abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139187997
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Denken mannen dat? Och in het donker? :')

Ik like alleen mannen die ik echt heel heel heel leuk vind en op straat niet zo snel zou aanspreken omdat ik daar dan te schijterig voor ben en hem out of my league vind. Ik Tinder nu een week of anderhalf en ik heb 62 matches, waarvan drie vrouwen. Maar sommige mannen hebben echt niks te zeggen. :')
geef je daar wel genoeg opening voor of is het aan hun?
  woensdag 23 april 2014 @ 18:29:21 #227
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_139188010
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:26 schreef Sarasi het volgende:
Ik vond het wel grappig. :') Och, in het donker... _O- Beetje sneu ook wel, want wie heeft er tegenwoordig nog seks in het donker? :P
Wanneer wil je afspreken heb het komende week rustig
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_139188041
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:23 schreef Brinxter het volgende:
Hmm, dat geeft wel voer tot nadenken, thanks :)

Mijn eerste Tinder date was afgelopen vrijdag, de eerste jn jaaaren, we hadden ook (ok, ok, zij) besloten dat het op vriendschappelijke basis zou zijn.
Maar zo'n knuffel aan het einde, joh wat kan je zoiets simpels missen zeg.

En ik heb allang door dat ik niet op zoek ben naar een sex date, ik wil langzaam beginnen, gewoon lekker kletsen, gezelligheid, een beetje proberen iets op te steken.

Wat niet inhoud dat ik ervoor weg zou lopen, maar waarschijnlijk acht ik het niet :)

(Oh, ja en dat "in het donker" neem me dat niet al te kwalijk, zoals ik al zei, te eerlijk)
Tuurlijk, ik mis dat ook wel hoor, lekker knuffelen of bij iemand thuis komen als je een vermoeiende dag hebt gehad. Alleen imo is Tinder niet de plek om dat te zoeken, ik blijf van mening dat je hem of haar vanzelf tegen het lijf loopt, met geforceerd zoeken kom je er denk ik niet.

Ik moest overigens hardop lachen om het "och in het donker"

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:25 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

200 geliked of matches? hahaha !
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oja?
Ik heb wel een stukje teruggelezen maar heb dat stukje niet gezien eigenlijk. :) Wie heeft dat succes behaald? ~O>
R&P / Tinder #27 *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:26 schreef Sarasi het volgende:
Ik vond het wel grappig. :') Och, in het donker... _O- Beetje sneu ook wel, want wie heeft er tegenwoordig nog seks in het donker? :P
Je zou ze de kost moeten geven, mijn 2de vriendinnetje wilde ab-so-luut geen seks hebben met licht aan, wilde ook niet samen douchen :') Ze was echt vreselijk onzeker.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_139188231
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

geef je daar wel genoeg opening voor of is het aan hun?
Ja, ik probeer als het even kan in te haken op een bio of een foto, om het gesprek wat op gang te krijgen. Maar als ik dan terug krijg dat iemand favoriete gerecht paardencarpaccio is (een van mijn vakantiefoto's is met een paard), en hij daar zelf uitgebreid om gaat lachen, haak ik echt af. :')

Bij seks in het donker ook trouwens. Kom nou zeg. Of je geniet ervan en je gaat los, of je blijft beverig zoeken naar de ingang. Natuurlijk is het een ander verhaal als iemand je midden in de nacht wakker maakt, dan ga ik echt niet eerst op zoek naar het lichtknopje. :P Maar bij seks horen naakte lijven. Punt. Mensen die direct onder de dekens duiken of de kleren overal voorhouden vind ik ook een beetje sneu. Als ik seks met iemand heb, vind ik die persoon op z'n minst sexy. Dus dan mag je gerust naakt een biertje uit de koelkast halen. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 23 april 2014 @ 18:48:53 #230
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139188478
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:23 schreef Brinxter het volgende:
Hmm, dat geeft wel voer tot nadenken, thanks :)

Mijn eerste Tinder date was afgelopen vrijdag, de eerste jn jaaaren, we hadden ook (ok, ok, zij) besloten dat het op vriendschappelijke basis zou zijn.
Maar zo'n knuffel aan het einde, joh wat kan je zoiets simpels missen zeg.

En ik heb allang door dat ik niet op zoek ben naar een sex date, ik wil langzaam beginnen, gewoon lekker kletsen, gezelligheid, een beetje proberen iets op te steken.

Wat niet inhoud dat ik ervoor weg zou lopen, maar waarschijnlijk acht ik het niet :)

(Oh, ja en dat "in het donker" neem me dat niet al te kwalijk, zoals ik al zei, te eerlijk)
Heel herkenbaar. Bij de dates die ik tot nu toe gehad heb was de insteek vanuit mij vooraf ook vooral 'gezellige avond om elkaar te leren kennen en dan maar zien waar het schip strand'. Natuurlijk mis ik de seks, maar alleen een knuffel, zoenen of gewoon een leuke vrouw die in in mijn armen ligt op de bank heb ik ook best gemist. En op de seks na heb ik de andere genoemde dingen inmiddels bij meerdere dates meegemaakt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_139188669
Volgens mij neemt iedereen mn opmerking iets te serieus :D
Dat is trouwens iets wat me wel heel erg opvalt, ik maak echt continue kwinkslagen "in het echt" en ben vrij sarcastisch, nu ben ik het op Tinder pas 1 keer tegengekomen, maar och gut wat vertaald humor slecht over tekst zeg!

En ik kan al zo slecht serieus blijven :/
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
  woensdag 23 april 2014 @ 18:56:12 #232
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139188716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:54 schreef Brinxter het volgende:
Volgens mij neemt iedereen mn opmerking iets te serieus :D
Dat is trouwens iets wat me wel heel erg opvalt, ik maak echt continue kwinkslagen "in het echt" en ben vrij sarcastisch, nu ben ik het op Tinder pas 1 keer tegengekomen, maar och gut wat vertaald humor slecht over tekst zeg!

En ik kan al zo slecht serieus blijven :/
Dat heb ik ook. Wat vaak helpt is niet meteen op enter drukken maar het eerst even teruglezen en denken of diegene dat gaat snappen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139188825
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, ik probeer als het even kan in te haken op een bio of een foto, om het gesprek wat op gang te krijgen. Maar als ik dan terug krijg dat iemand favoriete gerecht paardencarpaccio is (een van mijn vakantiefoto's is met een paard), en hij daar zelf uitgebreid om gaat lachen, haak ik echt af. :')

Bij seks in het donker ook trouwens. Kom nou zeg. Of je geniet ervan en je gaat los, of je blijft beverig zoeken naar de ingang. Natuurlijk is het een ander verhaal als iemand je midden in de nacht wakker maakt, dan ga ik echt niet eerst op zoek naar het lichtknopje. :P Maar bij seks horen naakte lijven. Punt. Mensen die direct onder de dekens duiken of de kleren overal voorhouden vind ik ook een beetje sneu. Als ik seks met iemand heb, vind ik die persoon op z'n minst sexy. Dus dan mag je gerust naakt een biertje uit de koelkast halen. :)
_O- hardop gelachen. En wel herkenbaar :P
  woensdag 23 april 2014 @ 19:05:53 #234
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139189022
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oja?
Ik heb wel een stukje teruggelezen maar heb dat stukje niet gezien eigenlijk. :) Wie heeft dat succes behaald? ~O>
Silenus.

Hij schijnt een van de oprichters te zijn.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 23 april 2014 @ 19:12:39 #235
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139189278
De meiden die voor de seks op Tinder zitten moet ik nog tegenkomen en ik zit nu op zo'n 400 :'( De meesten die ik like zien er ook best onschuldig uit ofzo. Tenzij er een beestachtige tweede laag onder zit, maar die heb ik dan nog niet ontdekt. Ligt ook aan mij denk ik. Ik zie er ook onschuldig en zachtaardig uit, maar het liefst heb ik gewoon geen gedoe :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_139189373
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
De meiden die voor de seks op Tinder zitten moet ik nog tegenkomen en ik zit nu op zo'n 400 :'( De meesten die ik like zien er ook best onschuldig uit ofzo. Tenzij er een beestachtige tweede laag onder zit, maar die heb ik dan nog niet ontdekt. Ligt ook aan mij denk ik. Ik zie er ook onschuldig en zachtaardig uit, maar het liefst heb ik gewoon geen gedoe :')
Dat kan ik me niet voorstelllen met 400 matches... Als je ze nou alle 400 vraagt of ze een keertje bij je komen eten, dat jij kookt, flesje wijn erbij... Wedden dat er dan minstens 10 ja zeggen? ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_139189644
Weet je he, ik denk dat iedereen dat wel voor elkaar krijgt (zelfs ik heb zo'n "oneerbaar" voorstel gehad, overigens vriendelijk voor bedankt, ik kan zoiets dus niet als ik er niet "meer" in zie.

Voor de goede orde, het hoeft geen relatie te worden, maar ik moet ze wel aantrekkelijk vinden.
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_139190677
Date van gisteren was onverwacht toch een succes!

Ondanks dat ik heb haar laten vallen (ik fietste, zij zat achterop en stapte niet af bij stoplicht :') ), ik door dat fietsen helemaal bezweet was, en ik half van de trap flikkerde omdat ik kramp in m'n benen had gekregen van het fietsen ( :D ) toch nog op haar initiatief een vervolgdate afgesproken :')

Ik had mezelf allang gefriendzoned maar blijkbaar deed ik toch iets goed :D
  woensdag 23 april 2014 @ 19:56:48 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139190864
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:51 schreef CasperH01 het volgende:
Ondanks dat ik heb haar laten vallen (ik fietste, zij zat achterop en stapte niet af bij stoplicht ), ik door dat fietsen helemaal bezweet was, en ik half van de trap flikkerde omdat ik kramp in m'n benen had gekregen van het fietsen ( ) toch nog op haar initiatief een vervolgdate afgesproken
Godverdomme ben jij wel een vent zeg? Bezweet van 't fietsen ala, en dat zij eraf dondert is haar eigen schuld maar kramp? :D
pi_139190929
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Godverdomme ben jij wel een vent zeg? Bezweet van 't fietsen ala, en dat zij eraf dondert is haar eigen schuld maar kramp? :D
De running joke van de avond was dat zij mannelijker was dan ik :7
  woensdag 23 april 2014 @ 19:58:43 #241
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139190938
quote:

Ondanks dat ik heb haar laten vallen (ik fietste, zij zat achterop en stapte niet af bij stoplicht :') ), ik door dat fietsen helemaal bezweet was, en ik half van de trap flikkerde omdat ik kramp in m'n benen had gekregen van het fietsen ( :D ) toch nog op haar initiatief een vervolgdate afgesproken :')

Hahaha, klinkt als een rampendate man.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_139190999
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hahaha, klinkt als een rampendate man.
Haha, was over de tijdspanne van zo'n 4 uur dus de FPM (faal per minuut) viel mee :D
  woensdag 23 april 2014 @ 20:13:10 #243
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139191545
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:00 schreef CasperH01 het volgende:

[..]

Haha, was over de tijdspanne van zo'n 4 uur dus de FPM (faal per minuut) viel mee :D
Ah, oké. Maar tof dat er een vervolgdate inzit. Hopelijk gaat het volgende keer beter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_139191582
quote:

_O- _O- _O- :')
pi_139195418
Om de paar dagen eigenlijk een date nu.. op zoenen na en slapen geen sex nog maar ik denk dat we daar pas op overgaan als het wat minder pril is allemaal.. of gewoon over het randje gaan.
  woensdag 23 april 2014 @ 21:40:20 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139195597
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef kurk_droog het volgende:
Om de paar dagen eigenlijk een date nu.. op zoenen na en slapen geen sex nog maar ik denk dat we daar pas op overgaan als het wat minder pril is allemaal.. of gewoon over het randje gaan.
Je slaapt bij elkaar? En geen sex? en je vind elkaar aantrekkelijk genoeg ervoor?

Hoe kan dat?
pi_139195710
Slapen zonder sex. Wow. Liever sex zonder slapen (A)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_139196309
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je slaapt bij elkaar? En geen sex? en je vind elkaar aantrekkelijk genoeg ervoor?

Hoe kan dat?
Geen idee. opvoeding denk ik of gewoon pas als het echt iets is. Mja liever dat en uiteindelijk een lange relatie dan nu sex en elkaar nooit meer zien O+
  woensdag 23 april 2014 @ 21:57:20 #249
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139196350
Kan ik je geen ongelijk in geven, maar op het moment dat je daar naast dat meisje ligt stroomt het bloed toch ergens anders heen lijkt me :+
pi_139196901
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Geen idee. opvoeding denk ik of gewoon pas als het echt iets is. Mja liever dat en uiteindelijk een lange relatie dan nu sex en elkaar nooit meer zien O+
Gelijk seks hebben betekend toch niet dat je geen lange relatie kan hebben daarna?W ie weet vind ze je waardeloos in bed en dumpt ze je. Just saying. :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')