Ze hebben ook Frankrijk als angstgegner hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Italië, dat is hun angstgegner. Portugal stelt niet veel voor of had je verwacht dat ze het moeilijk zouden krijgen?
We zijn een wedstrijd onderweg, dramaqueen. Laten we eerst eens kijken wie er een beetje goede poulewedstrijden hebben gespeeld voor we conclusies gaan trekken.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Vertel me dan eens even beste Homerus welke ploeg je hebt gezien tijdens dit WK die Duitsland kan verslaan.. buiten Oranje natuurlijk
Stel ik je over 2 weken weer precies dezelfde vraagquote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We zijn een wedstrijd onderweg, dramaqueen. Laten we eerst eens kijken wie er een beetje goede poulewedstrijden hebben gespeeld voor we conclusies gaan trekken.
Ja, alleen zijn er dan teams meer/minder in het toernooi gegroeid. Blessures, schorsingen etc. Mensen die nu al conclusies trekken zijn niet serieus te nemen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Stel ik je over 2 weken weer precies dezelfde vraag
Teams kunnen best groeien in het toernooi. Vaak schommelt het niveau ook nog wel eens per wedstrijd, zie Nederland op het EK 2008 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze hebben ook Frankrijk als angstgegner hoormaar beide maken minder indruk op me en ja Portugal valt me zwaar tegen, net als Brazilie en Argentinie
Hoe kan je zoiets schofterigst zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Anoonumos het volgende:
Hopelijk einde WK Hummels
Edit: Loopt alweer.![]()
Triest. Meer kan ik niet over dit zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Anoonumos het volgende:
Trieste hond.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:51 schreef Anoonumos het volgende:
Was bijzonder vervelend in de CL kwartfinales.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat kun je nou in godsnaam tegen Hummels hebben..
Wat is dit nou weer voor post? Natuurlijk geven ze het tien minuten voor tijd op met een 4-0 achterstand en een man minder. Uiteindelijk speelde Portugal nog redelijk de tweede helft. Mede dankzij Duitsland die het een stuk rustiger aan deden. Zlatan is een fenomeen, die had hier natuurlijk gewoon moeten spelen, maar wat hij met deze wedstrijd te maken heeft, is mij een raadsel.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef RM-rf het volgende:
Portugal en Ronaldo gaven het op toen ze tegen de duitsers 4-0 achterstonden.. Tja, er is dus werkelijk maar één Zlatan!
In de kwalificatie voor dit WK moest zweden in dezelfde groep als duitsland spelen en kwam in berlijn met 4-0 achter tegen een ontketenend spelened duitsland, en stond ook nog ver in de tweede helft op die achterstand (tot na de 60e minuut), toen Zlatan en wat andere zweden het op hun heupen kregen en terugkwamen tot 4-4.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:39 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor post? Natuurlijk geven ze het tien minuten voor tijd op met een 4-0 achterstand en een man minder. Uiteindelijk speelde Portugal nog redelijk de tweede helft. Mede dankzij Duitsland die het een stuk rustiger aan deden. Zlatan is een fenomeen, die had hier natuurlijk gewoon moeten spelen, maar wat hij met deze wedstrijd te maken heeft, is mij een raadsel.
Maar Portugal met een fantastische Ronaldo won in een rechtstreeks duel van Zweden met een fantastische Zlatan. Dus je kunt het van verschillende kanten bekijken. Overigens gaat je vergelijking wel wat mank, aangezien Zweden niet met tien man speelde. Uiteraard een wereldprestatie van zo'n matig elftal tegen Duitsland, maar dat gaat natuurlijk ook nooit meer gebeuren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
In de kwalificatie voor dit WK moest zweden in dezelfde groep als duitsland spelen en kwam in berlijn met 4-0 achter tegen een ontketenend spelened duitsland, en stond ook nog ver in de tweede helft op die achterstand (tot na de 60e minuut), toen Zlatan en wat andere zweden het op hun heupen kregen en terugkwamen tot 4-4.
http://www.welt.de/sport/(...)se-heiss-machte.html
De portugezen gaven het eigenlijk al na 2-0 op, ver in de eerste helft en Ronaldo was schijnbaar de speler met de minste balcontacten en presteerde het een vrije trap in een eenmans-muurtje te trappen... dan komen zeker de herinneringen aan dat kwaificatieduel van duitsland met zweden naar boven, dat een voorbeeld is hoe je het met pure inzet een schijnbaar onmogelijke achterstand toch nog kunt omdraaien
Die wedstrijd van zweden was gewoon een prima voorbeeld hoe je ook tegen de duitsers nog prima kunt terugkomen als je in jezelf blijft geloven...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:57 schreef Jochie1900 het volgende:
Uiteraard een wereldprestatie van zo'n matig elftal tegen Duitsland, maar dat gaat natuurlijk ook nooit meer gebeuren.
Zo speelt hij eigenljjk altijd . Is daarbij wel heel effektief. Ik vond hem gisteren eigenlijk wel heel erg goed. Hij was de verdeler op het middenveld en speelde een paar goede scherpe passes. Een beetje de Pirlo van Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:22 schreef Hathor het volgende:
Ik vind alleen Ozil een beetje uit de toon vallen, hij komt wat ongeinspireerd over. alsof het hem allemaal niet zo veel meer kan boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |