Waarom?quote:Op maandag 21 april 2014 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.
Tuurlijk wel. Het zijn net die nuanceverschillen die ertoe doen.
Nee.quote:Op maandag 21 april 2014 13:31 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Alles gaat over ASOIAF. Het verhaal = ASOIAF.
Je begrijpt dat ze de serie alleen GoT hebben genoemd omdat dat lekkerder bekt?quote:Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee.
ASOIAF = Boekenserie
GoT = TV-Serie (En eerste boek..)
Er zitten sowieso al de nodige verschillen in het verhaal en ik ga nog graag verder met het lezen van de boeken.
Dit dus. De kern van het probleem.quote:Op maandag 21 april 2014 13:46 schreef Poemgirl het volgende:
Vorig seizoen heeft hij zijn hand verloren in een poging om Brienne niet te laten verkrachten en nu verkracht hij een rouwende moeder, naast het lijkt van haar zoon.
Het is ook maar waar je je druk over kunt makenquote:Op maandag 21 april 2014 13:46 schreef Poemgirl het volgende:
Het was wél verkrachting en die scene heeft het Jaime als personage redelijk (voor mij iig) verpest.
Vorig seizoen heeft hij zijn hand verloren in een poging om Brienne niet te laten verkrachten en nu verkracht hij een rouwende moeder, naast het lijkt van haar zoon. Als ze zich gewoon aan het boek hadden gehouden was het allemaal veel minder erg geweest, maar dit is opzettelijk gedaan en is ook heel overbodig.
Dit iddquote:Op maandag 21 april 2014 13:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is ook maar waar je je druk over kunt maken....
Wat zou jij er van vinden als Dany opeens een stel slaven aan een touwtje vastbindt om haar vuile klusjes te doen?quote:Op maandag 21 april 2014 13:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is ook maar waar je je druk over kunt maken....
Prima toch.quote:Op maandag 21 april 2014 13:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat zou jij er van vinden als Dany opeens een stel slaven aan een touwtje vastbindt om haar vuile klusjes te doen?
Die gast spoort sowieso niet. Ik heb als kijker totaal geen band met Jaime. Ik zie hem meer als een aanhangsel van z'n vader.quote:Op maandag 21 april 2014 13:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat zou jij er van vinden als Dany opeens een stel slaven aan een touwtje vastbindt om haar vuile klusjes te doen?
Ik wel, en daarom maakt het me ook pissig.quote:Op maandag 21 april 2014 13:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die gast spoort sowieso niet. Ik heb als kijker totaal geen band met Jamie.
Hij neukt zijn eigen zusquote:Op maandag 21 april 2014 13:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wel, en daarom maakt het me ook pissig.
Daar gaat het niet om, het enige wat dat veranderd is dat het onderscheid makkelijker te maken is. Je snapt het punt toch wel?quote:Op maandag 21 april 2014 13:41 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ze de serie alleen GoT hebben genoemd omdat dat lekkerder bekt?
Nee, hij heeft zijn hand verloren in een poging wat mannen van Bolton om te kopen. Het redden van Brienne ging prima zonder handen te verliezen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:46 schreef Poemgirl het volgende:
Het was wél verkrachting en die scene heeft het Jaime als personage redelijk (voor mij iig) verpest.
Vorig seizoen heeft hij zijn hand verloren in een poging om Brienne niet te laten verkrachten en nu verkracht hij een rouwende moeder, naast het lijkt van haar zoon. Als ze zich gewoon aan het boek hadden gehouden was het allemaal veel minder erg geweest, maar dit is opzettelijk gedaan en is ook heel overbodig.
Vork in de lepelquote:Op maandag 21 april 2014 13:59 schreef Slayage het volgende:
baas tywin is lekker weer bezig met de zaken op orde krijgen met de nieuwe king, ook al is the late king jof nog niet eens begravenen denkt ook al verder door dany mee te nemen in zijn lange termijn planning, de laatste keer dat hij het over de draken van dany had met jof, deed ie laconiek over de draken, maar nu smeed hij zelfs een alliantie met dorne voor het geval dat zij de oversteek waagt
oh en jamie en cersei weer 1![]()
wat veel huilies over een "verkrachting" trouwens
cersei is gewoon in de war en jaimie heeft haar duidelijk gemaakt met lichte dwang hoe het leven in elkaar steekt
"its pretty straight forward actually"
![]()
dany uber stroer op haar paard richting meereen, toffe daario en dan de speech![]()
baelish zag ik niet aankomen, dat hij iets met de ketting (moord) te maken had, daarnaast weten we nog niet hoe vork in de lepel zit wat de moord betreft, laatste hoop van tyrion is toch jaimie, anders gaat zijn kop rollen
Roflquote:Op maandag 21 april 2014 13:59 schreef Slayage het volgende:
... weten we nog niet hoe vork in de lepel zit wat de...
Eerst krijgen we nog een hete lesbische scène met Sansa en Danyquote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 april 2014 13:59 schreef De_Nater het volgende:
Er is natuurlijk wel de context: 'Why did I fell in love with a hatefull woman?' Ze vraagt Jamie daarvoor om zijn eigen broer te vermoorden, je zou kunnen zeggen dat het eigen schuld, dikke bult is...
quote:Op maandag 21 april 2014 14:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eerst krijgen we nog een hete lesbische scène met Sansa en Dany.
Die is onderweg. Winter komt.quote:
[..]
Je broer (en ex) vragen om zijn broer te vermoorden vraagt gewoon om een verkrachting.quote:
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/The_Known_Worldquote:There is a suggestion that the long seasons are not natural in origin, but may have stemmed from a near-mythical event called the Long Night 8,000 years ago, when it is said that the White Walkers used the cover of a winter that lasted a generation and a night that lasted for years to invade Westeros. They were defeated in the War for the Dawn, thrown back into the furthest north and prevented from returning by the raising of the Wall, but the seasons never recovered. Maesters are highly skeptical of this story, dismissing it as folklore, despite the inarguable presence of the Wall.
Zo is hij helemaal niet? Koelbloedige moordenaar en kindmishandelaar, dit is bij lange na niet het ergste wat hij heeft uitgevreten.quote:Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja fuck, nu stoor ik me dus écht aan Jaime de verkrachter.
Zo is hij helemaal nietNiet Cersei, maar Jaime's personage is verkracht.
[..]
quote:
Ja past wel in de top 3quote:Op maandag 21 april 2014 14:34 schreef xzaz het volgende:
Ik vond het één van de beste afleveringen van dit seizoen.
Logisch als je zo'n zus hebtquote:
Er zijn betere zussen in Westeros.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |