenne endlich mir das Land!
So weit die deutsche Zunge klingt
Und Gott im Himmel Lieder singt:
Das soll es sein! Das soll es sein!

[ Bericht 12% gewijzigd door superworm op 30-06-2014 16:54:59 ]
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook