SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Petyr juist lekker creepy nu. Past wel bij 'm.quote:Op maandag 21 april 2014 10:26 schreef Khaleesi het volgende:
Ik dacht dat we een slag om Meereen gingen krijgen...Paar tonnen met kettingen er in, lekker boeiend!
![]()
(see what I did there?
)
Die speech van Dany was (er mee rekening houdend dat het in Valyrian was) echt badass. Mensen die nog steeds beweren dat Emilia niet kan acteren hebben zojuist alle geloofwaardigheid verloren.
Verder alleraardigste ep., maar stoorde me wel enorm aan Baelish. Vond begin vorig seizoen dat ie ineens zo gromde, overacte in zijn stem. Deze ep. leek het nog veel erger. Ik moet zelfs een beetje lachen als ie begint te praten en dat kan toch niet de bedoeling zijn...
Ja, tergend.quote:Op maandag 21 april 2014 11:05 schreef Cheiron het volgende: de verhaallijn van Sam en zn wildling? Die scenes vind ik echt niet om doorheen te komen. Twee van die zieligerds die een beetje wereldvreemd doen, jippie.
Zó waar, echt tergendquote:Op maandag 21 april 2014 11:05 schreef Cheiron het volgende:
Vraag mij af wat de mensen die de verhaallijn van Daenerys al saai vinden voor mening hebben over de verhaallijn van Sam en zn wildling? Die scenes vind ik echt niet om doorheen te komen. Twee van die zieligerds die een beetje wereldvreemd doen, jippie.
Goede aflevering weer trouwens
quote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef Isabeau het volgende:
De verhaallijn van Daenerys vind ik eerlijk gezegd wel boeiend![]()
Die van Bran daarentegen gaat echt nergens over, dara mag wel eens iets gebeuren.
Hee, ik zit wel een uur te kijken en dan moet ik weer een week wachten tot de nieuwe aflevering. Tergend lang wachten.quote:Op maandag 21 april 2014 11:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die willen dat elke aflevering een minimaal een 9/10 is.
Nou ja, je hebt er natuurlijk maar 10 per seizoen he, als ze er daar 3 rond de 7 rond laten kabbelen zijn ze imo niet echt goed bezig. Dit was een 7tje.quote:Op maandag 21 april 2014 11:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die willen dat elke aflevering een minimaal een 9/10 is.
Wildlings die een dorpje uitmoorden, verkrachtingsincest, Tywin in topvorm. Waar woon jij precies, dat jij dat saai vindt?quote:Op maandag 21 april 2014 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Littlefinger
Daario
Voor de rest wel een vrij 'saaie' aflevering.
Ja, misschien overdrijf ik ietwat. Maar er zaten wel ietwat lange en saaie conversaties bij.quote:Op maandag 21 april 2014 11:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wildlings die een dorpje uitmoorden, verkrachtingsincest, Tywin in topvorm. Waar woon jij precies, dat jij dat saai vindt?
Gezelligquote:Op maandag 21 april 2014 12:01 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond zelfs de stukjes met Sam en Gilly leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |