Ach dan kun je ook na 23 juni tenminste ook nog een team aanmoedigen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:35 schreef luxerobots het volgende:
Nederlanders die voor Duitsland zijn, die zitten er dus ook tussen...
Ja, Nederland kan er wel eens snel uitliggen, maar zo is sport. Successupporter zijn is wel makkelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:44 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ach dan kun je ook na 23 juni tenminste ook nog een team aanmoedigen.
Sinds wanneer is iemand die een jaartje of 30 voor Duitsland supportert een successupporter?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, Nederland kan er wel eens snel uitliggen, maar zo is sport. Successupporter zijn is wel makkelijk.
Ik reageer op iemand die zegt dat er dan na 23 juni, de groepsfase, nog een team aan te moedigen is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iemand die een jaartje of 30 voor Duitsland supportert een successupporter?
Supporteren voor het land waarin je geboren bent is pas echt makkelijk.
Duitsland heeft dan ook 1 van de beste 3 elftallen van dit WK (zijnde Spanje, Brazilië en Duitsland).quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:30 schreef Rosario het volgende:
TVP, goede OP.
En een tien keer zo leuk elftal als België.
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.
Ik zie sowieso geen Europees land Wereldkampioen worden in Zuid-Amerika.
Ah, ja zo kun je het ook bekijken inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iemand die een jaartje of 30 voor Duitsland supportert een successupporter?
Supporteren voor het land waarin je geboren bent is pas echt makkelijk.
Waarom niet? Jij denkt dat Brazilië, Argentinië of Uruguay kampioen wordt?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duitsland, zeker een heel sterk elftal en een mogelijk kanshebber maar ik blijf erbij; Europa heeft komende zomer niets te vertellen in Brazilië.
Brazilië gaat wereldkampioen worden ja. Uruguay/Argentinië en zelfs Chili gaan ver komen ja. Colombia twijfel ik nog aan...quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:29 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij denkt dat Brazilië, Argentinië of Uruguay kampioen wordt?
Halve finale is wel echt maximaal voor Brazilië, dat zou al knap zijn met dat team.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Brazilië gaat wereldkampioen worden ja. Uruguay/Argentinië en zelfs Chili gaan ver komen ja. Colombia twijfel ik nog aan...
Maximaal?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:59 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Halve finale is wel echt maximaal voor Brazilië, dat zou al knap zijn met dat team.
Waarom werd er dan nog nooit een Europees land wereldkampioen buiten Europa afgezien van Spanje in Zuid-Afrika 2010?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:35 schreef Lothiriel het volgende:
Ik snap al die mensen niet die zeggen dat Europese landen kansloos zijn op het WK. Brazilië heeft het thuisvoordeel ja, maar dat is het dan ook... Verder weinig voordeel voor de Zuid-Amerikaanse landen, voor het weer moeten ze het al niet doen want het is daar best frisjes in de zomer dus wordt niet moeilijk aanpassen voor Europese spelers
Die mensen gewoon negeren. Dat zijn de zogenaamde expertsquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:35 schreef Lothiriel het volgende:
Ik snap al die mensen niet die zeggen dat Europese landen kansloos zijn op het WK. Brazilië heeft het thuisvoordeel ja, maar dat is het dan ook... Verder weinig voordeel voor de Zuid-Amerikaanse landen, voor het weer moeten ze het al niet doen want het is daar best frisjes in de zomer dus wordt niet moeilijk aanpassen voor Europese spelers
Brazilië zal onder de druk kunnen bezwijken, Duitsland moet daar van profiteren. Laat Brazilië maar het spel maken, Duitsland moet gewoon counteren met al die snelle en conditioneel sterke spelers! Leg de druk maar bij Brazilië en Argentinië. Duitsland zal als underdog keihard werken en WINNEN! VERDAMMT! RAAAAH!quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:35 schreef Lothiriel het volgende:
Tegenwoordig is het anti-Duitse sentiment behoorlijk weggezakt, maar in de tijden van Lothar Matteus en consorten er voor uikomen dat je pro-Duitsland was, stond zo ongeveer gelijk aan vragen om een klap voor je kop.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja zo kun je het ook bekijken inderdaad.
Dit kanaal en video moet je eens bekijken japiequote:Op vrijdag 18 april 2014 12:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we ook maar even kijken naar het team dat naar mijn mening de topfavoriet is om WELTMEISTER2014 te worden. DEUTSCHLAND!
-De laatste jaren is het een beetje een team zoals Nederland, altijd maar 2e. Nu moet Duitsland weer de echte KAMPFGEIST tonen en het gras OPVRETEN.
Duitsland heeft een aantal zeer goede spelers, zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-De voorbereiding is optimaal. We hebben zelfs een eigen WK kamp:
http://www.volkskrant.nl/(...)mp-in-Brazilie.dhtml
-En als dat nog niet genoeg is:
-Voor de puzzelaars onder ons:
[ afbeelding ]
Dus menschen, vergeet die Oranje-troep en JUICHEN voor Die Mannschaft.
[ afbeelding ]
Mit freundlichem Gruß,
vluggejapie99
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:25 schreef Vasion het volgende:
Voor Duitsland juichen![]()
Enige hoogtepunt van het ek12 was toch wel Mario tegen die Duitsers.
Mensen die de oorlog als voorbeeld nemen terwijl ze niet eens geboren waren in die tijdquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het anti-Duitse sentiment behoorlijk weggezakt, maar in de tijden van Lothar Matteus en consorten er voor uikomen dat je pro-Duitsland was, stond zo ongeveer gelijk aan vragen om een klap voor je kop.Niets makkelijks aan.
Andersom was het trouwens compleet anders....als ik ergens in een Duitse kroeg voetbal ging kijken tijdens een groot toernooi, dan was men altijd zeer vriendelijk en extreem positief over het Nederlandse voetbal. Jarenlang werd Nederland zelfs als voorbeeld gesteld voor hoe Duitsland "moderner" zou moeten voetballen met Günther Netzer als grootste pleitbezorger.
"Meine Holländer" zei hij altijd liefdevol als het over Oranje ging. Ik ben vooral blij dat het allemaal wat genormaliseerd is en het tegenwoordig vooral over voetbal gaat en geen andere zaken uit een ver verleden er nog bijgehaald worden.
Precies mijn idee. Ondanks dat ik hun keuken prima vind en daar lekker alles groots is en zelfs hun voetbalspel aantrekkelijk (gemoderniseerde Oranje stijl) vind,kies ik toch voor Brazilië of zo als Nederland eruit ligt.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 09:16 schreef Vasion het volgende:
De rivaliteit tussen Nederland en Duitsland is er gewoon altijd. En zo voelt het ook.
Heeft voor mij ook echt geen ruk te maken met die oorlog.
Het voetbal is zeer aantrekkelijk om naar te kijken ja, maar voor de rest juich je gewoon voor je land goffedomme.
Voor Nederland juichen.quote:Op zondag 20 april 2014 09:16 schreef Vasion het volgende:
De rivaliteit tussen Nederland en Duitsland is er gewoon altijd. En zo voelt het ook.
Heeft voor mij ook echt geen ruk te maken met die oorlog.
Het voetbal is zeer aantrekkelijk om naar te kijken ja, maar voor de rest juich je gewoon voor je land goffedomme.
Als oranje het volkslied zingt ga ik voor mijn tv staan en doe ik mee. Met hand op mn borst alles.quote:Op zondag 20 april 2014 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor Nederland juichen.
Ik kots op dat team.
en in 2010?quote:Op zondag 20 april 2014 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor Nederland juichen.
Ik kots op dat team.
En ik zeg hoe raar ook:quote:
derde keeper verwacht ik Ter Steegen of Weidenfeller, de laatste mogelijk het meest... maar mn persoonlijke voorkeur gaat op basis van dit seizoen naar Ralf Fährmannquote:Keeper
Manuel Neuer
Rene Adler
(derde TW: Weidenfeller, Ralf Fährmann, Ter Steegen, Ron-Robert Zieler)
Verdediging:
Lahm
Boateng
Hummels
Mertesacker
Kevin Großkreutz
Marcel Schmelzer
Marcel Jansen
Höwedes of Westermann
Middenveld
Bastian Schweinsteiger
Toni Kroos
Sami Khedira (geblesseeerd, mogelijk fit voor de WM)
Lukas Podolski
Mesut Özil
André Schürrle
Mario Götze
Marco Reus
Thomas Müller
Aanval
Miroslav Klose
Mario Gómez (momenteel ook geblesserd, lijkt wel fit te gaan worden voor WM)
(derde ST: Max Kruse, Kevin Volland, Lasogga
Opvallend, Gomez blijft thuis:quote:Goalkeepers:
Manuel Neuer, Roman Weidenfeller, Ron-Robert Zieler
Defenders:
Mats Hummels, Jerome Boateng, Eric Durm, Kevin Grosskreutz, Benedikt Howedes, Marcel Jansen, Philipp Lahm, Per Merstesacker, Shkodran Mustafi, Marcel Schmelzer
Midfielders:
Sami Khedira, Bastian Schweinsteiger, Lars Bender, Julian Draxler, Mario Gotze, Leon Goretzka, Andre Hahn, Toni Kroos, Max Meyer, Thomas Muller, Mesut Ozil, Lukas Podolski, Marco Reus, Andre Schurrle, Matthias Ginter
Attackers:
Miroslav Klose, Kevin Volland
Toch wel een paar verrassingen (Ginther/Durm/Meyer/Mustafi) en idd een aantal spelers die net weer fit zijn na een langdurige blessure. Had zelf Max Kruse als extra aanvaller verwacht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:01 schreef RM-rf het volgende:
Voorlopige 30-man selectie van Löw:
[..]
Opvallend, Gomez blijft thuis:
http://www.focus.de/sport(...)ader_id_3828681.html
Ook heeft Löw grote zorgen geuit over de gebrekkige fitheid en het gebrek aanvorm bij veel duitse spelers
Quatschquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-De laatste jaren is het een beetje een team zoals Nederland, altijd maar 2e.
ratatatataquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Schweinsteiger
Lahm
Reus
Götze
Müller
Klose
Neuer
Özil
Schurrle
Dit is niet normaal meer jongens.
Forum Opties | |