Jammer wat ze met Jaime hebben gedaan.quote:Op maandag 21 april 2014 12:22 schreef Poesopstokje het volgende:
PetyrDat overdreven enge stemgeluid gaat ook nergens over. Karikatuur van zichzelf zo.
DanyDie speech
![]()
Jaime die Cersei verkracht naast dr dooie kind
Oberyn, badass![]()
![]()
PodrickLief ventje, hopelijk wordt hij gespaard.
En fuck Ygritte, smerige kut.
Dat ja.quote:Op maandag 21 april 2014 12:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer wat ze met Jaime hebben gedaan.
Dat gaan ze natuurlijk tegelijkertijd doen.quote:Op maandag 21 april 2014 12:06 schreef schoolstudent het volgende:
Haha, fijn dat ik niet de enige ben! Die acteur bevalt me prima in The Wire, maar hier klinkt hij ZO geforceerd. Deze episode vond ik juist wel episch. Tywin, Oberyn, Podrick en Daario.![]()
Toch zitten we nog langer in boek 3 dan ik verwacht had. Ik ben ook wel benieuwd of ze uiteindelijk boek 4 eerst volgen of dat ze dit combineren met boek 5. Boeklezers weten waar ik het over heb. In het laatste geval moet ik even haast maken met het laatste boek.
Gewoon een terechte klacht. Irriteerde mij ook mateloos aan dat opgezette stemmetje.quote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef Leafeon672 het volgende:
Stelletje zeikwijven zijn jullie ook hoor, over die stem van Littlefinger.
Hier kan ik me eigenlijk wel in vinden.quote:Op maandag 21 april 2014 12:22 schreef Poesopstokje het volgende:
PetyrDat overdreven enge stemgeluid gaat ook nergens over. Karikatuur van zichzelf zo.
DanyDie speech
![]()
Jaime die Cersei verkracht naast dr dooie kind
Oberyn, badass![]()
![]()
PodrickLief ventje, hopelijk wordt hij gespaard.
En fuck Ygritte, smerige kut.
Je kan wel zien dat Clairice er niet in voor kwam. Ze moeten toch een stem hebben om over te jankzakkenquote:Op maandag 21 april 2014 12:34 schreef Leafeon672 het volgende:
Stelletje zeikwijven zijn jullie ook hoor, over die stem van Littlefinger.
Fixed it for you.quote:Op maandag 21 april 2014 09:57 schreef DaMart het volgende:
Lekker politiek incorrect allemaal bij de opgebaarde Joffrey. Tywin die even de toekomstige koning bewerkt en Jaime en Cersei die naast het lichaam van hun dode zoon een nieuwe proberen te maken Jaime die een rouwende Cersei verkracht.
Maar Littlefinger zat dus blijkbaar ook in het complot om Joffrey om te brengen.
Ik vond het ook nogal out of character. In ieder geval zoals hij in de serie werd neergezet.quote:Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja fuck, nu stoor ik me dus écht aan Jaime de verkrachter.
Zo is hij helemaal nietNiet Cersei, maar Jaime's personage is verkracht.
Zat die scene ook in het boek?quote:Op maandag 21 april 2014 13:06 schreef Cardozo het volgende:
Ik kan zo boos worden van de hele Jaime-scene. They fucked up.
Ja maar dan nog.quote:Op maandag 21 april 2014 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal out of character. In ieder geval zoals hij in de serie werd neergezet.
Aan de andere kant, hij was wel zwaar seksueel gefrustreerd.
quote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zat die scene ook in het boek?
En nee dit is geen boekspoiler want het is een gebeurtenis die al heeft plaatsgevonden in de serie.
quote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.
In het boek hadden ze liefdevolle ''welcome home'' seks naast dooie Joff, aangezien Jaime toen pas terug kwam met Brienne.
Dit is gewoon verkeerd.
quote:Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja fuck, nu stoor ik me dus écht aan Jaime de verkrachter.
Zo is hij helemaal niet.
Dat was aflevering 1 en dat vergeten wequote:Op maandag 21 april 2014 13:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hij duwde ook een kind uit een raam he
En hij redde honderdduizenden mensen in Kings Landing. Maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat er juist een duidelijke verandering in Jaime's karakter gaande is. Hij geeft om Brienne, keurt gedurende de serie telkenmale verkrachting af... En nu dit. Je wordt zo gewoon twee seizoenen teruggegooid; het zegt al genoeg dat mensen nu weer aan het duwen van Bran denken.quote:Op maandag 21 april 2014 13:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hij duwde ook een kind uit een raam he
De seks in het boek begon ook niet vrijwillig.quote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.
In het boek hadden ze liefdevolle ''welcome home'' seks naast dooie Joff, aangezien Jaime toen pas terug kwam met Brienne.
Dit is gewoon verkeerd.
Maar het was lang geen brute verkrachting als wat we nu gezien hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 13:17 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
De seks in het boek begon ook niet vrijwillig.
Da's wel een compleet andere verhaallijn.quote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.
Dit is gewoon verkeerd.
In het boek zegt ze op een gegeven moment 'do it now. Do me now.' Me dunkt dat iets dergelijks een geheel andere lading aan de scene geeft.quote:Op maandag 21 april 2014 13:17 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
De seks in het boek begon ook niet vrijwillig.
Dat is compleet anders dus. Dan hebben ze het personage van Jamie bij deze echt verkracht.quote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar dan nog.
Dit is gewoon verkeerd.
Klopt. Jaime kwam pas terug in KL toen Joff al dood was. Hij vond Cersei toen in de sept waar ze rouwde om dat ding. Uit emoties hebben ze toen een vluggertje gehad daaro.quote:Op maandag 21 april 2014 13:18 schreef DO2 het volgende:
[..]
Da's wel een compleet andere verhaallijn.
Jaime en Brienne waren in de boeken dus ook niet aanwezig op de bruiloft. Ok.
Ben geen boeklezer, dus ik heb geen idee hoe ernstig ze afwijken van de boeken.
Maar dit is zeker geen kleine afwijking.
Vond dit ook zo bruut niet. Leek of Cersei zelf ook een beetje twijfelde.quote:Op maandag 21 april 2014 13:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar het was lang geen brute verkrachting als wat we nu gezien hebben.
Uhm zijn we vergeten hoe Jamie in koelen bloede een man vermoordde om te kunnen onstappen, waarmee hij kort daarvoor nog een mooi moment deelde (in een gesprek)? Hij was niet opweg een goed persoon te worden, maar gewoon wat minder eenzijdig slecht dan het kom-we-gooien-een-kind-uit-het-raam personage.quote:Op maandag 21 april 2014 13:13 schreef Cardozo het volgende:
[..]
En hij redde honderdduizenden mensen in Kings Landing. Maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat er om dat er juist een duidelijke verandering in Jaime's karakter gaande is. Hij geeft om Brienne, keurt gedurende de serie telkenmale verkrachting af... En nu dit. Je wordt zo gewoon twee seizoenen teruggegooid; het zegt al genoeg dat mensen nu weer aan het duwen van Bran denken.
Wie beweert dat hij een goed persoon aan het worden was? Hij was aan het veranderen, zeg ik.quote:Op maandag 21 april 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm zijn we vergeten hoe Jamie in koelen bloede een man vermoordde om te kunnen onstappen, waarmee hij kort daarvoor nog een mooi moment deelde (in een gesprek)? Hij was niet opweg een goed persoon te worden, maar gewoon wat minder eenzijdig slecht dan het kom-we-gooien-een-kind-uit-het-raam personage.
Allemaal mooi en prima. Maar ik laat Jaime niet afschilderen als een verkrachterquote:Op maandag 21 april 2014 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moeten jullie gewoon lekker in het boekentopic gaan ouwehoeren over wat er in de boeken al dan niet gezegd en gedaan wordt? In de serie is het gewoon wat het is.
We hebben natuurlijk niet de gehele copulatie gezienquote:Op maandag 21 april 2014 13:19 schreef Cardozo het volgende:
[..]
In het boek zegt ze op een gegeven moment 'do it now. Do me now.' Me dunkt dat iets dergelijks een geheel andere lading aan de scene geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me dat dit best even geadresseerd mag worden aangezien het veelbesproken is op het internet, en niet alleen op obscure ASOIAF-fora.quote:Op maandag 21 april 2014 13:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Allemaal mooi en prima. Maar ik laat Jaime niet afschilderen als een verkrachter
quote:Op maandag 21 april 2014 13:19 schreef Cardozo het volgende:
[..]
In het boek zegt ze op een gegeven moment 'do it now. Do me now.' Me dunkt dat iets dergelijks een geheel andere lading aan de scene geeft.
Alleen maar omdat het in het boek anders gaat?quote:Op maandag 21 april 2014 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is compleet anders dus. Dan hebben ze het personage van Jamie bij deze echt verkracht.
Oh klopt sorry.quote:Op maandag 21 april 2014 13:25 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Wie beweert dat hij een goed persoon aan het worden was? Hij was aan het veranderen, zeg ik.
quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat was aflevering 1 en dat vergeten weSindsdien is hij geweldig
Oh en trouwens, wie de fuck geeft iets om Bran?
Jawel. Niet zo goed voor z'n nieuwe reputatie.quote:Op maandag 21 april 2014 13:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het in het boek anders gaat?
Het TV-personage is toch niet verkracht?
Dit topic gaat niet over ASOIAF. Ook niet een beetje.quote:Op maandag 21 april 2014 13:26 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit best even geadresseerd mag worden aangezien het veelbesproken is op het internet, en niet alleen op obscure ASOIAF-fora.
Welke nieuwe reputatie?quote:Op maandag 21 april 2014 13:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jawel. Niet zo goed voor z'n nieuwe reputatie.
Ja.quote:Op maandag 21 april 2014 13:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het in het boek anders gaat?
Het TV-personage is toch niet verkracht?
Alles gaat over ASOIAF. Het verhaal = ASOIAF.quote:Op maandag 21 april 2014 13:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over ASOIAF. Ook niet een beetje.
quote:Op maandag 21 april 2014 13:25 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk niet de gehele copulatie gezienMaar in het licht van de scene waar Cersei tegen Jamie vertelt dat ze nooit meer met hem wil zijn, kan je inderdaad zeggen dat de het als een regelrechte verkrachting gezien kan worden.
promo spoiler:Zelfs al wilde ze wel seks met hem. Niet op dat moment, niet op die plek. Verkrachting in relaties kan gewoon, ook als je daarvoor of daarna wel gewoon seks hebt met elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja behalve Jaimequote:Op maandag 21 april 2014 13:31 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Alles gaat over ASOIAF. Het verhaal = ASOIAF.
Ik dacht even dat je hier insinueerde dat een verkrachting in een relatie 'gewoon moet kunnen'.quote:Op maandag 21 april 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs al wilde ze wel seks met hem. Niet op dat moment, niet op die plek. Verkrachting in relaties kan gewoon, ook als je daarvoor of daarna wel gewoon seks hebt met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |