Ik vond van welquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar tussen de 1e en 2e zat niet veel verschil begreep ik toen ik mijn pureconnects kocht.
Ik dacht dat t morgen zou zijn, dat concert. Is het vandaag! Wat een verkeersinfarct weer in de stadquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:29 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tas ingepakt. Tight, harloopshirtje, schoenen, mijn SPIbelt en de nieuwe Runners World. En toen dacht ik; Oja, laat ik de kaartjes voor JT ook nog even meenemen.
De lekdijk is laaaaaaaaang zo blijkt na wat google-mapsenquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens gelopenErg mooi, wel een beetje krap op de weg (zeker met twee). Althans waar ik altijd liep.
Mijn moeder woont in Krimpen aan de Lek, dus als ik een leuk rondje wilde dan liep ik naar Bergambacht om daar de pont te pakken. Aan de andere kant weer terug, stukje kinderdijk mee pakken en vervolgens de pont weer terug naar KrimpenVerder ben ik nooit gekomen
(volgens mij iets van 24km)
Met een baby-hesje!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:08 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die meedoen aan de Lenteloop op 27 April bij Haag: Ik ga met mn zoontje parcourswachten
Ik weet niet of ik meteen al mag matsenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
De lekdijk is laaaaaaaaang zo blijkt na wat google-mapsenIk wil gaan kijken bij Hagestein, maar houd jouw route in mijn achterhoofd
@Hats: valt idd mee qua prijs wel.
@YUR: mooi! Kost 'ie bij jou?![]()
![]()
![]()
Ja, ik ken dus alleen dat stukjequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
De lekdijk is laaaaaaaaang zo blijkt na wat google-mapsenIk wil gaan kijken bij Hagestein, maar houd jouw route in mijn achterhoofd
@Hats: valt idd mee qua prijs wel.
@YUR: mooi! Kost 'ie bij jou?![]()
![]()
![]()
Die knalblauwe? Vind ik mooiquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:54 schreef YUR het volgende:
Hoera, ik heb nieuwe, foeilelijke schoenen
En komende week volgt wellicht nog een paar.
Maar voor nu heb ik alvast de Brooks Glycerine
Nope, de limited midnightblue:quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die knalblauwe? Vind ik mooi
Daarop heeft m'n pa de marathon van Wenen gelopen
Ik werk er vanaf volgende week zaterdag in ieder geval 3 zaterdagen op rijquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan kom ik binnenkort ff passen denk ik
Tof!!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:08 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die meedoen aan de Lenteloop op 27 April bij Haag: Ik ga met mn zoontje parcourswachten
Oké, nu snap ik je "foeilijke schoenen" post iets beterquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Nope, de limited midnightblue:
[ afbeelding ]
Binnenkort nog een paar schoenen. Dat worden óf de Saucony Ride 6 óf de Adidas Glide Boost
Dan kom ik één van die zaterdagen sowieso wel ff langsquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik werk er vanaf volgende week zaterdag in ieder geval 3 zaterdagen op rij
Heb jij connect's ? Ik dacht dat jij de cadance had.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik merk ook wel dat hoe langer ik ren des te meer ik bepaalde eigenschappen van bepaalde schoenen erg waardeer en andere niet. En eigenlijk wil ik een combinatie van schoenen. De pasvorm van m'n nikes, de drop van mijn brooks pure connect. De stabiliteit van m'n new balance zou een aardige combinatie zijn.
Overigens ben ik wel nieuwsgierig naar de boost van adidas. Die liepen wel erg zacht.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik ook de eerste cadence vind ik prettiger dan de tweede serie.
Ow jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Heb jij connect's ? Ik dacht dat jij de cadance had.
Hattori en Connect 3? Nicequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nou dan mag Yur zijn productkennis gaan tonen door te zeggen welke twee paar ik vandaag ben thuisgekomen.
[ afbeelding ]
Gisteren mijn startnummer binnengekregen. Mooie service overigens dat hij voor 3 ¤ extra wordt opgestuurd en je niet dat je hem zelf moet ophalen. Wat ik wel vreemd was hoe de chip eraan bevestigd zit, hij zit aan een flapje dat 90 graden gevouwen moeten worden, een soort luifeltje.
[ afbeelding ]
Ja had ik bij de nesseloop vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat ik wel vreemd was hoe de chip eraan bevestigd zit, hij zit aan een flapje dat 90 graden gevouwen moeten worden, een soort luifeltje.
[ afbeelding ]
Die linkse zijn tof!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nou dan mag Yur zijn productkennis gaan tonen door te zeggen welke twee paar ik vandaag ben thuisgekomen.
[ afbeelding ]
Gisteren mijn startnummer binnengekregen. Mooie service overigens dat hij voor 3 ¤ extra wordt opgestuurd en je niet dat je hem zelf moet ophalen. Wat ik wel vreemd was hoe de chip eraan bevestigd zit, hij zit aan een flapje dat 90 graden gevouwen moeten worden, een soort luifeltje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |