ik denk dat je die vraag bij de helft van de bewakers kan stellen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is dat een vrouw, die cipier?
iedereen noemt zich ook maar mens tegenwoordig.quote:
Niet normaal hè.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:42 schreef hexje het volgende:
[..]
iedereen noemt zich ook maar mens tegenwoordig.
Ik had die benaming ook nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:42 schreef Specularium het volgende:
Alsof Menno niet weet wat sos is met die kop van hem,.
ik had het niet gewetenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:42 schreef Specularium het volgende:
Alsof Menno niet weet wat sos is met die kop van hem,.
ah... gelukkig ben ik niet de enigequote:Op donderdag 17 april 2014 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik had die benaming ook nog nooit gehoord.
Jep, stelletje onwetenden zijn we.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... gelukkig ben ik niet de enige
We missen er nik an, denk ik...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, stelletje onwetenden zijn we.
Meer spuiten en slikken kijken.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, stelletje onwetenden zijn we.
Meer snuivenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik had het niet gewetenen dat zweer ik
Ik weet het vaste nr van mijn moeder en ik weet mijn werk. Dan houdt het wel opquote:Op donderdag 17 april 2014 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ken toch nog wel een vijftal nummers uit mn hoofd.
ik ookquote:Op donderdag 17 april 2014 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Het nummer van mijn oma, 112, 1233, 09008844. Dat zijn er 4.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
ze zoekt nog een vriendquote:Op donderdag 17 april 2014 21:58 schreef IMVHI het volgende:
Best een leuke meid met potentie volgens mij, die blonde van net.
Als penvriend beginnen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ze zoekt nog een vriend
Stuur Menno een mail misschien kun je een toekomst met haar opbouwen
Ja goed idee manquote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ze zoekt nog een vriend
Stuur Menno een mail misschien kun je een toekomst met haar opbouwen
wat vind je van 69?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat is het enige jammere ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:04 schreef IMVHI het volgende:
Best goeie billen, jammer dat het een negerin is.
Deze komt het meest in de buurt.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit een pic te zoeken van dat haar voor in de OP.
Deze opmerking lees ik voor het eerst.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:07 schreef MeningVanNelson het volgende:
Menno moet eens een zonnebankje pakken
[ afbeelding ]
Stoer... Nu weer naar het aanrechtquote:Op donderdag 17 april 2014 22:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Deze opmerking lees ik voor het eerst.
Wederom zeer matig.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:09 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Stoer... Nu weer naar het aanrecht
1996 belde...quote:Op donderdag 17 april 2014 22:09 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Stoer... Nu weer naar het aanrecht
Hij laat hen echt praten.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat ik zo knap vind is dat Menno nooit oordeelt in een gesprek. Hij zegt nooit "ja inderdaad dat is niet eerlijk" ofzo. Hij knikt en stelt gewoon weer een volgende vraag.
Wel een voordeel bij 69.quote:
Ja, hij doet het wel goed. Die luitjes accepteren hem ook altijd terwijl het een enorme dandy is.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede mix tussen luchtig en serieus.
De mooie zitten achter het raam.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef superniger het volgende:
Zitten alleen lelijke wijven in de bajes.
Prima overacting.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, hij doet het wel goed. Die luitjes accepteren hem ook altijd terwijl het een enorme dandy is.
Maar die maniertjes, houdingen en uitdrukkingen vind ik echt geniaal.
Aanrader, Stadskanoal.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Dit ga ik morgen even terugkijken denk ik
Beetje vreemd ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
maar wel boeiend. Nogal van het padje.
Dit dus. Morgen even voor gaan zittenquote:
Denk voornamelijk bij vrouwen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef superniger het volgende:
Mensen in de bak hebben echt te veel privileges.
In Nederland is de gevangenis 30% straf en 70% rehabilitatie.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef superniger het volgende:
Mensen in de bak hebben echt te veel privileges.
Menno is echt goedquote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef CherryOnTop het volgende:
Mooi dat hij tegen ze in kan gaan zonder dat ze gelijk gaan schelden of stoppen met het gesprek daar.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef CherryOnTop het volgende:
Mooi dat hij tegen ze in kan gaan zonder dat ze gelijk gaan schelden of stoppen met het gesprek daar.
Ik vind dat niet kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
Wat raar dat de kinderbescherming af en toe komt controleren.
Ik ben eigenlijk niet voor verplichte anticonceptie maar in zulke gevallen zou dat moeten kunnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef superniger het volgende:
Zwanger raken in de bak. Dat kan echt niet
Sowieso krijgen vrouwen meer rechten in de bak dan mannen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet voor verplichte anticonceptie maar in zulke gevallen zou dat moeten kunnen.
Nooit gezien. Een slap aftreksel hiervan ofzo?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou moet je dit programma afzetten tegen Celblok H op SBS 6
Ze zijn gewoon domquote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef lovely_sunset het volgende:
Ik snap niet dat die vrouwen niet kunnen bedenken dat het niet zo verstandig is om in hun situatie een kind te krijgen
Of juist wel, want je krijgt daardoor een betere kamer.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef lovely_sunset het volgende:
Ik snap niet dat die vrouwen niet kunnen bedenken dat het niet zo verstandig is om in hun situatie een kind te krijgen
Een goed begin is het halve werk hè!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef superniger het volgende:
Ongewenst zijn en geboren worden in een gevangenis
Nee, een 1 op 1 overname van een gevangenis serie uit Australië. Beeld van een gevangenis in die serie is zo ver van wat je nu hier ziet dat het gewoon lachwekkend is.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nooit gezien. Een slap aftreksel hiervan ofzo?
In de gevangenis, niet cel. Jong geleerd is oud gedaanquote:Op donderdag 24 april 2014 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Moeder en dochter samen in de cel? Wut?
Appel boomquote:Op donderdag 24 april 2014 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Moeder en dochter samen in de cel? Wut?
Niet oraal zeker....quote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar zij dat wijf net nou dat haar zus 4 keer door de pil heen zwanger was geworden?Dan neem je de pil gewoon niet goed, stomme kut
Mensen belonen voor normaal gedragquote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef lovely_sunset het volgende:
Ik wil ook een certificaat voor niet vechten
Ik ben bang dat art 304 Sr ook terug te lezen was in haar eigen vonnis.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Die hebben zeker niks beters te doen dan wetboeken doorlezen daar.
quote:Artikel 304 De in de artikelen 300-303 bepaalde gevangenisstraffen kunnen met een derde worden verhoogd: 1°. ten aanzien van de schuldige die het misdrijf begaat tegen zijn moeder, zijn vader tot wie hij in familierechtelijke betrekking staat, zijn echtgenoot, zijn levensgezel, zijn kind, een kind over wie hij het gezag uitoefent of een kind dat hij verzorgt of opvoedt als behorend tot zijn gezin; 2°. indien het misdrijf wordt gepleegd tegen een ambtenaar gedurende of ter zake van de rechtmatige uitoefening van zijn bediening; 3°. indien het misdrijf wordt gepleegd door toediening van voor het leven of de gezondheid schadelijke stoffen.
Tsja, sommige groeien op voor galg en rad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:58 schreef StephanL het volgende:
Soms vind ik het nog zielig ook
Is die medewerker met pittig kapsel pot?
Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:59 schreef Bakkerd het volgende:
Van deze zaak is toch eens een 'van god los' aflevering gemaakt?
Het verhaal met de sextapes komt me zo bekend voor.
Was ook gelijk wat mij te binnen schoot.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:59 schreef Bakkerd het volgende:
Van deze zaak is toch eens een 'van god los' aflevering gemaakt?
Het verhaal met de sextapes komt me zo bekend voor.
Ah, good jobquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan.
Edit: Ja dus: http://www.moordzaken.com/Joost_van_Amstel
Hiervoor dus: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ot-10-jaar-cel.dhtmlquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Waarvoor zou die 74-jarige negen jaar hebben gekregen?
"De Nederlandse Martina v. E (71) en haar vriend Julius W. (48)"quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hiervoor dus: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ot-10-jaar-cel.dhtml
Voor ze hier aan begon had ze al kunnen weten dat ze haar laatste jaren van haar leven in de cel door gaat brengen hiermeequote:Met een 40-jarige handlanger stond zij aan het hoofd van een criminele organisatie die ongeveer 400 kilo cocaïne invoerde via de haven van Antwerpen
Hoeveel jaar heeft ze gekregen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
een coke-smokkel-organisatie geleid met haar 20 jaar jongere vriend.
http://www.crimesite.nl/nieuws/buitenland/21240-martinaquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef koenes het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heeft ze gekregen?
En heeft ze d'r ook wat profit aan over gehouden?
iets van 7 jaar. Kan het artikel van nu.nl niet meer vindenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef koenes het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heeft ze gekregen?
En heeft ze d'r ook wat profit aan over gehouden?
nee inderdaad, die verhalen over wat ze gedaan hebben worden altijd verdraaid. Totdat ze er zelf bijna in geloven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:48 schreef bombmannl het volgende:
Van dat kind geloof ik wel, maar die lui weten t altijd weer net zo te vertellen dat je medelijden krijgt over hoe ze in de gevangenis terecht zijn gekomen. Hoog slachtoffer rol gehalte.
Als je usenet/nieuwsgroepen hebt, daar is het gewoon te vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
zou iemand aflevering 1 van het nieuwe seizoen voor mij willen uploaden? ben net te laat, staat maar een maand op rtl gemist ofzo.
heb hemquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Als je usenet/nieuwsgroepen hebt, daar is het gewoon te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |