Wij gaan nu een keer lekker verdedigender spelen. En met meer KAMPFGEIST!! Leuk spelen heb je niks aan, WINNAARSMENTALITEIT is de leus! Daarmee word je wereldkampioen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:42 schreef hafcfan het volgende:
Hou maar op jongens wij pakken jullie bijna altijd. Leuk spel win je niets mee.
Precies daarom zijn wij het beste en meest succesvolle Europese land. Nooit de beste aanvallers of de creatiefste middenvelders, maar wel de beste mentaliteit .quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Wij gaan nu een keer lekker verdedigender spelen. En met meer KAMPFGEIST!! Leuk spelen heb je niks aan, WINNAARSMENTALITEIT is de leus! Daarmee word je wereldkampioen!
Italianen zijn nu geen echte winnaars meer. Italiaanse clubs laten zich Europees op fysiek en conditioneel vlak aftroeven. En er zitten veel prima donnas die eerder een stap te weinig dan te veel doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies daarom zijn wij het beste en meest succesvolle Europese land. Nooit de beste aanvallers of de creatiefste middenvelders, maar wel de beste mentaliteit .
Clubs hebben niets te maken met het nationale elftal. Op Spanje en Brazilië na winnen we van iedereen. Al kan Argentinië ook een probleem worden.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:37 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Italianen zijn nu geen echte winnaars meer. Italiaanse clubs laten zich Europees op fysiek en conditioneel vlak aftroeven. En er zitten veel prima donnas die eerder een stap te weinig dan te veel doen.
Clubs hebben heel veel te maken met het nationale elftal. Zeker bij Italië waar zowat het hele nationale elftal in Italië speelt.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Clubs hebben niets te maken met het nationale elftal. Op Spanje en Brazilië na winnen we van iedereen. Al kan Argentinië ook een probleem worden.
Neequote:Op zondag 11 mei 2014 18:19 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Clubs hebben heel veel te maken met het nationale elftal. Zeker bij Italië waar zowat het hele nationale elftal in Italië speelt.
Italië heeft veel prima-donna's die meer geven om hoe hun haar zit dan of het team wint of niet. Geen winnaarsmentaliteit.
Meeste in die selectie zijn primma donna's die meer om hun haar geven dan de winst. Kijk zo'n Insigne of Montolivo. Allemaal leuk en aardig, maar geen echte winnaarsmentaliteit.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee2 jaar terug waren de clubs ook niets en kijk hoe het EK ging+ geen winnaars mentaliteit
We zullen het zien. Insigne speelt toch nietquote:Op zondag 11 mei 2014 20:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Meeste in die selectie zijn primma donna's die meer om hun haar geven dan de winst. Kijk zo'n Insigne of Montolivo. Allemaal leuk en aardig, maar geen echte winnaarsmentaliteit.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matig team tegenover Spanje eigenlijk..
Uh, ja, is gewoon waar hoor. Tegenover Spanje is het een matig team.quote:
Ik heb ook liever Diego Costa in de spits dan Klose, die inmiddels alweer 35 is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral in de breedte. Het middenveld is wel aardig maar Gotze mist ervaring en heeft weinig gespeeld. Khedira lang geblesseerd geweest. Doelman is waarschijnlijk iets beter maar Casillas is nog altijd heel belangrijk. Verdediging vind ik zwak met mannen als Mertesacker en Boateng tov Pique en Alba. Aanval is lood om oud ijzer.
Mee eens. Maar lood om out ijzer omdat beiden toch nauwelijks gebruik zullen maken van de spits met hun beesten middenveldquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:33 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Diego Costa in de spits dan Klose, die inmiddels alweer 35 is.
Het zou mij niets verbazen als Götze helemaal geen basisplaats zou hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral in de breedte. Het middenveld is wel aardig maar Gotze mist ervaring en heeft weinig gespeeld. Khedira lang geblesseerd geweest. Doelman is waarschijnlijk iets beter maar Casillas is nog altijd heel belangrijk. Verdediging vind ik zwak met mannen als Mertesacker en Boateng tov Pique en Alba. Aanval is lood om oud ijzer.
Ozil met Kampfgeist ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef vluggejapie99 het volgende:
Als we nu geen wereldkampioen worden is het #exitjoachim.
Mooi voetbal win je niks mee...KAMPFGEIST VERDAMMT!
z'n beste kans zou zijn als hij in de spits gaat ipv Klosequote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Götze helemaal geen basisplaats zou hebben.
Fair enough. Ozil en Reus, en in mindere mate Schweini en Lahm zijn toch de 4 waar Duitsland het van moet hebben..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Götze helemaal geen basisplaats zou hebben.
Dat is idd het hart van het elftal. De opstelling die RM-rf plaatste (met wrs. Klose in de spits) lijkt me redelijk aannemelijk. Op zich wel jammer dat Götze zo weinig heeft gespeeld dit jaar, want qua potentie zou hij er natuurlijk "gewoon" in moeten staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough. Ozil en Reus, en in mindere mate Schweini en Lahm zijn toch de 4 waar Duitsland het van moet hebben..
Hij niet. De rest zal het moeten doen. Alleen belachelijk dat Gomez niet mee is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ozil met Kampfgeist ?
hahahahahahahahahahaha
Welke rest ? matsje hummeltje ? phillpje Lahm ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Hij niet. De rest zal het moeten doen. Alleen belachelijk dat Gomez niet mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |