Fokkers moeten gemiddeld wel 100 matches per dag weg tikken...quote:Op woensdag 23 april 2014 17:17 schreef ludovico het volgende:
Heyyy, hoeveel matches hebben / krijgen jullie als jullie tinderen?
Als vrouw heb je denk ik veel meer matches... Maar jullie mannen geven vaak aan dat jullie alles liken.. Ik heb vorige keer 5 dagen niet getinderd, daarna heb ik in 2 dagen tijd ruim 160 matches gescoord en niet eens alles geliket.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:23 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Fokkers moeten gemiddeld wel 100 matches per dag weg tikken...
Maar alle eerlijkheid op een stokje..
Het verschilt.. ik hoor mensen die makkelijk een match per dag halen... en anderen halen de match per maand net...
Jezusquote:Op woensdag 23 april 2014 17:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als vrouw heb je denk ik veel meer matches... Maar jullie mannen geven vaak aan dat jullie alles liken.. Ik heb vorige keer 5 dagen niet getinderd, daarna heb ik in 2 dagen tijd ruim 160 matches gescoord en niet eens alles geliket.
Zoveel als dat ik er like -1.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:17 schreef ludovico het volgende:
Heyyy, hoeveel matches hebben / krijgen jullie als jullie tinderen?
-1quote:
Ik heb er nu 322, wederom een anderhalve week niet getinderd.. Ik heb verzamelwoede.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jezus
Ik denk dat tinder wel een gigantisch mannenoverschot moet hebben..
Waarom ga jij door tot 160 matches? Gewoon omdat je de vleeskeuring wel leuk vindt zeker?
Ja blijkbaar zijn er soms ook nog mensen die mij niet leuk vindenquote:
Rare lui zijn er.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zijn er soms ook nog mensen die mij niet leuk vindenik snap het ook niet..
Reageer je wel op berichten uberhaupt?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb er nu 322, wederom een anderhalve week niet getinderd.. Ik heb verzamelwoede.
Ik zal vanavond wel even naar de 400 proberen te gaan
Nee, niet altijd.. ligt er ook eigenlijk aan of ik al een FB heb of nietquote:Op woensdag 23 april 2014 17:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Reageer je wel op berichten uberhaupt?
Tjezus, dat verklaard wel wat eigenlijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als vrouw heb je denk ik veel meer matches... Maar jullie mannen geven vaak aan dat jullie alles liken.. Ik heb vorige keer 5 dagen niet getinderd, daarna heb ik in 2 dagen tijd ruim 160 matches gescoord en niet eens alles geliket.
FB?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, niet altijd.. ligt er ook eigenlijk aan of ik al een FB heb of niet![]()
Ik moet wel zeggen dat ik een beetje Tinder-moe ben
Denken mannen dat? Och in het donker?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:53 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Tjezus, dat verklaard wel wat eigenlijk.
Als ik 1-3 matches per dag heb is dat het wel, maar het merendeel reageert compleet niet.
En ja, ik heb eigenlijk wel afgeleerd iemand waarvan ik denk "och in het donker" want dat zijn altijd diegenen die reageren, en toch niet leuk blijken te zijn. (Wat al niet vaak gebeurd)
Ik denk 90% eigenlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 17:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
FB?
Fuck buddy?
Hoeveel % is daar naar op zoek dan via tinder denk jij?
Och in het donkerquote:Op woensdag 23 april 2014 17:53 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Tjezus, dat verklaard wel wat eigenlijk.
Als ik 1-3 matches per dag heb is dat het wel, maar het merendeel reageert compleet niet.
En ja, ik heb eigenlijk wel afgeleerd iemand waarvan ik denk "och in het donker" want dat zijn altijd diegenen die reageren, en toch niet leuk blijken te zijn. (Wat al niet vaak gebeurd)
Om even nogmaals mijn vraag te stellen, wat spreekt jou aan op iemand zn bio?
Gewoon beknopt, een goeie grap, of een klein verhaalover hoe & wie?
Sodeju, ik ben eigenlijk nooit boven de 40 matches gekomen, en dat vond ik al aan de hoge kant. Uiteindelijk heb ik met twee matches daadwerkelijk gedate.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb er nu 322, wederom een anderhalve week niet getinderd.. Ik heb verzamelwoede.
Ik zal vanavond wel even naar de 400 proberen te gaan
Dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik denk 90% eigenlijkmaar het kan altijd uitlopen naar meer maar ik denk dat de meeste vooral in eerste instantie voor de seks gaan
Volgens mij heb jij voor een man wel een hoge score.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:11 schreef Stink-ui het volgende:
Ik ben nu bijna 4 weken aan de Tinder en heb nu 109 x match
waarvan ik dagelijks met 3 praat.
mijn 1e Tinder date is vrijdag
Moet je even teruglezen, zit er hier 1 bijna op 2000quote:Op woensdag 23 april 2014 18:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij voor een man wel een hoge score.
Oja?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen, zit er hier 1 bijna op 2000
Ik heb echt geen idee wat gemiddeld is ofzo.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij voor een man wel een hoge score.
200 geliked of matches? hahaha !quote:Op woensdag 23 april 2014 18:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen, zit er hier 1 bijna op 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |