Naja....Gomez heeft een dramaseizoen gehad. We gaan ook geen Cacau meer meenemen, omdat hij een paar jaar geleden zo goed was. Er zijn eigenlijk geen echte topspitsen meer ....wel een paar veelbelovende talenten, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Hij niet. De rest zal het moeten doen. Alleen belachelijk dat Gomez niet mee is.
Vanaf nu moeten we weer de echte klootzakken gaan opleiden die het gras kunnen opvreten. Duitsland moet weer een land worden dat door iedereen gehaat wordt. Dan zijn we het best!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke rest ? matsje hummeltje ? phillpje Lahm ?
De enige die nog over lijken kan gaan is Thomas Muller , de rest zijn brave schoonzonen
Gomez is wel een echte koele afmaker. Die moeten we hebben. Daarmee win je prijzen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naja....Gomez heeft een dramaseizoen gehad. We gaan ook geen Cacau meer meenemen, omdat hij een paar jaar geleden zo goed was. Er zijn eigenlijk geen echte topspitsen meer ....wel een paar veelbelovende talenten, maar daar houdt het ook wel mee op.
Volland heeft het wel verdiend, was alleen verbaasd dat Kruse er niet bij zat.
Gaat niet meer gebeuren . Of ze moeten een oorlog startenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Vanaf nu moeten we weer de echte klootzakken gaan opleiden die het gras kunnen opvreten. Duitsland moet weer een land worden dat door iedereen gehaat wordt. Dan zijn we het best!
Klose is helaas al veel te oudquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Gomez is wel een echte koele afmaker. Die moeten we hebben. Daarmee win je prijzen.
Als de publieke opinie in Duitsland maar ontevreden genoeg wordt..Verelendung. Dan gaan we echt weer terug naar het klassieke Duitse Sturm und Drang voetbal. Blijft toch in de Duitse mentaliteit zitten!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat niet meer gebeuren . Of ze moeten een oorlog starten
Dat wel . Ironisch dat een Pool er zoveel voor jullie moet makenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:45 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Altijd nog wel een echte koele afmaker.
Wat is daar ironisch aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel . Ironisch dat een Pool er zoveel voor jullie moet maken
Mariotje Baslers of Steffan Effenbergjes mogen nu al niet meer bij Sankt Pauli spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:44 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Als de publieke opinie in Duitsland maar ontevreden genoeg wordt..Verelendung. Dan gaan we echt weer terug naar het klassieke Duitse Sturm und Drang voetbal. Blijft toch in de Duitse mentaliteit zitten!
Hij is geen Pool toch? Zijn ouders zijn na WOII uit Schlesien (nu Polen) verdreven. Was daarvoor Duits. Of was een van zijn voorouders Pools?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel . Ironisch dat een Pool er zoveel voor jullie moet maken
Kan me vergissen . Podolski is dan pools ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Hij is geen Pool toch? Zijn ouders zijn na WOII uit Schlesien (nu Polen) verdreven. Was daarvoor Duits. Of was een van zijn voorouders Pools?
Volgens mij komt hij ook uit een gemengde Duits/Silezische familie. Hij is wel in Polen geboren geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan me vergissen . Podolski is dan pools ?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
Duitsland moet gewoon 4-5-1 spelen. Wel wat meer op de counter. Niet leuk voetballen en het spel maken, counteren en lekker onverdiend winnen! DAT is DE mentaliteit!
[ afbeelding ]
Ik zeg ja!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet wat de bijnaam was van Andreas Möller?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we ook maar even kijken naar het team dat naar mijn mening de topfavoriet is om WELTMEISTER2014 te worden. DEUTSCHLAND!
-De laatste jaren is het een beetje een team zoals Nederland, altijd maar 2e. Nu moet Duitsland weer de echte KAMPFGEIST tonen en het gras OPVRETEN.
Duitsland heeft een aantal zeer goede spelers, zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-De voorbereiding is optimaal. We hebben zelfs een eigen WK kamp:
http://www.volkskrant.nl/(...)mp-in-Brazilie.dhtml
-En als dat nog niet genoeg is:
-Voor de puzzelaars onder ons:
[ afbeelding ]
Dus menschen, vergeet die Oranje-troep en JUICHEN voor Die Mannschaft.
[ afbeelding ]
Mit freundlichem Gruß,
vluggejapie99
Ze missen een goede spits. Verder zou ik het niet weten.. zou die selectie zo willen inruilen voor die van ons.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:37 schreef Iwanius het volgende:
FOXSPORTS zendt alle oefenwedstrijden van het Duitse elftal uit.
Valt mij op dat in de Duitse media niet al een hele hype bezig is voor de wereldtitel.
Eerder gepaste matigheid. Is daar een reden voor?
Müller en Götze kunnen ook in de spits.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef Kingstown het volgende:
Mustafi, Volland en Schmelzer (verrassend, ondanks een lichte blessure), zijn de laatste 3 afvallers.
Het wordt wel heel dun in de spits op deze manier....Klose is de enige echte spits in de selectie.
Klopt dat er meer spelers daar kunnen spelen, maar echte spitsen zijn het niet van nature.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:59 schreef Rosario het volgende:
[..]
Müller en Götze kunnen ook in de spits.
Gisteren was wel duidelijk wie er totaal niet in vorm zijn; Khedira en Özil. Die eerste is logisch, half jaar eruit geweest en ook in de CL-finale heel erg matig, maar van Özil mag je toch wel wat meer verwachten. Speelde best aardig voor Arsenal de laatste maanden.
Götze was ook vrijwel onzichtbaar. Ging stuk beter met Müller in de spits en Podolski die erin kwam voor Özil, en ook Schürrle viel goed in. Denk dat Löw aan deze wedstrijd wel z'n conclusies gaat verbinden, want de komende tegenstander (Armenië) is niet echt een graadmeter en Kameroen speelt ongeveer zoals Ghana.
Klopt. Maar Boateng gaf dan toch weer die assist voor de 1-0, daarmee maakte die het enigszins goed. Weidenfeller inderdaad prima, had een paar goede reddingen. Kan wat mij betreft net zo goed voor Neuer erin.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt dat er meer spelers daar kunnen spelen, maar echte spitsen zijn het niet van nature.
Özil kan zich gewoon niet opladen voor dit soort potjes, die houdt z'n basisplaats wel....Götze zie ik sowieso als wisselspeler....die had nooit naar Bayern moeten gaan.
Verder vond ik vooral Boateng slecht spelen. Erg lakoniek in situaties waar dat als verdediger echt niet kan. Weidenfeller trouwens top.
Klose heeft wel een enorme bonus bij Löw en heeft ook altijd gepresteerd op momenten dat het moest, maar het is absoluut nog niet zeker dat hij nu ook in de basis gaat starten. 50/50 zou ik zeggen op dit moment.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:08 schreef Wouterw17 het volgende:
Ik neem aan dat Klose toch wel in de spits begint? Hij heeft nog maar 2 doelpunten nodig om topscorer aller tijden te worden van het WK.
Daar zal Ronaldo dan wel blij mee zijn. De Braziliaanse dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klose heeft wel een enorme bonus bij Löw en heeft ook altijd gepresteerd op momenten dat het moest, maar het is absoluut nog niet zeker dat hij nu ook in de basis gaat starten. 50/50 zou ik zeggen op dit moment.
Lijkt me ook zeer waarschijnlijk, want heel veel alternatieven zijn er niet, tenzij hij Lahm daar neer wil gaan zetten, maar dat lijkt me ook weer niet echt aannemelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef RM-rf het volgende:
Sowieso lijkt met de blessure van Schmelzer een basisplek voor Durm een aardige mogelijkheid.
Löw heeft volgens mij al letterlijk aangegeven dat Lahm niet linksback zal gaan spelen, Löw wil niet met een belangrijke speler als Lahm gaan 'schuiven' om gaten te vullen, en hem op een plek neerzetten waar die bij duitsland en zijn club al minimaal twee jaar niet gespeeld heeft en ook niet echt rendeert.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt me ook zeer waarschijnlijk, want heel veel alternatieven zijn er niet, tenzij hij Lahm daar neer wil gaan zetten, maar dat lijkt me ook weer niet echt aannemelijk.
Alleen autistische Nederlanders zijn niet voor Nederland op het wk..quote:Op zondag 20 april 2014 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor Nederland juichen.
Ik kots op dat team.
Ben jij een Duitser?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Wij gaan nu een keer lekker verdedigender spelen. En met meer KAMPFGEIST!! Leuk spelen heb je niks aan, WINNAARSMENTALITEIT is de leus! Daarmee word je wereldkampioen!
Waarom wordt Brazilië zo overschat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:30 schreef TLC het volgende:
Oranje gaat weggespeeld worden als ze tegen het gastland moeten, maar Duitsland ook.
Maar als ze Brazilie niet ontmoeten maken ze een erg grote kans.
Ze missen een goede spits?? Ze nemen bewust geen spits mee, alleen Klose... maar die is geblesseerd en heeft al maanden geen 90 minuten meer kunnen spelen. Dat is alleen breekijzer.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze missen een goede spits. Verder zou ik het niet weten.. zou die selectie zo willen inruilen voor die van ons.
Klose nummer 68 in de Mannschaft.. die is nu topscorer aller tijden. Best knap voor een spits die nooit echt een topper is geweest.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:19 schreef Rosario het volgende:
Hoppa, vijf doelpunten in achttien minuten.
Niks kampfgeist, gewoon flair.
Thuisland.. en de finale op de Confederations Cup vorig jaar was behoorlijk indrukwekkend.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom wordt Brazilië zo overschat?
En nog geboren in Polen ookquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klose nummer 68 in de Mannschaft.. die is nu topscorer aller tijden. Best knap voor een spits die nooit echt een topper is geweest.
Zuid-Afrika was 4 jaar geleden ook zo goed, en de CC is nog minder belangrijk dan de Jupiler League.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Thuisland.. en de finale op de Confederations Cup vorig jaar was behoorlijk indrukwekkend.
Ahja, het is ook een fantastisch team, maar mensen moeten niet doen alsof ze al wereld kampioen zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Thuisland.. en de finale op de Confederations Cup vorig jaar was behoorlijk indrukwekkend.
Tja..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:36 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Zuid-Afrika was 4 jaar geleden ook zo goed, en de CC is nog minder belangrijk dan de Jupiler League.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef vluggejapie99 het volgende:
DEUTSCHLAND moet weer weten wat knokken is, die Portugezen weten dat ook dondersgoed en om van ze te winnen zullen we het gras moeten OPVRETEN. Voetbal is OORLOG, slopen die handel! Tot het gaatje gaan vandaag, tot de ALLERLAATSTE seconde! Ik hoop dat we lekker 1-0 winnen in de 90+5, een typisch Duitse overwinning zou HEERLIJK zijn!
AUF GEHT'S! VORWÄRTS DEUTSCHLAND KÄMPFEN UND SIEGEN!!!
Mario Kotsen bedoeld iequote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, want held Basler doet al een tijdje niet meer mee.![]()
[ afbeelding ]
Hč bah, nee. Dat is beneden de stand van deze generatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik hoop dat we lekker 1-0 winnen in de 90+5, een typisch Duitse overwinning zou HEERLIJK zijn!
Was toch niet zo'n enorme deceptie? Tweede, derde en derde respectievelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:38 schreef StefanDeVrij het volgende:
Heerst er in Duitsland veel geloof om dit toernooi een goede prestatie neer te zetten en eventueel de titel pakken, of hebben de Duitsers er nu wat meer een hard hoofd in na al die decepties op de voorgaande eindtoernooien?
Zoals Rosario al terecht opmerkte waren het geen echte decepties en men ziet zich nu ook niet als de topfavoriet voor de titel, maar het minimalziel is wel het halen van de halve finale.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:38 schreef StefanDeVrij het volgende:
Heerst er in Duitsland veel geloof om dit toernooi een goede prestatie neer te zetten en eventueel de titel pakken, of hebben de Duitsers er nu wat meer een hard hoofd in na al die decepties op de voorgaande eindtoernooien?
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie niet in welke ploeg dit Duitsland zou moeten stoppen, als ze geen wereldkampioen worden ligt het puur aan hun zelf
En dat wordt tijdens de rust van hun allereerste pot even beklonken.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef TLC het volgende:
Ik zie niet in welke ploeg dit Duitsland zou moeten stoppen, als ze geen wereldkampioen worden ligt het puur aan hun zelf
Vertel me dan eens even beste Homerus welke ploeg je hebt gezien tijdens dit WK die Duitsland kan verslaan.. buiten Oranje natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dat wordt tijdens de rust van hun allereerste pot even beklonken.
Alleen op Fok, mensen. Alleen op Fok.
Italië, dat is hun angstgegner. Portugal stelt niet veel voor of had je verwacht dat ze het moeilijk zouden krijgen?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef TLC het volgende:
JAPIEEEE post ook meequote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef vluggejapie99 het volgende:
DEUTSCHLAND moet weer weten wat knokken is, die Portugezen weten dat ook dondersgoed en om van ze te winnen zullen we het gras moeten OPVRETEN. Voetbal is OORLOG, slopen die handel! Tot het gaatje gaan vandaag, tot de ALLERLAATSTE seconde! Ik hoop dat we lekker 1-0 winnen in de 90+5, een typisch Duitse overwinning zou HEERLIJK zijn!
AUF GEHT'S! VORWÄRTS DEUTSCHLAND KÄMPFEN UND SIEGEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |