Vond hem eigenlijk niet zo slecht. Gotze viel me een beetje tegen. Slecht in de afronding en niet zo aanwezig als spelverdeler.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:22 schreef Hathor het volgende:
Ik vind alleen Ozil een beetje uit de toon vallen, hij komt wat ongeinspireerd over. alsof het hem allemaal niet zo veel meer kan boeien.
En Duitsland wint zowel op de EK als de WK niet van Spanje. En wat doen wij? We maakten ze af. Kortom, dat soort kruisvergelijkingen zegt vrij weinig. Wij mogen blij zijn dat Portugal kans maakt om uitgeschakeld te worden, hebben we een angstgegner minder.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
Nederland wint nooit van Portugal. Keer op keer zijn wij door de Portugezen het toernooi uitgeknald, en wat doet Deutschland gister? Ze maakten ze af, zonder enige moeite.
Nuff said! Deutschland gaat zeker weten de finale halen.
Het Spanje van afgelopen vrijdag had ook dik verloren van Duitsland hoor...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En Duitsland wint zowel op de EK als de WK niet van Spanje. En wat doen wij? We maakten ze af. Kortom, dat soort kruisvergelijkingen zegt vrij weinig. Wij mogen blij zijn dat Portugal kans maakt om uitgeschakeld te worden, hebben we een angstgegner minder.
Götze heeft (relatief) weinig gespeeld dit seizoen en de sterrenstatus die hij had bij Dortmund is totaal vergaan sinds zijn overgang naar Bayern. Mocht Reus niet geblesseerd zijn geraakt, dan was een plek op de bank zijn deel geweest en het zou me sowieso niet verbazen als Podolski alsnog een basisplaats weet te veroveren ten koste van Götze.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vond hem eigenlijk niet zo slecht. Gotze viel me een beetje tegen. Slecht in de afronding en niet zo aanwezig als spelverdeler.
Het Portugal van gister had ook dik van het Nederland van afgelopen vrijdag verloren. Tot nu toe steken Duitsland en Nederland gewoon met kop en schouders boven de rest uit. Dit is echter wel het beeld na één wedstrijd. Pas na drie wedstrijden kunnen we een beetje kijken wie er de beste vorm heeft en zelfs dat zegt niets want je moet daarna gewoon alle wedstrijden in vorm zijn, één off day en je ligt eruit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het Spanje van afgelopen vrijdag had ook dik verloren van Duitsland hoor...
Niet dat ik niet trots ben op NL's prestatie verder, want ik vond het heerlijk om te zien
Toch kan je vrij zeker zijn nu al, dat Duitsland gewoon op zijn MINST weer de halve finale gaat halen.
Van Nederland ben ik daar absoluut niet zeker van.... al hoop ik het uiteraard wel.
beide teams, zowel Portugal als Spanje waren initieel niet kansloos, kregen in het begin ook grote kansen, maar lieten het ontzettend afweten toen ze op een essentieel moment een tegenslagje kregen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef Richestorags het volgende:
Het Portugal van gister had ook dik van het Nederland van afgelopen vrijdag verloren.
Daar ben ik me zeker van bewust. Dat heb ik in het andere topic ook al gesteld: Portugal heeft met name van zichzelf verloren. Spanje na de 2-1 ook. Toch vind ik de prestatie van Nederland nog iets indrukwekkender omdat Nederland eerst na een mijns inziens onterechte penalty achterkwam en daarna nog even werd gedomineerd en zich zeer indrukwekkend wist te herpakken. Tegen een team dat sterker wordt geacht dan Portugal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
beide teams, zowel Portugal als Spanje waren initieel niet kansloos, kregen in het begin ook grote kansen, maar lieten het ontzettend afweten toen ze op een essentieel moment een tegenslagje kregen...
portugal na die vroege elfmeter al, die niet zo ontzettend overtuigend was, en uiteindelijk spanje toen ze na de eerste helft niet wat ruimer voorstonden en nederland kort voor rust terugkwam..
de uitslagen van beide wedstrijden werken vooral erg overtuigend omdat zowel nederland als duitsland toen ze de wind meehadden goed en efficient doorzetten en hun kwetsbare tegenstander keihard afmaakten toen deze de dekking ietsjes lieten vallen.
In geval van nederland ook knap dat die zich niet van de wijs lieten afbrengen door die twijfelachtige elfmeter die ze tegenkregen maar gewoon doorvechtten en terugkwamen.
Maar zowel bij nederland als duitsland moet je volgens mij oppassen hen op basis van een goed begin al gelijk de hemel in te prijzen...
beiden zullen het ook in de volgende wedstrijden een keertje moeilijk krijgen en beiden hebben zo ook hun zwaktepunten
Klopt, die mening deel ik zeker en dat vind ik een van de beste winstpunten voor nederland uit die wedstrijd tegen Spanje...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Richestorags het volgende:
Toch vind ik de prestatie van Nederland nog iets indrukwekkender omdat Nederland eerst na een mijns inziens onterechte penalty achterkwam en daarna nog even werd gedomineerd en zich zeer indrukwekkend wist te herpakken.
Ik heb in ieder geval weer gelijk gekregen, Portugal is per traditie kansloos tegen het afjagen van de Duitsers, net zoals wij per traditie niet bestand zijn tegen het zuigen van diezelfde Portugezen. Iedereen heeft wel een tegenstander die ze totaal niet ligt, en tegenstanders waartegen ze het om de een of andere reden altijd goed doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En Duitsland wint zowel op de EK als de WK niet van Spanje. En wat doen wij? We maakten ze af. Kortom, dat soort kruisvergelijkingen zegt vrij weinig. Wij mogen blij zijn dat Portugal kans maakt om uitgeschakeld te worden, hebben we een angstgegner minder.
Daarom ben ik ook zeer blij dat Duitsland heeft gewonnen. Als Nederland van één land niet in staat blijkt te zijn, is het wel Portugal. Dat werkt wel degelijk psychologisch in op onze jongens. Met een beetje geluk gaat Portugal onderuit tegen de VS.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval weer gelijk gekregen, Portugal is per traditie kansloos tegen het afjagen van de Duitsers, net zoals wij per traditie niet bestand zijn tegen het zuigen van diezelfde Portugezen. Iedereen heeft wel een tegenstander die ze totaal niet ligt, en tegenstanders waartegen ze het om de een of andere reden altijd goed doen.
Ook tegen Ghana zie ik ze niet zomaar winnen. Als je na 1 wedstrijd al 3 basisspelers kwijt bent en ook nog een dergelijke oorwassing hebt gekregen, dan is elke tegenstander een grote opgave.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zeer blij dat Duitsland heeft gewonnen. Als Nederland van één land niet in staat blijkt te zijn, is het wel Portugal. Dat werkt wel degelijk psychologisch in op onze jongens. Met een beetje geluk gaat Portugal onderuit tegen de VS.
Maar als ze verliezen van de VS zijn ze sowieso niet doorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook tegen Ghana zie ik ze niet zomaar winnen. Als je na 1 wedstrijd al 3 basisspelers kwijt bent en ook nog een dergelijke oorwassing hebt gekregen, dan is elke tegenstander een grote opgave.
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:46 schreef vluggejapie99 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond KÄMPFEN VERDAMMT! Oprollen en WINNAARSMENTALITEIT, in de laatste minuut winnen is ook lekker. Für das deutsche Vaterland!!
Das ganze Deutschland soll es sein!!!
[ afbeelding ]
De al gespeelde achtste finales hebben al aangetoond, dat er geen makkelijke wedstrijden zijn, dus ook dit zal geen walk over worden. Kleine overwinning idd.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:54 schreef theunderdog het volgende:
Duitsland gaat dit winnen, maar ze gaan het niet makkelijk krijgen denk ik.
Lange tijd sinds ik dat lied voor het laatst gehoord heb. Dank voor het posten.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:46 schreef vluggejapie99 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond KÄMPFEN VERDAMMT! Oprollen en WINNAARSMENTALITEIT, in de laatste minuut winnen is ook lekker. Für das deutsche Vaterland!!
Das ganze Deutschland soll es sein!!!
[ afbeelding ]
Klinkt goed, maar dit gaat Loew niet doen ben ik bang.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:09 schreef RM-rf het volgende:
Ik verwacht van Löw wel een verrassing in de opstelling..
Dat hij bv Lahm terughaalt naar rechtachter en Durm linker-verdediger en zo terugstapt naar de traditionele viererkette met échte vleugelverdedigers (enkel is het dan wel bv de vraag wat hij doet met de drie centrale verdedigers Boateng, Mertesacker en Humels die het alledrie tot nu toe niet slecht deden).
Ook kan hij bv ervoor kiezen Klose direkt te laten spelen en te hopen met een vroege aanval de algerijnse te verwachten verdedigingsmuur te kunnen breken.. Klose zal vast geen hele wedstrijd halen, maar die kan dan later vervangen worden door Schürle of Götze, die dan met frisheid spelen en meer op snelheid de vermoeide algerijnen het zwaar maken.
Dit bazenlied iddquote:Op maandag 30 juni 2014 15:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Lange tijd sinds ik dat lied voor het laatst gehoord heb. Dank voor het posten.
O nein, nein, nein!
Sein Vaterland muss grösser sein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |