Je hebt nou toch de beschikking over een complete winkel? Passen en rennen op dat baantje als het rustig is!quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee!
Ik was helemaal weg van de Brooks Pure Flow 2. Daar heb ik 5 paar van versleten. Inmiddels is de Brooks Pure Flow 3 op de markt, maar die hebben ze smaller gemaakt dat de vorige versie. En dat kan ik nou net niet gebruiken...
Ja, daar zijn we al mee bezig geweest. Maar ik heb nog niets kunnen vinden waar ik tevreden over benquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt nou toch de beschikking over een complete winkel? Passen en rennen op dat baantje als het rustig is!
De Kinvara 5 komt over 2 weekjes uit, misschien is dat wat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we al mee bezig geweest. Maar ik heb nog niets kunnen vinden waar ik tevreden over ben
SPOILER: voor YUROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we al mee bezig geweest. Maar ik heb nog niets kunnen vinden waar ik tevreden over ben
Ik merk ook wel dat hoe langer ik ren des te meer ik bepaalde eigenschappen van bepaalde schoenen erg waardeer en andere niet. En eigenlijk wil ik een combinatie van schoenen. De pasvorm van m'n nikes, de drop van mijn brooks pure connect. De stabiliteit van m'n new balance zou een aardige combinatie zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:40 schreef YUR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:49 schreef mosselmossel het volgende:
Vanavond een hele leuke training gehad! Programma was niet zo bijzonder 3-6-3-6-3-6-3 minuten op 85%. Maar we liepen dwars door het Centraal Station, over natuurgebiedje in het hart van de stad en over de Parade en de drukke winkelstraten van Den Bosch, de Markt. Erg leuk parcours dusOw. En het water overgestoken met een trekvlot
Wat late reactie, maar dat natuurgebiedje kan nog mooier. Daar waar je langs de vesting liep (kilometer 4 tot 6 ongeveer), dat natuurgebied IN is heerlijk lopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zul je met de vestingloop wel zien. Dan loop je er dwars doorheen
Ik ben in voor een FOK! run. Den Haag is niet echt om de hoek, maar dat maakt het ook wel weer leuk![]()
Wat een foeilelijke kleuren zegquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De Kinvara 5 komt over 2 weekjes uit, misschien is dat wat?
Ik heb nog geen enkele Kinvara fijn gevondenquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De Kinvara 5 komt over 2 weekjes uit, misschien is dat wat?
De Kinvara 5 is weer anders, met weer extraspeciale nieuwe techniekdingesjesblabla in de zolen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele Kinvara fijn gevonden
Thanks!quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Nice
En veel plezier op Paaspop!
* YUR heeft een uitdaging
Ik weet niet welke schoenen mijn nieuwe schoenen zouden moeten gaan worden
Het is ook nog best lastig om allemaal ongeveer dezelfde gpx-jes te klussenquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:05 schreef CaLeX het volgende:
Een hardloopmeet in Den Haag
Maar wij zijn toch zolderkamerautisten?
Zet die van mij maar @5:31 ik heb een goede dagquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is ook nog best lastig om allemaal ongeveer dezelfde gpx-jes te klussen
In de puinduinen ja? Da's een héle goede dagquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zet die van mij maar @5:31 ik heb een goede dag
Met de longboard natuurlijk.Omhoog sprinten en naar beneden 'lekker' staanquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:11 schreef YUR het volgende:
[..]
In de puinduinen ja? Da's een héle goede dag
Sprint jij daar maar ff naar bovenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Met de longboard natuurlijk.Omhoog sprinten en naar beneden 'lekker' staan
Als ijshockey trainingen deden we dat (in de zomer)quote:
Ik heb al een kast vol bidons( en ik gebruik tocht altijd dezelfde), en met de KNVB wil ik al helemaal niet geassocieerd wordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:40 schreef Guard het volgende:
Voor de fans van gratis:
Op een flesje aquarius zit een code voor een gratis bidon (700 ml), hoef je alleen maar even zelf te gaan ophalen bij je lokale perry of aktiesport.
Staat wel een KNVB logo op, maar he: gegeven paard, bek etc....
In Belgie hebben ze de actie ook, krijg je een Rode duivels bidon (oftwel dezelfde maar met logo van de Belgische bond).quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb al een kast vol bidons( en ik gebruik tocht altijd dezelfde), en met de KNVB wil ik al helemaal niet geassocieerd worden
Maar bedankt voor de tip!![]()
SPOILER: IntervallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit echt in een heerlijke flow in m`n trainingen, merk ikM`n tempo's zijn nagenoeg gelijk aan toen ik vorig jaar werd gedwongen te stoppen door blessures en het lijkt nu allemaal net iets minder moeite te kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Zo, dat was een fijne 15x200p200-training. 200'tjes tussen 50 en 54 seconden, circa 4:10-4:30 als pace dus. Het ging erg moeizaam, maar dat schijnt normaal te zijn op vrijdagen volgens smashrun: "Run Fact: Your Friday runs tend to be 12% slower than on other days."
Ik moet ook wel zeggen dat de koude wind (lang-lang dus) en enkele mosselbuien ook niet echt meehielpen. Maar toch, ik had al heel lang niet meer zo'n soort training gedaan, dus ik ben niet ontevreden.Hoe zou dat kunnen dan? Vrijdag is juist zo'n lekkere dag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |